home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29477 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #150: 28 Maj 2009, 20:52 »

Super, at du ligger over Chelsea. Og flot at du også er over United!
Jeg håber at du får den plads i Europa du fortjener. KIU!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #151: 30 Maj 2009, 09:59 »


ENGELSKE ULVE
17/5 - 15

Igen, igen kan jeg nu rapportere om en færdigspillet sæson. Det er nu syvende gang, jeg har fuldført en sæson med Wolves, og det er samtidig den bedste.

Vi sluttede sæsonen rigtig flot af, når man tager det i betragtning, at det er første gang, at vi har spillet med om europæiske pladser. Holdet fik ikke gummiben, og det blev til syv sejre, to uafgjorte og fire nederlag i de sidste 13 ligakampe. Vi måtte skuffende forlade i FA Cuppen i 5. runde efter et 3-1-nederlag til Fulham.

Vores fire nederlag faldt imod top fem-hold, og de er svære at undgå. Men vi har dog omvendt også hentet sejre i svære kampe. 2-0-sejren på Old Trafford imod United og sejren på 3-1 ude imod Everton er gode eksempler på det. Det skal dog siges, at United stillede på et svækket mandskab, da de havde en UEFA Cup-kamp foran sig, men det var fornemt, at vi udnyttede det til fulde. Uche og Turner var bag de to scoringer.

Alt dette betyder, at vi ender på 6. pladsen. Vi havde kun et point op til nr. 5, Chelsea, mens der var seks point op til Liverpool på den sidste Champions League-plads. Vi kan se frem til UEFA Cup-fodbold i næste sæson nu, og jeg håber stærkt på, at vi kan forbedre vores ligaplacering.

Seleznyov, Fleck, Vanden Borre og Bernardo var blandt de største profiler i sæsonen, men det var dog Eduardo, som jeg synes var spilleren, der slog mest igennem. Brasilieneren havde en helt fantastisk debutsæson, hvor det undervejs blev til i alt 15 mål og ni assists.

Nu skal der holdes på profilerne, handles nogle nye ansigter og så ses vi ellers i næste sæson til endnu et spændende fodboldår i selskab med Wolves.

        WOLVES
        Slutstilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #152: 30 Maj 2009, 10:35 »

Virkelig flot med en 6. plads, jeg glæder mig til at følge dig i europa næste år.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #153: 30 Maj 2009, 11:19 »

Fantastisk at du holdte United under dig. Nu ser jeg frem til at (for blot 2. gang) følge dig i Europa. Jeg ser også frem til en masse gode transfers, for at skabe succes i Europa. Held og lykke - KUTGW! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #154: 31 Maj 2009, 15:34 »


ENGELSKE ULVE
10/8 - 15

Så er vi i Wolves igen klar til en ny sæson. Min ottende sæson starter, når ni møder Nantes i UEFA Cuppens fjerde kvalifikationsrunde . Vores første tre ligakampe er imod Everton, Aston Villa, West Bromwich og vi har gjort, hvad vi kunne for at stå med en god, solid trup til sæsonstart.

I år har vi kun hentet fire nye ansigter på permanent aftale. Bernardo er blevet solgt til Atlético Madrid, men det skal siges, at det var vores bestyrelsesformand, der tog beslutningen. Renan og Christian Poulsen har også forladt i klubben, og i deres sted er kommet følgende plus andre:

        - Tsvetan Zlatinski
Zlatinski viser toppotentiale til at blive en verdensklasse defensiv midtbanespiller. Drengen er kun 17 år, og da min talentspejder rapporterede om ham for nogle måneder siden, var jeg fast besluttet på at få ham hentet.

        - Marouane Fellaini
Fellaini er en ganske fremragende midtbanespiller, der da også har kostet os hele £17.500.000. Han er en målfarlig og fysiskstærk midtbanemand, og jeg forventer mig meget af belgieren.

        - José Bosingwa
Da jeg opdagede, at Bosingwa kunne sikres for en slik, var jeg ikke langsom til at hente ham. Han tilfører bredde i forsvaret, og han kan nok godt forvente at blive førstevalg på højre backen.

        - Ismael Bangoura
Bangoura har næsten kostet lige så meget som Fellaini, og jeg forventer mig da også meget af Bangoura, selvom han umiddelbart ikke vil være førstevalg. Angriberen har i syv sæsoner for Fulham scoret hele 127 gange - forhåbentlig viser han samme målfarlighed hos os.

        - Antoine Hermann (leje)
Efter salget af Renan skulle vi ud og finde en ny reservekeeper, og jeg er ganske tilfreds med lejemålet af Hermann, der næsten ikke kostede os noget.

Wolves er klar til sæsonen 2015/16!

        WOLVES
        Truppen
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010