home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29638 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #120: 17 Maj 2009, 15:08 »


ENGELSKE ULVE
10/8 - 13

Helt som forventet har der været masser af aktivitet på transfermarkedet op til min sjette sæson i Wolverhampton. Jeg lovede bestyrelsen en sikker midterplacering, hvilket kastede et transferbudget på godt £30.000.000 af sig. Samtidig vidste jeg, at salg af spillere også ville være et godt tilskud.

Følgende er et overblik sommerens salg:

Fabian Delph > Chelsea - £15.000.000
Gai Assulin > Roma - £10.000.000
Eladio Fernández > Sheffield United - £2.800.000

Så kunne vi ikke holde på Delph længere, og jeg følte, vi fik en fornuftig pris for ham. I 2010 betalte vi £2.500.000 for ham, så han har ikke bare været en stjerne på banen, men også et økonomisk scoop.

Derudover er Assulin også blevet solgt, og det skyldes simpelthen, at jeg ikke vil bruge fløjspiller i den kommende sæson. Vi var for tyndt besat og har ikke kunne finde nogle habile spillere over sommeren.

Og nu vil jeg bringe sommerens investeringer:

< Christian Poulsen (midtbanespiller) - fri transfer
< Eugene Seleznyov (angriber) - £10.000.000
< Bernardo (midtbanespiler) - £12.750.000
< Charles Itandje (målmand) - fri transfer
< Miguel Veloso (midtbanespiller) - £16.500.000
< Rãzvan Rat (forsvarsspiller) - £5.000.000
< Aleksandar Lukovic (forsvarsspiller) - £5.000.000

Spilleren, der helt klart må skille sig mest ud, må være Miguel Veloso. Der er ikke meget, som denne portugiser ikke kan, og vi har da også måtte kaste en del penge efter ham. Forhåbentlig bliver han en stjerne for os.

I år er der for en gangs skyld også sikret noget erfarent blod. 33-årige Christian Poulsen har spillet på højeste niveau i mange år, og det kan vi godt bruge i Wolves. Rãzvan Rat er heller ikke helt urutineret, og han ligner en god venstre back i de kommende år.

Lukovic og Itandje er umiddelbart sikret som backupspillere, men de øvrige to i form af Bernardo og Seleznyov kan forvente en en god del spilletid. Førstnævnte er en kreativ og teknisk stærk offensiv midtbanespiller, mens Seleznyov er en stærk og arbejdsom angriber. Endelig en angriber vi kan forvente os noget af.

Det betyder, at vi nu har en trup, der ser således ud. Umiddelbart vil jeg sige, at følgende 11 er vores stærkeste:

Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #121: 17 Maj 2009, 15:22 »

Nu begynder dit hold for alvor at ligne noget, SirToby.. fantastiske investeringer, du har fået lavet (:
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Engelske ulve
« Svar #122: 17 Maj 2009, 17:57 »

Vildt godt hold du har fået dig, Toby. Gode indkøb, og også klogt købt ind.

KIU!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #123: 17 Maj 2009, 18:20 »

Efterhånden er det et fantastisk hold du har. Nu forventer jeg en top 4 placering i PL Peace
KUTGW!
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #124: 17 Maj 2009, 20:44 »

Det gør jeg også DavidMadsen.. Især, med det hold du har på hånden (:
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #125: 17 Maj 2009, 20:46 »

Satme et godt hold du har fået nu! Smiley KIU Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #126: 18 Maj 2009, 16:24 »


ENGELSKE ULVE
30/10 - 13

Det har ikke været nogen prangende sæsonstart, men ej heller nogen forfærdelig. Vi ligger nemlig på 11. pladsen efter ti runder, og det ser endelig ud til, at vi har fået etableret os i Premier League. I år behøver ingen Wolves-fans at bekymre sig om nedrykning, og faktisk ser det næsten allerede ud til, at de første to nedrykkere er fundet i form af Everton og Queens Park Rangers, der på ingen måde har spillet op til niveau.

Vi lagde ud med at få en ordentlig øretæve på 4-0 på The City of Manchester Stadium, og det kunne tyde på endnu en hård sæson, men vi har trods alt levet op til forventningerne med fire sejre siden da. Bolton, Aston Villa, West Bromwich og Everton er alle blevet slået af mit mandskab, men vi to gange har misset point i slutminutterne. Vi var tæt på et flot point hjemme imod Arsenal, men i overtiden sikrede de en 2-1-sejr. Wigan gjorde også det onde ved os med en lignende situation. Imod Chelsea var vi dog aldrig tæt på point, og vi tabte 3-0.

Imod Tottenham og Fulham kunne vi med lidt held have vundet, men det endte med to uafgjorte kampe. Det blev til 0-0 ude imod Tottenham i en kamp, hvor vi havde rigtig mange gode chancer i slutningen af kampen, mens en hjemmekamp imod Fulham simpelthen bare skal vindes.

Bernardo har været den største oplevelse i denne periode. Brasilieneren er startet flot i Wolves med fire scoringer og tre assists. Seleznyov var også rigtig fornuftig i starten, men er gået lidt ned på det seneste. Han har nettet tre gange og lagt op til ditto. To af målene har dog været i liga cuppen, hvor vi slog MK Dons med 2-0 i 2. runde og Fulham med samme cifre i den følgende runde. I 4. runde kommer Arsenal på besøg.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #127: 18 Maj 2009, 16:27 »

Flot skreven update. Glæder mig til at se hvordan du kommer til at færde dig videre hen på sigt i din liga. Skal nok blive spændende Smiley
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #128: 18 Maj 2009, 16:51 »

Udmærket start på sæsonen SirToby.. Det skal nok komme til at gå godt (:
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #129: 18 Maj 2009, 16:57 »

Der er da kun 8 point op til CL pladserne Wink
Jeg håber selvfølgelig på europæisk deltagelse, selvom det virker lige urealistisk lige pt.
KIU!
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #130: 18 Maj 2009, 16:59 »

Ja, men nu er han jo ik særlig langt inde i sæsonen Opstemt
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #131: 18 Maj 2009, 20:13 »

Virkelig fed blog du har kørende, fantastisk læsning. Du skriver flot og det er rigtig fed og simpel grafik.
Du har virkelig stablet et fantastisk hold sammen, og fantastisk køb af Miguel Veloso Opstemt
også må jeg sige at John Fleck virkelig er blevet genial! Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #132: 19 Maj 2009, 19:07 »

Fantastisk blog du har gang i Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #133: 23 Maj 2009, 15:04 »


ENGELSKE ULVE
22/1 - 14

Så blev det også år 2014, og vi er kommet rigtig fint ind i det nye år. De er spillet 14 ligakampe samt to cupkampe siden sidst, og efter 24 runder i Premier League ligger vi minsandten i top ti.

Vi forlod ikke år 2013 med optimale resultater. Vi havde hele fire hjemmebanekampe fra den 14. december til den 28., men vi formåede kun at vinde den første af dem. Det var med 4-0 imod Bristol City, og det var da også nogle hårde modstandere i form af Newcastle, Manchester United og Manchester City vi mødte efterfølgende.

Men vi har altså lagt godt ud i det nye år. Bolton blev slået med 2-1 den 1. januar, og siden da er Wigan og West Bromwich også blevet slået. Tilmed har vi sendt Doncaster ud af FA Cuppen med en overbevisende 5-0-sejr. Og apropos cupturneringer røg vi ud til Arsenal i liga cuppen. Efter en fantastisk kamp måtte vi efter 120 minutters spil konstatere, at vi havde tabt 4-3 til de forsvarende Premier League-mestre.

John Fleck og Eugene Seleznyov har på det seneste vist sig som en fantastisk frontdue, men desværre er de begge pt. ude med skader. Til sammen har de lavet 20 mål og 11 assists. Bernardo må dog siges at være vores største profil i øjeblikket. Den offensive midtbanespiller er oppe på otte mål og 11 assists.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #134: 24 Maj 2009, 13:19 »

Wolves er over nedryknings-"Muren" - nu er det bare at bygge videre på resultaterne for forsøge at drille de store. Så kan du måske i næste sæson spille med om UEFA-bold  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010