home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29676 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #105: 15 Maj 2009, 09:44 »

Fantastisk at du formår at komme så langt i uefa cuppen og forhåbentlig kommer du endnu længere. Imponerende Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #106: 15 Maj 2009, 11:53 »

Hvilke ligaer har du med i dit spil?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #107: 15 Maj 2009, 12:04 »

Hvilke ligaer har du med i dit spil?

De to øverste i England.

Fantastisk at du formår at komme så langt i uefa cuppen og forhåbentlig kommer du endnu længere. Imponerende Thumbs Up

Tak skal De ha'.  Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #108: 16 Maj 2009, 13:36 »


ENGELSKE ULVE
25/5 - 13

En økonomisk fantastisk sæson er slut, og det blev heldigvis uden store konsekvenser. Selvom vi skuffede i ligaen, er vi alligevel at finde i ligaen næste år. Målet var en sikker midterplacering, men det blev en hård kamp lige til sidste om nedrykningspladsern e.

Da vi i sjettesidste runde tabte 3-1 til Manchester City havde vi hele seks point op til 17. pladsen. Det var Blackburn, der havde flere point end os, men heldigvis havde de også spillet to kampe mere end os, og vores kampprogram så noget lettere ud. Til enorm tilfredsstillelse vandt vi også de følgende tre kampe, og nu så tydede meget på, at vi skulle overleve. Det var Newcastle, der blev slået med 3-1, West Bromwich med 1-0 og Sunderland med 2-1.

Sæsonens sidste to kampe endte dog med nederlag. Fulham tævede os først 4-1, inden Bolton var yderst effektive på Molinuex, hvor de sejrede 2-1. Vi burde helt sikkert have sluttet sæsonen med en sejr, men skarpheden manglede. Blackburn havde Arsenal og Manchester United i de sidste to runder, og her fik de kun hentet et point, hvorfor vi sluttede på 17. pladsen til stor lettelse.

Og så til UEFA Cuppen, hvor holdet skuffede efter to overraskende sejre over Dortmund og Porto. Aston Villa var ikke bare bedst på deres egen bane, de var også bedst på Molineux, og det gav dem en samlet sejr på 5-1. Vi kunne dog være fuldtud tilfreds med vores kvartfinaleplads. UEFA Cup-eventyret sikrede os mange penge i løbet af sæsonen.

Og i øvrigt tror jeg, at vi til næste sæson vil have rigtig mange penge at gøre godt med. Jeg tror ikke, jeg kan holde fast i spillere som Jonjo Shelvey og Fabian Delph længere, og de kan sikre klubben mange millioner. Til store glæde har Jonjo Shelvey dog meddelt, at han gerne vil have forlænget kontrakten, til trods for at han igennem hele sæsonen har bedt om et skifte. Hele ti af vores spillere er ønsket af andre klubber, hvorfor man godt kan forvente, at der kommer gang i svingdøren i sommerpausen.

Spillerstatistikken for i år er meget præget af UEFA Cuppen, hvor spillere som Delph og Fleck virkelig har slået i gennem med en del mål. De to har dog også gjort det godt i ligaen, ligesom Berra, Haruna og Renan også har. Nu gælder det virkelig om at holde på vores bedste spillere og få nogle bedre - gerne mange af dem.

        WOLVES
        Stilling
        Spillerstatistik
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Engelske ulve
« Svar #109: 16 Maj 2009, 14:05 »

Tillykke med endnu et år i Premier League   Thumbs Up  Man må sige at det holdte hårdt, og med din målsætning om at sikre dig en midterplacering, så er det selvfølgelig ikke helt godt nok at du var så tæt på at rykke ned. Men det vigtigste er nu stadig at du klarede den.    Peace  Desuden plejer man jo at sige at det er den 2. sæson som oprykker de er den sværeste, da man ikke længere bliver undervurderet der. Og det må siges at være rigtigt i denne sammenhæng.

Iøvrigt lidt en overraskende drejning i kampen om mesterskabet.. Havde egentlig regnet med City som mestre, men de gik da vist i stå i slutspurten..

Hvem vandt egentlig Uefa Cuppen? Og nu hvor vi er der, så kunne det også være interessant at høre hvem der vandt Champions League..   Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #110: 16 Maj 2009, 14:09 »

Hvem vandt egentlig Uefa Cuppen? Og nu hvor vi er der, så kunne det også være interessant at høre hvem der vandt Champions League..   Smiley

Europa blev faktisk domineret i engelske hold. Arsenal slog City med 1-0 i CL, mens Liverpool nuppede UEFA Cuppen efter en straffesparkskonkur rencesejr over Portsmouth.

Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #111: 16 Maj 2009, 14:53 »

Endnu en flot update. De mange penge fra Europa må kunne tiltrække nogle profiler i næste sæson. Held og lykke, og KUTGW Smiley !
Logged

Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #112: 16 Maj 2009, 16:02 »

Jeg ha først lige set denne blog og endelig fået læst alle updatesne, virkelig en fed blog.
du skriver utrolig godt og enkelt, meget godt layout som er nemt at finde rundt i...

den bedste blog jeg længe har set
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #113: 16 Maj 2009, 16:07 »

Virkelig lækker blog, SirToby. Det må man give dig. Forhåbenligt bliver næste sæson den sæson, hvor du etablerer dig i Premier League for alvor. Flotte resultater i UEFA Cuppen. Smiley

Kunne jeg få et SS af John Fleck, Parejo og Fabian Delph? Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #114: 16 Maj 2009, 17:04 »

Du overlevede sæsonen i PL, og det er velfortjent  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #115: 16 Maj 2009, 19:12 »

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #116: 16 Maj 2009, 19:14 »

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #117: 16 Maj 2009, 19:16 »

Mange tak. Ingen tvivl om Delph og Fleck er nogle af de spillere jeg vil købe ind, næste gang jeg spiller med et engelsk hold. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #118: 16 Maj 2009, 19:19 »

Shockeret Shockeret Shockeret !
Ingen kommentarer. Eller, jo. Hvornår kan man forvente en ny update? Evt. engang imorgen? Smiley

Du kan godt regne med en opdatering inden weekenden er omme, og jeg skal ikke kunne udelukke en mere i løbet af i aften. Men lad os nu se.

Smiley

Mange tak. Ingen tvivl om Delph og Fleck er nogle af de spillere jeg vil købe ind, næste gang jeg spiller med et engelsk hold. Smiley

Ja, de er fantastiske begge to. Delph har gennemgået enorm udvikling - præcis som Shelvey.
Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske ulve
« Svar #119: 17 Maj 2009, 13:19 »

Delph er jo vanvittig god man Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010