home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 29630 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #45: 07 Apr 2009, 01:28 »

Hej Toby, vil bare lige smide en kommentar i en tid, hvor blogkonkurrencen måske trækker opmærksomhed for denne flotte blog du har lavet. Elsker simpelthen dit layout, det er så gennemgående med de store orange bogstaver.
Held og lykke i den nye sæson.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #46: 07 Apr 2009, 14:45 »


ENGELSKE ULVE
3/10 - 10

Med en yderst positiv og lovende start på sæsonen er forhåbningerne om oprykning vokset, og fortsætter vi, som vi spiller nu, er jeg ikke i tvivl om, at vi endelig får den oprykning i hus.

Vi har spillet 10 ligakampe samt tre liga cup-kampe, og vores defensiv har været forrygende. Det er blevet til intet mindre end 10 clean sheets over de 13 opgør, hvilket har betydet, at vi har kunne hente fem 1-0-sejre. Preston, Leeds og West Ham er de tre hold, der har formået at score imod os, og at lukke mål ind imod sidstnævnte er ingen skam, da de i øjeblikket fejer al modstand af banen og sidder på en solid 1. plads.

Selvom det har været defensiven, der har skinnet igennem, har offensiven også sprudlet. Nedrykkerne fra Swansea fik på eget græs en kæmpe sæk på 5-0. Vi dominerede fuldstændig, og jeg kunne kun være hamrende tilfreds. Desværre pådrog en af vores vigtigste, Fabian Delph, sig en tre måneders lang skade. Delph har indtil videre levet op til forventningerne og har scoret to gange og sikret sig to Man of the Match-priser.

Det er blevet til syv sejre, to uafgjorte og et nederlag i ligaen, og det betyder, at vi ligger på en ganske tilfredsstillende 2. plads. I liga cuppen er stormet forbi første, anden og tredje runde med tre sejre. Senest blev det til en imponerende en, da oprykningskandidate n, Watford, ude blev slået med 1-0. Desværre kan fjerde runde let blive endestationen. Vi møder Manchester City ude.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #47: 07 Apr 2009, 15:51 »

Det ser rigtig godt ud SirToby.
Det kan vel også kun gå godt når du har hentet en spiller som i forvejen har scoret over 50 mål for Wolves, og som hjalp med at sikre oprykningen til Premier League i 02/03-sæsonen med en scoring i play-off-finalen. Smiley

EDIT: Cardiff med 1 point i 10 kampe. Fornøjelse.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 20:29 af Mernild » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #48: 08 Apr 2009, 14:14 »


ENGELSKE ULVE
1/1 - 11

Efter to sæsoner med svingende præstationer har Wolves i denne sæson i den grad fundet stabiliteten. Vi er hoppet ind i år 2011 og meget - hvis ikke alt - tyder på en oprykning til Wolverhampton Wanderes.
MATT MURRAY
Alder: 29
Reflexes: 17
One On Ones: 17
Strength: 18

- - -
Kampe: 25
Indkasseret: 6
Clean sheets: 20


JORIS DELLE
Alder: 20
Handling: 15
Aerial Ability: 16
Strength: 18

- - -
Kampe: 5 (1)
Indkasseret: 3
Clean sheets: 4

Da vi den 26. december tabte 2-0 ude til Hull, var det ikke bare det første nederlag i 17 opgør, det var også første gang i sæsonen, at vi lukkede mere end et mål ind i en ligakamp. Vores forsvar fortsætter simpelthen med at være det suverænt bedste i ligaen. Vores førstekeeper, Mattt Murray, har holdt buret rent 20 gange i 25 kampe, mens Joris Delle i de fem kampe, han har fået lov at stå på mål, har holdt nullet fire gange. Det betyder, at vi i 26 kampe i ligaen kun har lukket syv mål ind.

Der skal simpelthen gå grueligt meget galt, hvis ikke West Ham og vi snupper de to øverste placeringer i Coca-Cola Championship. West Ham er endnu ubesejrede, og de bliver svære at tage 1. pladsen fra, selvom vi faktisk for få runder siden lå der. Vi er dog også kun to point efter. Men det drejer sig mest om at ende i top to, og det ser yderst fornuftigt ud, da vi har 14 point ned til nr. 3.

Vores spil er også til en oprykning. Med fantastiske udebanesejre som 4-0 over Leicester og 2-0 over Stoke samt utallige sikre sejre hjemme på Molinuex er selvtilliden ekstremt høj i Wolves. Der er mange spillere, der imponerer. Delph er lige kommet tilbage, og i hans comebackkamp scorede han minsandten. David Clarkson er vores topscorer med 11 mål, mens Jonjo Shelvey lever op til sit talent og indtil videre har scoret fem gange og lagt op til fire mål.

Sidst skal det selvfølgelig nævnes, at vi som forventet røg ud til Manchester City i liga cuppen. Men det var dog til trods for, at vi var godt med. Værterne var bare en del mere effektive end os, men vi fik da et hæderligt resultat på 2-1.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Engelske ulve
« Svar #49: 08 Apr 2009, 14:21 »

Det ligner unægteligt en sikker oprykning, men efter to mislykkedes forsøg, så var det også på tide..  Bliver helt sikkert spændende at følge dit hold i Premier League, og se om du forsættede gode takter der også..

Men endnu engang, en rigtig fed blog du har gang i her og havde den været med i blogkonkurrencen, så havde den fået min stemme   Thumbs Up
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #50: 08 Apr 2009, 15:08 »

Rigtig god og stilren blog.

Updatene er måske lige på den korte side, men synes jeg ikke er så stort et problem.

Og nu ligner det en oprykning. Bliver svært i PL, men du får nok også penge til en forstærkning eller 5
Logged

It's gonna be legendary

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #51: 08 Apr 2009, 15:22 »

Der er altså noget ved denne blog. Den er super-flot sat op, minimalistisk, godt skrevet. Jeg har faktisk lige isddet og læst et par af dine gamle updates, fordi jeg var nysgerrig på at nærlæse hvordan du læser nogle af de gængse blogskrivningsprobl emer. Jeg kunne godt være fristet til at kopiere stilen til min næste blog  Wink

Som sagt: Klasseblog! Det eneste jeg kunne ønske mig en smule anderledes var lidt mere teksttunge updates.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #52: 08 Apr 2009, 15:31 »

Mange tak for de pæne kommentarer. Jeg skal da forsøge at få lidt mere tekst med, men desværre må i vente en lille uges tid på næste opdatering, da jeg i morgen tidlig drager til Holland, hvor jeg vil befinde mig indtil mandag. Men frygt ej, dette er et af de fedeste spil, jeg har haft længe, hvorfor jeg vender stærkt tilbage.

Og så er det da fantastisk at høre, at jeg havde fået din stemme, Guldbrand.

Thumbs Up
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #53: 10 Apr 2009, 01:41 »

En af sidens flotteste blog lige nu... Dit layout er sindssygt flot og man får nødvendige info i stedet for nytteløst fyld.

Du har inspireret mig til at starte FM op igen og komme med en blog.

Jeg ser frem til mere (:
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #54: 15 Apr 2009, 11:36 »


ENGELSKE ULVE
1/3 - 11

Så er det atter tid til en opdatering fra Wolves, nu hvor vi netop er hoppet ind i marts. Denne gang kan vi berette om en ubesejret række på ti ligakampe samt en afklapsning af sidste sæsons ni'er i Premier League.

Oprykningen burde efterhånden være sikker, men på det seneste må vi indrømme, at vi har været for sløsede. I det nye år er det i Championship blevet til fem sejre og fem uafgjorte, hvilket sådan set er pænt. Men 0-0 imod bundproppen, Cardiff, og to uafgjorte kampe imod Burnley og Scunthorpe efter føringer kort før tid er alligevel ikke helt tilfredsstillende. Vi skal tilbage på sejrskurs, men så længe vi ikke taber, frygter jeg ikke for oprykningen.

Med en 1-0-sejr ude over nr. 1, West Ham, var vi de første i sæsonen til at slå duksene. Det var et fantastisk resultat, og Matt Murray kunne atter tilføje et clean sheet til samlingen. Med kun 12 mål indkasseret i 36 ligakampe er vi stadig holdet med den betydeligt bedste defensiv.

År 2011 startede med en FA Cup-kamp hjemme imod Luton. Vi vandt yderst komfortabelt med 4-1 - blandt andet efter en scoring af vores 19-årige spaniar, Isidro Marcos. Vi trak nu Premier Leagues nr. 9, Sunderland, hjemme på Molinuex. Vi havde varmet op til kampen med en 4-0-sejr over Hartlepool, men Sunderland skulle løbe ind i en endnu større sæk. Et hattrick fra McIndoe samt en scoring hver fra Delph og Kightly stod bag en vidunderlig 5-0-sejr over de sorte katte fra Sunderland.

Med sådan en sejr fandt vi det også muligt at gå videre til 6. runde, da vi trak Newcastle i 5. runde. Efter 1-1 hjemme efter en sen scoring fra Delph og et 3-0-nederlag i omkampen fandt vi dog ud af, at vi endnu ikke er helt klar til Premier League - men takterne var der.

I øvrigt har vi også været ude med kikkerterne i januarvinduet. Richard Vaughan på 17, Miguel Ángel Fernández Fernández på 18 og Birger Larsen på 16 har alle skrevet under på kontrakter hos os. De to førstnævnte blev straks sendt til vores samarbejdsklub, Shrewsbury.

        WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #55: 15 Apr 2009, 19:27 »

Nu kan den oprykning vist ikke kikse Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #56: 15 Apr 2009, 19:54 »

Fantastisk blog, nok sidens bedste for tiden!

Rigtig lækkert lay-out, som virkelig er dejligt at se på. Banneret er enkelt, men ser faktisk rigtig godt ud, og den orange skrift er det eneste, som irriterer mig, da det skærer lidt i øjet. Men på den anden side er det ikke nogen stor bagatel. Men rigtig flot blog Toby, fortsæt endelig det gode arbejde!  Smiley
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #57: 16 Apr 2009, 00:49 »

Elsker simpelthen denne blog. Glæder mig til at se dig i Premier League.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #58: 16 Apr 2009, 02:07 »

fantastisk blog!
Logged

Thaurat al Shabab

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske ulve
« Svar #59: 19 Apr 2009, 23:49 »

Så er oprykningen sgu i hus ligesom IRL.. Det er en rigtig go' blog du har gang i SirToby - dejlig simpel og ligetil.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010