home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket] Et ubeskrevet blad
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Et ubeskrevet blad  (Læst 27201 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #60: 08 Feb 2009, 21:29 »

Nu har jeg været en ret stille læser, men det har ikke betydet at jeg ikke synes at det her er klasse!
Opsætningen i siderne med resultaterne og nogle gange med spiller oplysninger i venstre side og i bunden er simpelthen bare klasse. Stor respekt herfra Cool

Er meget glad for du læser med og altid dejligt at de stille også kan hæve stemmen Smiley Er selv tilfreds med måden tingene er sat op på og glædeligt at andre også kan lide det.

Hej Tippen
Jeg har lige læst bloggen igennem, og det er sgu en spændende historie, og en flot blog Thumbs Up
Det tegner til at den bliver lige så god som din Pampilhosa-blog Smiley

Jeg er fast læser fremover...

Hvor har jeg savnet dig Brodtgaard...... Grin Som i Pampilhosa bloggen er jeg endnu engang meget glad for at have dig med som læser. Håber bare på mere "succes" i denne blog end i Portugal hvor mit eneste ophold i landets bedste række jo endte med en nedrykning.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #61: 08 Feb 2009, 21:30 »

Et ubeskrevet blad


Juni 2009
"Jeg glæder mig til at se hvilken effekt det vil få. Geir skulle efter sigende være et taktisk geni og med Charles får vi en herre der har prøvet sig af på noget nær højeste niveau. Han har en rutine som ingen andre på holdet besidder og samtidig kan han aflaste vores bagerste kæde fra sin defensivt orienteret position på midtbanen. Roger, nu skal vi kravle opad i tabellen."

Jeg lægger røret på og læner mig veltilpas tilbage i stolen og kigger på fem kontrakter der kan betyde bedre tider for Kristiansund BK. Mammadou Latyr Diagne har heldigvis fornyet sin kontrakt, så den nu løber til 2011. Venstre midt Kim Rune Ovesen og angriber Mathias Bohlin Falch har begge underskrevet fuldtidskontrakter, Falch til 2012 og Ovesen til 2011. Begge er 21 år og har mange gode år i sig endnu og forhåbentligt kan de med fuld fokus på fodbold udvikle sig til stjerner på mit Kristiansund BK hold.

1. Juli ankommer måske den største stjerne der indtil nu har betrådt græsset på Atlanten Stadion. 35-årige Charles Akonnor bliver den ældste spiller der nogensinde har optrådt for klubben og med erfaring fra Bundesligaen og SAS ligaen hos henholdsvis Wolfsburg og AC Horsens, bliver han muligvis den stabilisator holdet har manglet indtil videre i denne sæson. Han bliver ihvertfald en fornøjelse at følge.

Den sidste kontrakt tilhører ikke en spiller men derimod den 30-årige taktiske træner Geir Håvard Furnes. Trods hans kun 30 år er han blevet udråbt til et taktisk geni og den taktiske hjerne skal spillerne, Kristiansund BK og jeg nyde godt af det næste halvandet år. Han bliver enerådig "hersker" til den taktiske træning i klubben.


Kampe af U-19 spillere

Elias Valderhaug - 7 kampe
Sigbjørn Skovro - 5 kampe
Christian Andersson - 9 kampe
Helge Engh - 4 kampe
Thomas Hovdal - 1 kampe
Økonomi i Kristiansund BK

Nuværende Balance - £113.045

Transferbudget - £12.351

Lønbudget - £3766

Nuværende lønforbrug - £3391

Transfers ind <<<

Charles Akonnor, fri fra Langenhagen (ankommer 1. juli)
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #62: 10 Feb 2009, 18:41 »

Tak til Yoggidk for banneret


Flekkerøy Kunstgress, 358 tilskuer
Fløy-Kristiansund BK 2-2
0-1 Mammadou Latyr Diagne 25´
0-2 Mammadou Latyr Diagne 49´
1-2 Kjetil Bøe 54´
2-2 Kristian Holm 70´

Kringsjå Kunstgress, 206 tilskuer

Lyn 2-Kristiansund BK 1-1
0-1 Kris Bright 24´
1-1 Fredrik Brustad 90´

Greibanen, 259 tilskuer
Groruddalen-Kristiansund BK 2-1
1-0 Cheikh Niang 25´
2-0 Julian Stamsø Møller 54´
2-1 Asgeir Snekvik 74´

Det svingende spil fortsætter i Kristiansund BK og holdet er i øjeblikket langt fra den topplacering som er målet. De tre bundhold Fløy, Lyn 2 og Groruddalen fik alle point mod Kristiansund BK, men spillet i kampene har været til 9 point.

En sikker og komfortabel 2-måls føring bliver smidt over styr mod Fløy og Lyn 2 udligner først tre minutter inde i overtiden i en kamp hvor Mathias Bohlin Falch og især Adrian Bunes Stene flere gange havde muligheden for at lukke kampe. Groruddalen havde også heldet på deres side, da Julian Stamsø Møllers matchvindende mål var ment som et indlæg til bagerste stolpe, der dog istedet sejlede henover alt og alle, inklusiv Elias Valderhaug i målet.

Klubben og Allan Borgvardt er ikke i tvivl om at resultaterne nok skal komme og Kristiansund BK har desuden indkaldt til pressemøde om et par dage. Med kalenderbladet til snart at sige juli, skulle det være mærkeligt hvis man ikke snart skulle se et par nye ansigter i Kristiansund BK.


Stilling

6. Levanger........... .....11 k - 9-10 - 15 pts.
7. Ranheim............ .....10 k - 8-8 - 13 pts.
8. Kristiansund..11 k - 19-21 - 13 pts.
9. Tønsberg........... ....11 k - 7-9 - 12 pts.
10. Strindheim......... ...11 k - 4-8 - 11 pts.
Skadeslisten +++

Mammadou Latyr Diagne, brækket ribben => ude 1-3 måneder
Leonard Krassimirov Totev, forstuvet ankel => ude 1-4 uger
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #63: 10 Feb 2009, 19:14 »

Et ubeskrevet blad


Juni 2009
"Det var vel det....". Jeg kigger endnu engang over på Finn Tore Pettersen som lægger an til et håndtryk og et skulderklap. Jeg troede at pressemødet skulle omhandle indkøbet af Charles Akonnor, samt forlængelsen af Mammadou Latyr Diagnes kontrakt, men det viste sig ikke at væe tilfældet. Finn Tore forlader mig, han skal til pressemøde. Et pressemøde hvor følgende vil blive annonceret:

Pressemøde d. 15. juni 2009 i Kristiansund BK

Kristiansund BK har med øjebliklig virkning opsagt Allan Borgvardt fra hans stilling som cheftræner i Kristiansund BK. Spillet på banen og Kristiansund BK's nuværende placering som nr. 8 i 2. Division Afd. 2 står ikke mål med klubbens ambitioner og vi ser derfor ingen anden udvej end at ophæve Allan Borgvardts kontrakt. Assistent træner Finn Tore Pettersen vil overtage posten som cheftræner og varetage holdet og klubbens interesser indtil en mere permanent løsning er fundet.

Vi ønsker selvfølgelig Allan Borgvardt held og lykke i hans videre karriere og gør samtidig opmærksom på at opsigelsen er accepteret fuldt ud af Allan Borgvardt.


Jeg forlader mit kontor på Atlanten Stadion for sidste gang, min regeringstid i Kristiansund BK er forbi og varede i 498 dage. 2 point mod de tre bundhold var åbenbart det der væltede læsset og nu må jeg se hvad fremtiden bringer.

Jeg er ihvertfald færdig med Kristiansund BK og især Roger Dalhaug..........
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #64: 11 Feb 2009, 08:23 »

WHAT... Fyret?!?

De kan da ikke fyre sådan en kapacitet!
Du må op på hesten igen - jeg glæder mig til at se hvem der får glæde af dine managerevner Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #65: 11 Feb 2009, 08:30 »

ærgerligt, men sådan er det jo! held og lykke med at finde et nyt hold, god blog
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #66: 11 Feb 2009, 11:03 »

Det er jo latterligt.. Håber du finder et andet hold.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #67: 11 Feb 2009, 23:59 »

Et ubeskrevet blad


Juli 2009
Jeg kunne ikke lade være....Jeg har netop været på Atlanten Stadion for at se første kamp med Finn Tore Pettersen i spidsen for Kristiansund BK. Gemt blandt de andre tilskuer slap jeg for et ubehageligt møde med Roger Dalhaug og kunne her se en jævnt kedelig 0-0 kamp mod 10. pladsen Steinkjer.

Dejligt var det dog at se at Finn Tore har bibeholdt 4-4-2 og den samme grundstamme som mig. Christian Andersson som jeg havde stor tiltro til er desværre helt ude af truppen og istedet er en 16-årig gut ved navn Ole Kleiven med på bænken. Ikke en jeg lagde mærke til i min tid hos Kristiansund BK, men efter forhøret hos sidemanden skulle det være en spiller der dækker de fleste pladser i forsvaret og på midtbanen.

Jeg ville egentligt gerne have hilst på Finn, men jeg vælger at traske hjemad istedet. Min egen situation er endnu ikke afklaret, men indtil videre har 14 dage uden job været afslappende og enkelte tilbud fra andre norske klubber lurer lige om hjørnet...vælger jeg i øjeblikket at tro.


Finn Tore Pettersen's 11 mod Steinkjer

Elias Valderhaug

Sigbjørn Skovro - Vebjørn Hagen - Nikola Andelic - Simon Dogan

Adrian Bunes Stene - Asgeir Snekvik - Christian Michelsen - Kim Rune Ovesen

Kris Bright - Thomas Hovdal
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #68: 13 Feb 2009, 21:30 »

Et ubeskrevet blad


Juli 2009
"Så er det en aftale...Du får en kontrakt for sæsonen ud og så tager vi den derfra". Jeg rejser mig og giver hånd til klubformanden som netop har givet mig en kontrakt så jeg igen kan stå i spidsen for en klub. Næsten 20 dage har jeg været uden job, men heldigvis mener Lennart Beijer jeg har de kvaliteter Drøbak/Frogn skal bruge. Jeg har sæsonen ud og skal imponerer mig til en ny kontrakt. 13 kampe til at vise mit værd....

Drøbak/Frogn ligger, tiltrods for en spået medieplacering som nr. 2, helt nede på en 10. plads bare 2 point over nedrykningsstregen og kun 5 point i de sidste 7 kampe kostede altså den tidligere træner jobbet. Klubben der er oprettet i 1946 har hjemme på Seiersten Stadion, et stadion der kan rumme 5000, hvoraf 300 kan sidde.

Jeg er meget tilfreds med det nye hold. Jeg har endnu ikke mødt nogle af spillerne, men førsteholdstruppen indeholder hele 26 spillere så der skulle være mulighed for at stille et slagkraftit hold. Klubformanden er også Roger Dalhaugs modsætning og virker meget åben og vil ikke holde noget skjult for mig, det være økonomi eller andre pengemæssige sager. Dejligt og jeg glæder mig til at komme igang.


Stilling

8. Strømmen........... .....13 k - 19-22 - 18 pts.
9. Skjetten........... .......13 k - 16-21 - 16 pts.
10. Drøbak/Frogn..13 k - 15-18 - 14 pts.
11. Modum.............. ...13 k - 12-20 - 12 pts.
12. Ørn Horten............1 3 k - 9-19 - 12 pts.
Drøbak/Frogn IL

Gennemsnitsalder - 22 år
Spillere i A-truppen - 26
Antal nationaliteter - 2
Laveste spiller - Tim Strøm Pedersen - 170 cm
Højeste spiller - Magnus Oltedal - 195 cm
Letteste spiller - Jamal El Mazari - 61 kg
Tungeste spiller - Vegard Thoresen - 93 kg

Info om klubben

Grundlagt - 1946
Seiersten Stadion (5000 - 300 seated)
Adequate corporate facilities
Fairly basic training facilities
Minimal youth facilities
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #69: 13 Feb 2009, 21:33 »

Hold da helt kæft jeg synes det er spændende at læse med i, det er helt som i virkeligheden, helt seriøst... Det er satme flot, og jeg glæder mig til at se dine bedrifter i Drøbak/Frogn Opstemt

KÌU :O
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #70: 15 Feb 2009, 18:33 »

Hold da helt kæft jeg synes det er spændende at læse med i, det er helt som i virkeligheden, helt seriøst... Det er satme flot, og jeg glæder mig til at se dine bedrifter i Drøbak/Frogn Opstemt

KÌU :O

Er meget glad for du kan lide det og syntes det virker realistisk. Jeg håber Allan Borgvardt kan gi den gas i Drøbak/Frogn.

Yoggidk, skulle du have lyst ville jeg være meget taknemmelig for et topbanner til Drøbak/Frogn
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #71: 15 Feb 2009, 18:35 »

Juli 2009
For lidt over to uger siden fik Kristiansund BK's Roger Dalhaug nok af de manglende resultater og satte træner Allan Borgvardt på porten. Dog skulle Allan Borgvardt ikke gå længe uden job, for lidt over to uger efter var Drøbak/Frogn klar med en ny kontrakt. En kontrakt der løber et halvt år og altså gælder sæsonen ud.

Drøbak/Frogn blev af flere eksperter i medierne inden sæsonstarten tippet til at kæmpe med om oprykning til ADECCO-ligaen, men virkeligheden har vist sig at være en anden. Det startede ellers godt med bare et nederlag i de første 6 kampe, men derefter har fire nederlag i de følgende 7 kampe sendt dem ned blandt nedrykningskandidat erne. En placering som Allan Borgvardt skal forbedre markant hvis han vil have forlænget sin kontrakt.

Drøbak/Frogn kampe indtil videre

Ørn Horten ude 1-1
Follo hjemme 2-0
Lillestrøm 2 ude 1-1
Fredrikstad 2 hjemme 2-2
Skjetten ude 0-3
Lillehammer ude 1-0
Stabæk 2 hjemme 1-2
Mjøndalen hjemme 1-1
Lørenskog ude 0-2
Manglerud Star hjemme 0-1
Strømmen ude 3-3
Eik Tønsberg hjemme 3-0
Modum ude 0-2

Om det er fraværet af profil og anfører Knut Hovel Heiaas der har sendt holdet i den spillemæssige krise skal være usagt, men hans 2 mål og ene assist i de tre første kampe inden han blev langtidsskadet var da skyld i fem af ni mulige point. Anføreren er dog stadig ude i 3-12 uger endnu og vil ikke være tilgængelig for træner Allan Borgvardt, så derfor må han lægge sin lid hos den defensive profil Torgeir Hoås og Stian Birkeland der huserer på den offensive midtbane. Torgeir en 24-årig nordmand der har potentialet til at blive en kæmpe profil i 2. Division, men endnu ikke har fået udnyttet det, mens Stian er tæt på de 30 og har optrådt 5 gange for Norges U21-landshold i hans yngre dage.

Spørgsmålet er så om Allan Borgvardt har styr på holdet da han endnu ikke har set det i aktion og med første kamp bare 14 dage væk, en skæbnekamp mod nr. 12 Ørn Horten og derefter endnu en hjemmekamp mod rækkens et'er Lillestrøm 2, skal Drøbak/Frogn og Allan Borgvardt have spillet til at køre fra start hvis sæsonen ikke skal munde ud i en nedrykning.


Tilskuergennemsnit

4. Manglerud Star - 557
5. Mjøndalen - 436
6. Drøbak/Frogn IL - 426
7. Stabæk 2 - 424
8. Skjetten - 414
Parent club

GAIS - nr. 8 i Allsvenskan
Anslået værdi - £6.75 millioner
Årlig betaling til Drøbak/Frogn IL - £16.840
Eget Ungdomsakademi

Profiler i Drøbak/Frogn IL

Centrale forsvarer Torgeir Hoås
Offensive midtbanemand Stian Birkeland
Angriber og anfører Knut Hovel Heiaas
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #72: 16 Feb 2009, 16:45 »

Synes det er en rigtig go blog og har fulgt med fra starten.
En af grundene til at jeg synes denne tråd er spændende, er måske, fordi jeg selv har et spil igang med et lignende hold, nemlig Sogndal, fra samme liga.
Lidt synd med fyringen, men nu har du jo fundet en anden klub og jeg ønsker dig al mulig held og lykke med dette hold og glæder mig til næste update. Thumps up herfra og bliv endelig ved med at skrive.

Vh.Blackstone
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #73: 20 Feb 2009, 23:45 »

Et ubeskrevet blad


August 2009
"Det ser ikke for godt ud....ummidelbart kan vi intet gøre før sæsonen slutter og transfervinduet åbner igen. Så kan vi forhåbentligt sælge ud af vores spillertrup, men det må vi se på det til den tid, nu gælder det bare om at kravle opad i tabellen".

Jeg er rystet...Økonomien i Drøbak/Frogn er helt til rotterne. Den tidligere træner har med en for stor spillertrup og for høje lønninger oparbejdet et underskud i klubben på intet mindre end £193.848, så det vil kræve hårdt arbejde at få vendt situationen til noget positivt. Jeg var utroligt glad for Lennart Beijer's åbenhed omkring det økonomiske, men nu savner jeg Roger Dalhaugs ekspertise. Lennarts manglende "hårdhed" og engagement i det økonomiske har gjort, at jeg nu har store problemer med at tilbyde ordentlige kontrakter til nye spillere.


Træningskampe

Drøbak/Frogn-Kristiansund BK 0-1
Drøbak/Frogn-Skarbøvik 1-0
Drøbak/Frogn-Lørenskog 1-1

Jeg har heldigvis også fået arrangeret og spillet tre træningskampe her i pausen og det har gjort at jeg har fået et lille indblik i mit nye holds styrker og svagheder. Et 0-1 nederlag på Vebjørn Hagens 35 meters langskud bliver efterfulgt af en god 1-0 sejr over topholdet Skarbøvik. 1-1 mod Lørenskog som ligger nr. to i vores egen liga vidner også om at det nye hold bliver en fornøjelse at træne. Tre tætte kampe som viste en defensiv styrke som jeg ikke kunne få frem i Kristiansund BK, men samtidig er skarpheden i front virkelig ringe. Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med ligaen, for jeg står med en trup der er flere gange skarperer end den jeg arbejdede med i Kristiansund BK.

Transfers ind <<<

Jukka Hakkala, fri fra Notodden

Transfers ud >>>

Christoffer Lind Røysnes, fri til KFUM Oslo
Økonomi i Drøbak/Frogn IL

Transferbudget - £0

Lønbudget - £3243

Nuværende lønforbrug - £4466

Kontraktudløb i år

Ingen
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #74: 20 Feb 2009, 23:46 »

Synes det er en rigtig go blog og har fulgt med fra starten.
En af grundene til at jeg synes denne tråd er spændende, er måske, fordi jeg selv har et spil igang med et lignende hold, nemlig Sogndal, fra samme liga.
Lidt synd med fyringen, men nu har du jo fundet en anden klub og jeg ønsker dig al mulig held og lykke med dette hold og glæder mig til næste update. Thumps up herfra og bliv endelig ved med at skrive.

Vh.Blackstone

Glad for at høre du er med. Ja, ærgeligt med afskeden med KBK, men Drøbak/Frogn har vist sig at være en tand skarpere end Kristiansund BK, så held i uheld med fyringen
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010