home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket] Et ubeskrevet blad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Et ubeskrevet blad  (Læst 26295 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #105: 25 Mar 2009, 21:25 »

Det er super-spændende det her. Glæder mig til at se om du kan sikre dig oprykningen  Wink

Takker og håber at kunne forsætte med at levere spænding, dog blev det ikke til en oprykning. Jeg var heller ikke særlig optimistisk omkring chancen for en sådan.

Helt enig med Dusty Smiley

Glad for at se at folk er enige når det gælder om at rose bloggen... Smiley

Fremragende blog !  Så kan det vist ikke blive sagt mere kort og præcist end det   Thumbs Up

Fedt at høre...Så det kan vist ikke blive sagt mere kort og præcist
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #106: 27 Mar 2009, 17:14 »

Så er jeg kommet igennem de syv sider med blogupdates, og jeg er virkelig imponeret over din opsætning og skrivemåde. Det er intet mindre end fantastisk, og så er det også en realistisk karriere, du har gang i. Du skal have held og lykke med fremtiden i det norske land, og forhåbentlig bliver det til en oprykning i næste sæson Thumbs Up
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #107: 29 Mar 2009, 15:51 »

Et ubeskrevet blad


Februar 2011
Så er den nye leder kommet til klubben. Det er den følelse jeg har i øjeblikket...Jeg tror på det bliver vores sæson, da vi har fået gjort nogle fornuftige indkøb og bibeholdt, endda udvidet bredden på holdet tiltrods for den store åreladning her ved sæsonafslutningen. Samtidig mener klubben også at det eneste mål for denne sæson vil være at vinde ligaen og opnå oprykning, alt andet vil være en fiasko. Jeg er lidt nervøs, for truppen og jeg kan næsten kun skuffe.

Og ham der på banen skal løfte os til top er ingen ringere end Ole Martin Årst. 36 år, 22 landskampe med to mål til følge. En lang gloværdig karriere, startende i 1996 hos Tromsø, en udenlandskarriere hos Anderlecht, AA Gent og Standard Liege i Belgien fra 1997 til 2003. Tilbage til Tromsø for at slutte sin karriere på topplan af hos Start og Strømgodset. 394 kampe spillet og imponerende 200 mål scoret igennem hans hidtidige karriere og forhåbentligt vil han lægge mange flere mål til hans total i den sæson han er tilknyttet os. Han udstråler simpelthen selvtillid og klasse, noget som vi helt sikkert kan bruge i Drøbak/Frogn IL.

Vi er godt igang med første træningskamp mod samarbejdsklubben Vålerenga og med lidt over en halv time spillet har Vålerenga og især Morten Moldskred gjort livet surt for os med 3 mål og dermed en 3-0 føring til gæsterne. Måske er det for optimistisk at tro så mange nye spillere kan spilles sammen på så kort tid, et eller andet er ihvertfald galt og Ole Martin Årst og Simen Haugen får ikke meget at arbejde med oppe foran. "Lange bolde !!..", råber jeg og drejer om for at vende tilbage til trænerbænken.

"Nej, nej, nej...", hører jeg i samme øjeblik assistenttræner Håvard Lunde udbryde.......


Startprogram Drøbak/Frogn IL

Mjøndalen hjemme - 11. plads sidste sæson
Lillestrøm 2 ude - 6. plads sidste sæson
Frigg hjemme - Oprykker
Kjelsås ude - 8. plads sidste sæson
Ørn Horten hjemme - Oprykker
På lån fra Vålerenga

Dardan Mehmeti, på lån resten af sæsonen
Kristian Krohn Holm, på lån resten af sæsonen

Allan Borgvardts kontrakt

Udløber - 31.12.2012
Løn - £600/uge
« Seneste Redigering: 29 Mar 2009, 20:51 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #108: 29 Mar 2009, 15:56 »

Så er jeg kommet igennem de syv sider med blogupdates, og jeg er virkelig imponeret over din opsætning og skrivemåde. Det er intet mindre end fantastisk, og så er det også en realistisk karriere, du har gang i. Du skal have held og lykke med fremtiden i det norske land, og forhåbentlig bliver det til en oprykning i næste sæson Thumbs Up

Det glæder mig meget du roser bloggen og det skal blive til en oprykning denne sæson.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #109: 29 Mar 2009, 20:37 »

Dette er en fantastisk blog intet mindre.
Jeg glæder mig til at læse mere og følge hver update der kommer.
Han lyder rigtig god, ham din nye spiller.
Held og lykke med oprykningskampen.

Vh.Blackstone
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #110: 01 Apr 2009, 21:30 »

Marts 2011
Seiersten Stadion, 494 tilskuer
Drøbak/Frogn-Østsiden 3-1
1-0 Henrik Salveson 48´
2-0 Stian Birkeland 55´
3-0 Simen Haugen 70´
3-1 Leif Johan Johannesen 84´

Strømmen Stadion, 167 tilskuer
Strømmen-Drøbak/Frogn 1-3
1-0 Allan Jakirovic 51´
1-1 Henrik Salveson 55´
1-2 Stian Birkeland 86´straffe
1-3 Göksel Güvenc 90´

Som ventet blev det Skjetten som tog sig af førstepladsen og oprykningen til ADECCO-ligaen og dermed øgede økonomiske indtægter. Drøbak/Frogn endte på den lidet flatterende andenplads, men Allan Borgvardt havde tidligt meldt klubben ude af kapløbet om oprykningen og det var da også fire solide point der skilte Skjetten og Drøbak/Frogn. Klubben endte som mest scorende, en tendens der er fortsættende fra sidste sæson, så endnu engang kan man diskuttere om det er forsvaret der har kostet klubben en oprykning. Stian Birkeland endte samtidig på en flot førsteplads indenfor assists i ligaen, mens Alex Myklebust, som endnu engang blev kåret til årets spiller af fansene, var øverst på skamlen over Man of The Match titler og en flot to'er over sæsons bedste gennemsnitlige bedømmelse.

Allan Borgvardt har umiddelbart handlet klogt ind til den kommende sæson og det virker til at holdet kommer styrket ud til næste sæson. Bredden er blevet udvidet og flere af indkøbene ligner spillere der kan forstærke holdet markant.

Stian Jokerud er ifølge Allan Borgvardt købt som breddespiller til forsvaret, hvor lejesvenden Dardan Mehmeti og Torgeir Hoås virker til at være førstevalgene. Jokerud som er 27 somre, er efter 3 år hos Groruddalen vendt tilbage til Drøbak/Frogn, klubben han forlod i 2007. Forsvaren er blevet tilknyttet klubben sæsonen ud og kan højst sandsynligt forvente flere kampe på bænken end på banen.

Ladislav Smatana er en forstærkning af de tydelige og ryger formentlige direkte ind på den centrale midtbane hvor han skal tage sig af det defensive ved siden af Stian Birkeland. Ladislav har rutinen med sine 30 år og kommer frit fra klubben Sarpsborg, der for få sæsoner siden spillede i ADDECO-ligaen. Her har han haft et par middelmådige sæsoner, men flere mener Allan Borgvardt kan få det optimale ud af slovakken. De fleste medier forventer han bliver en fremtrædender spiller i 2. Division Afd. 1.

Tore Myreslo er en ikke forfærdelig hurtig fløjspiller, men hans evne til at slå gode indlæg kan blive pointgivende. Myreslo er ikke købt som førstevalg, men med kun René Elshaug og Göksel Güvenc til højrefløjen skulle der være rig mulighed for at optræde i mange kampe denne sæson.

Purunge Louis Thieu er købt til fremtiden og skal på sigt, forhåbentligt med Odd Maldal, dominere Drøbak/Frogn midtbanen. Louis har fået sin fodboldopdragelse hos Tippeliga-klubben HamKam og har en enkelt gang været udlejet til ADECCO-liga mandskabet Lørenskog. Det virker til at Allan Borgvardts plan er at udlåne Louis Thieu så han kan få noget førsteholdserfaring og da han er knyttet til klubben i 3 sæsoner, kan han måske gøre sig forhåbninger om spilletid næste sæson.

26-årige Eldar Hadzimehmedovic er angriberen der fuldender bredden i Drøbak/Frogns forreste linie. Bosnieren har på 3 sæsoner i Modum spillet 71 kampe med 32 mål tilfølge og mon ikke han kan forsætte sin målhøst for Allan Borgvardt og klubben. Der bliver ihvertfald kamp om de to pladser i front med spillere som Ole Martin Årst, Henrik Salveson, Simen Haugen og Gustav Holmes i truppen.

Den største stjerne der nogensinde har betrådt Seiersten Stadion er ankommet. Den tidligere udlandsproffesionel e Ole Martin Årst skal styre holdet til oprykning denne sæson. 36 år men stadig den bedste mand i truppen. Meget af Drøbak/Frogns håb i denne sæson er afhængigt af Ole Martin Årsts lyst til stadig at spille fodbold på et relativt fornuftigt plan.


Transfers ind <<<

Stian Jokerud, fri fra Groruddalen
Ladislav Smatana, fri fra Sarpsborg
Tore Myreslo, fri fra Bærum
Louis Thieu, fri fra HamKam
Eldar Hadzimehmedovic, fri fra Modum
Ole Martin Årst, fri fra Strømgodset
Transfers ud >>>

Bjørn Totland, fri til Kjelsås
Anders Granstad, til fri transfer
Jøran Skogseide, til fri transfer
Peder Winsnes, til fri transfer
Thanh Quoc Tran, til fri transfer
Jukka Hakkala, til fri transfer
Desuden 9 unge spillere til fri transfer

Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #111: 07 Apr 2009, 17:47 »

Jeg må desværre meddele at denne blog lukker. Grunden er at jeg har loadet lige en tand for mange ligaer, så spillet er her efter et par sæsoner blevet noget sløvt i det og det har jeg ikke lige tålmodighed til i øjeblikket.

Jeg vender dog tilbage med en ny blog om et hold i laveste række i et eller andet land., så hvis i har nogle forslag er i mere end velkomne til at komme med dem her.

Jeg beklager og takker alle der har læst og kommenteret denne blog og håber at kunne lokke jer til at læse den næste.

Fyr løs med forslag hvis i lyster....
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: [Lukket] Et ubeskrevet blad
« Svar #112: 07 Apr 2009, 17:52 »

tis os :/
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Lukket] Et ubeskrevet blad
« Svar #113: 10 Apr 2009, 14:54 »

Hvis det var her vi skulle skrive, hvad vi synes kunne være du skrev om, må jeg sige B93.
Spillede selv lidt med dem og det var super spændende. Spillet gik dog amok og savet blev slettet. Men kunne være spændende at følge dig prøve, at opnå den store status, med B93 Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010