home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket] Et ubeskrevet blad
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Et ubeskrevet blad  (Læst 26296 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
[Lukket] Et ubeskrevet blad
« : 08 Jan 2009, 17:14 »

Et ubeskrevet blad

Et smertens skrig flænser luften over et næsten fyldt Bryne stadion og på banen ligger en af de nye Bryne spillere mere eller mindre stille. En næsten uhyggelig og gåsehudsfremkaldend e stilhed sænker sig over fansene på lægterne, da flere fra lægestaben iler til. Spilleren bevæger sig nu og flere af spillerne på banen fra Sandefjord og Bryne fremviser ansigstræk der indikerer lettelse, alle ting der bliver sendt ud i flere tusinde norske hjem ved dagens live kamp.

Det var sådan det hele startede......


Nu står jeg her halvandet år efter og tingene er helt anderledes, hvilket jeg ikke havde forventet da jeg forlod Danmark. Det var gået så godt på Island og jeg blev endda tildelt æren som årets spiller to gange, inden turen gik til den "ny-rige" og mere profilerede norske Tippeliga.

Det gik røv dårligt i starten, men efter redningskransen i form af skiftet til Bryne, virkede det som om alt kørte på skinner og jeg følte intet kunne få mig ned med nakken, men der tog jeg gevaldigt fejl...

Ikke aktiv indenfor fodbolden mere, stemplet som fodboldinvalid på CV'et...jeg lever simpelthen ikke mere. Jeg brugte et halvt år på at hive mig selv op af hullet hvor selvmedlidenhed og salte tårer var en fast bestanddel af hverdagen og skal nu bevæge mig det sidste stykke ud af skyggen og ud af det depressive sind jeg har båret rundt på i lang tid.

Det er nu det gælder.....Jeg skal bevise mit værd, men jeg tvivler meget på mig selv og mine evner. Dog skylder jeg mange folk omkring mig, både de gamle og de nye bekendtskaber, at yde mit bedste.

Det er eftermiddag og om en halv time begynder et nyt kapitel i mit liv................ .
« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 17:48 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #1: 08 Jan 2009, 17:15 »

Reserveret til senere brug
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #2: 08 Jan 2009, 17:27 »

Handler bloggen om en spiller,sådan har jeg forstået det. Kanon godt skrevet og tusind tak for hjælpen med opstillingen til min blog. Du er
en sand guttermand Trippen.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #3: 08 Jan 2009, 17:33 »

Meget flot skrevet, og glæder mig til at se mere..


Att: Jonem, det handler vist om en spiller der er blev erklæret fodboldinvalid og som så begynder en karriere som træner.   Thumbs Up
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #4: 08 Jan 2009, 17:36 »

Det er mega provo ingen gider kommenterer eller følge med i min blog!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #5: 08 Jan 2009, 17:40 »

Det er mega provo ingen gider kommenterer eller følge med i min blog!
Og af hvilke årsager vælger du at skrive det i denne her blog? (Du skal ikke at svare på det da det vil være off-topic i forhold til denne her blog. Så skriv det i din egen i stedet)
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #6: 08 Jan 2009, 17:46 »



På dagen hvor nyheden om ansættelsen af Niels Arne Eggen som ny norsk landstræner fyldte det meste af landets medier, skete der dog også noget i de lavere rækker. I et næsten tomt presselokale på Atlanten stadion i det nordlige Norge, kunne journalisterne, de fleste fra lokale aviser, være vidne til udnævnelsen af Kristianssund BK's nye træner.
Info om klubben
Grundlagt - 2003
Atlanten Stadion (3000 - 500 seated)
Adequate corporate facilities
Adequate training facilities
Minimal youth facilities


Klubformanden Roger Dalhaug kunne overraskende præsentere tidligere Bryne spiller og nu fodboldinvalide Allan Borgvardt som ny træner i klubben. Et noget overraskende valg for de fleste, da den kun 27-årige træner ingen erfaring har inden for trænergerningen, en manglende erfaring Dalhaug ikke ser som det store problem.

Den unge dansker virkede noget klemt ved situationen, men fik dog svaret sig godkendt igennem de mange obligatoriske spørgsmål fra de få journalister og det bliver da spændende at se hvad den uprøvede dansker kan bedrive det med i den lille nordnorske klub.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 21:03 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #7: 08 Jan 2009, 18:28 »

Et ubeskrevet blad


Hold kæft det er uoverskueligt det her....Bunker af rapporter på spillerer som vores scout, en ung 38-årig nordmand ved navn Ole Arnesen, har samlet sammen fylder mit primitive skrivebord på mit lille kontor. Hvis det ikke var for de "stjerner" Ole har sat tilsidst i rapporten ville jeg smide det hele ud, da det virker alt for tamt og overfladisk. Det er alt for svært at vurdere deres egenskaber ud fra de få noter i rapporten. En spillers rapport har dog fanget mit øje, men jeg er stadig i vildrede og aner ikke om han ville kunne tilføre truppen noget. Jeg bliver sgu nødt til at spørge Finn Tore Pettersen, som er min assistent træner og med sine 40 år lidt mere erfaren end jeg. Han kender lidt mere til gamet på denne side af kridtstregen.

Ordene fra papiret har printet sig ind på min nethinde og plager mig. I hånden sidder jeg med papiret fra klubbens Chairman Roger Dalhaug, en stor mand der konstant taler med store bogstaver og konstant virker skræmmende på mig.

Vision Topfodbold

KBK's mål er igennem flot attraktiv fodbold med fokus på udvikling af egne og unge talenter fra oplandet, at højne niveauet og bringe elitefodbolden til Kristiansund. Manglende respekt og tilsidesættelse af fællesskabet tolereres ikke, da de indre og fælles værdier vægtes højest i klubben. Højere end nogen enkeltperson.

Første division inden 5 år (2009)
Tippeligaen inden 10 år (2014)

Roger Dalhaug og Sparebank 1 Nordvest
September 2003


Jeg kan allerede mærke presset øges og her sidder jeg i vildrede inden første træningskamp mod samarbejdsklubben Molde....
Logged

darting
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #8: 08 Jan 2009, 19:04 »

Hold da op! du skriver virkelig godt, og glæder mig til at følge din blog.

Keep up the good work Smiley
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #9: 08 Jan 2009, 19:14 »

Satans det er en KANON blog du er igang med..
De skriver virkelig godt..

Glæder mig til at høre mere fra dig af!! Wink
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #10: 08 Jan 2009, 19:38 »

Handler bloggen om en spiller,sådan har jeg forstået det. Kanon godt skrevet og tusind tak for hjælpen med opstillingen til min blog. Du er
en sand guttermand Trippen.

Glad for jeg kunne hjælpe og velkommen til min blog, som jeg håber du vil følge til den dør.. Smiley

Meget flot skrevet, og glæder mig til at se mere..


Att: Jonem, det handler vist om en spiller der er blev erklæret fodboldinvalid og som så begynder en karriere som træner.   Thumbs Up

Tak for kommentaren og som du kan se nu er du spot on.

Hold da op! du skriver virkelig godt, og glæder mig til at følge din blog.

Keep up the good work Smiley

Jeg vil forsøge, er glad for du vil følge bloggen og håber at kunne leve op til dine "forventninger"... Smiley

Satans det er en KANON blog du er igang med..
De skriver virkelig godt..

Glæder mig til at høre mere fra dig af!! Wink

Dejligt at du kan lide hvad du læser og håber at kunne færdiggøre 1 eller 2 updates mere idag, men jeg kan intet love.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #11: 08 Jan 2009, 20:02 »



Træningskampe
KBK-Molde 0-1
KBK-Mjøndalen 1-3
Tornado Måløy-KBK 0-6
Oslo City-KBK 0-2
Falu-KBK 0-1

Med den nye træner Allan Borgvardt ved roret, har Kristiansund BK overstået deres træningskampe. Spillet flyder endnu ikke og det virker ikke til at træneren har fået fodfæste hos spillerne og klubben. En spiller har dog haft en succesfuld preseason, nemlig new zealandske Kris Bright der har smækket 4 kasser i nettet under de 5 træningskampe.

Spillet i de 5 kampe har dog ikke overbevist medierne om at Kristiansund BK kan ende i toppen, som klubben ellers fremlagde som mål for sæsonen ved ansættelsen af Allan Borgvardt. Mr. Borgvardt har umiddelbart lagt sig fast på en 4-4-2 med bredt spil og flittigt brug af fløjene, en taktik der har fungeret i nogle kampe, mens den i andre har virket for tam og tandløs.

Mens Rosenborg har sendt 1.4 millioner pund til São Paulo for Hugo, har Kristiansund BK endnu ikke brugt deres første. Alligevel har fire nye ansigter sluttet sig til truppen.
Danske Jacob Juhl giver rutine til de bagerste rækker sammen med Vebjørn Hagen, der har rutine fra Tippeligaen med Fredrikstad og imponerede ved sin prøveperiode i klubben, mens Kim Rune Ovesen skal skærpe konkurrencen på den venstre midtbane hvor holdet er tyndest besat. I front skal Mats Lehmann muligvis bruges som targetmand, enten ved siden af hurtige Mammadou Latyr Diagne eller Kris Bright.


Transfers ud >>>

Tor Erik Torske, fri til Bærum
John Eirik Klinge, £2000 til Haugesund
Mads Eirik Stormo, Fri til Tromsdalen

Transfers ind <<<

Jacob Juhl, Fri fra Funder
Vebjørn Hagen, fra fri transfer
Mats Lehmann, fri fra Feie
Kim Rune Ovesen, fra fri transfer
Skadeslisten +++

Gunnar Gjøstøl, virus => ude 2-3 uger
« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 21:03 af trippen » Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #12: 08 Jan 2009, 20:05 »

Klasse blog, Synes du overhovedet ikke det er kedeligt at spille med et hold, hvor du har 0 penge.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #13: 08 Jan 2009, 20:13 »

Klasse blog, Synes du overhovedet ikke det er kedeligt at spille med et hold, hvor du har 0 penge.

Takker....Nix, det er den eneste måde jeg spiller FM på, da det giver mest tilfredsstillelse Wink. Det "bedste" hold jeg nogensinde er startet en karriere med er Falkirk i Skotland og det var kun fordi det var led i en challenge her på siden.


Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #14: 08 Jan 2009, 22:34 »

Et ubeskrevet blad


23.59.......00.00.. .  LCD-uret på mit lille kontor på Atlanten stadion skifter til midnat og så kan der ikke gøres mere med hensyn til at forstærke truppen for nu. Fire spillere har jeg i samarbejde med Finn fået til klubben og jeg har en god følelse med dem. Jeg har ellers forgæves forsøgt at låne spillere hos min gamle klub AGF, men de var ikke interesseret i at hjælpe en gammel kending af klubben, hvilket jeg er utroligt skuffet over. Jeg har dog fået fuld glæde af Jacob Juhl og til dels Vebjørn Hagen, der begge virkelig er trådt i karakter og har vist deres rutine og faglige kompetencer grundet mange år i gamet.

Jeg har dog allerede mærket og set konsekvenserne af KBK's "regelsæt", efter jeg havde hevet anførerbindet af Mats Eirik Stormo og givet det til min egen Jacob Juhl. En måske egoistisk handling fra min side, da Mats både var vellidt og en af de bedste centrale forsvarer i truppen, men min landsmand Juhl var noget nemmere at snakke med og præge. Da Mats så begyndte at vise utilfredshed ved tabet af anførerbindet måtte jeg vise handlekraft. "Ingen enkeltpersoner står over fællesskabet", kører som en båndoptagelse på repeat i mit hoved.....

Måske henter vi en mere ind, nemlig Øyvind Harkestad som vi har på prøveophold nu, men intet er endnu sikkert.

Vi er langtfra klar til første kamp mod Lyn 2 i 2. Division Afd. 2.............

Forventet startopstilling

Berntzen

Giske Henriksen - Juhl - Hakkebo - Hagen

Bunes Stene - Johansen - Berg Hestad - Reiten

Lehmann - Bright
Spillere under 19 år i A-truppen

Kenneth Jacobsen, 16 år
Erik Grødal, 18 år
Vidar Giske Henriksen, 18 år

Anførerliste i KBK

Jacob Juhl
Christian Michelsen
Vebjørn Hagen
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010