home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket] Et ubeskrevet blad
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Et ubeskrevet blad  (Læst 26386 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #30: 10 Jan 2009, 18:15 »



Atlanten Stadion, 414 tilskuer
Kristiansund BK-Lyn 2 0-0

Bislett, 530 tilskuer
Skeid-Kristiansund BK 0-0

Atlanten Stadion, 449 tilskuer
Kristiansund BK-Byåsen 1-1
1-0 Mammadou Latyr Diagne 4´
1-1 Thomas Dahle 45´

Skarbøvik Stadion, 321 tilskuer
Skarbøvik-Kristiansund BK 0-0

Atlanten Stadion, 368 tilskuer
Kristiansund BK-Kil/Hemne 2-0
1-0 Vebjørn Hagen 25´
2-0 Kris Bright 44´

Atlanten Stadion, 620 tilskuer
Kristiansund BK-Korsvoll 1-0
1-0 Mammadou Latyr Diagne 65´

Sæsonen er sparket igang og Kristiansund BK har defensivt fået en fantastisk start på den nye sæson. Bare 1 mål er der sendt ind bag Berntzen i de første seks kampe, dog har offensiven ikke sprudlet, så modstandernes net har kun blafret fire gange indtil videre.

De 10 point placerer Kristiansund BK på en flot 3. plads, hvilket træner Allan Borgvardt er henrykt over. Spillet i kampene har, tiltrods for det har skaffet 10 point, ikke været sprudlende og især i udekampen mod Skeid var det kun takket være Berntzen i målet og rent held at et point blev sikret.

Kris Bright har desværre ikke kunnet overføre de gode takter fra træningskampene, hvilket har resulteret i bare et mål indtil videre, men Mammadou Latyr Diagne er så trådt i hans sted og viser godt og angrebsivrigt spil. Det virker som om at de manglende norske sprogkundskaber fra new zealandske Kris Bright gør, at han ikke kommer ordentligt med i spillet nu hvor der er point på spil og markeringerne er blevet tættere.

I et forsøg på at hjælpe offensiven, har flere kilder bekræftet at den tidligere FCK'er Harald Martin Brattbakk skulle være på vej til Atlanten Stadion, noget som Roger Dalhaug dog benægter.
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #31: 10 Jan 2009, 18:19 »

Rigtig godt skrevet Trippen, hvor mange tilskuere plejer du at have til de kampe,kan se der er en tyve stykker oppe ved siden af banen.

Edit: Så ikke lige det stod over resultatet
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 18:21 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

vondracek
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #32: 10 Jan 2009, 20:16 »

Det er jo en ganske udmærket start på sæsonen, trippen. Rent pointmæssigt er der ikke særlig meget at komme efter, idet du indtil videre jo er placeret på en tredjeplads. Så var det forresten også lækkert med en omgang trupgennemgang.

Jeg er stadig med til din bitre ende. Keep it up :-)
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #33: 10 Jan 2009, 20:23 »

super godt skrevet Smiley

keep it going.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #34: 11 Jan 2009, 13:45 »

Rigtig godt skrevet Trippen, hvor mange tilskuere plejer du at have til de kampe,kan se der er en tyve stykker oppe ved siden af banen.

Edit: Så ikke lige det stod over resultatet

Tak og kan se at du selv fandt ud af det.

Det er jo en ganske udmærket start på sæsonen, trippen. Rent pointmæssigt er der ikke særlig meget at komme efter, idet du indtil videre jo er placeret på en tredjeplads. Så var det forresten også lækkert med en omgang trupgennemgang.

Jeg er stadig med til din bitre ende. Keep it up :-)

Starten på sæsonen har ikke pointmæssigt været helt ringe, men spillet er absolut ikke kønt.

Samtidigt er det dejligt at høre du er med til den bitre ende og så syntes jeg også det er eminent at se du fortsætter i din egen blog, tiltrods for vanskelighederne med dit save. Det er en blogskriver der vil noget med sin blog....Respekt herfra og håndtegn hvis du kan bruge sådan nogle.. Thumbs Up

super godt skrevet Smiley

keep it going.

Dejligt at se endnu en kommentar og jeg fortsætter......... .
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #35: 11 Jan 2009, 13:46 »

Et ubeskrevet blad


"Fløjene for helvede.....tag dem nu med...!!". Jeg har virkelig problemer med at få dem med på ideen om at bruge hele banens bredde og det er en kæmpe irritation for mig. Vi fik godt nok opnået vores målsætning om 10 point i de første seks kampe, men spillet har til tider godt nok været jammerligt.

Træningen er slut og endnu engang står jeg tilbage med følelsen af at vi slet ikke er hvor vi skal være og desuden kæmper jeg med en masse problemer, som ganske vist er små nu, men hvis der intet gøres kan de vokse sig enorme. Midtbanemotoren Eirik Johansen har nogle personlige problemer og det er begyndt at smitte af på hans spil. Finn Tore mener vi skal give hav en måneds orlov, men her står min troværdighed overfor pressen på spil, da jeg tidligere i pressen har benægtet at han skulle have problemer.

Måske er jeg for egoistisk her...og ved siden er er Roger Dalhaug konstant på nakken af mig med hensyn til lønbudgettet. De to lejesvende fra Molde skal snart vende tilbage og reelt kan jeg ikke hente nye ind uden at strække lønforbruget yderligere. Og bredden i angrebet er slet ikke stor nok med bare tre, da Kris Bright ofte er udtaget til det New Zealandske landshold og skal rejse frem og tilbage.

Og det som pressen er mest optaget af.....Harald Martin Brattbakk. Aldrig har jeg set så stor en spiller skuffe så meget. Han er virkelig færdig inden for fodbolden, vi kan ihvertfald ikke bruge ham.

Masser af problemer og så lidt tid................ ...


Topscorer for KBK

Mammadou Latyr Diagne - 2 mål
Vebjørn Hagen - 1 mål
Kris Bright - 1 mål
Kampe af U19-spillere

Vidar Giske Henriksen - 6 kampe
Kenneth Jacobsen - 0 kampe
Erik Grødal - 0 kampe

Gule kort i KBK

Jarle Hakkebo - 2 gule kort
Jacob Juhl - 2 gule kort
Eirik Johansen - 1 gult kort
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #36: 11 Jan 2009, 14:09 »

Det lyder sgu ikke særlig godt med hensyn til den manglende bredde på holdet. Er det ikke muligt at leje et par spillere, som kan skifte med det samme, eller skal man i Norge først vente til transfervinduet åbner?

Det er godt nok en lidt vanskelig situation du pludselig står i, men glæder mig til at høre, hvordan du for løst de enkelte problemer. Keep it up!

EDIT: Du har forresten lige lavet en lille fejl i sætningen 'Finn Tore mener vi skal give hav en måneds orlov', men det er jo bare en omgang flueknepperi Wink
« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 14:11 af Vondracek » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #37: 11 Jan 2009, 20:28 »



Ranheim Stadion, 228 tilskuer
Ranheim-Kristiansund BK 2-2
0-1 Adrian Bunes Stene 3´
1-1 Jan Roger Angvik 5´
2-1 Geir Holthe 8´
2-2 Mammadou Latyr Diagne 87´

Atlanten Stadion, 366 tilskuer
Kristiansund BK-Vålerenga 2 2-3
0-1 Luton Shelton 1´
0-2 Luton Shelton 25´
1-2 Mammadou Latyr Diagne 35´
1-3 Luton Shelton 38´
2-3 Mammadou Latyr Diagne 46´

Greibanan, 288 tilskuer
Groruddalen-Kristiansund BK 2-2
0-1 Eirik Johansen 19´
0-2 Mats Lehmann 38´
1-2 Roger Pettersen 58´straffe
2-2 Faizad Sharif 90´

Moan Idrettspark, 351 tilskuer
Levanger-Kristiansund BK 1-0
1-0 Even Skilbrigt 72´
Norske Cup, 1. runde
Atlanten Stadion, 171 tilskuer
Kristiansund BK-Tynset 3-1
0-1 Martin Adolfsen 1´
1-1 Mammadou Latyr Diagne 24´
2-1 Vebjørn Hagen 57´
3-1 Mammadou Latyr Diagne 88´

Lodtrækning til næste runde:

Steinkjer på Guldbergaunet Stadion
Nr. 7 i 2. Division Afd. 2

En mand er i øjeblikket brandvarm for Kristiansund BK...Mammadou Latyr Diagne har med 5 mål i de seneste 4 kampe imponeret alt og alle. Hvad der næsten må betegnes som et muligt flopkøb, Mats Lehmann, har også scoret sit første mål for klubben, mens Kris Bright er henvist til bænken i øjeblikket. Modsat de første seks kampe, er det nu offensiven der sprudler, mens defensiven halter efter. Det hjalp dog heller ikke at både Jacob Juhl og Jarle Hakkebo begge havde karantæne i kampen mod de øjebliklige 1'ere Vålerenga 2. Simon Dogan og Torbjørn Vik slap dog ganske hæderligt fra kampen, men Luton Shelton var bare i sit es i denne kamp.

I pokalturneringen er Kristiansund også videre til 2. runde, efter at have overvundet Tynset's chokstart. Og også her var Mammadou Latyr Diagne en af de vigtigste faktorer.

På transferfronten er der i Kristiansund BK endnu ikke sket noget, men Allan har dog proklameret er der vil ske noget i løbet af de næste par uger, hvilket kunne tyde på en offentliggørelse af en ny eller flere nye spillere, heriblandt Harald Martin Brattbakk.



Topscorer i KBK

Mammadou Latyr Diagne - 7 mål
Vebjørn Hagen - 2 mål
Mats Lehmann - 1 mål
Eirik Johansen - 1 mål
Stilling

6. Levanger........... ..10 k - 13 pts.
7. Steinkjer.......... ....10 k - 13 pts.
8. Kristiansund..10 k - 12 pts.
9. Ranheim............ ..10 k - 12 pts.

Skadeslisten +++

Eirik Johansen, mindre hjernerystelse => ude 2-7 dage
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #38: 13 Jan 2009, 23:49 »

Et ubeskrevet blad


"Enormt potentiale", er bare et af de prædikater U19-træner og assistent træner Finn Tore Pettersen har tudet mine ører fulde med den seneste tid. Jeg er netop på vej hen for at se U19-holdet træne og især se udviklingen af Tom André Warholm. Den 16-årige angriber har for U19-holdet, der flot ligger på en 4. plads i ligaen, scoret 5 mål i 9 kampe og han kan, tiltrods for sin unge alder, være løsningen på vores problem med manglende udnyttelse af vores chancer.

Efter træningen er jeg ikke vildt imponeret, jeg har jo selv spillet angriber, men jeg vil da give ham endnu en chance i weekendens cupkamp mod Steinkjer. Han var også med i første cupkamp mod Tynset, hvor jeg ikke lagde specielt mærke til ham.
Det må også lige være i Roger Dalhaugs ånd hvis vi kan få spillet en af de unge ind på førsteholdet i denne sæson.

Mammadou Latyr Diagne har også idag, som den første i klubben nogensinde, underskrevet en proffesionel kontrakt. Forhåbentligt kan det løfte holdet og hans spil til endnu højere højder, jeg er ihvertfald tilfreds med hans underskrift. Desuden har jeg sammen med Finn Tore lavet individuelle træningsskemaer til nogle af spillerne i truppen. Jeg tror vi er på vej den rigtige vej..

Her senere idag har jeg et møde med talentspejder Ole Arnesen, da vi skal diskutere kommende emner, som Ole har kigget på. Især har han snakket en del om en ung nordmand som i øjeblikket tørner ud for Korsvoll. Martin Bohl Falch, eller noget i den stil. Nu må vi bare vinde den cupkamp mod Steinkjer, for så venter Molde i næste runde, med mulighed for noget indtjening igennem salg af billetter.


Ole's anbefalinger

Georg Aursnes - 31 år - Central forsvar - Drøbak/Fogn
Espen Winnberg - 23 år - Offensiv midtbane - Levanger
Idar Mathiassen - 32 år - Angriber - Kopervik
Stig Gøran Brenne - 26 år - Defensiv midtbane - HamKam 2
U19-spillere med mulighed for spilletid mod Steinkjer

Tom André Warholm - 16 år - Angriber
Petter Berg - 16 år - Venstre back
Helge Engh - 16 år - Højre midtbane
Kenneth Jacobsen - 16 år - Venstre midtbane

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #39: 13 Jan 2009, 23:53 »

Jeg er dybt, dybt imponeret over din blog. Virkelig! Jeg kan ikke finde ord for hvor flot jeg synes den er!

Jeg kan ikke komme med nogen konstruktiv kritik, for jeg ville ikke ændre noget som helst. Jeg ser din blog som en stor inspiration, og jeg går netop selv og overvejer at ændre stil i min blog. Det kan godt tænkes at jeg kopiere noget af det du leverer i denne blog. Dyb, dyb respekt herfra! Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #40: 14 Jan 2009, 17:47 »

Jeg er dybt, dybt imponeret over din blog. Virkelig! Jeg kan ikke finde ord for hvor flot jeg synes den er!

Jeg kan ikke komme med nogen konstruktiv kritik, for jeg ville ikke ændre noget som helst. Jeg ser din blog som en stor inspiration, og jeg går netop selv og overvejer at ændre stil i min blog. Det kan godt tænkes at jeg kopiere noget af det du leverer i denne blog. Dyb, dyb respekt herfra! Peace

Mange tak for kommentaren. Jeg er meget glad for du kan lide hvad du ser og du skal være velkommen til at kopiere løs til din egen blog.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #41: 14 Jan 2009, 17:50 »

Tak til Yoggidk for banneret


Atlanten Stadion, 259 tilskuer
Kristiansund BK-Kelsås 1-0
1-0 Vebjørn Hagen 25´

Guldbergaunet, 685 tilskuer
Steinkjer-Kristiansund BK 2-1
0-1 Mammadou Latyr Diagne 2´
1-1 Dag Ivar Indahl 10´
2-1 Dag Ivar Indahl 45´

Strindheim Kunstgress, 462 tilskuer
Strindheim-Kristiansund BK 0-2
0-1 Mats Lehmann 2´
0-2 Mammadou Latyr Diagne 26´

Kringsjå Kunstgress, 451 tilskuer
Lyn 2-Kristiansund BK 4-0
1-0 Diego Guastaviano 29´
2-0 Fredrik Brustad 54´
3-0 Erling Knudtzon 76´
4-0 Adama Valentin Diomande 90´

Atlanten Stadion, 239 tilskuer
Kristiansund BK-Skeid 0-1
0-1 Mostafa Abdellaoue 90´

Dalgård Stadion, 211 tilskuer
Byåsen-Kristiansund BK 4-4
1-0 Asbjørn Rike 7´
1-1 Eirik Johansen 39´
2-1 Asbjørn Rike 48´
3-1 Alexander Nynes 55´
4-1 Martin Kaarby 66´straffe
4-2 Mammadou Latyr Diagne 84´
4-3 Jesper Westerberg 85´
4-4 Kris Bright 87´
Norske Cup, 2. runde
Guldbergaunet, 525 tilskuer
Steinkjer-Kristiansund BK 2-1
1-0 Kristian Nilsen 1´
2-0 Joachim Bjørk 7´
2-1 Kris Bright 14´

2. runde blev i årests Norske Cup endestation for et noget tamt Kristiansund BK hold. En katastrofe start med to mål af Steinkjer i de første 10 minutter af kampen, var noget Allan Borgvardts tropper aldrig kom sig over. Med det lidt skuffende exit kan holdet nu fokusere 100% på ligaen.

I ligaen kører tingene absolut endnu ikke for Kristiansund BK og holdet er nu røget ned i bundstriden, dog stadig med en fornuftig margin til nedrykningsstregen. Manglende udnyttelse af de tilspillede chancer har kostet flere point og den tidligere så tætte defensiv, har lavet flere fejl end tidligere. Spil der absolut ikke blev bedre efter tilgangen af tre nye spillere og forlængelse af Peter Berg Hestads lejeaftale, efter den en måned lange sommerpause.

Efter sommerpausen var topholdene Lyn 2 og Skeid ikke flinke ved Kristiansund BK, med henholdsvis 4-0 og 1-0, hvorefter et sensationelt comeback mod Byåsen, med tre scoringer på 5 minutter, resulterede i et point.

Peter Berg Hestad imponerede ikke i sin første lejeperiode, men Allan Borgvardt mente åbenbart at Kristiansund BK kunne bruge hans kvaliteter, da hans lejeaftale blev forlænget til at gælde for resten af sæsonen.

Arve Lilledrange er endnu en rutineret spiller der dækker flere pladser i forsvaret og på midtbanen og umiddelbart skal han overtage højreback pladsen fra Vidar Giske Henriksen, som er taget tilbage til Molde.

Unge Jesper Westerberg har taget turen fra Molde sammen med Peter Berg Hestad. Den 22-årige svensker skal også være i Kristiansund BK for resten af sæsonen og kan dække både højreback og højre midtbane. Han er ikke en stjernespiller, men er dog god nok til en plads i startelleveren.

Sidste mand er 30-årige Espen Wold der kommer fra amatørklubben Brattvåg. Espen skal presse og skærpe konkurrencen i målet og ligner et nyt førstevalg i målet.


Transfers ud >>>

Henrik Jensen, fri til Køge

Transfers ind <<<

Arve Lilledrange, fra fri transfer
Espen Wold, fri fra Brattvåg
Jesper Westerberg, lejeaftale fra Molde
Stilling

7. Levanger..,,,...........16 k - 16-16 - 22 pts.
8. Strindheim......... .....16 k - 10-20 - 20 pts.
9. Kristiansund..16 k - 18-20 - 19 pts.
10. Skarbøvik.......... ...15 k - 14-17 - 16 pts.
11. Groruddalen..,,,,,,...15 k - 8-12 - 14 pts.

Skadeslisten +++

Adrian Bunes Stene, skulderskade => ude 1-4 uger
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #42: 15 Jan 2009, 19:46 »

Et ubeskrevet blad


"Pis mand......". Slutfløjtet har netop lydt og jeg kan konstatere at Steinkjer har vundet og det nu er dem som kan se frem til en indtægtsmæssig klassekamp mod Molde. Jeg havde ellers håbet på at kampen mod Molde kunne redde økonomien i denne sæson, da det simpelthen ikke har været muligt at sælge nogle af de ikke brugbare spillere. Henrik Jensen er den eneste jeg har fået sendt afsted siden sæsonstarten og med tilgangen af Espen Wold og Arve Lilledrange er der lagt større pres på lønbudgettet, noget som Roger Dalhaug ikke har kommenteret endnu.

Jeg har forsøgt at snuse lidt omkring og jeg har hørt at grunden til at Roger ikke har været efter mig endnu, skyldes at sæsonen indtil videre har budt på et lille plus på bundlinjen.

Det ser ud som om jeg har fået ordnet de værste problemer i truppen. Arve Lilledrange overtager højre back pladsen fra Vidar Giske Henriksen, mens Eirik Johansen netop er vendt tilbage fra en måneds orlov, fuld af optimisme og energi. Jeg syntes det var nærliggende at sende Eirik på orlov i forbindelse med en skade, der alligevel ville holde ham ude i 14 dages tid og umiddelbart har pressen ikke boret i sagen, efter jeg til et pressemøde inden kampen mod Lyn 2, afviste at han skulle have problemer

Tiltrods for placeringen i ligaen er jeg fortrøstningsfuld. For første gang føler jeg vi er tættere på vores mål og på vej den rigtige vej..

Solgte sæsonkort
3. Steinkjer - 237
4. Kil/Hemne - 200
5. Kristiansund BK - 126
6. Skarbøvik - 114
7. Groruddalen - 112
Tilskuergennemsnit
8. Groruddalen - 401
9. Korsvoll - 355
10. Kristiansund BK - 325
11. Byåsen - 311
12. Ranheim - 269

Kampe af U19-spillere

Kenneth Jacobsen - 3 kampe
Tom André Warholm - 2 kampe
Erik Grødal - 1 kamp
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #43: 15 Jan 2009, 19:49 »

Fantastisk læsning, ja helt kanont arbejde du laver.

Så bliv endelig ved, og forresten behøver du ikke at skrive at jeg har lavet banneret, da det er en tak i sig selv at have noget man har lavet i en så gennemført blog..

KIU mester!
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #44: 18 Jan 2009, 15:40 »

Fantastisk læsning, ja helt kanont arbejde du laver.

Så bliv endelig ved, og forresten behøver du ikke at skrive at jeg har lavet banneret, da det er en tak i sig selv at have noget man har lavet i en så gennemført blog..

KIU mester!

Mange tak for de rosende ord og selvfølgelig skal jeg takke for banneret....
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010