home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket] Et ubeskrevet blad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Et ubeskrevet blad  (Læst 26294 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #15: 08 Jan 2009, 22:43 »

Hold da op en spændende blog du har kørende, trippen!

Jeg har ikke rigtig meget at komme efter, idet du udfører et ganske flot stykke arbejde. Jeg savner dog lidt screenshots af dine spillere i den forventede startopstilling, så vi andre kan danne os et overblik over hvor højt (eller lavt for den sags skyld) deres niveau er.

Ellers skal du have held og lykke med projektet. Glæder mig til at høre mere fra den fodboldinvalide Allan Borgvardt og hans nye arbejdsplads :-)
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #16: 08 Jan 2009, 22:50 »

Hold da op en spændende blog du har kørende, trippen!

Jeg har ikke rigtig meget at komme efter, idet du udfører et ganske flot stykke arbejde. Jeg savner dog lidt screenshots af dine spillere i den forventede startopstilling, så vi andre kan danne os et overblik over hvor højt (eller lavt for den sags skyld) deres niveau er.

Ellers skal du have held og lykke med projektet. Glæder mig til at høre mere fra den fodboldinvalide Allan Borgvardt og hans nye arbejdsplads :-)

Glæder mig at du syntes om bloggen indtil videre og håber da at høre fra dig også senere, ellers hører du nok fra mig i din egen blog, da jeg er en sucker for LLM.

SS er der tænkt på.....bare vent til næste update.

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #17: 08 Jan 2009, 22:57 »

Glæder mig at du syntes om bloggen indtil videre og håber da at høre fra dig også senere, ellers hører du nok fra mig i din egen blog, da jeg er en sucker for LLM.

SS er der tænkt på.....bare vent til næste update.

Det kan jeg garantere dig du gør.

Og det lyder lækkert. Det ser jeg frem til :-)
Logged

Vassell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #18: 08 Jan 2009, 23:10 »

Klasse med en ny blog - lad den blive lige så god som den anden. Ser frem til mere!
Logged

Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm aaaall outta gum.

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #19: 09 Jan 2009, 17:16 »

Klasse med en ny blog - lad den blive lige så god som den anden. Ser frem til mere!

Mange tak og glad for at høre du syntes om min FC Pampilhosa blog. Håber da også at kunne underholde dig med denne.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #20: 09 Jan 2009, 17:17 »




Med det netop lukkede transfervindue er trupperne til første halvdel af 2008/2009 sæsonen mere eller mindre fastlagte. Kristiansund BK starter sæsonen med en trup på 22 mand og især midtbanefolk skorter det ikke på.
I angrebet er det dog anderledes med kun tre spillere i A-truppen til de to pladser i front, så her kan holdet få problemer ved skader og karantæner.

To spillere, nemlig Vidar Giske Henriksen og Peter Berg Hestad, er sendt på græs hos Kristiansund BK af samarbejdsklubben Molde. Begge forventes at få en plads i startelleveren.

I målet bugner det ikke ligefrem af talent og desuden er det umiddelbare førstevalg Roger Berntzen kun på amatørkontrakt. Mon ikke der forstærkes på denne plads i løbet af sæsonen.

Ellers er det en fornuftig og balanceret trup Allan Borgvardt har fået samlet og især Jacob Juhl og Vebjørn Hagen er blevet rost til skyerne af Allan Borgvardt og trænerstaben.


Kampprogram KBK

Lyn 2 - hjemme
Skeid - ude
Byåsen - hjemme
Skarbøvik - ude
Kil/Hemne - hjemme
Korsvoll - hjemme

Allan Borgvardt og Kristiansund BK har heldigvis et forholdsvis nemt startprogram i ligaen. Lyn's andethold, Kil/Hemne og Korsvoll er alle hold der forventes at rode rundt omkring bunden, så med disse tre hold på hjemmebane skulle det være muligt med minimum 7 point her. Byåsen og Skarbøvik er decideret midterhold og mulighederne for point er tilstede, mens udekampen mod nedrykkerne fra Skeid virker tabt på forhånd.
Succeskriteriet for Allan Borgvardt i sæsonens seks første kampe er 10 point.


Sidste sæsons placering i 2. Division 2. Afd.

5. plads - 26 kampe - 14 sejre - 6 uafgjorte - 6 nederlag - 57-35 - +22 - 48 point
« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 21:04 af trippen » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #21: 09 Jan 2009, 17:33 »

Spændende blog du har gang i her. Den vækker minder til din sveræne FM 08 blog i Protugal  Thumbs Up
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #22: 09 Jan 2009, 17:36 »

Spændende blog du har gang i her. Den vækker minder til din sveræne FM 08 blog i Protugal  Thumbs Up

Jeg har aldrig lavet en blog i Protugal Wink Grin, men er glad for igen at se dig i min blog med en kommentar. Håber at kunne fastholde dig som læser.
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #23: 09 Jan 2009, 18:14 »

spændende læsning, jeg følger med
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #24: 09 Jan 2009, 18:21 »

Super flot stillet op, og skriftligt er det også dejligt..

Men banneret? Argh...
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #25: 09 Jan 2009, 18:23 »

Helt enig med Yoggi. Flot stillet op, og det hele.
Men det banner dér..  Bob bob bob.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #26: 09 Jan 2009, 18:37 »

Og lige en anden ting: Kristiansund BK er ikke med 2 s'er, som du f.eks. har skrevet i dit banner...

Ellers meget flot, og dejlig læsning.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #27: 09 Jan 2009, 19:05 »

Mit forslag:

Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #28: 09 Jan 2009, 21:00 »

spændende læsning, jeg følger med

Glædeligt at høre du er med...
Super flot stillet op, og skriftligt er det også dejligt..

Men banneret? Argh...

Ha...Ha... Grin Ja grafiker har jeg sgu aldrig været....Ved en fejl kom jeg til at skrive 2 s'er i banneret og gad ikke at rette det, da jeg ikke gad at rode med det igen.

Takker mange gange for banneret og du kan være sikker på at jeg bruger det fremover...

Helt enig med Yoggi. Flot stillet op, og det hele.
Men det banner dér..  Bob bob bob.

Håber du vil følge med, tiltrods for det mislykkede banner.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #29: 10 Jan 2009, 16:29 »

Et ubeskrevet blad


"Nøgletal....", havde Roger Dalhaug kaldt det. Endnu engang var Dalhaug kommet med et notits der vil gøre det sværere for mig. To tal står der på papiret....£2035 og £2524. Det laveste indikerer mit lønbudget, mens det andet viser det nuværende forbrug og to tal som Roger Dalhaug selvfølgelig havde en kommentar til: "Bring det iorden".

Trods klubbens status som halvproffesionel, prøver Roger Dalhaug at styre klubben topproffesionelt, hvilket til tider virker helt ved siden af. Jeg er kun 27 år og helt ny i faget, så at læsse så meget lort i hovedet på mig på en gang er fandme at overbebyrde mig og det værste ved det er, at jeg ikke kan gøre andet end at bringe det iorden.....

Jeg havde samtidig forgæves forsøgt at få et indblik i klubbens økonomiske forfatning, men ganske umuligt. "Det er ikke dit bord", var Dalhaugs kommentar, så nu må jeg håbe at holdet kan komme godt fra start, så øget tilskuerinteresse og mulige salg af spillere der gør det godt, måske kan glæde Roger Dalhaug.


Løntunge spillere

Mats Lehmann - £120 i ugeløn
Simon Dogan - £100 i ugeløn
Kim Rune Ovesen - £100 i ugeløn
Vebjørn Hagen - £100 i ugeløn
Jacob Juhl - £100 i ugeløn
Kontraktudløb i år

Vidar Giske Henriksen - 1.7.2008 - lejeaftale ophører
Peter Berg Hestad - 1.7.2008 - lejeaftale ophører
Mammadou Latyr Diagne - 30.11.2008
Jacob Juhl - 30.11.2008
Simon Dogan - 31.12.2008

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010