home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket] Et ubeskrevet blad
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Et ubeskrevet blad  (Læst 26374 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #45: 18 Jan 2009, 15:40 »

Tak til Yoggidk for banneret

Atlanten Stadion, 207 tilskuer
Kristiansund BK-Ranheim 2-0
1-0 Mammadou Latyr Diagne 11´
2-0 Mammadou Latyr Diagne 17´

Atlanten Stadion, 228 tilskuer
Kristiansund BK-Skarbøvik 0-1
0-1 Tom Erik Olsbø 23´

Ånesøyan, 388 tilskuer
Kil/Hemne-Kristiansund BK 0-2
0-1 Kris Bright 42´
0-2 Vebjørn Hagen 67´

Korsvollbanen, 310 tilskuer
Korsvoll-Kristiansund BK 4-3
0-1 Eirik Johansen 18´
0-2 Mammadou Latyr Diagne 32´
1-2 Jon André Sæther 34´
2-2 Thomas Meiner 41´
3-2 Patrick Johansen 45´
3-3 Peter Berg Hestad 73´
4-3 Andreas Lausund 89´

Atlanten Stadion, 258 tilskuer
Kristiansund BK-Groruddalen 5-3
1-0 Mammadou Latyr Diagne 26´
2-0 Eirik Johansen 38´
3-0 Mammadou Latyr Diagne 45´
4-0 Mammadou Latyr Diagne 47´
4-1 Cheikh Niang 50´
4-2 Faizad Sharif 54´
4-3 Christer Jensen 60´
5-3 Leonard Krassimirov Totev 90´

Voldsløkkan, 431 tilskuer
Vålerenga 2-Kristiansund BK 2-0
1-0 Adnan Haidar 45´
2-0 Simon Dogan 85´selvmål

Atlanten Stadion, 265 tilskuer
Kristiansund BK-Levanger 1-0
1-0 Kris Bright 30´

Grefsen Stadion, 171 tilskuer
Kjelsås-Kristiansund BK 1-1
0-1 Kris Bright 1´
1-1 Trygve Olav By 68´straffe

Atlanten Stadion, 230 tilskuer
Kristiansund BK-Steinkjer 3-2
1-0 Kris Bright 17´
2-0 Kris Bright 28´
2-1 Joachim Bjerk 30´
2-2 Dag Ivar Indahl 60´
3-2 Kris Bright 76´

Atlanten Stadion, 324 tilskuer
Kristiansund BK-Strindheim 3-0
1-0 Kris Bright 39´
2-0 Vebjørn Hagen 43´
3-0 Peter Berg Hestad 72´

Sæsonen er netop overstået og Kristiansund BK og Allan Borgvardt ender på en acceptabel 6. plads. Med nød og næppe opnår klubben målsætningen om en placering i den øvre halvdel, men ingen er i tvivl om at ambitionerne rækker til mere efter ansættelsen af Allan Borgvardt.

Pladsen i den øvre halvdel blev dog først sikret i de sidste fire spillerunder, hvor holdet tager 3 sejre og en enkelt uafgjort, så det virker som om Borgvardt har fået styr på taktikken i Kristiansund BK. Især Kriis Bright lyste op i de sidste par kampe med seks mål i de sidste fire kampe og med Kris og Mammadou Latyr Diagne i topform, ser det ud som om at det kun er et let vaklende forsvar der skal styrkes til næste sæson.

Bare få kampe før slutningen på sæsonen valgte Kristiansund BK og Roger Dalhaug at forlænge Allan Borgvardts kontrakt, så den nu løber endnu to år. På den måde har Allan Borgvardt fået muligheden for at føre klubbens "Vision Topfodbold" ud i livet og det er absolut sidste chance for at få den oprykning og at kunne kalde holdet et ADECCO-liga mandskab inden udgangen af sæsonen 2009/2010.

Satsningen med at gøre angriber Mammadou Latyr Diagne fuldtidsproffesione l, viste sig at give pote. Ved afslutningen på sæsonen stod Mammadou øverst på topscorer-skamlen for 2. Division Afd. 2 med 14 mål.

Kristiansund BK var næstmest scorende hold i ligaen, dog var tre andre hold på samme antal mål som Kristiansund, men med ligaens femte dårligste forsvar kunne det desværre ikke blive til en højere placering. Endnu en indikator der peger på at Allan Borgvardt primært vil kigge efter forsvarsforstærknin ger til næste sæson.

Første indkøb til den nye sæson er dog blevet offentliggjort og det drejer sig overraskende om en angriber, nemlig 20-årige Mathias Bohlin Falch som i den forgangne sæson har slået sine folder hos ligakonkurrenterne Korsvoll. Indkøbet af Mathias kunne tyde på at flop-købet Mats Lehmann er fortid i klubben. Mathias er en træfsikker angriber der højst sandsynligt skal bruges som manden i feltet, hvor han bare skal prikke boldene i målet.

Økonomisk har sæsonen 2008/2009 budt på et lille plus på bundlinjen for Kristiansund BK, hel bestemt £53.877. En udvikling som klubformand Roger Dalhaug er lykkelig for: "En oprykning, samt et cup-eventyr næste sæson og så er vi klar til bide skeer med de store efter næste sæson", var Rogers noget bramfrie kommentar til den økonomiske optur klubben har oplevet.

Næste sæson bliver også noget af en omvæltning hvor der skal yngre kræfter ind, for med hele 5 mand over 30, hvoraf de tre er startende i forsvarskæden, bliver det nødvendigt at skifte ud på et par pladser. Desuden skal Allan Borgvardt efter at have overståer sin første sæson som træner vise sine evner og bringe mere stabilitet ind på holdet.

Det bliver ihvertfald spændende at følge Allan Borgvardt og Kristiansund BK's færden på tranfermarkedet op til den næste sæson.




Kontraktudløb i år

Jesper Westerberg - 25.11.2008 - lejeaftale ophører
Peter Berg Hestad - 5.12.2008 - lejeaftale ophører
Arve Lilledrange - 30.11.2008
Jacob Juhl - 30.11.2008
Espen Wold - 30.11.2008
Topscorer i 2. Division Afd. 2

1. Mammadou Latyr Diagne - Kristiansund BK - 14 mål
2. Mostafa Abdellaoue - Skeid - 12 mål
3. Fredrik Brustad - Lyn 2 - 10 mål
4. Vegard Alstad Sunde - Levanger - 10 mål
5. Kris Bright - Kristiansund BK - 9 mål

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #46: 18 Jan 2009, 15:42 »

Fantastisk flot layout, og helt vildt flot skrevet. Er helt vild med hvordan du sætter det op, og især det nede i bunden er meget fedt. SÅ KIU MESTER!
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #47: 20 Jan 2009, 22:44 »

Fantastisk flot layout, og helt vildt flot skrevet. Er helt vild med hvordan du sætter det op, og især det nede i bunden er meget fedt. SÅ KIU MESTER!

Takker mange gange og er glad for at høre du kan lide layoutet.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #48: 20 Jan 2009, 22:46 »

Et ubeskrevet blad


Aldrig har jeg haft så travlt som jeg har i øjeblikket og samtidig været så presset. Møder og diverse scouting opgaver fylder det meste af min dage nu og altsammen for forhåbentligt at kunne udfylde min rolle som træneren der bringer oprykningen og "Vision Topfodbold" et skridt nærmere på "mission fuldført".

Endnu har jeg ikke kunnet bringe flere nye folk til Kristiansund BK og med afgangen af Jacob Juhl, Arve Lilledrange, Jesper Westerberg, Peter Berg Hestad og Espen Wold har jeg sat mig selv i en lille kattepine. Løsningen skal findes snart og kan indebære at vi skal invitere en bunke af spillere på træningsophold for at se om vi eventuelt kan værre heldige at der er et par stjernespillere imellem. Det virker ikke holdbart, men måske min eneste mulighed....

Samtidig har Roger Dalhaug meldt ud at klubben vil melde en oprykning som Kristiansund BK's officielle målsætning i denne sæson og at økonomien skal være i højsædet denne gang. Vi skal love spillerne kæmpe bonusser for placering i ligaen og for præstationerne i pokalen, begge noget der vil koste en masse på bundlinjen, så dem skal jeg "skaffe" i løbet af sæsonen 2009/2010.

Det er en mærkelig tid...masser af skulderklap for 6. pladsen, men utilfredshed med overskridelsen i lønbudgettet.


Kristiansund BK

Gennemsnitsalder - 22 år
Spillere i A-truppen - 21
Antal nationaliteter - 5
Laveste spiller - Sondre Borge - 164 cm
Højeste spiller - Martin Aunli - 194 cm
Letteste spiller - Øystein Reiten - 70 kg
Tungeste spiller - Marius Nordli - 95 kg
Transfers ud >>>

Kenneth Henden, fri til Mjøndalen
Olav Bråten, fri til Bærum
Roar Henden, fri til Mjøndalen
Jacob Juhl, til fri transfer
Arve Lilledrange, til fri transfer
Espen Wold, til fri transfer

Transfers ind <<<

Mathias Bohlin Falch, fri fra Korsvoll
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #49: 22 Jan 2009, 23:03 »

Tak til Yoggidk for banneret


Ambitionerne er store i Kristiansund BK... Målsætningen og succeskriteriet for sæsonen 2009/2010 er af ledelsen i Kristiansund blevet fremlagt som en oprykning. En målsætning som træner Allan Borgvardt ikke overraskende også fremlagde som hans mål for sæsonen. Et mål der i lyset af sidste sæsons 6. plads og meget svingende spil, ser ud som næsten uopnåeligt. Når klubben så samtidig har skilt sig af med en række af de regulærer stamspillere, så virker chancen endnu mindre.

Træningskampe
Drammen FK-KBK
KBK-Molde
KBK-IK Sirius
P-Lirot-KBK
Nardo-KBK
KBK-Tromsø

Træningskampene er også på plads og her er der en blanding af lette og svære kampe. Først tager amatørholdet Drammen FK imod, hvorefter kampen mod samarbejdsklubben Molde skal afgøres på Atlanten Stadion. Bare tre dage efter Molde kampen kommer det svenske Superettan mandskab IK Sirius forbi og godt en uge senere skal Kristiansund truppen til Finland. Næstsidste kamp foregår i Sverige og tilsidst skal Tippeliga mandskabet Tromsø krydse klinger med Allan Borgvardts tropper.

Endnu tre spillere har forladt Kristiansund BK, heriblandt flopkøbet fra sidste sæson Mats Lehmann. De to andre er målmanden for 2. holdet Roberto Giacomi og venstre midt Øystein Reiten.

Ind er kommet nogle meget unge spillere som sandsynligvis er købt til fremtiden, men med Kristiansund BK's nuværende mangel på forsvarspillere, kan de dog godt regne med en del kampe for førsteholdet.

18-årige Elias Valderhaug er på et sæsonudlån fra Molde og skal kæmpe med Roger Berntzen om pladsen i målet. Roger Berntzen som i øjeblikket er på amatørkontrakt, men Allan Borgvardt har tidligere udtrykt ønske om at fastansætte den 28-årige målmand permanent.

Sigbjørn Skovro er kun 17 år, men det har ikke afholdt Kristiansund BK fra at binde ham flere år til klubben på en fuldtidskontrakt. Han bliver således bare klubbens kun anden spiller på fuld tid og en spiller der kan gå en stor fremtid i møde. Sigbjørn kan spille samtlige pladser i forsvaret, så der skulle være rig mulighed for kampe i løbet af sæsonen.

Christian Andersson er et år ældre og ved første øjekast et større talent end Sigbjørn. Christian opnåede kun en enkelt kamp sidste sæson for ligakonkurrenterne Korsvoll, men Allan Borgvardt har allerede meldt ud at Christian bliver en vigtig brik i Kristiansunds forsvar i denne sæson.


Transfers ud >>>

Roberto Giacomi, fri til Perugia
Øystein Reiten, fri til Stryn
Mats Lehmann, fri til Haugesund

Transfers ind <<<

Elias Valderhaug, lån fra Molde
Sigbjørn Skovro, £5000 fra Senja
Christian Andersson, fri fra Korsvoll
Spillere under 19 år i A-truppen

Petter Berg, 16 år
Helge Engh, 16 år
Sigbjørn Skovro, 17 år
Kenneth Jacobsen, 17 år
Christian Andersson, 18 år
Erik Grødal, 18 år
Elias Valderhaug, 18 år

Økonomi i Kristiansund BK

Transferbudget - £17.493

Lønbudget - £3808

Nuværende lønforbrug - £2537
Logged

Asher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #50: 23 Jan 2009, 11:14 »

fantastik blog!
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #51: 23 Jan 2009, 23:27 »

fantastik blog!

Takker og håber at have dig med som læser
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #52: 23 Jan 2009, 23:28 »

Et ubeskrevet blad


"Jaaaaaaahhh...", endelig kan jeg skrige min glæde ud sammen med de næsten 800 Kristiansund BK tilhængerer. Vi har netop slået Molde, der ud over at være vores samarbejdsklub også er et Tippeliga mandskab. Det er godt nok kun en træningskamp, men et Molde mandskab i stort set stærkeste opstilling var det der troppede op på Atlanten Stadion idag og så kan man kun være stolt af drengene.

Uden at vi var nedspillet var det tydeligt at se forskellen på 2. Divison og Tippeligaen, men vi scorede på en af vores chancer og når de andre ikke gør det vinder man kampe....ganske enkelt. Selvfølgelig blev det Mammadou Latyr Diagne der blev helten med hans mål efter uret netop havde passeret den halve time.

En overstadig Roger Dalhaug har også lige fået udtrykt sin begejstring og giver mig både hånd og omfavnelser. Det kører for os nu og jeg begynder at tro på den taktiske ændring jeg lavede kort før sæsonslutningen begynder at bære frugt og når de nye så samtidig viser kanonspil går det op i en højere enhed.

Og så har "på prøve" spilleren Sven Pickhardt overbevist mig om at han er værd at skrive kontrakt med. Ham og Simon Dogan i det centrale forsvar virker som løsningen.....

Det begynder sgu at se godt ud nu......Vi rykker op i år.


Startprogram Kristiansund BK

Steinkjer hjemme - 3. plads sidste sæson
Førde ude - oprykker
Vålerenga 2 hjemme - 1. plads sidste sæson
Skarbøvik ude - 10. plads sidste sæson
Ranheim hjemme - 4. plads sidste sæson
Sven Pickhardt

Alder - 27 år
Højde - 188 cm
Vægt - 80 kg
Position - Central forsvar
Tidligere klub - Korsvoll - 0 kampe

Hurtigste mål for Kristiansund BK

Kris Bright - 33 sekunder mod Kjelsås 2.4.2008
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #53: 27 Jan 2009, 16:43 »

Tak til Yoggidk for banneret


Træningskampe
Drammen FK-KBK 1-3
KBK-Molde 1-0
KBK-IK Sirius 0-1
P-Lirot-KBK 1-2
Nardo-KBK 1-0
KBK-Tromsø 0-2

På tærsklen til sæsonstarten, hvor Kristiansund BK og Allan Borgvardt er spået til en 4. plads, har Allan Borgvardt udtrykt stor optimisme omkring chancen for en oprykning. Spillet i træningskampene har da også budt på opløftende spil, hvor især sejren over Tippeliga mandskabet Molde lyste op. Selv ikke en skrabet sejr mod det finske amatørhold P-Lirot og et nederlag til Nardo kunne pille ved den selvtillid og optimisme der bobler i Kristiansund BK. Selv ikke det forventede nederlag til Tromsø i sidste træningskamp inden sæsonstarten kunne slå ridser i lakken hos et velspillende KBK mandskab, men en ting er træningskampe uden noget på spil, noget andet er kampene hvor der er point på spil. Det bliver spændende at se hvor stærkt holdet er denne sæson med et helt nyt og forholdsvis ungt forsvar.

I træningskampene har 17-årige Sigbjørn Skovro fået utroligt meget spilletid og den unge forsvarer kan gå en hård sæson i møde og muligvis derfor har Kristiansund BK fået føjet endnu to mand til listen over forsvarsspillere i A-truppen. Sven Pickhardt der har været på prøveophold i klubben først, er blevet tilknyttet truppen permanent, mens Nikola Andelic først ankommer den 2. juni 2009 fra TNS i Wales.

Sven har vist sig meget stærk i markeringerne og er dejligt forudseende, mens Nikola kan dominere luftrummet i Kristiansund forsvaret. Begge er tæt på de tredive og kan øse ud af deres erfaringer, til Sigbjørn Skovro og Christian Andersson, hvilket kan gavne KBK og Allan Borgvardt på lang sigt.

Udfra træningskampene er vores bud på en startopstilling følgende:

Elias Valderhaug

Christian Andersson - Sven Pickhardt - Simon Dogan (c) - Vebjørn Hagen

Leonard Krassimirov Totev    -    Alexander Lobos    -    Kim Rune Ovesen

Asgeir Snekvik

Mammadou Latyr Diagne - Kris Bright
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #54: 29 Jan 2009, 19:49 »

Et ubeskrevet blad


"Vi giver ham en sidste chance....". Min afsluttende sætning i det netop overståede møde med assistenttræner Finn Tore Pettersen, vedrørende de psykiske problemer der endnu engang har taget i midtbanemotoren Eirik Johansen. Jeg har dermed godkendt, at vi for anden gang sender ham på en måneds orlov, for at han kan få styr på tilværelsen og denne gang skal problemerne løses. Hvis ikke må det ende i et salg eller en eventuel ophævelse af hans kontrakt. Jeg tager endnu et kig på hans kontrakt:

Eirik Johansen, kontrakt slutter 31.12.2009, månedsløn: £110/ugen


Jeg må også se at gøre mig klar til næste "gæst" på kontoret. Medier, fans og sågar Roger Dalhaug har udtrykt stor utilfredshed med 20-årige Asgeir Snekvik og hans præstationer i den seneste tid og specielt sidste sæson hvor han slet ikke fik udnyttet sit potentiale til fulde. Jeg har også givet ham lang snor, måske i erkendelse af at det måske er mig der ikke kan inspirere/fremtvinge det talent han helt klart besidder. Jeg håber virkelig en snak med ham kan give ham glæden tilbage og samtidig kan jeg få en fornemmelse af hvor jeg har ham henne, for jeg vil meget gerne gøre ham til en fast bestanddel af Kristiansund BK midtbanen og især hvis Eirik skal væk.

"Velkommen Asgeir..., værsågod at sætte dig....."


Asgeir Snekviks stats 2008/2009

Kampe - 15
Mål - 0
Assist - 1
Gns. karakter - 6.17
Transfers ind <<<

Sven Pickhardt, fri fra Korsvoll
Nikola Andelic, fri fra TNS (ankommer 2. juli)

Allan Borgvardts kontrakt

Udløber - 30.11.2010
Løn - £550/uge
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #55: 02 Feb 2009, 17:39 »




En trup på 24 spillere er det der skal skaffe Kristiansund BK den oprykning klubben har meldt ud til den kommende sæson. Tilgangen af unge Sigbjørn Skovro og Christian Andersson til forsvaret, samt forfremmelsen af Helge Engh og Thomas Hovdahl fra U-19 holdet blandet med en forholdsvis intakt trup fra sidste sæson, gør forhåbningerne om muligheden for oprykningen realistiskt. Samtidig har man fra Kristiansund lejren talt om en Mammadou Latyr Diagne i storform og med ham i hopla er alt muligt.

I målet har Elias Valderhaug, på lån fra Molde, skærpet konkurrencen og specielt Ludvik Birkelund kan blive et spændende bekendtskab i denne sæson. Tendensen i træningskampene hælder dog til at Elias Valderhaug bliver førstevalg.

I forsvaret tyder alt på at et makkerpar for sæsonen er fundet i Sven Pickhardt og Simon Dogan og det kan forhåbentligt skabe den stabilitet der manglende sidste sæson. Vebjørn Hagen står for rutinen, hvilket kan blive nødvendigt med Christian Andersson og Sigbjørn Skovro som dem der skal "oplæres" igennem sæsonen. Torbjørn Vik er samtidig gået hen og blevet en kompetent afløser for Vebjørn på venstre back pladsen. Allan Borgvardt har meldt forsvaret som værende på plads når Nikola Andelic ankommer i juli.

Midtbanen er intakt i forhold til sidste sæson, dog uden lejesvenden Peter Berg Hestad, som trods alt ikke imponerede, så med kun Helge Engh som ny spiller er der ingen der skal spilles ind på midtbanen. Det momentum kan måske bruges her i starten af sæsonen inden de andre hold har fået spillet deres hold sammen. En ikke prangende midtbane, men sandsynligvis nok til en placering i toppen.

Mammadou Latyr Diagne, stjernen i Kristiansund BK. Nøglespilleren i denne sæson, vigtigheden af hans tilstedeværelse kan simpelthen ikke præciseres nok. Han bliver den afgørende faktor i jagten på oprykningen. Det bliver også spændende at se om Mathias Bohlin Falch er værd at satse på.

Målet er en oprykning og den nuværende trup kan vise sig at være stærk nok. Vålerenga 2 er stadig kæmpe favorit til at vinde ligaen, men de har ikke mulighed for at rykke op. Så med Kristiansund BK's spået placering som nummer 4, er det ikke mange hold de skal "overhale" før oprykningen kan blive en realitet. Kristiansund BK giver odds 17 for en førsteplads i ligaen, noget vi dog tvivler på sker.


Sidste sæsons placering i 2. Division 2. Afd.

6. plads - 26 kampe - 10 sejre - 8 uafgjorte - 8 nederlag - 38-33 - +5 - 38 point
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #56: 02 Feb 2009, 22:27 »

Et ubeskrevet blad


Han går langsomt frem til pletten og samler bolden op. Hjertet hamrer hurtigere nu end det nogensinde har gjort. Han forsøger for alt i verden ikke at blive fanget af målmandens blik. Han går til bolden og tiden står stille.........

Et kæmpe pres har jeg fået lagt på kun 17-årige Sigbjørn Skovro's skuldre. Jeg vender ryggen til banen og venter på publikums reaktion....Et kæmpe suk....bolden er sparket forbi. På de efterfølgende spark bliver Sven Pickhardt skurken da han brænder vores 8. spark og sender os ud af pokalturneringen allerede i første runde. Et brag af en kamp er endt 3-3 i ordinær spilletid og da de første elleve spark i straffesparkskonkur rencen har afstedkommet stillingen 3-3 står Sigbjørn Skovro med de bedste odds for at blive helt og sende os videre i pokalen.

Det er en katastrofe....Jeg har ikke fået sendt holdet videre fra første runde af pokalturneringen og jeg kan allerede mærke Roger Dalhaugs vrede. Noget af den angst og irritation over den ventende opsang får jeg desværre hældt ud over mine spillere i omklædningsrummet efter kampen. Det har de sgu ikke fortjent.

Jeg har skuffet alt og alle og mig selv. Det kommer til at blive en hård kamp at komme op af dette hul...


Sigbjørn Skovro 2009/2010

Kampe - 3(2)
Mål - 0
Assists - 0
Tacklinger - 3.60
Pass % - 55
Av. Rating - 6.90
Atlanten Stadion, 194 tilskuer
Kristiansund BK-Stryn 3-3 (4-5 e.s.)
0-1 Henrik Hontvedt 10´
1-1 Eirik Johansen 24´
1-2 Henrik Hontvedt 27´
2-2 Thomas Hovdal 74´
3-2 Kris Bright 107´
3-3 Morten Knutsen 110´

Solgte sæsonkort
5. Valdres - 171
6. Førde - 170
7. Kristiansund BK - 130
8. Groruddalen - 118
9. Skarbøvik - 96
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #57: 04 Feb 2009, 16:20 »

Tak til Yoggidk for banneret


Atlanten Stadion, 539 tilskuer
Kristiansund BK-Steinkjer 3-2
0-1 Jørgen Bøkestad 10´
0-2 Andreas Rishaug 13´
1-2 Mammadou Latyr Diagne 26´
2-2 Kim Rune Ovesen 45´
3-2 Mathias Bohlin Falch 85´

Førde Stadion, 713 tilskuer
Førde-Kristiansund BK 1-1
1-0 Steffen Isetorp 17´
1-1 Mammadou Latyr Diagne 45´

Atlanten Stadion, 359 tilskuer
Kristiansund BK-Vålerenga 2 3-4
0-1 Kristian Brix 13´
0-2 Rune Lange 24´
1-2 Mammadou Latyr Diagne 32´straffe
2-2 Mammadou Latyr Diagne 58´
2-3 Rune Lange 66´
2-4 Morten Berre 75´
3-4 Kim Rune Ovesen 84´

Skarbøvik Stadion, 333 tilskuer
Skarbøvik-Kristiansund BK 6-2
1-0 Tom Erik Olsbø 3´
2-0 Tom Erik Olsbø 9´
3-0 Terje Ottersen 13´
4-0 Terje Ottersen 22´
4-1 Mammadou Latyr Diagne 23´
5-1 Marcus Liavaag 33´
6-1 Terje Ottersen 56´straffe
6-2 Mathias Bohlin Falch 70´

Atlanten Stadion, 264 tilskuer
Kristiansund BK-Ranheim 2-0
1-0 Leonard Krassimirov Totev 17´
2-0 Mammadou Latyr Diagne 30´

Dalgård Stadion, 408 tilskuer
Byåsen-Kristiansund BK 2-1
1-0 Michael Karlsen 11´
2-0 Michael Karlsen 60´
2-1 Leonard Krassimirov Totev 65´

Atlanten Stadion, 675 tilskuer
Kristiansund BK-Levanger 0-0

Atlanten Stadion, 338 tilskuer
Kristiansund BK-Tønsberg 3-1
1-0 Mammadou Latyr Diagne 4´
2-0 Mammadou Latyr Diagne 53´
2-1 Kim Larsen 58´
3-1 Mathias Bohlin Falch 83´

Så er sæsonen 2009/2010 kommet igang og igen må man sige at Kristiansund BK har fået en moderat start. Holdet indtager her efter 8 kampe 6. pladsen, en ikke tilfredsstillende placering hvis man tager klubbens målsætning i betragtning og samtidig endte årets udgave af pokalturneringen allerede i første runde, da 2. Divisons holdet Stryn vandt efter straffe.

Det tidlige exit i pokalen er ikke den eneste skuffelse indtil videre, både 2-6 nederlaget til Skarbøvik og 0-0 kampen mod Levanger, hvor man var en mand i overtal i 89 minutter, sidder som dybe ar i en tilsynladende skrøbelig Kristiansund trup. Allan Borgvardt har flere gange benægtet at moralen i truppen er nedadgående, men kilder tæt på holdet har andre historier at fortælle. Eirik Johansen skulle endnu engang have psykiske problemer, mens unge Asgeir Snekvik af flere i klubben skulle være udpeget som syndebuk for klubbens pauvre sæsonstart.

Flere har også udtrykt forundrelse over Allan Borgvardts konstante brug af de to ny-indkøb Christian Andersson og Sigbjørn Skovro, alder 18 og 17, i startopstillingen, men Borgvardt har indtil videre været tavs og har ingen kommentarer til "anklagerne". De er begge talentfulde, men flere gange har de vist deres manglende rutine iform af dårlige beslutninger og dumme boldtab på den sidste fjerdedel af banen. Ting der koster og især hvis man har som mål at ligge i toppen af ligaen.

I sidste uges kamp mod Tønsberg stillede Kristiansund BK og Allan Borgvardt grundet småskader hos Kris Bright og Mathias Bohlin Falch, op i en defensiv 4-5-1 med kun Mammadou Latyr Diagne på toppen. Mammadou som kun lige er vendt tilbage efter en 2 ugers skadespause. Den nye opstilling sikrede en 3-1 sejr, men rækkens bundhold Tønsberg har fået en katastrofal start på sæsonen, så det er tvivlsomt om Allan Borgvardt vil slippe hans elskede 4-4-2 opstilling, da resultatet snarere skyldes Tønsberg's helt igennem dårlige spil, fremfor en taktisk genistreg fra Kristiansund BK.

Vålerenga 2 har ikke overraskende allerede lagt sig suverænt i spidsen, men efter dem på henholdsvis 2. og 3. pladsen ser man Byåsen og Skarbøvik, to hold der var spået en placering omkring nedrykningsstregen. Det er dog stadig meget tidligt på sæsonen, så intet er afgjort endnu. Eneste ting som virker forholdsvis sikkert, er at Vålerenga 2 vinder ligaen for andet år i træk.

Kristiansund BK er næstmest scoende hold indtil videre, men samtidig det hold der er scoret flest mål imod, så tendensen fra sidste sæson forsætter. Mammadou Latyr Diagne har masser af succes, hvilket bevirker at han ligger nr. et på topscorerlisten, Man of the Match listen samt Average Rating listen for 2. Division Afd. 2. Forsætter han resten af sæsonen i samme spor, virker et salg meget sikkert.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #58: 04 Feb 2009, 17:14 »

Nu har jeg været en ret stille læser, men det har ikke betydet at jeg ikke synes at det her er klasse!
Opsætningen i siderne med resultaterne og nogle gange med spiller oplysninger i venstre side og i bunden er simpelthen bare klasse. Stor respekt herfra Cool
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #59: 05 Feb 2009, 08:22 »

Hej Tippen
Jeg har lige læst bloggen igennem, og det er sgu en spændende historie, og en flot blog Thumbs Up
Det tegner til at den bliver lige så god som din Pampilhosa-blog Smiley

Jeg er fast læser fremover...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010