home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 711 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [Lukket] Et ubeskrevet blad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Et ubeskrevet blad  (Læst 26292 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #90: 11 Mar 2009, 16:59 »

Fin blog. Rigtig flot opsætning, det må have taget lang tid Wink

Jeg har læst med fra begyndelsen, men været "Silent reader". Jeg følger spændt med.

Glad for at høre du har været med fra starten og mange tak for kommentaren. Er også selv glad for opsætningen og det kan til tider tage sin tid, men det tager jeg med.

Jeg håber at kunne fastholde dig som læser

Godt at se at bloggen er tilbage Smiley


Yes sir, Brodtgaard.....
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #91: 11 Mar 2009, 17:00 »

Et ubeskrevet blad


Marts 2010
"Kanon kamp drenge....., bare forsæt, i gør det eminent og det første mål kan meget vel blive afgørende !!". Vi kan sgu gøre det. Scenen er sat...det er første runde i pokalturneringen og modstanderen er Tippeliga-mandskabet Stabæk som pt. besætter en 3. plads i ligaen. 776 tilskuere er dukket op på Seiersten Stadion og skaber en helt utrolig kulisse og her hvor vi med stillingen 0-0 gør klar til endnu 30 minutters forlænget spilletid er jeg ikke i tvivl om at vi er at finde i bowlen i 2. runde, sensationen er ihvertfald tæt på.

Jeg havde håbet på en nemmere lodtrækning og dermed større mulighed for at kunne opnå bestyrelsen og Lennart Beijers ønske om minimum at nå 3. runde, men nu blev det altså Stabæk der kom på besøg i første runde. Jeg er imponeret af drengene der spiller lige op med Stabæk og omkring den halve time var vi endda ved at bringe os i front, da en løs bold ender hos Simen Haugen der fra få meters afstand fyrer af, men en mirakelredning af Stabæk målmanden får sendt bolden ud i feltet igen. Derefter har der været småchancer til begge hold, men vi spiller virkelig lige op med Stabæk og vi har haft succes med at Jukka Hakkala har holdt Stabæks store stjerne, brasilianske Alanzinho, i kort snor og dermed har han ikke kunne sætte sit aftryk på kampen.

Jeg forlader som den sidste omklædningsrummet. Sensationen er nær................ ..


Stabæks kampe

Bodø/Glimt 0-2
Viking 2-0
Vålerenga 1-2
Aalesund 1-2
Sogndal 4-1
Kongsvinger 3-0
Odd 3-1
        Opstilling mod Stabæk

                     Aamodt

Myklebust - Hoås - Skogseide - Halvorsen

Elshaug - Hakkala - Birkeland - El Mazari

            Salveson - Haugen

Økonomi i Drøbak/Frogn IL

Nuværende Balance - £-299.799

Transferbudget - £0

Lønbudget - £4803

Nuværende lønforbrug - £4781
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #92: 12 Mar 2009, 00:22 »

Vi vil ha' mere!!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #93: 12 Mar 2009, 07:47 »

Glad for at høre du har været med fra starten og mange tak for kommentaren. Er også selv glad for opsætningen og det kan til tider tage sin tid, men det tager jeg med.

Jeg håber at kunne fastholde dig som læser


Bare rolig, du har lagt madingen og jeg har bidt mig fast Wink

Og endnu en god update...spændende!
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #94: 13 Mar 2009, 19:19 »

Maj 2010
Bellevue, 738 tilskuer
Sprint-Jeløy-Drøbak/Frogn 1-1
1-0 Fatmir Adem 74´
1-1 Alex Myklebust 88´

Seiersten Stadion, 488 tilskuer
Drøbak/Frogn-Manglerud Star 1-3
0-1 Jonas Rygg 25´
1-1 Alex Myklebust 29´
1-2 Nikolai Hagen 45´
1-3 Trond Haugstad 78´

Seiersten Stadion, 322 tilskuer
Drøbak/Frogn-Kjelsås 1-0
1-0 Alex Myklebust 8´

Åmot Stadion, 178 tilskuer
Modum-Drøbak/Frogn 0-2
0-1 Henrik Salveson 48´
0-2 Simen Haugen 74´

Seiersten Stadion, 502 tilskuer
Drøbak/Frogn-Mjøndalen 2-1
1-0 Stian Birkeland 32´
2-0 Jamal El Mazari 51´
2-1 Reis Avdimetaj 55´

Fredrikstad Stadion, 361 tilskuer
Fredrikstad 2-Drøbak/Frogn 3-1
1-0 Odillon Kashama 27´
1-1 Fredrik Dahm 39´
2-1 Martin Elvestad 51´straffe
3-1 Balal Arezu 90´

Seiersten Stadion, 372 tilskuer
Drøbak/Frogn-Lillestrøm 2 3-1
1-0 Steinar Pedersen 11´selvmål
2-0 René Elshaug 40´
3-0 Simen Haugen 83´straffe
3-1 Markus Kiesenebner 88´

Bislett, 796 tilskuer
Skeid-Drøbak/Frogn 1-3
0-1 René Elshaug 2´
0-2 Alex Myklebust 44´
1-2 Kim Nysted 45´
1-3 Henrik Salveson 90´

Seiersten Stadion, 618 tilskuer
Drøbak/Frogn-Follo 4-1
1-0 René Elshaug 11´
2-0 René Elshaug 24´
3-0 Jukka Hakkala 41´
4-0 Simen Haugen 65´straffe
4-1 Sven Hugo Vian 78´

Allan Borgvardt og Drøbak/Frogn har fået lige præcis den start på den nye sæson som de havde håbet på. Ni kampe inde i sæsonen og holdet indtager en flot 2. plads, bare et point efter overraskelsen Østsiden. Spillet er flydende og det ser endelig ud som om at Allan Borgvardt og holdet har fundet melodien. Hele holdet kæmper sammen og de fire nye spillere er faldet perfekt ind i rytmen og sammenholdet i truppen.

Sidste år blev højrebacken Alex Myklebust kåret til årets spiller af fansene og i denne sæson lægger han ud med at score klubbens tre første mål som hjembringer fire point. Alex har aldrig været bedre og hans manglende tekniske evner udligner han med fight og vilje. En spiller af hans karakter er en som Allan Borgvardt har efterlyst i hans tid hos Kristiansund BK, så han har flere gange i pressen udtrykt stor respekt for Alex Myklebust.
Drøbak/Frogn kunne have ligget på en førsteplads, men desværre blev Simen Haugen den lille i duellen mod Sprint-Jeløys keeper fra ellevemeterpletten.

Den offensive midtbane Stian Birkeland har forsat takterne fra sidste sæson hvor han blev ligaens bedste oplægger og har indtil videre lavet seks assists i ni kampe. Også højre midtbane René Elshaug har startet sæsonen rigtigt godt og især de to mål mod ærkerivalerne fra Follo står stærkt i erindringen. Dog bliver den næste måned afgørende for stillingen i toppen, da Drøbak/Frogn skal møde både den nuværende etteer og tre'er i ligaen, Østsiden og Stabæk 2.

Tiltrods for at holdet spillede forrygende, blev første runde endestationen for Drøbak/Frogn i årets pokalturnering. Efter en meget tæt kamp afgjorde Stabæks Jonas Werner kampen med scoringen bare fire minutter før kampen skulle afgøres på straffespark. Begge hold havde chancerne i den ordinære spilletid, med Drøbak/Frogn tættest på en scoring, men i den forlængede spilletid viste Stabæk forskellen på Tippeligaen og 2. Divison og spillede Drøbak/Frogn ned under græstæppet. Lennart Beijer og bestyrelsen har dog udtrykt tilfredshed med indsatsen i pokalturneringen, trods den manglende kvalifikation til 2.- og 3. runde som ellers var det proklamerede mål inden sæsonstarten.

Økonomisk kæmper man stadig i klubben og endnu to spillere forlader Drøbak/Frogn IL den 1. august når transfervinduet åbner igen. Der er denne gang tale om overskuds-forsvaren Georg Auersnes og den tidligere anfører Knut Hovel Heiaas. Georg tager til Lillehammer, mens Knut skal tørne ud for Groruddalen.

Stilling

1. Østsiden........... ..9 k - 9-2 - 20 pts.
2. Drøbak/Frogn.......9 k - 18-11 - 19 pts.
3. Stabæk 2..............9 k - 16-12 - 17 pts.
4. Manglerud Star......9 k - 14-8 - 16 pts.
5. Fredrikstad 2.........9 k - 10-6 - 15 pts.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2009, 17:11 af trippen » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #95: 14 Mar 2009, 00:37 »

Kan kun gi Brodtgaard ret, vi vil ha mere, ja vi vil så.
Rigtig god blog og jeg har også fulgt med fra starten af.
Sændende hold du har og også flot at du ligger hvor du ligger, nu skal du bare vinde over de andre 2 tophold, så ligger du nr. 1 med lidt point ned til de andre tophold.
Jeg har selv et spil kørende i den samme liga(tror jeg) nemlig med Sogndal, hvor jeg ligger nr, 2.
Min største stjerne er den tidligere AGF spiller Håvard Flo, men han stopper efter at sæsonen er slut.
Men tilbage til dit spil da det er det denne kommentar drejer sig om, jeg vil bare her til sidst ønske dig held og lykke fremover.

Vh.Blackstone
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #96: 18 Mar 2009, 11:50 »

Et ubeskrevet blad


Juli 2010
"Det var en fornøjelse at høre fra dig...". Det var min tidligere assistenttræner, Finn Tore Pettersen, fra Kristiansund BK, som lige ville hilse på. Jeg læner mig veltilfreds tilbage i stolen. Efter to sejre over Stabæk 2 og Østsiden, begge på 3-1, ligger vi her ved den lille tre ugers sommerpause på førstepladsen i ligaen og samtidig er det dejligt at Kristiansund BK ligger og roder rundt på en 6. plads med ni point til førstepladsen i deres liga. Jeg vil have den oprykning så jeg kan grine og udmyge Roger Dalhaug der valgte at fyre mig fra Kristiansund BK.

Begge sejre var endda på udebane, men vi fik dog en fordel i begge kampe da både Østsiden og Stabæk 2 fik udvist en mand. Dog er jeg ikke i tvivl om at vi havde vundet kampene alligevel, da vi var spilstyrende i begge kampe. Tingene er ved at falde på plads for Drøbak/Frogn, økonomisk er vi dog stadig på skideren, men det skal oprykningen redde.

Med Kristiansund BK's mindre gode placering er jeg begyndt at lege med tanken om at bejle til Mammadou Latyr Diagne, som i de to seneste sæsoner har været topscorer for KBK og i indeværende er oppe på seks mål i tretten kampe. Med en prisseddel startende på omkring £95.000 er mulighederne for at købe ham fri umulige, men med kontraktudløb næste år kan han muligvis overtales til at skrive kontrakt med os hvis vi kan tilbyde ADECCO-liga fodbold.

Vi går en spændende tid i møde......


Kontraktudløb i år

Kristian Krohn Holm - 30.11.2010 - lejeaftale ophører
Jøran Skogseide - 30.11.2010
Peder Winsnes - 30.11.2010
Thanh Quoc Tran - 30.11.2010
Anders Granstad - 30.11.2010
Jukka Hakkala - 30.11.2010
Bjørn Totland - 30.11.2010
Solgte sæsonkort

5. Kjelsås - 192
6. Skjetten - 184
7. Drøbak/Frogn IL - 163
8. Mjøndalen - 96
9. Follo - 94

Skadeslisten +++

Jamal El Mazari, forvredet knæ => ude 4-5 uger
Odd Maldal, trælår => ude 6-9 dage
« Seneste Redigering: 18 Mar 2009, 11:54 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #97: 18 Mar 2009, 11:53 »

Kan kun gi Brodtgaard ret, vi vil ha mere, ja vi vil så.
Rigtig god blog og jeg har også fulgt med fra starten af.
Sændende hold du har og også flot at du ligger hvor du ligger, nu skal du bare vinde over de andre 2 tophold, så ligger du nr. 1 med lidt point ned til de andre tophold.
Jeg har selv et spil kørende i den samme liga(tror jeg) nemlig med Sogndal, hvor jeg ligger nr, 2.
Min største stjerne er den tidligere AGF spiller Håvard Flo, men han stopper efter at sæsonen er slut.
Men tilbage til dit spil da det er det denne kommentar drejer sig om, jeg vil bare her til sidst ønske dig held og lykke fremover.

Vh.Blackstone

Er glad for at høre du er hooked på bloggen. Sogndal ligger dog i starten af spillet i divisionen over mig, nemlig ADECCO-ligaen som jeg forsøger at rykke op i.

Held og lykke i dit eget spil og jeg håber du har tid til at besøge min blog engang imellem.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #98: 19 Mar 2009, 01:44 »

Tak.
Ja selvfølgelig vil jeg følge denne blog.
Jeg har været fast læser siden starten og glæder mig til at følge hver ny update.

Vh.Blackstone
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #99: 22 Mar 2009, 15:55 »

August 2010
Seiersten Stadion, 527 tilskuer
Drøbak/Frogn-Skjetten 1-3
0-1 Daniel Gullerud 34´
1-1 Henrik Salveson 38´
1-2 Mahmod Hejazi 74´
1-3 Thomas Sætha 90´

Østsiden Stadion, 770 tilskuer
Østsiden-Drøbak/Frogn 1-3
0-1 Lasse Syversen 24´selvmål
1-1 Arne Strøm Tingstad 55´
1-2 Alex Myklebust 66´
1-3 Göksel Güvenc 79´

Telenor Arena, 213 tilskuer
Stabæk 2-Drøbak/Frogn 1-3
1-0 Ola Kamara 26´
1-1 Alex Myklebust 47´
1-2 Simen Haugen 51´
1-3 Alex Myklebust 85´

Seiersten Stadion, 528 tilskuer
Drøbak/Frogn-Strømmen 2-1
1-0 Simen Haugen 30´
2-0 Göksel Güvenc 53´
2-1 Jonny Hansen 86´straffe

Seiersten Stadion, 533 tilskuer
Drøbak/Frogn-Sprint-Jeløy 2-1
1-0 Henrik Salveson 56´
2-0 Alex Myklebust 77´
2-1 Ørjan Smistad 82´

Bislett, 740 tilskuer
Manglerud Star-Drøbak/Frogn 1-1
0-1 Jukka Hakkala 11´straffe
1-1 Christian Torp 16´

Grefsen Stadion, 722 tilskuer
Kjelsås-Drøbak/Frogn 2-1
1-0 Kristian Rem 25´
1-1 Simen Haugen 79´
2-1 Nedzad Sisic 81´

Seiersten Stadion, 344 tilskuer
Drøbak/Frogn-Modum 0-0

Den førsteplads som Drøbak/Frogn indtog inden sommerpausen er desværre ikke blevet forsvaret. Klubben har også netop fået afbrudt en lang stime af kampe hvor holdet havde scoret med 0-0 kampen hjemme mod Modum. Inden da var gået hele 19 turneringskampe med Drøbak/Frogn scoringer, men mod Modum var skarpheden ikke til stede og for en sjælden gang skyld kunne fansene ikke fejre en bold i modstandernes netmasker.

Oprykningen virker til at blive en kamp mellem de tre første, Manglerud Star, Skjetten og Drøbak/Frogn, da bare ét point skiller nummer et og tre, mens Kjelsås otte point efter virker sat. Drøbak/Frogn har en enkelt kamp tilbage mod top to, nemlig en udekamp mod Skjetten og den kan meget vel blive afgørende.

Nederlaget til Kjelsås og det uafgjorte resultat mod Modum skyldes i høj grad den manglende bredde på holdet, da Stian Birkeland, den altdominerende centrale midtbanemand, grundet skader hos både Jamal El Mazari og Göksel Güvenc af nød blev fjernet fra den centrale midtbane og smidt ud på venstrefløjen. Her har han ikke kunnet sætte sit aftryk på kampene som han har kunnet tidligere og det har kostet.

De første indkøb til næste sæson er blevet foretaget og drejer sig om to spillere til midtbanen. Den første er den slovakiske Ladislav Smatana som er indkøbt til den centrale midtbane og højst sandsynligt til den defensive del. Smatana er 29 år og kommer fra 2. Divisions mandskabet Sarpsborg, mens det andet indkøb er en 27 årig nordmand ved navn Tore Myrslo. Tore skal efter forlydender kæmpe med René Elshaug om pladsen på den højre midtbane, en plads på banen hvor Drøbak/Frogn truppen ikke er bedst besat i øjeblikket.

Flere medier taler om at dette må være året hvor Drøbak/Frogn rykker op, men det hele afhænger af at Allan Borgvardt kan opretholde harmonien i omklædningsrummet og på træningsbanen. Derudover er klubben afhængig af at skader hos bærende kræfter bliver holdt på et minimum. I øjeblikket er Jamal El Mazari og Göksel Güvenc ude og det har altså skabt problemer for holdet, men de fleste er ikke i tvivl om at skuden nok skal vende og oprykningen blive sikret.

Med ni kampe igen, hvoraf fem er på udebane, er der kridtet op til en spændende afslutning og hvis alt går vel vil Drøbak/Frogn ende ud med en 2. Divisions titel og en oprykning. Det bliver meget svært, da Manglerud Star og Skjetten er de to mest formstærke hold, både ude og hjemme i øjeblikket, men mange mener ihvertfald Allan Borgvardt og truppen har fortjent det....


Stilling

1. Manglerud Star.........17 k - 30-18 - 34 pts.
2. Skjetten........... ........17 k - 27-11 - 33 pts.
3. Drøbak/Frogn....17 k - 31-21 - 33 pts.
4. Stabæk 2................16 k - 25-20 - 27 pts.
5. Kjelsås............ ........17 k - 19-16 - 25 pts.
Transfers ind <<<

Tore Myrslo, fri fra Bærum (pr. 1.12. 2010)
Ladislav Smatana, fri fra Sarpsborg (pr. 1.12. 2010)

Transfers ud >>>

Bjørn Totland, fri til Kjelsås (pr. 1.12. 2010)
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #100: 22 Mar 2009, 22:52 »

Et ubeskrevet blad


September 2010
"Fuck hvor ringe.....", jeg kigger en sidste gang på måltavlen. Hjemme 4 Gæster 0. Lillestrøm 2 har givet os en lektion af de store og de seneste fem kampe har bare givet et point og vi er færdige i spillet om oprykningen. Manglerud Star og Skjetten er stukket af og vi har nu 9 og 8 point op til de to på første- og andenpladsen, med seks kampe igen.

Skaderne til Jamal El Mazari og Göksel Güvenc, karantænerne til Stian Birkeland, Torgeir Hoås og Joran Skogseide og generelt formdyk hos flere af spillerne har været en for stor belastning for truppen. Vi har også kun scoret to gange i de fem kampe, så vi er gået fra himmel til helvede. Alle er gået i stå, inklusiv mig selv. Jeg har mest af alt lyst til at forlade klubben....

Scoringskrisen kunne måske være undgået, hvis jeg af det norske fodboldforbund, havde fået lov til at knytte somaliske Ciise Abshir til truppen. Desværre var de ikke interesseret i at give ham en arbejdstilladelse, en beslutning jeg stadig ikke helt kan følge.

Jeg åbner døren til et fyldt, men dødstille omklædningsrum. Nu skal spillerne krafteddeme have en skideballe så det runger i samtlige ruder på stadion.........


Ciise Abshir

Tidligere klub: Lillestrøm 2 - 44 kampe - 13 mål
1 landskamp/1 mål
Topscorer i Drøbak/Frogn IL

Alex Myklebust - 8 mål
Simen Haugen - 7 mål
Henrik Salveson - 4 mål
René Elshaug - 4 mål
Göksel Güvenc - 2 mål

Allan Borgvardts kontrakt

Udløber - 30.11.2011
Løn - £550/uge
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #101: 22 Mar 2009, 22:54 »

Det er super-spændende det her. Glæder mig til at se om du kan sikre dig oprykningen  Wink
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #102: 23 Mar 2009, 16:53 »

Helt enig med Dusty Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #103: 23 Mar 2009, 21:16 »

Fremragende blog !  Så kan det vist ikke blive sagt mere kort og præcist end det   Thumbs Up
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et ubeskrevet blad
« Svar #104: 25 Mar 2009, 21:19 »

Oktober 2010
Nedre Eiker Stadion, 180 tilskuer
Mjøndalen-Drøbak/Frogn 1-0
1-0 Christian Thorbjørnsen 6´

Seiersten Stadion, 323 tilskuer
Drøbak/Frogn-Fredrikstad 2 0-0

Lillestrøm Stadion, 186 tilskuer
Lillestrøm 2-Drøbak/Frogn 4-0
1-0 Bjørn Helge Riise 5´
2-0 Assis 36´
3-0 Marlos 53´
4-0 Fredrik Gulbrandsen 77´

Seiersten Stadion, 324 tilskuer
Drøbak/Frogn-Skeid 0-0

Skjetten Kunstgress, 534 tilskuer

Skjetten-Drøbak/Frogn 1-1
0-1 Henrik Salveson 25´
1-1 Mato Grubisic 54´

Ski Stadion, 247 tilskuer
Follo-Drøbak/Frogn 0-2
0-1 Henrik Salveson 19´
0-2 Henrik Salveson 25´

Seiersten Stadion, 420 tilskuer
Drøbak/Frogn-Stabæk 2 2-1
1-0 Alex Myklebust 17´
2-0 Jukka Hakkala 31´straffe
2-1 Geir Aasen 73´

Så er afgørelsen næsten nået. Skjetten kan med en sejr i deres manglende kamp sikre sig oprykningen og dermed efterlade Manglerud Star og Drøbak/Frogn med sorteper. Allan Borgvardt og hans tropper fik spillet sig reelt ud af oprykningskampen med en serie på intet mindre end syv kampe uden sejr. Den serie endte Henrik Salveson med hans to mål i lokalopgøret mod rivalerne fra Follo, som Drøbak/Frogn nu har slået begge gange i den indeværende sæson. Drøbak/Frogn kunne have hentet ind på holdene i toppen, men både kampen mod det formstærke Skeid hold og førerholdet Skjetten endte uafgjort. Mod Skjetten var man tæt på sejren, men Skjettens topscorer, efter ligaens og deres tidligere topscorer Mahmod Hejazi blev solgt til Lyn, Mato Grubisic kom i vejen med sit mål i starten af anden halvleg.

Med den glippede oprykning kan Allan Borgvardt og folkene på direktionsgangen se frem mod næste sæson. Træneren har allerede sikret sig de første indkøb, nemlig midtbanespillerne Tore Myreslo og Ladislav Smatana og flere antyder at der skulle være flere på vej, men endnu er intet nyt offentliggjort. Det er også tvivlsomt om Allan Borgvardt kan holde truppen intakt til næste sæson, da flere klubber har vist interesse i både Jøran Skogseide, Christian Halvorsen, Stian Birkeland og Göksel Güvenc, samt at Jukka Hakkala med fleres kontrakt udløber efter sæsonens afslutning.

Tiltrods for placeringen i toppen er alt ikke lutter smil i Drøbak/Frogn IL. Økonomisk er det hele løbet løbsk og det skulle have fået bestyrelsen til at tvivle på Allan Borgvardts evner og muligheder for at føre klubben til tops. De første forlydender var ellers at Allan Borgvardt havde styr på det økonomiske aspekt i klubben, men flere førstehåndskilder har indikeret at økonomien er den store akilleshæl i Drøbak/Frogn IL. De røde tal på bundlinjen er blevet større og større for hver måned og umiddelbart skal der noget ekstraordinært til for at redde klubbens økonomi.


Stilling

1. Skjetten........... ........23 k - 37-14 - 49 pts.
2. Manglerud Star..........24 k - 37-26 - 44 pts.
3. Drøbak/Frogn....24 k - 37-29 - 42 pts.
4. Skeid.............. ........23 k - 25-19 - 36 pts.
5. Fredrikstad 2............24 k - 27-22 - 35 pts.
Sæsonens økonomi i Drøbak/Frogn IL

Indtægter - £225.093

Udgifter - £374.820

Lønudgifter - £285.475

Lønbudget - £4775

Nuværende lønforbrug - £4562

Bedste spiller i Drøbak/Frogn

Alex Myklebust - 25 kampe - 7.26
Stian Birkeland - 24 kampe - 7.10
René Elshaug - 24 kampe - 6.97
Jamal El Mazari - 13(4) kampe - 6.89
Torgeir Hoås - 23 kampe - 6.87
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 22:57 af trippen » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010