home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET# Solo La Roma
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET# Solo La Roma  (Læst 20353 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #45: 02 Dec 2008, 18:17 »

Okay. Så vil jeg lige bryde herind med min mening om denne blog.

1. Syntes din opsætning er dejlig simpel. Kan godt lide det med resultaterne i toppen Thumbs Up.

2. Grafikken. Har du lavet det selv eller? Topbanneret er rigtig flot, men de billeder du floater i siderne ser lidt sammentrykket ud. F.eks Totti billedet i denne seneste update.

3. Tekstmæssigt kører det jo fint. Dejligt simpelt at læse. Og fedt med det med statistikker. Rigtig godt, Philli.

Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #46: 02 Dec 2008, 21:34 »

Den vil jg godt tilslutte mig... Nemt at finde ud af, ikke mee tekst end nødvendigt så alt i alt en ganske fornuftig blog  Thumbs Up
Mange tak. Det glæder mig at du kan lide det.  Smiley
Okay. Så vil jeg lige bryde herind med min mening om denne blog.

1. Syntes din opsætning er dejlig simpel. Kan godt lide det med resultaterne i toppen Thumbs Up.

2. Grafikken. Har du lavet det selv eller? Topbanneret er rigtig flot, men de billeder du floater i siderne ser lidt sammentrykket ud. F.eks Totti billedet i denne seneste update.

3. Tekstmæssigt kører det jo fint. Dejligt simpelt at læse. Og fedt med det med statistikker. Rigtig godt, Philli.


Mange tak skal du have.
Jeg laver selv grafikken, men er ikke så god til det. Det med billederne kan jeg godt se, men de skal bare ikke blive for store. Men skal prøve at finde på noget bedre.
Men endnu engang tak.  Smiley

Jeg kan forresten sige at der nok først vil komme en update imorgen, da jeg havde besøg af damen idag.  Thumbs Up
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #47: 02 Dec 2008, 21:51 »

Jeg vil med glæde hjælp med grafikken hvis det er?
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #48: 02 Dec 2008, 21:52 »

Jeg vil med glæde hjælp med grafikken hvis det er?
Skal jeg nok huske hvis jeg får brug for noget på et tidspunkt.
Men kan nu godt lide at lave det selv.  Thumbs Up
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #49: 02 Dec 2008, 21:53 »

Bar i orden Thumbs Up
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #50: 02 Dec 2008, 21:58 »

Bar i orden Thumbs Up
Men ellers tak  Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #51: 02 Dec 2008, 23:27 »

Har lige læst mig igennem bloggen og det ser jo rigtig godt ud !! KIU

Naitsirhc <--- Fast læaser Opstemt
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #52: 03 Dec 2008, 15:22 »

Har lige læst mig igennem bloggen og det ser jo rigtig godt ud !! KIU

Naitsirhc <--- Fast læaser Opstemt
Danke schön, glad for du læser med  Thumbs Up
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #53: 05 Dec 2008, 19:32 »

Da jeg hverken har haft tiden eller lysten til FM de sidste dage, har der ikke været nogle updates.
Men hvis der er stemning for det, så vil jeg smide en op om en halv times tid? Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #54: 06 Dec 2008, 00:59 »

Da jeg hverken har haft tiden eller lysten til FM de sidste dage, har der ikke været nogle updates.
Men hvis der er stemning for det, så vil jeg smide en op om en halv times tid? Thumbs Up

Det har jo ikke rigtig noget at gøre med om der er stemning for det, du skal gøre det af egen fri vilje, ikke af pligt for så ender det med at blive noget rod...
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #55: 06 Dec 2008, 12:39 »

Det har jo ikke rigtig noget at gøre med om der er stemning for det, du skal gøre det af egen fri vilje, ikke af pligt for så ender det med at blive noget rod...
Jeg skriver skam af egen fri vilje.
Jeg ville bare vide om nogle havde lyst til en update på det tidspunkt, ellers ville jeg vente lidt.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 11# Solo La Roma
« Svar #56: 07 Dec 2008, 14:20 »


Roma 2-0 Catania | Arsenal 5-2 Roma | Reggina 1-3 Roma | Roma 2-0 Lecce


Serie A

Roma har i denne sæson kørt derudaf i Serie A, og de har brugt denne måned til at udbygge deres forspring ned til andenpladsen. Den 15. marts lagde Oreste Granillo rammer til opgøret mellem Reggina og Roma. Roma dominerede fra start, og 20 minutter inde i kampen kunne Luca Toni bringe sit hold i front. Dette resultat holdte til pausen. Reggina kom godt igen i anden halvleg, og efter 52 minutter, kunne Emmanuel Cascione udligne til 1-1. Blot tre minutter senere, bar Romas pres frugt, og Simon Vukcevic kunne bringe Roma foran igen, efter indlæg af John Arne Riise. Kort før slutfløjtet udbyggede Philippe Mexes Romas føring efter hjørnespark. En god sejr for Roma, som har lagt modstanderne endnu længere bag sig i Serie A.

Champions League

Efter det uafgjorte resultat på Olimpico i Rom, var Roma klar til returopgøret mod Arsenal. Hjemmeholdet havde klart det bedste udgangspunkt, efter det uafgjorte resultat i det italienske. Det var da også Arsenal, som pressede på fra start, og lignede et hold, som ville have denne kamp afgjort med det samme. Efter tyve minutters spilletid, står Francesc Fabregas helt alene med målmand Fiorillo, og kan let gøre det til 1-0, som var stillingen ved halvleg. Kort efter anden halvlegs start, var Robin Van Persie på spil, og kunne bringe Arsenal i front med 2-0. Få sekunder efter at Arsenal var kommet i front med 2-0, udnyttede Francesco Totti, en fejl fra Kolo Toure i forsvaret, og reducerede til 2-1. Roma var inde i kampen igen. Efter 60 minutter, er det William Gallas, som hopper højst, og sætter knolden på Nasris hjørnespark, og Arsenal er foran med 3-1. Små ti minutter efter, afsluttede Emmanuel Eboue et flot opspil, og sendte Arsenal foran med 4-1. I det 78. minut, opfangede Luca Toni en stikning fra Julio Baptista, og reducerede til 4-2. Få minutter før slutfløjtet lukkede Fabregas kampen, og sendte dermed Roma ud af Champions League. ”Resultatet var forkasteligt. Vi spillede en utrolig ringe kamp, og spillerne burde virkelig skamme sig. Der var ikke nogen som forventede at vi ville gå videre, men at vi tager 5-2 herovre, er ubegribeligt. Der er helt klart nogle ting vi skal rette op på inden næste kamp, hvis vi vil vinde Serie A i år.”, lød det fra en frustreret Philip Hansen til Gazzetta dello Sport.


Statistik:
Topscorer: Francesco Totti (12)
Flest assists: Simon Vukcevic (18)
Kampens spiller: Philippe Mexes (7)
Gule kort: Philippe Mexes (15)
Gns. Karakter: Philippe Mexes (7.25)
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 11# Solo La Roma
« Svar #57: 07 Dec 2008, 14:46 »

Ja nu ligner det vist efterhånden et mesterskab... Og dit indkøb; Vukcevic har jo gjort det fremragende med 18 assist, dog undrer jeg mig over at man kan fører serie a med 10 point, med en topscorer der kun har scoret 12 mål, men målene må være delt ud på mange forskellige spillere?
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 11# Solo La Roma
« Svar #58: 07 Dec 2008, 14:53 »

Vukcevic har gjort det over al forventning. Virkelig kanon spiller.
Det er netop mit største problem. Mine angribere laver ikke specielt mange mål.
Mine mål er netop delt ud over mange spillere, og jeg kan ikke lige give et overblik over hvem som har scoret, da jeg pt. ikke har spillet åbent. Men hvis du vil have det, kan jeg godt give en oversigt lige om lidt.  Thumbs Up
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 11# Solo La Roma
« Svar #59: 07 Dec 2008, 14:55 »

Jamen det ser jo ud til at gå forrygende Smiley
Mesterskabet er vel næsten hjemme.

Kunne jeg få ss af Vukcevic? Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010