home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET# Solo La Roma
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET# Solo La Roma  (Læst 20374 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 11# Solo La Roma
« Svar #60: 07 Dec 2008, 14:58 »

Det gør det også.
Jeg håber virkelig at jeg kan hente skabet.

Det kan du i hvert fald Thumbs Up
http://i406.photobucket.com/albums/pp148/Philli1993/SimonVukcevic.jpg

Det er dog et SS lige da jeg fik ham, men tror ikke han har forbedret sig det store i stats.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pause - 11# Solo La Roma
« Svar #61: 18 Dec 2008, 17:24 »

Eftersom det er juletid, og jeg har en masse andre ting at tage mig til end at spille manager, har jeg valgt at sætte denne blog på pause.
Jeg kan dog meddele at jeg med sikkerhed starter op igen efter jul. Thumbs Up
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pause - 11# Solo La Roma
« Svar #62: 19 Dec 2008, 16:37 »

Ok det lyder supergodt, følger jo som sagt med i din blog, så glæder mig til at den begynder igen!
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pause - 11# Solo La Roma
« Svar #63: 21 Dec 2008, 13:45 »

Det glæder mig. Smiley

Jeg kan dog fortælle at jeg er i fuld gang med en update lige nu, da jeg lige havde tid. Den bliver smidt op snarest muligt. Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Solo La Roma
« Svar #64: 21 Dec 2008, 13:48 »

Det lyder rigtig godt Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 12# Solo La Roma
« Svar #65: 22 Dec 2008, 11:49 »


Sampdoria 1-2 Roma | Juventus 2-1 Roma | Roma 2-1 Milan | Roma 3-0 Lazio


Serie A

Et fyldt Olimpico i Turin skulle overvære topbraget mellem Juventus og AS Roma. Ligaens nummer 1 og 2. Sidst de to hold mødte hinanden, trak Roma det længste strå og vandt med 3-0. Det var da også udeholdet som kom bedst fra start, og efter kunne Jeremy Menez bringe sit hold foran med 0-1. Et resultat som holdt til halvleg. Efter 2. halvlegs start, begyndte Juventus stille og roligt at arbejde sig mere ind i kampen, og efter 54 minutter kunne Vincenzo Iaquinta udligne til 1-1. Blot et kvarter efter, var Tiago på pletten, og bragte hjemmeholdet foran med 2-1, som blev kampens resultat. Bittert nederlag for Roma, som så ud til at styrer kampen.

Den 26. april var der dømt rivalopgør i Rom. Roma tog imod Lazio. Et Romahold som styrede mod det italienske mesterskab med hastige skridt. Begge hold kom godt ud af starthullerne, men det var Roma, som efter 28 minutters spil, kunne bringe sig foran ved Stefano Okaka, som havde overtaget pladsen for den skadede Francesco Totti. Roma lagde et massivt pres på Lazio, men gæsterne fik lukket godt af bagi, og resultatet holdt til halvleg. Fra anden halvlegs start, var Roma igen dominerende, og efter små ti minutter, kunne Christian Panucci sende et hovedstød i kassen. Lazio kom aldrig frem til de helt store chancer, og med få minutter tilbage, lukkede Mirko Vucinic kampen med sin scoring til 3-0.

Med fem runder igen af den italienske Serie A ligger Roma fortsat nummer 1, med 7 point ned til Juventus på 2. pladsen, som dog har spillet en kamp mere. De stolte Roma-fans begynder at dufte guld, men om Philip Hansen, og hans spillere kan modstå presset, vil vise sig i de resterende kampe.

Kontrakt
Fredag den 1. Maj tilbød Romas bestyrelsesformand, Ciro Di Martino, Philip Hansen en ny kontrakt. En kontrakt som løber to år til 300.000 kr. om ugen. Philip Hansen takkede glædeligt ja.
”Det er utrolig stort at få tilbudt ny kontrakt. Jeg vil ikke skuffe bestyrelsen. Jeg føler mig klar til at tage udfordringerne op.”, sådan lød det fra manageren på det pressemøde hvor kontrakten blev offentliggjort.



Statistik:
Topscorer: Francesco Totti (12)
Flest assists: Simon Vukcevic (18)
Kampens spiller: Philippe Mexes (7)
Gule kort: Philippe Mexes (16)
Gns. Karakter: Philippe Mexes (7.25)
Logged

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 12# Solo La Roma
« Svar #66: 05 Jan 2009, 17:02 »

elsker din måde at skrive på SUPER
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 12# Solo La Roma
« Svar #67: 05 Jan 2009, 17:24 »

elsker din måde at skrive på SUPER
Mange tak for kommentaren. Er gkad for du kan lide det.
Der har ikke været så meget gang i denne blog, grundet jul, nytår og min fødselsdag.
Men vil snarest muligt vende tilbage, og opdatere i ny og næ.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 13# Solo La Roma
« Svar #68: 12 Jan 2009, 16:13 »


Cagliari 0-2 Roma | Roma 4-0 Napoli | Roma 3-0 Atalanta | Roma 2-0 Chievo | Palermo 1-0 Roma

Serie A
Den 10. Maj, havde Roma budt Napoli op til dans på hjemmebanen, Stadio Olimpico, i Rom. Et Roma-hold, som med en sejr kunne sikre sig Serie A-titlen anno 2008/2009. I det 31. minut begik Napoli frispark mod Roma kaptajnen, Francesco Totti, og han måtte dermed udgå med en skade. Simon Vukcevic hævnede kort efter Tottis skade med et velplaceret frispark, og Roma var foran med 1-0. Luca Toni erstattede Totti, og ham kunne man se mere til senere i kampen. Et kvarter inde i 2. halvleg kunne Matteo Brighi udbygge Romas føring med et flot langskud. I hhv. 82. og 82. minut satte Luca Toni to mål i kassen. Roma vinder 4-0, og sikrer sig det italienske mesterskab.

Roma har sluttet fantastisk af her den sidste måned. Med fire sejre og en målscore på 11-1, kan Philip Hansen virkelig være stolt af sine drenge.

Pressemøde
Hvordan synes du din første sæson hos AS Roma er forløbet?
“Alt i alt synes jeg vi har spillet en formidabel sæson. Vi har skabt nogle gode resultater. I pokalturneringen blev vi slået ud i kvartfinalen af giganterne fra Inter, men der tog vi så revanche i ligaen, hvor jeg mener, vi har været klart det bedste hold set gennem hele sæsonen, og derfor synes jeg at det er fortjent vi har vundet Serie A. I Champions League stødte vi ind i Arsenal i 1. Knockoutrunde. De var en for stor mundfuld for os, og vi måtte derfor forlade turneringen tidligere end forventet.”
Har du allerede nu, planer om at forbedre holdet, for at genvinde mesterskabet næste sæson?
”Jeg vil ikke diskutere mine transferplaner, men jeg mener stadig at denne trup, har hvad der skal til for at være med oppe, hvor det virkelig gælder.”
Efter denne sæson, vil du helt sikkert være en ombejlet herre. Har du nogen ønsker om at skifte klub?
”Absolut ikke. Jeg har store ambitioner med denne klub, og jeg agter at følge op på dem. Dette er mit drømmejob, og det vil det være til den dag jeg dør. SIAMO I CAMPIANO”

Sådan lød interviewet med en ret så tilfreds Philip Hansen til et pressemøde efter Palermo-kampen.


Statistik:
Topscorer: Mirko Vucinic (14)
Flest assists: Simon Vukcevic (22)
Kampens spiller: Philippe Mexes (7)
Gule kort: Philippe Mexes (17)
Gns. Karakter: Philippe Mexes (7.28)

 
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 13# Solo La Roma
« Svar #69: 12 Jan 2009, 16:54 »

Så er julen over, og du er igang igen .. Helt perfekt, så er der nyt læsestof om Roma Wink
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 13# Solo La Roma
« Svar #70: 12 Jan 2009, 19:50 »

Det kan du tro at jeg er Thumbs Up
Tak skal du have.
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 13# Solo La Roma
« Svar #71: 12 Jan 2009, 22:30 »

Det kan du tro at jeg er Thumbs Up
Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med.
Jeg synes det er en super blog du har stablet på benene.
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 13# Solo La Roma
« Svar #72: 13 Jan 2009, 14:48 »

Det glæder mig.
Mange tak. Dejligt med noget ros Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 13# Solo La Roma
« Svar #73: 13 Jan 2009, 22:39 »

Elsker din opsætning og din måde at skrive på KIU
<--- fast læser !
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 13# Solo La Roma
« Svar #74: 14 Jan 2009, 21:50 »

Mange tak skal du have. Det vil jeg helt sikkert gøre Smiley
Glad for du læser med.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010