home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET# Solo La Roma
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET# Solo La Roma  (Læst 20352 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 8# Solo La Roma
« Svar #30: 30 Nov 2008, 18:38 »

Ja, det er sgu dejligt.
Må indrømme jeg er lidt overrasket over stillingen, havde ikke troet jeg ville kunne ligger over Inter.
Men mit hold spiller virkelig godt for tiden.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #31: 30 Nov 2008, 22:24 »


Roma 8-1 Roma Reserver | Chievo 1-3 Roma | Roma 3-2 Palermo | Inter 2-0 Roma | Roma 4-1 Fiorentina | Genoa 0-1 Roma

Serie A
Den 25. januar var der endnu engang dømt rivalopgør på Olimpico. Roma skulle møde Fiorentina, og 67 892 tilskuere var mødt op for at se kampen. Allerede efter seks minutter, fik Roma fansene noget at glæde sig over. Mattia Cassani sendte bolden ind bag Sebastien Frey, og Roma var foran med 1-0. Blot tre minutter efter blev der dømt straffe til Fiorentina. Det var Adrian Mutu, som skulle eksekvere, men Doni reddede skuddet, og Roma fastholdte dermed deres føring. I det 32. minut kunne Luca Toni udbygge Romas føring, med et velplaceret hovedstød. Den stilling holdte til halvlegen. Kort inde i anden halvleg fik Romas Christian Panucci rødt kort, og gjorde det dermed sværere for sine holdkammerater at holde føringen. Det udnyttede Fiorentina blot et minut efter ved Alberto Gilardino. 2-1. At Roma var en mand i undertal, var slet ikke til at se i kampen, og efter 58 minutter, headede Luca Toni, Rodrigo Taddeis indlæg i kassen, og udbyggede dermed Romas føring, endnu en gang. Og få minutter efter sendte Aquilani et langskud i mål til slutresultatet 4-1.
Luca Toni har fået en formidabel start for Roma, og har efter 5 kampe scoret 5 mål. ”Han er virkelig i topform, og det håber jeg han bliver ved med at være.”, sagde Philip Hansen til Gazzetta dello Sport.

Pokal
Roma havde som sagt trukket Inter i kvartfinalen af den italienske pokalturnering. En svær opgave, men den var bestemt ikke umulig. Desværre for Roma, kom de lidt langsomt ud af starthullerne, og allerede efter otte minutter, kunne Nicolas Burdisso bringe Inter i front.
Efter den hurtige scoring, pressede Roma på for at få det udlignende mål, men Inter føring holdt til halvlegen. Roma kom mere offensivt indstillet ud til 2. halvleg, men ingenting hjalp det. Francesco Totti var kommet på banen i halvlegen, og efter 67 minutter, har han en stor chance, men Cesar i Inter målet gjorde det godt, og slog bolden ud til hjørnespark. Selvom Roma pressede på, var det alligevel Inter, som scorede aftenens sidste mål. Det var den tidligere Roma-spiller Mancini, som kunne lægge et frispark over i det lange hjørne. 2-0 endte kampen, og dermed blev det et kedeligt exit til Roma.


Venskabskamp
Roma havde arrangeret en venskabskamp den 4. januar, pga. en længere pause i Serie A. Modstanderholdet var deres reservehold, og kampen var udelukkende for at spillerne skulle holde sig i form, og man må sige at der blev gået til den. Allerede i halvlegen stod kampen 5-0, men sådan endte det ikke. Der blev scoret yderligere 4 mål, og kampen endte 8-1. Kampens spiller blev Francesco Totti, som lavede et flot hattrick.

Transfer
Som de fleste nok ved har Roma hentet tre spillere dette transfervindue, selvom den ene først ankommer til sommer. Men det er ikke kun indkøb, som er foretaget i klubben. Efter langt tids utilfredshed, blev chileneren David Pizarro sat til salg, og der gik ikke mange dage, før Chelsea afgav et bud på 85 mio. Et tilbud Roma hurtigt accepterede. Pizarro accepterede kontrakten, og chileneren blev sendt til England efter få dages forhandlinger.



Statistik:

Topscorer: Mirko Vucinic (11)
Flest assists: Simon Vukcevic (11)
Kampens spiller: Philippe Mexes (4)
Gule kort: Philippe Mexes (14)
Gns. Karakter: Daniele De Rossi (7.20)

Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #32: 30 Nov 2008, 22:27 »

Fantastisk update og i det hele taget bare en fantastisk blog, og det kører jo også eliminent i ligaen, så det kunne jo bare ikke blive bedre!

KIU!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #33: 30 Nov 2008, 22:31 »

Fantastisk update og i det hele taget bare en fantastisk blog, og det kører jo også eliminent i ligaen, så det kunne jo bare ikke blive bedre!

KIU!
Mange tak skal du have.  Smiley
Jeg takker.
Ja det kører fremragende.
Skal jeg nok  Thumbs Up
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #34: 30 Nov 2008, 22:59 »

det er sku flot og overraskende at se dig føre ligaen med hele 7 point ned  Huh Men fortsæt du bare sådan, og du har mesterskabet og Champions League når sæsonen er færdig

KUTGW!
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #35: 30 Nov 2008, 23:01 »

det er sku flot og overraskende at se dig føre ligaen med hele 7 point ned  Huh Men fortsæt du bare sådan, og du har mesterskabet og Champions League når sæsonen er færdig

KUTGW!
Tak tak. Mine spillere har virkelig en god sæson, jeg håber at kunne holde hele vejen igennem  Thumbs Up
Mht. CHL, så vil jeg kun kigge mod finalen, efter jeg har mødt Arsenal. Det bliver sgu to svære kampe.
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #36: 01 Dec 2008, 10:50 »

Dejligt at se det kører for dig! Roma fortjener det!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #37: 01 Dec 2008, 10:55 »

Ser rigtig godt ud... Smiley Go' opsætning, og kort og overskuelig tekst Smiley Samtidig er resultaterne jo ikke værst. Ihvertfald ikke i Serie A Wink

KUTGW!
Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #38: 01 Dec 2008, 11:10 »

Kan jeg få SS af din taktik med hold- og de vigtigste spillerinstrukser?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #39: 01 Dec 2008, 11:20 »

Dejligt at se det kører for dig! Roma fortjener det!
Ja det er sgu skønt. Efter at have fået 2. pladser de sidste tre år, så må det være på tide med et mesterskab.  Peace

Ser rigtig godt ud... Smiley Go' opsætning, og kort og overskuelig tekst Smiley Samtidig er resultaterne jo ikke værst. Ihvertfald ikke i Serie A Wink

KUTGW!
Mange tak skal du have. Nej de fejler skam ikke noget  Thumbs Up

Kan jeg få SS af din taktik med hold- og de vigtigste spillerinstrukser?

Taktik

Spillerinstruktione r er bare standard. Altså jeg har trykket fastsæt, også hvilken plads de nu har. Den eneste ændring er at min fløje slår indlæg efter targetmanden.
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #40: 01 Dec 2008, 18:07 »

nu når du har vist et ss af din taktik, kan man så ikke få dig til at smide et ss af din spillertrup ?
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10# Solo La Roma
« Svar #41: 01 Dec 2008, 19:27 »


Udinese 3-2 Roma | Roma 1-1 Torino | Inter 1-3 Roma | Siena 0-2 Roma | Roma 1-1 Arsenal | Roma 2-0 Bologna

Serie A

Guiseppe Meazza lagde rammer til gigantmøde i den italienske Serie A. Inter tog imod Roma i ens intens, og hårdt spillet kamp. Det var gæsterne som lagde bedst fra land, og efter femten minutter, bragte kaptajnen, Francesco Totti, sit hold foran med 0-1. Blot et kvarter efter, var det selv samme Totti, som afslutter et perfekt Roma angreb. 0-2. Den stilling holdte til pausen. Roma var som skudt ud af en kanon til 2. halvlegs start, og i det 53. minut, headede Philippe Mexes, Vukcevics frispark kassen, og Roma var foran 0-3. Efter Mexes’ mål, pressede Inter på, for at få en reducering, og i 92. minut, lykkedes det Zlatan Ibrahimovic, at få bolden ind bag Doni. 1-3 blev kampens resultat. Vigtig sejr til Roma, som lægger konkurrenterne længere bag sig.

Champions League
Arsenal var inden kampen storfavoritter, og der var ikke mange som levnede Roma en chance. Det engelske storhold har vist storform i denne sæson, selvom de kun ligger på en tredjeplads i Premier League. Både Van Persie og Adebayor, har været uhyre farlige foran mål, og har indtil videre i sæsonen scoret 47 mål tilsammen. To minutter inde i første halvleg, scorer Philippe Mexes på et hovedstød efter hjørnespark, og sender Roma i den syvende himmel. Pludselig var fansene vågnet op til dåd, og de skrålede for fulde gardiner. Men i det 20. minut slipper Van Persie igennem Roma forsvaret, og kan let passere Doni og score til 1-1. Resten af kampen forløb uden de store chancer, og resultatet blev 1-1. Dermed har Roma et svært udgangspunkt til returopgøret på Emirates den 11. marts.

Transfer
Tidligere på måneden sikrede Roma sig endnu en spiller, som tiltræder i klubben til sommer. Der er tale om den 19-årige Fernando Forestieri, som til daglig spiller i Siena. Han kommer til at koste Roma godt og vel 30 mio. kroner. ”Jeg opdagede Forestieris talent da vi mødte Siena. En spiller af høj klasse, allerede som 19-årig. Jeg kunne simpelthen ikke dy mig, så derfor valgte jeg at købe ham. Jeg er sikker på at han er fast mand på holdet om et par år. Det ville i hvert flad være synd, hvis hans talent gik til spilde.”, fortalte Philip Hansen til onside.dk.


Statistik:
Topscorer: Mirko Vucinic (11)
Flest assists: Simon Vukcevic (14)
Kampens spiller: Philippe Mexes (6)
Gule kort: Philippe Mexes (15)
Gns. Karakter: Philippe Mexes (7.23)
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 19:32 af Philli » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #42: 01 Dec 2008, 19:34 »

Jeg vil også gerne se dine holdinstruktioner.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #43: 01 Dec 2008, 19:40 »

nu når du har vist et ss af din taktik, kan man så ikke få dig til at smide et ss af din spillertrup ?
Jeg vil også gerne se dine holdinstruktioner.
Holdinstruktioner+Trup
2 fluer med et smæk. Værsgo'  Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 9# Solo La Roma
« Svar #44: 02 Dec 2008, 18:14 »

Ser rigtig godt ud... Smiley Go' opsætning, og kort og overskuelig tekst Smiley Samtidig er resultaterne jo ikke værst. Ihvertfald ikke i Serie A Wink

KUTGW!

Den vil jg godt tilslutte mig... Nemt at finde ud af, ikke mee tekst end nødvendigt så alt i alt en ganske fornuftig blog  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010