home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 877412 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2565: 07 Apr 2011, 22:48 »

Det er stadigvæk dommerfejl som afgør kampen, fordi de er så afgørende/store fejl.
Det er det jo så netop ikke eftersom at alle disse 4 situationer er det som direkte afgører kampene, og dommeren har ikke fingeren med i en af dem!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2566: 07 Apr 2011, 22:50 »

Det er stadigvæk dommerfejl som afgør kampen, fordi de er så afgørende/store fejl efter min mening.

hehe det er da for pokker ikke dommeren der laver de fejl VK nævner.

Og igen, hvorfor er det altid dommerens skyld når man taber? Hvorfor er det aldrig træneren som har sat en dårlig taktik, spillerne som har spillet elendigt osv osv. Altid dommerens skyld, men han er jo også den næmmeste at give skylden.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2567: 07 Apr 2011, 22:52 »

Og igen, hvorfor er det altid dommerens skyld når man taber? Hvorfor er det aldrig træneren som har sat en dårlig taktik, spillerne som har spillet elendigt osv osv. Altid dommerens skyld, men han er jo også den næmmeste at give skylden.

det er svært at score mål når du har en fod oppe i røven... de andre har flere der må tage med hænder... man kan scorer mål som bliver underkendt... de andre kan scorer mål uden bolden går i nettet...

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2568: 07 Apr 2011, 22:52 »

Sorry   Thumbs Up

At man glider i bolden, som VDS jo iøvrigt også gjorde kan jeg ikke rigtig se er dommerens skyld.

Og en straffekonkurence har heller intet med dommeren  at gøre.

Jeg har bestemt ikke set alle Chelsea kampe i CL. Men jeg vil vædde med at de også har haft dommeren med sig i flere situationer.

Og jo der skal give rødt kort til Cech, han kommer ud med fødderne løftet og knopperne forrest i ihf skindebenshøjde, så er det fløjtende ligegyldigt at han lader fordelsreglen gælde. Den skal dømmes bagefter

Jeg har heller ikke sagt at straffekonkurence eller VDS har noget med fejl at gøre, men som jeg har skrevet før syntes jeg efterhånden at Chelsea har en ret god sag. Jeg havde slet ikke blandet mig i snakken hvis det var tvivlsomme kendelser, men det er det jo netop ikke.

Selvfølgelig vil der altid være nogle som går Chelsea´s vej også, sådan vil det jo være med alle hold, men de fejl Chelsea har imod sig åbenbart især på  hjemmebane er så store fejl at det er pinligt.

Om Cech skulle have rødt er svært at dømme, Liverpool får fordelen og et mål og hermed tror jeg dommeren ser igennem fingre med det, men hvis Liverpool havde brændt tror jeg nu nok snakken havde været en anden.. Ved ikke om du kan følge mig?

verdenskrig
Manager

« Svar #2569: 07 Apr 2011, 22:53 »

Jo du kan da godt se at det er dommeren der har været henne og putte vaseline på straffesparksplette n da terry skulle sparke Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #2570: 07 Apr 2011, 22:56 »

Men jeg tror egentlig ikke der er så meget mere at diskutere.. Det jeg bare mener er at Chelsea har været uheldige, og dommeren har været hård ved dem en del gange.. Men de har satme også sovet i timen en del gange, hvormed det er for let købt at man altid bare siger " Buuuh dommeren er ond han smed os ud af CL" Når man ret beset kan kigge på de situationer som faktisk smed dem endegyldigt ud og se at dommeren ikke (Bortset fra ved Liverpools mål) havde en afgørende finger med i spillet..

07,08,10 var manglende held og i den grad også dygtighed der gjorde at man ikke vandt, mens dommeren spillede en større rolle i 05, og 09 selvom man også der havde ting i kampene man kunne have gjort bedre..

I år vil jeg ikke tage med da Chelsea stadig står med gode kort for at gå videre Smiley.. og går de videre kan dommerens manglende straffespark jo være det samme Peace

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2571: 07 Apr 2011, 22:56 »

Jeg har heller ikke sagt at straffekonkurence eller VDS har noget med fejl at gøre, men som jeg har skrevet før syntes jeg efterhånden at Chelsea har en ret god sag. Jeg havde slet ikke blandet mig i snakken hvis det var tvivlsomme kendelser, men det er det jo netop ikke.

Selvfølgelig vil der altid være nogle som går Chelsea´s vej også, sådan vil det jo være med alle hold, men de fejl Chelsea har imod sig åbenbart især på  hjemmebane er så store fejl at det er pinligt.

Om Cech skulle have rødt er svært at dømme, Liverpool får fordelen og et mål og hermed tror jeg dommeren ser igennem fingre med det, men hvis Liverpool havde brændt tror jeg nu nok snakken havde været en anden.. Ved ikke om du kan følge mig?

Sagtens, ingen tvivl om det.

Men dengang, var jeg rasende over at han ikke blev smidt ud, selvom vi fik fordelen.
Reglerne er jo nu engang sådan at med sådanne tacklinger og så ovenikøbet sidste mand så er det ud og i bad.

Men jo kan sagtens følge dig.

JKJ
Gæst

« Svar #2572: 07 Apr 2011, 22:58 »

Jo du kan da godt se at det er dommeren der har været henne og putte vaseline på straffesparksplette n da terry skulle sparke Wink

Måske det var noget der stadig var på banen fra da VDS gled. Men det er jo noget helt andet, det var ikke dommerens skyld  crazy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2573: 07 Apr 2011, 22:58 »

Jeg skriver så vidt jeg ved også uheld, og imo er der også ret meget uheld i af gilde på straffespark, og at tabe en straffesparkskonkur rence. Men I er selvfølgelig uenige, og det er fair nok, jeg skrev ikke mit indlæg som starten på en debat, jeg skrev mit indlæg for at give folk det bedst mulige indtryk af hvordan jeg har det.

JKJ
Gæst

« Svar #2574: 07 Apr 2011, 23:05 »

Jeg skriver så vidt jeg ved også uheld, og imo er der også ret meget uheld i af gilde på straffespark, og at tabe en straffesparkskonkur rence. Men I er selvfølgelig uenige, og det er fair nok, jeg skrev ikke mit indlæg som starten på en debat, jeg skrev mit indlæg for at give folk det bedst mulige indtryk af hvordan jeg har det.

Men så skal du jo også huske at skrive at feks VDS gled ca det samme sted. De 2 hændelser går jo lige op ca. Hvis han ikke var faldet på rumpen var der aldrig blevet den straffekonkurence og Terry var ikke blevet hånet sønder og sammen.

I sådan en kamp hænger tingene jo sammen set i bagspejlet og så kan man ikke kun hive den ene af tingen frem og sige man var uheldig. For i var jo heldige at VDS faldt Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2575: 07 Apr 2011, 23:10 »

Men så skal du jo også huske at skrive at feks VDS gled ca det samme sted. De 2 hændelser går jo lige op ca. Hvis han ikke var faldet på rumpen var der aldrig blevet den straffekonkurence og Terry var ikke blevet hånet sønder og sammen.

I sådan en kamp hænger tingene jo sammen set i bagspejlet og så kan man ikke kun hive den ene af tingen frem og sige man var uheldig. For i var jo heldige at VDS faldt Wink
Nej, det er jeg ikke enig i. Man kan ikke bare sige Chelsea havde tabt 1-0, hvis Lampard ikke havde scoret. Så havde det været en helt anden kamp.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 23:13 af Jakob E » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #2576: 08 Apr 2011, 01:11 »

Gud hvor er det ynkeligt med alt jeres tuderi. I er pisselendige til straffespark, det kunne i måske starte med at træne. Også savner jeg, at det bliver nævnt, at i er exceptionelt heldige i 2008 på Anfield, hvor i er spillet langt ud af banen indtil Riise dukker op for jer.

Foretag et generationsskifte, lær Torres at score mål igen og træn i straffespark samt kølighed når det spidser til. Kølighed har i ingen haft i CL.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2577: 08 Apr 2011, 01:24 »

Gud hvor er det ynkeligt med alt jeres tuderi. I er pisselendige til straffespark, det kunne i måske starte med at træne. Også savner jeg, at det bliver nævnt, at i er exceptionelt heldige i 2008 på Anfield, hvor i er spillet langt ud af banen indtil Riise dukker op for jer.

Foretag et generationsskifte, lær Torres at score mål igen og træn i straffespark samt kølighed når det spidser til. Kølighed har i ingen haft i CL.

&

John Riise was arrested last night after the match on the M62.
He was heading in the wrong direction.

funny

-LFC-
Manager

« Svar #2578: 08 Apr 2011, 01:28 »

&

John Riise was arrested last night after the match on the M62.
He was heading in the wrong direction.

funny
Du har brugt den joke for mange gange! Grin

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2579: 08 Apr 2011, 12:44 »

Imorgen spiller Chelsea mod Wigan på hjemmebane, Wigan ligger sidst i PL og har det dårligste forsvar, kunne det ikke være en rigtig god mulighed for at afprøve 4-3-3 med Torres, Anelka og Kalou i front, så kan Torres måske score mod et meget svagt Wigan hold, SÅ kan vi også spille med Benayoun for den gang Torres spillede i Liverpool kom næsten alle hans mål fra Benayou eller Gerrard?Huh?

Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010