home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 877420 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2580: 08 Apr 2011, 17:34 »

http://www.bold.dk/blog/691/138/Jeg-bliver-saa-traet-Hr-Abramovich

Rigtig god og spændende blog som jeg da mener ville være værd at tage et kig på for Chelsea fans.. Jeg kan i øvrigt kun sige at jeg synes bloggeren har mange gode pointer..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2581: 08 Apr 2011, 17:50 »

Imorgen spiller Chelsea mod Wigan på hjemmebane, Wigan ligger sidst i PL og har det dårligste forsvar, kunne det ikke være en rigtig god mulighed for at afprøve 4-3-3 med Torres, Anelka og Kalou i front, så kan Torres måske score mod et meget svagt Wigan hold, SÅ kan vi også spille med Benayoun for den gang Torres spillede i Liverpool kom næsten alle hans mål fra Benayou eller Gerrard?Huh?

Synes det lyder meget fornuftigt, men hvem skal Benayoun så erstatte, hvis du både vil spille med Anelka og Kalou? Synes Kalou har gjort sig fortjent til at spille og det samme med Anelka. Tvivler på at Drogba og Torres kan fungere ordentligt sammen, men hvem ved om det lykkes hvis vi ikke prøver det af noget mere. Skal Benayoun erstatte Ramires, som har gjort det hamrende godt på det sidste eller Lampard eller Essien? Det er svært. Vi kan jo også spile med en snæver diamant med Anelka og Torres, eller Drogba og Kalou, Torres og Drogba, Anelka og Kalou, Anelka og Drogba eller Torres og Kalou, på toppen og Benayou liggende som offensiv playmaker.

Det er sq svært at sige hvad der vil komme til at fungere mest optimalt.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2582: 10 Apr 2011, 15:59 »

Så er kampen over og manchester united blev nedslagtet 3-2 på hjemmebane Smiley vi var både foran 2-0 og 3-1 så kampen var ikke i overhængende fare på noget tidspunkt, men det var stadig en Thriller, som kunne ses på ChelseaTV Smiley! målscorerne var (hvis jeg husker rigtigt) Chalobah med 2 og Bobby Devyne med 1 Smiley!! god opvarmning til på tirsdag Opstemt!

forresten så tæller udebane mål ikke dobbelt så resultatet er på ingen måde godt for united, hehe Wink!

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2583: 12 Apr 2011, 11:03 »

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2584: 12 Apr 2011, 12:09 »

Så gælder det returopgøret i CL, hvor vi skal forsøge at hente en sejr på Old Trafford, hvilket ikke bliver nogen nem opgave på nogen måde. Og jeg tror derfor også kun på to mulige scenarier idag, enten at vi bliver slået ud noget så eftertrykkeligt, eller at vi laver en lille sensation og vinder med et par mål, tror ikke på at kampen går ud i forlænget i aften. Hvis vi skal have en chance i aften skal vi starte således:

Cech-IVanovic-JT-Alex-Cole-Essien-Ramires-Lampard-Malouda-Anelka-Drogba

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2585: 12 Apr 2011, 13:33 »

Jeg tror ikke på at Alex starter inde, men ser det gerne da Bosingwa så ikke skal starte inde. Ham er jeg ikke helt tryg ved. Er fuldstændig enig i din opstilling.
Jeg kommer måske med mere op til kampen i aften, når jeg for alvor får nerver på.

THE BLUES!!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2586: 12 Apr 2011, 13:52 »

Jeg frygter desværre en kamp i aften hvor Manchester United vil gøre alt for at holde deres 0-1 føring, og vil spille meget kompakt og defensivt, og leve på deres hurtige omstillings spil. Dette vil utvivlsomt gøre det vanskeligt for Chelsea at få et godt resultat med hjem, og jeg må desværre indrømme at jeg også tror at kampen ender uafgjort.

Angående opstillingen så tror jeg ikke på noget Torres-mirakel og for mit vedkommende kan han godt spares helt i denne kamp, og i stedet satse på andre spillere. Min tro på at Torres nok skal få sit gennembrud er ikke helt gennemsmadret endnu, men jeg tror bare ikke at det sker i aften, og derfor ser jeg ingen grund til at anvende ham.

Skal vi vinde i aften, så skal vi vinde på midtbanen, og jeg ser gerne at vi spiller med fem mand på midten så vi kan få domineret den del af banen (ikke to offensive kanter som man ser det idag). kan vi det, så er jeg fortrøstningsfuld med at vi nok skal få vores chancer for at vinde kampen, og at det blot handler om at score på vores chancer, og stå stærkt i defensiven (ren logik for purhøns..)

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2587: 12 Apr 2011, 14:14 »

Kan ikke se hvad i vil med Drogba i startopstillingen. Han er simpelthen så pivringe i denne sæson. Jeg vil på ingen måde forsvare Torres, men i har købt ham for ca. 450 mio kroner, og samtidig så var han bedre end Drogba i den første kamp mod United. De var begge ekstrem ringe alligevel.

Håber på en 1-0 til Chelsea, så der kommer nogen dramatik og forlænget + straffe.

Chelsea stiller sådan her:
Bosingwa - Ivanovic - Terry - Cole
Essien
Ramires - Lampard - Malouda
Anelka - Torres

United:

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
       Carrick - Giggs
Valencia            Nani

Rooney - Chicharito

Liverpool F.C

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2588: 12 Apr 2011, 16:31 »

Vil faktisk sige du er helt væk i begge dine opstillinger! Specielt Uniteds.
Det ligger ikke til Ferguson at stille så offensivt mod store hold. Og da slet ikke når de er foran 1-0.

@Guldbrand. Mener du så at vi skal spille med Ramires-Essien-Mikel-Lampard-Malouda eller hvordan?

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2589: 12 Apr 2011, 16:34 »

Det chelsea skal det er at starte forfra og spille 4-3-3, med den har vi vundet 3 pl titler, 3 FA cups og nået cl finalen, mod manchester skifted ancelotti til 4-3-3 efter halvleg og siden da havde manchester næsten ikke bolden. Så en 4-3-3 er det bedste, og den skal være sådan her.
Cech
Ivanovic-Alex-Terry-A-Cole
Ramires-Lampard-Essien
Anelka-TORRES/Drogba-Malouda/KALOU
« Seneste Redigering: 12 Apr 2011, 16:38 af ChelseaFan16 » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2590: 12 Apr 2011, 18:35 »

Vil faktisk sige du er helt væk i begge dine opstillinger! Specielt Uniteds.
Det ligger ikke til Ferguson at stille så offensivt mod store hold. Og da slet ikke når de er foran 1-0.

@Guldbrand. Mener du så at vi skal spille med Ramires-Essien-Mikel-Lampard-Malouda eller hvordan?

Ja det vil være et okay bud på en opstilling, hvor enten Essien eller Mikel skal være meget tilbageholdende, så vores backs kan lave en masse løb op ad kanterne, og skabe overtals situationer og overlap..

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2591: 12 Apr 2011, 18:37 »

Det kunne være meget interessant, ved dog ikke helt om det bliver en anelse for defensivt. Det kunne tænkes at United ville pakke sig, og så er Ramires ikke den rette spiller til at udfordre på kanten.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2592: 12 Apr 2011, 18:47 »

De nye kits for 2011/12 er blevet offentliggjort Smiley Link den røde stripe som mange mener har været grunden til vores krise er fjernet og jeg syntes de ser rigtig fede ud Smiley!

2-1 - er slutresultatet Smiley 1-1 indtil Torres i det 93' minut scorer sit første mål for Chelsea <3! man utd får selvfølgelig deres mål på et straffespark eller noget lignende:/

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2593: 12 Apr 2011, 18:54 »

Det kunne være meget interessant, ved dog ikke helt om det bliver en anelse for defensivt. Det kunne tænkes at United ville pakke sig, og så er Ramires ikke den rette spiller til at udfordre på kanten.

Hvis vi kan formå at få spilovertaget på midtbanen, så skal vi nok komme frem til de chancer som er nødvendige for at vinde kampen. At Ramires ikke er den teknisk og kreative type er i mine øjne ikke det store problem da vi alligevel vil have svært ved at vinde hovedstødsduellerne mod Uniteds forsvar.

Derimod handler det i mine øjne om at skabe en kontinuerligt pres på United igennem store dele af kampen, hvilken skal gøres igennem et overtag på midtbanen, konstante overlaps og ellers bare udnytte de chancer der måtte opstå, hvad enten de kommer fra kanterne, distancen eller dybe stikninger.

Men alt dette er selvfølgelig nemmere for mig at sidde og skrive end rent faktisk at udføre, så jeg tror desværre heller ikke på at vi vinder, men tror mere på et uafgjort resultat..

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2594: 12 Apr 2011, 19:23 »

Jeg tror måske du har ret.. har nu siddet og tænkt over en del scenarier, og dit er nok det bedste, altså med 5 spillere i en flad midtbane. Håber Ancelotti ser med her. Drogba skal i øvrigt starte inde, da han har tendens til at score i nogle vigtige kampe, og har scoret flere mål end de andre angribere på det seneste, så den burde være sikker.
Jeg tvivler også på videre avancement, men jeg håber det så inderligt! Det vil betyde en "let" vej til Wembley, og der er vi favoritter uanset hvem vi møder, i mine øjne.

Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010