home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 877393 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2550: 07 Apr 2011, 22:25 »

Hvad har det noget med noget at gøre, at Barca spillede Chelsea ud af banen? Chelsea blev stadigvæk snydt på ALLE måder af dommeren i London. Det kan vel forfanden ikke være så svært at se, selv for en Liverpoolfan?!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2551: 07 Apr 2011, 22:27 »

Riise rammer et hovedstød helt forkert så det går i eget net
Terry koncentrerer sig ikke og glider

Hvis Terrys er uheld er Riises da i lige så høj grad..
Det er begge store fails. Terry glider og Riise misser et hovedstød. Det er begge dårligt, og at man glider når man skal tage et straffe, må vel betragtes som lidt mere uheldigt end man rammer bolden forkert med hovedet.

Liverpool F.C

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2552: 07 Apr 2011, 22:28 »

Hvad har det noget med noget at gøre, at Barca spillede Chelsea ud af banen? Chelsea blev stadigvæk snydt på ALLE måder af dommeren i London. Det kan vel forfanden ikke være så svært at se, selv for en Liverpoolfan?!

og de spillede heller ikke chelsea ud af banen på stamford bridge de spillede jo knap nok.. ticked off

verdenskrig
Manager

« Svar #2553: 07 Apr 2011, 22:28 »

Hvad har det noget med noget at gøre, at Barca spillede Chelsea ud af banen? Chelsea blev stadigvæk snydt på ALLE måder af dommeren. Det kan vel forfanden ikke være så svært at se, selv for en Liverpoolfan?!
Men det er stadig ikke dommeren som sparker Iniestas bold ind, og det er heller ikke dommeren der forhindrer Drogba i at udnytte en 100 % chance til 2-0.. Dommeren snød CHelsea ja.. Det tror jeg vil alle så..

Men det er også en utrolig let købt undskyldning når man år efter år bruger samme udskydninger uden at se det hele i et større perspektiv.. For nok kunne dommeren have gjort det bedre, men det kunne CHelsea også selv.. Og når man fremhæver straffesparkskonkur rencen mod Liverpool så er man gået over stregen imo!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #2554: 07 Apr 2011, 22:29 »

Det er begge store fails. Terry glider og Riise misser et hovedstød. Det er begge dårligt, og at man glider når man skal tage et straffe, må vel betragtes som lidt mere uheldigt end man rammer bolden forkert med hovedet.

I mine øjne er begge ting en kombination af manglende koncentration og manglende held..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2555: 07 Apr 2011, 22:33 »

Men det er stadig ikke dommeren som sparker Iniestas bold ind, og det er heller ikke dommeren der forhindrer Drogba i at udnytte en 100 % chance til 2-0.. Dommeren snød CHelsea ja.. Det tror jeg vil alle så..

Men det er også en utrolig let købt undskyldning når man år efter år bruger samme udskydninger uden at se det hele i et større perspektiv.. For nok kunne dommeren have gjort det bedre, men det kunne CHelsea også selv.. Og når man fremhæver straffesparkskonkur rencen mod Liverpool så er man gået over stregen imo!

Når der måske er noget om snakken, er det måske ikke så mærkeligt Chelseafans undre sig. Igår blev de helt klart snydt for et straffe og et rødt kort til Evra. Mod Barca blev de snydt for mindst 1 straffespark, som havde ændret hele kampen og nok sendt dem videre hvis vi skal være ærlige, det er sku da ikke så mærkeligt det bliver bragt op igen og igen.

Når det netop er de samme fucking dommerfejl der går imod dem i CL. At sige det er Chelsea egen skyld fordi de ikke spillede godt er noget fis, det har intet med sagen at gøre overhovedet. Vi snakker om at Chelsea bliver snydt gang på gang i CL, og vi snakker ikke om små fejl som man kan overse, men kæmpe fejl som ALLE andre end dommeren kunne se der var noget.

JKJ
Gæst

« Svar #2556: 07 Apr 2011, 22:37 »

Når der måske er noget om snakken, er det måske ikke så mærkeligt Chelseafans undre sig. Igår blev de helt klart snydt for et straffe og et rødt kort til Evra. Mod Barca blev de snydt for mindst 1 straffespark, som havde ændret hele kampen og nok sendt dem videre hvis vi skal være ærlige, det er sku da ikke så mærkeligt det bliver bragt op igen og igen.

Når det netop er de samme fucking dommerfejl der går imod dem i CL. At sige det er Chelsea egen skyld fordi de ikke spillede godt er noget fis, det har intet med sagen at gøre overhovedet. Vi snakker om at Chelsea bliver snydt gang på gang i CL, og vi snakker ikke om små fejl som man kan overse, men kæmpe fejl som ALLE andre end dommeren kunne se der var noget.

Jamen igen, i 2005 blev Liverpool snydt for et straffe og et rødt til Cech i starten af kampen, husker det ikke præcist men der var ikke gået mere et 1-2 min.
Ok vi scorede på riposten, men der skulle stadig have været et rødt kort til Cech.

Hvorfor er der ingen der nævner dette?
Nåååh nej, dommerne er jo altid imod jer.

Ja der har været nogle kontroversiele kendelser der er gået imod Chelsea, men der har bestemt også været nogen der er gået deres vej.

Så det er efterhånden trættende at hører på at det altid er dommerens skyld.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2557: 07 Apr 2011, 22:39 »

Jamen igen, i 2005 blev Liverpool snydt for et straffe og et rødt til Cech i starten af kampen, husker det ikke præcist men der var ikke gået mere et 1-2 min.
Ok vi scorede på riposten, men der skulle stadig have været et rødt kort til Cech.

Hvorfor er der ingen der nævner dette?
Nåååh nej, dommerne er jo altid imod jer.

Ja der har været nogle kontroversiele kendelser der er gået imod Chelsea, men der har bestemt også været nogen der er gået deres vej.

Så det er efterhånden trættende at hører på at det altid er dommerens skyld.

For det første lad vær med at sige jer, jeg er langt fra Chelseafan.

Og du nævner noget som jo langt fra er det samme, Liverpool får fordel og score et mål, så hvorfor er det lige Cech skulle have rødt?

Og du kan nævne en ting, Jacob nævner 4-5? Du kan vel godt se forskellen ikk?

verdenskrig
Manager

« Svar #2558: 07 Apr 2011, 22:40 »

Enig i første del.. Jeg har selv skrevet at jeg synes der var kæmpe straffespark.. Mod Barcelona blev de snydt for et straffespark ja, hvis ikke flere.. Men de havde satme også skæbnen i egne hænder.. Når man går ind i overtiden og fører 1-0 i en CL semifinale så er det utilgiveligt at man tillader at Barcelona får et så let mål..

Ja vi snakker om at Chelsea er blevet snydt et par gange, men så prøver jeg at give debatten en smule perspektiv.. Det er så ensformigt og let KUN at give uheld og dommeren skylden.. Bevares begge ting har spillet deres rolle, men når de små ting så ofte går en i mod, må man vel til sidst spørge sig selv om, om man i virkeligheden har det som skal til for at vinde turneringen..

For som jeg har påpeget er der også en del ting som er gået Chelseas vej, men det gælder også for modstanderen.. Det er jo bare trist for Chelsea at de så står med sorteper da dommeren fløjter af, men sådan er det jo når man ikke selv er kold og lukker en kamp!

Cool

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2559: 07 Apr 2011, 22:42 »

Enig i første del.. Jeg har selv skrevet at jeg synes der var kæmpe straffespark.. Mod Barcelona blev de snydt for et straffespark ja, hvis ikke flere.. Men de havde satme også skæbnen i egne hænder.. Når man går ind i overtiden og fører 1-0 i en CL semifinale så er det utilgiveligt at man tillader at Barcelona får et så let mål..

Ja vi snakker om at Chelsea er blevet snydt et par gange, men så prøver jeg at give debatten en smule perspektiv.. Det er så ensformigt og let KUN at give uheld og dommeren skylden.. Bevares begge ting har spillet deres rolle, men når de små ting så ofte går en i mod, må man vel til sidst spørge sig selv om, om man i virkeligheden har det som skal til for at vinde turneringen..

For som jeg har påpeget er der også en del ting som er gået Chelseas vej, men det gælder også for modstanderen.. Det er jo bare trist for Chelsea at de så står med sorteper da dommeren fløjter af, men sådan er det jo når man ikke selv er kold og lukker en kamp!

Når dommerfejlene er så store som vi snakker om her, er det altså ikke underligt at det hold som får dem imod sig står som sorteper.

verdenskrig
Manager

« Svar #2560: 07 Apr 2011, 22:43 »

Sjovt kan jeg udsætte noget på alle de eksempler han har, bortset fra Inter kampen som jeg med al repsekt ikke husker noget af da det var den mest røvsyge fodboldkamp jeg nogensinde har set.. Det jeg husker var dog at Inter var tættest på sejren gennem hele kampen.. ..
Du er jo sikkert ikke enig kan jeg forstå, da jeg i dine øjne åbenlyst bare er en dum Liverpool fan( Bedømt ud fra din afsluttende kommentar i dit første indlæg) ..

Men hvis man nu prøver at reflektere lidt over de ting jeg skriver vil det måske give bare lidt mening.. Man kan da håbe Wink

Cool

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2561: 07 Apr 2011, 22:45 »

Sjovt kan jeg udsætte noget på alle de eksempler han har, bortset fra Inter kampen som jeg med al repsekt ikke husker noget af da det var den mest røvsyge fodboldkamp jeg nogensinde har set.. Det jeg husker var dog at Inter var tættest på sejren gennem hele kampen.. ..
Du er jo sikkert ikke enig kan jeg forstå, da jeg i dine øjne åbenlyst bare er en dum Liverpool fan( Bedømt ud fra din afsluttende kommentar i dit første indlæg) ..

Men hvis man nu prøver at reflektere lidt over de ting jeg skriver vil det måske give bare lidt mening.. Man kan da håbe Wink

Jeg har intet imod Liverpoolfans, de har været igennem nogle hårde tider. Og det er der mange som kunne lære noget af i dagensfodbold.

verdenskrig
Manager

« Svar #2562: 07 Apr 2011, 22:45 »

Når dommerfejlene er så store som vi snakker om her, er det altså ikke underligt at det hold som får dem imod sig står som sorteper.

Er det dommeren der sparker iniestas bold ind?

Er det dommeren der brænder for Terry og Anelka?

Er det dommeren der ikke kan sparke straffespark mod Liverpool?

Er det dommeren der brænder en " Must score" chance for Eidur 5 min inde i overtiden?

Jeg håber du selv kender svaret, og hvis du gad læse det jeg skriver, så skriver jeg netop at dommeren også har haft sin del af afgørelsen i hænderne.. Dog har Chelsea også haft skæbnen i egne hænder og havde disse 4 situationer endt anderledes var Chelsea måske stået med et CL trofæ i dag!

Cool

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2563: 07 Apr 2011, 22:46 »

Er det dommeren der sparker iniestas bold ind?

Er det dommeren der brænder for Terry og Anelka?

Er det dommeren der ikke kan sparke straffespark mod Liverpool?

Er det dommeren der brænder en " Must score" chance for Eidur 5 min inde i overtiden?

Jeg håber du selv kender svaret, og hvis du gad læse det jeg skriver, så skriver jeg netop at dommeren også har haft sin del af afgørelsen i hænderne.. Dog har Chelsea også haft skæbnen i egne hænder og havde disse 4 situationer endt anderledes var Chelsea måske stået med et CL trofæ i dag!

Det er stadigvæk dommerfejl som afgør kampen, fordi de er så afgørende/store fejl efter min mening.

JKJ
Gæst

« Svar #2564: 07 Apr 2011, 22:47 »

For det første lad vær med at sige jer, jeg er langt fra Chelseafan.

Og du nævner noget som jo langt fra er det samme, Liverpool får fordel og score et mål, så hvorfor er det lige Cech skulle have rødt?

Sorry   Thumbs Up

At man glider i bolden, som VDS jo iøvrigt også gjorde kan jeg ikke rigtig se er dommerens skyld.

Og en straffekonkurence har heller intet med dommeren  at gøre.

Jeg har bestemt ikke set alle Chelsea kampe i CL. Men jeg vil vædde med at de også har haft dommeren med sig i flere situationer.

Og jo der skal give rødt kort til Cech, han kommer ud med fødderne løftet og knopperne forrest i ihf skindebenshøjde, så er det fløjtende ligegyldigt at han lader fordelsreglen gælde. Den skal dømmes bagefter

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010