home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 968 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834178 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1935: 07 Feb 2011, 19:36 »

Fanatisk at du alligevel ikke kan sove efter et Chelsea-nederlag... ved ikke helt, om jeg skal have respekt eller blot grine af det. Men det er sgu god spirit!

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #1936: 07 Feb 2011, 19:38 »

Jeg må være ærlig og sige at jeg grinte af det. Ligge søvnløs efter hvert nederlag? Really, Jakob?

former zoesuckins

verdenskrig
Manager

« Svar #1937: 07 Feb 2011, 19:48 »

Fanatisk at du alligevel ikke kan sove efter et Chelsea-nederlag... ved ikke helt, om jeg skal have respekt eller blot grine af det. Men det er sgu god spirit!
Jeg må være ærlig og sige at jeg grinte af det. Ligge søvnløs efter hvert nederlag? Really, Jakob?
Hvad er problemet ?
Nogle mennesker går så meget op i deres hold at de ligger og tænker for meget over et nederlag når de skal sove.. Det kan sagtens føre til at man har svært ved at falde i søvn, det har jeg da selv prøvet...

Prøv at vis en smule respekt for at alle ikke reagerer ens på et nederlag..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1938: 07 Feb 2011, 20:01 »

Så vidt jeg ved, skrev jeg for det meste. Og ja, hvis Chelsea ryger ud af Champions League, eller taber en vigtig kamp til United, Liverpool, Arsenal, Tottenham eller City, kan jeg sgu for det meste ikke sove. Det kan man egentlig ikke selv gøre for, sådan er det bare. Så ligger man og tænker på hvad der gik galt, hvad konsekvenserne er, og hvordan morgendags drillerier er. Er det virkelig så uvant?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1939: 07 Feb 2011, 20:07 »

Bevares, det lyder bare utroligt dramatisk når du skriver, at du ligger søvnløs over et nederlag.. og ja, det er uvant for mig at man ligger søvnløs pga. et nederlag i en ganske vidst utrolig vigtig fodboldkamp. Følelserne er i kog og det skal de da også være, det er fedt at være passioneret og gå op i sin klub. Jeg har bare aldrig selv prøvet det, så kan det da godt være, at det er fordi jeg er en vatfan, det skal jeg sgu ikke kunne sige Peace

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #1940: 07 Feb 2011, 20:11 »

Er det virkelig så uvant?

Ja, JEG synes det er uvant, hvis det skal forstås på den måde, du skriver det på. At man har svært ved at sove og ligger med en masse tanker i hovedet, synes jeg lyder helt fair og naturlig som stor fan, men ligefrem søvnløs? Hold op du er passioneret så.

former zoesuckins

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1941: 07 Feb 2011, 20:14 »

Lad os ikke dvæle så meget ved resultatet. Liverpool var meget kyniske og havde nok heller ikke fortjent en sejr, men sådan er det engang i mellem. Vi må være mere kyniske i vores angrebsspil og forsøge at komme mere direkte til chancer. Det blev ekstremt svært, da Liverpool stod med 11 mand i eget felt det meste af kampen, og scorer halv-tilfældigt på en kontra, fordi Cech og Ivanovic åbenbart ikke snakker samme sprog.

Torres var som forventet er ret meget med i kampen, men han fik da et par afslutninger. David Luiz viste ro og kølighed i de minutter han fik, så det ser da lovende ud. Men alt i alt var det ikke godt nok - vi får slet ikke tempoet op i anden halvleg - måske skulle vi have lokket Liverpool frem og forsøgt at spille på kontraer.

Derudover synes jeg, det er let at se, at vi mangler deciderede fløje. Der er næsten ingen indlæg og det bliver dermed for snævert. Det må Ancelotti tage konsekvensen af. Anelka har udviklet sig til en playmaker og kan faktisk ikke rigtigt bruges på fløjene længere - i hvert fald ikke på samme måde. Så der er en nød der skal knækkes, hvis både han, Drogba og Torres skal starte inde sammen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1942: 07 Feb 2011, 20:19 »

Hvis man skal have både Torres og Drogba inde på samme tid, og med to fløje, er vi nød til at ofre enten Mikel eller Essien. Det vil betyde at vi mister noget styrke og defensiv kraft på midtbanen, som måske kan koste lidt mål imod. Men hellere flere mål imod og så at vi scorer flere.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1943: 07 Feb 2011, 20:33 »

Hvis man skal have både Torres og Drogba inde på samme tid, og med to fløje, er vi nød til at ofre enten Mikel eller Essien. Det vil betyde at vi mister noget styrke og defensiv kraft på midtbanen, som måske kan koste lidt mål imod. Men hellere flere mål imod og så at vi scorer flere.
Ja, og det er det jeg frygter. Mikel vil så formentlig blive droppet, medmindre Essien skal spille kanten. Men både Lampard og Essien er jo ret offensivt orienteret, selvom Essien også er fremragende som defensiv midt. Men han er bedst, når han tager sine raids op ad banen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1944: 07 Feb 2011, 20:39 »

hvis vi lader Essien spille kanten rabler det da først for Ancelotti. Han er ikke god nok til at sætte en mand af, og det der med at slå indlæg osv. det er ikke hans stærkeste side.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1945: 07 Feb 2011, 20:57 »

Jeg ville spille således Smiley

Cech

Ivanovich - Alex - JT - Cole

Mikel Obi
     Lampard -    Malouda
               Essien

Torres - Drogba

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1946: 07 Feb 2011, 20:58 »

hvis vi lader Essien spille kanten rabler det da først for Ancelotti. Han er ikke god nok til at sætte en mand af, og det der med at slå indlæg osv. det er ikke hans stærkeste side.

Han kan sagtens sætte en mand af. Nærkampe er jo hans stærke side. Bare se hans oplæg til Ramires eller Anelkas mål mod Sunderland (kan ikke lige huske hvilket det var). Ren klasse. Men ellers kan vi måske bruge Kalou derude - han har præsteret fint på det sidste, så mon ikke han skal have chancen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1947: 07 Feb 2011, 21:36 »

Sådan her håber jeg vi vil spille fra næste sæson af.

Cech
Bosingwa Luiz Terry Cole
            Mikel Essien
              Lampard
    Torres Drogba Malouda

Bænken: Turnbull - Ivanovic, Alex, Bruma, Van Aanholt - Ramires, McEachran, Zhirkov, Kalou - Anelka (evt. Neymar) (Lukaku) og Sturridge.

Så skal vi spille med hurtige og direkte afleveringer. Vores backs skal være med fremme hver gang. Luiz fører bolden frem fra forsvaret, når han gør det kan Mikel overtage hans plads i det centrale forsvar sammen med Terry. Essien kan få fri rum til at lave sine raids med bolden. Lampard kommer med sine dybdeløb. Drogba og Torres ligger og skifter meget.
Sådan håber jeg vi vil spille.

fcbarcelona
Juniorspiller
**

« Svar #1948: 11 Feb 2011, 22:09 »

En som kan give en hurtigt taktik
- skal bruge til fifa11 har købt 3 spiller prøv at sæt nogle af spillerene ind har købt

- Pirlo
- Jêsus Navas
- Llorente. !

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1949: 11 Feb 2011, 22:17 »

forkert tråd min ven :/

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010