home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834169 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1920: 06 Feb 2011, 21:07 »

Jeg tror dog på en sejr. Hjemme mod Liverpool er aldrig synonym med en sejr, men hvis både Torres og Drogba starter inde er der simpelthen for meget verdensklasse at holde styr på for en langsom Carragher og en Agger, der har haft sine kvaler med Drogba tidligere (1-3 på Anfield ex). Så mon ikke vi hiver en 3-1 sejr hjem. Der kommer nemlig masser af mål - tror jeg Smiley
Hæhæhæhæhæhæhæhæhæh æhæhæhæ...

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1921: 06 Feb 2011, 21:10 »

Jeg tror, at det var Maloudas chance, der var jeres største (den var næsten 90 grader).

Var den næsten 90 grader?

Det lyder ikke så skidt.

Du mener vel 180 grader.

DeBuur
Manager

« Svar #1922: 06 Feb 2011, 21:14 »

Peace Jeg vil måske blive fortolket forkert når jeg hævder at købet af Torres har været et impulskøb... reelt har Chelsea angrebet så megen kvalitet at det ikke er her pengene er blevet brugt bedst - Torres skal sikkert nok slå igennem han er IMO genial - men som jeg så kampen idag så mangler Chelsea en spiller der kan skabe det uventede og i den opstilling som King Kenny valgte idag - så blev Chelsea IMO straffet for netop ikke at kunne komme ud på kanten og overraske..... King Kenny har personligt overasket mig på det taktiske plan... det er ikke sådan jeg syntes Liverpool skal spille - men effektivt var det idag og Chelsea blev sat skakmat af et middelmådigt hold som dog leverede en klasse indsats ud over evne.... jeg håber at Liverpool kan møde Chelsea på andre vilkår i næste sæson således det også bliver en smuk kamp  Peace

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #1923: 06 Feb 2011, 21:15 »

Nu så jeg stort set intet fra kampen så kan af gode grunde ikke bedømme ret meget.

Men ud fra det referat kerzhakov giver og det jeg lige kan læse mig til andre steder, og ved godt man ikke kan bedømme noget ud fra en enekelt kamp men så virker det til i har købt spanieren bare for at vise i kunne.

Imo, efter hvad jeg kan læse mig til så passer han slet ikke ind i jeres system og med de spilelre i allerede har. Medmindre det selvfølgelig er de første spæde skridt i en større udrensning og foryngelsekur i klubben.

Som bla kerzhakov er inde på så bliver det alt for kompakt inde på midten med Drogba og spanieren i front. Lampard bliver pludselig låst i et system og jeres fløje og brede spil er ikke eksisterende nu.

Desuden vil jeg lige rose jer for at tage et så smerteligt nederlag flot. Det ved jeg aldrig var sket i andre tråde så den sejr skal i sku have  Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1924: 06 Feb 2011, 21:21 »

Man regner vel med, at man får Torres i topform og så er han imo en forstærkning af Chelsea angreb. Samtidig er både Anelka, Drogba og Malouda over 30, så synes indkøbet isoleret set, giver fin mening. Vil ikke kalde det impuls, da man tidligere har budt på ham og fået afvist et bud på 650mio kr så vidt jeg har læst, så slår man self til når man kan få ham for 400mio kr Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #1925: 06 Feb 2011, 21:30 »

Man regner vel med, at man får Torres i topform og så er han imo en forstærkning af Chelsea angreb. Samtidig er både Anelka, Drogba og Malouda over 30, så synes indkøbet isoleret set, giver fin mening. Vil ikke kalde det impuls, da man tidligere har budt på ham og fået afvist et bud på 650mio kr så vidt jeg har læst, så slår man self til når man kan få ham for 400mio kr Smiley

Ja købet er genialt men 650 mill. ville han IMO aldrig være værd... det er vel også en af de handler som gavner begge klubber lige meget..Liverpool fik penge og kom af med en spiller som ikke var motiveret... Men ville det ikke have givet mere til Chelsea her og nu hvis der var blevet tilført mere kreativitet på midten eller på fløjen ?

YNWA

3.v evaB
Gæst

« Svar #1926: 06 Feb 2011, 22:21 »

Hæhæhæhæhæhæhæhæhæh æhæhæhæ...
Chrille mine damer og herre, manden der den anden dag kaldte izze en troll.

Jeg kan ikke lade vær med at grine lidt når folk skriver "HÅBER DU ER GLAD FOR DIT SKIFTE TORRES", det tror jeg unægteligt han er, han ligger trods alt pt. til at spille Champions League næste år og han har glæden af at skulle op imod det danske landshold i Parken i Champions League.

verdenskrig
Manager

« Svar #1927: 06 Feb 2011, 22:22 »

Torres så eller ganske trist ud i dag Wink.. Specielt omkring det 70 min..

Men det er muligt Chelsea er i CL i år, men der er jo vitterligt ingen garanti for at de også kommer det næste år.. Må jeg lige minde om at vi er 6 point fra Chelsea som det ser ud nu.. Jeg ved godt vi sagtens kan faile da vores hold mangler en del.. Men der er mange kampe igen, og pt kan vi sagtens komme op og blande os..

Nu må vi se, vi må håbe sæsonen ender sådan at Torres fortryder sit skifte Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #1928: 06 Feb 2011, 22:23 »

Chrille mine damer og herre, manden der den anden dag kaldte izze en troll.

Jeg kan ikke lade vær med at grine lidt når folk skriver "HÅBER DU ER GLAD FOR DIT SKIFTE TORRES", det tror jeg unægteligt han er, han ligger trods alt pt. til at spille Champions League næste år og han har glæden af at skulle op imod det danske landshold i Parken i Champions League.

Bave altså. Det er altså blot FCK de skal møde.

3.v evaB
Gæst

« Svar #1929: 06 Feb 2011, 22:26 »

Var det ikke det jeg skrev?

Torres så eller ganske trist ud i dag Wink.. Specielt omkring det 70 min..

Men det er muligt Chelsea er i CL i år, men der er jo vitterligt ingen garanti for at de også kommer det næste år.. Må jeg lige minde om at vi er 6 point fra Chelsea som det ser ud nu.. Jeg ved godt vi sagtens kan faile da vores hold mangler en del.. Men der er mange kampe igen, og pt kan vi sagtens komme op og blande os..

Nu må vi se, vi må håbe sæsonen ender sådan at Torres fortryder sit skifte Kys
Han er vel ked af det nu og imorgen vågner han op indser at de stadig ligger til CL.

Yessir
Manager

« Svar #1930: 06 Feb 2011, 22:28 »

Men de repræsenterer landet bedre, og samler vel også nationen i en næsten højere grad, når de spiller europæisk  Wink
Det er i hvert fald sjovt med alle de arrangementer der bliver holdt rundt om i landet, til Chelsea kampene.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1931: 06 Feb 2011, 22:29 »

Men de repræsenterer landet bedre, og samler vel også nationen i en næsten højere grad, når de spiller europæisk  Wink
Det er i hvert fald sjovt med alle de arrangementer der bliver holdt rundt om i landet, til Chelsea kampene.

Fordi vores landshold sutter gren.

verdenskrig
Manager

« Svar #1932: 06 Feb 2011, 22:30 »

Han er vel ked af det nu og imorgen vågner han op indser at de stadig ligger til CL.

Bliver bare trist når han ryger ud til team Stålbakken  Hævet Øjenbryn

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #1933: 06 Feb 2011, 22:35 »

Bliver bare trist når han ryger ud til team Stålbakken  Hævet Øjenbryn
Team hr. og fru. Danmark.

Men ja det gør de nok, Santin & Bolaños kommer til at køre dem over.

Ikke mere lameri fra mig.

Back to topic.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1934: 07 Feb 2011, 19:28 »

Nu har jeg lidt tid til at tænke over nederlaget i, og jeg er nu klar til at give mit bud på, hvad der gik galt.

Først og fremmest er jeg glad for der var Super Bowl i nat. Så kunne man da underholdes, mens man søvnløs kunne tænke over hvad fanden der var gået galt. Det gør jeg for det meste når Chelsea taber. Derefter er det utrolig bittert at tabe til Liverpool. Så skal man høre på Chrille, VK osv. De har da også begge fundet vejen frem til min Facebook-væg, hvor de følte trang, til at poste et eller andet Liverpool lort på min væg. Men sådan er fodbold nu til dags, og jeg havde nok selv gjort det samme.

Om kampen, er jeg enig i, at Ancelotti fejlede taktisk. Jeg synes man gjorde for meget ud af Torres-nummeret, selvom det ville have været en fryd at se ham score mod Liverpool. Det er også altid nemt at være bagklog. Men det jeg mener, er at Torres ikke skulle have startet inde. Når vi lader ham starte inde, er vi samtidig automatisk tvunget til at ændre formation. Det var fejlen efter min mening. Midtbanen fungerede ikke optimalt, og jeg kan bedre lide den 4-3-2-1, vi plejer at spille. Anelka og Lampard søger meget de samme rum, og det er helt naturligt. Anelka var offensiv midtbanespiller, og Lampard er verdens bedste til at lave timet dybdeløb. Vi knækkede ikke Liverpools midtbane, og kom for lidt over kanterne. Det havde vi gjort bedre med den anden formation. Men ellers er jeg meget frustreret over kampens udfald. Liverpool kom efter et point, og fik tre. Skuffende. Deres formation sagde alt om det. Johnson - Carragher - Agger - Skrtel - Kelly i et 5-mands forsvar, og Kuyt alene på toppen. Jeg elsker Kuyt, og synes man skal lære af manden, men hans teknik er ikke verdens bedste, og han var på banen for at lave det han var bedst til. At jagte og løbe. Men kampen er slut, og vi tabte. Nu må vi kigge fremad mod lokal derbyet mod Fulham. En kamp vi nok skal vinde. Vi rejser os!

COME ON YOU BLUES!

Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010