home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1085 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834185 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1950: 13 Feb 2011, 11:58 »

Er det her spil for galleriet for at tage presset væk fra spillerne eller har han ret, i vinder IKKE PL.

Jeg tror ikke i vinder, bevars i har da stadig muligheden men som jeg ser det er i for langt efter og et systemskifte laver man jo kke bare midt i en sæson uden problemmer.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-37301657:chelseas-træner-har-mistet-håbet.html

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1951: 13 Feb 2011, 21:58 »

Det er ikke spil for galleriet. Ancelotti er realist, og han har indset der er for langt op til 1. pladsen. Men du har ret i, at det samtidig også fjerner en del af presset på skuldrene af spillerne. Præstationerne vil ikke ændre sig, og skulle vi gå hen at blive mestre, mister vi ikke titlen, fordi vi med 12-13 runder igen sagde vi ikke troede på det. Personligt tror jeg stadig på det, og så kan I kalde mig dum, naiv eller hvad I nu vil, men alt kan ske, og jeg synes ikke det er helt umuligt.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 22:03 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1952: 13 Feb 2011, 22:27 »

Jeg tror ikke på mesterskabet mere. Vi er ikke helt i topform endnu. Havde United tabt til City havde jeg måske set en lille mulighed, men vi er for langt efter.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1953: 13 Feb 2011, 22:30 »

så længe Liverpool ikke når Europa og Man Utd. ikke får en førsteplads så er jeg sgu glad Smiley og selvfølgelig får de ikke førstepladsen når vi smadrer deres selvtillid den første marts Wink

U-4-E
Manager

« Svar #1954: 13 Feb 2011, 23:19 »

så længe Liverpool ikke når Europa og Man Utd. ikke får en førsteplads så er jeg sgu glad Smiley og selvfølgelig får de ikke førstepladsen når vi smadrer deres selvtillid den første marts Wink

I spiller FA Cup d. 1. marts, hvis i altså vel og mærke slår Everton.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1955: 14 Feb 2011, 13:05 »

Det er ikke spil for galleriet. Ancelotti er realist, og han har indset der er for langt op til 1. pladsen. Men du har ret i, at det samtidig også fjerner en del af presset på skuldrene af spillerne. Præstationerne vil ikke ændre sig, og skulle vi gå hen at blive mestre, mister vi ikke titlen, fordi vi med 12-13 runder igen sagde vi ikke troede på det. Personligt tror jeg stadig på det, og så kan I kalde mig dum, naiv eller hvad I nu vil, men alt kan ske, og jeg synes ikke det er helt umuligt.

Spørgsmålet er vel også om Ancelotti havde sagt noget andet, hvis han virkeligt mente mesterskabet var realistisk. Der er set mange skøre ting i den engelske PL, og Utd står bag mange af dem, men i nutidens fodbold, hvor det ikke kun er to klubber der ligger og kæmper om mesterskabet, skal der altså meget til at hente ti point. Det kan være I henter dem på os, men så er der lige Arsenal der også skal gå ned.

Men lad os se, hvis Chelsea vinder mesterskabet, skal jeg meget gerne hylde jer for et fantastisk comeback Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1956: 14 Feb 2011, 13:25 »

selvfølgelig kommer Liverpool i Europa. Det er ligeså sikkert som at Barcelona vinder mesterskabet i spanien.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1957: 14 Feb 2011, 13:31 »

Ancelotti er en realist og ser det næsten som værende umuligt, at hente United og Arsenal for den sags skyld.

Personligt tror jeg at det er en mlighed, men den er meget lille, grundet formkurven for modstanderholdene.

I skal virkelig oppe jer nu, og I må ikke smide point væk! Samtidig skal United, Arsenal. Tottenham og City fejle. Især de to førstnævnte.

I skal hente alle tre point imod Fulham i dag, for ellers er I lige pludselig 13 point væk fra 1. Pladsen.

I har en verdensklasse trup, samt en virkelig dygtig træner som nok skal få jer ud af krisen, det tror jeg på. Jeg glæder mig til, at se om Torres kan oppe sit niveau i Chelsea, trods den dårlige debut.

bbb123
Lilleputspiller
*

« Svar #1958: 14 Feb 2011, 18:21 »

Hej, jeg er ny her på fmfreaks Smiley Vil lige fortælle at jeg er Chelsea fan..

Er selv en af de meget få Chelsea fans som kan se med neutrale briller Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1959: 14 Feb 2011, 18:45 »

Hej, og velkommen til.

Jeg er også Chelsea-fan, og du har fået denne rette tråd til at debattere og skrive om The Blues. :-)

Når vi nu er i gang, kan jeg passende skrive om aftenes opgør, mod rivalerne fra Fulham. Et sandt derby. Fulham har ry for at være gode hjemme, og vi får skal helt sikkert ud på en svær opgave. Dog kræver det en sejr, hvis vi skal følge med i toppen. Både United, Arsenal og Tottenham vandt, så en sejr er kravet. Et eller andet siger mig, vi får mange mål i aften, og jeg vover pelsen og siger 4-2 til os. Lampard, Drogba, Essien og Torres scorer. Torres skal nok blive spændende at følge, og jeg tror han scorer sit første mål i den blå trøje i aften. Jeg glæder mig i hvert fald til et brag af et derby. Det er altid specielt, som Chelsea-fan, at møde Fulham.

God kamp til alle, og til de interesserede kan kampen følges på 6'eren kl. 20:55.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 19:34 af Jakob E » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #1960: 14 Feb 2011, 18:49 »

Hehe det er da ikke noget at prale med  Tunge

Velkommen til siden Wink

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #1961: 14 Feb 2011, 19:02 »

Velkommen Smiley

Hala Madrid!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1962: 14 Feb 2011, 19:23 »

selvfølgelig kommer Liverpool i Europa. Det er ligeså sikkert som at Barcelona vinder mesterskabet i spanien.

Hvilket altså slet heller ikke er givet. Barca er 5 point foran RMA, men RMA har en kamp på Bernabeu mod Barca, hvor de med lidt held godt kan vinde. Lad os nu se, Liverpool kan også sagtens misse Europa, men ja, det ville være en mindre katastrofe hvis de ikke gør det, nu hvor det lader til, at de har fået vendt skuden en smule  Peace

Ser sikkert kampen i aften grundet jeg ikke rigtigt har andet at lave. Håber bare på en intens kamp, hvor Fulham fothåbentligt kan drille Chelsea lidt. Tror dog Chelsea vinder Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1963: 14 Feb 2011, 21:51 »

Ok halvleg indtil videre. Man må da sige at David Luiz tør spille fodbold! Fremragende sidste bold, han lagde til Torres, der tilgengæld mangler førsteberøringen. Han ser ikke ud til at være helt klar. Skal tydeligvis tilvænne sig spillestilen. Men det kommer forhåbentlig.

Ellers er jeg overrasket over at vi starter ude med Drogba, når nu Hangeland har vundet alle hovedstødsdueller mod Anelka og Torres. Synes Anelka har været for svag idag og smider mange bolde væk. Desuden er jeg lidt i tvivl om hans position. Der er hele tiden masser af plads på højrekanten. Forsvaret har været stærkt, nu skal vi bare have lidt mere gang i fløjene, og forsøge at komme ned bag forsvaret.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1964: 14 Feb 2011, 21:54 »

Ancelotti er en realist og ser det næsten som værende umuligt, at hente United og Arsenal for den sags skyld.

Personligt tror jeg at det er en mlighed, men den er meget lille, grundet formkurven for modstanderholdene.

I skal virkelig oppe jer nu, og I må ikke smide point væk! Samtidig skal United, Arsenal. Tottenham og City fejle. Især de to førstnævnte.

I skal hente alle tre point imod Fulham i dag, for ellers er I lige pludselig 13 point væk fra 1. Pladsen.

I har en verdensklasse trup, samt en virkelig dygtig træner som nok skal få jer ud af krisen, det tror jeg på. Jeg glæder mig til, at se om Torres kan oppe sit niveau i Chelsea, trods den dårlige debut.

Vi har tabt mesterskabet - ikke for at være pessimist, men United har simpelthen kynismen i år, og der er nu så langt op, at I skal snuble mange gange, hvis ikke helt falde, for at vi skal kunne nå jer. Men hvis vi vinder begge kampe mod jer, har vi en mulighed (den sidste er dog først i 36. runde)

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010