home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 940 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834225 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1980: 15 Feb 2011, 12:34 »

Hehe VK, nogle gange ser man det man vil Smiley
Hva ser jeg som jeg gerne vil se?  crazy

Torres var jo netop begyndt at spille godt for os, og begyndt at blive farlig inden skifte til Chelsea.. Derudover må det da være et kæmpe selvtillidsboost for ham at komme til fantastiske Chelsea som pt ligger på den suveræne 5.plads Wink.. Det er jo hele en plads over Liverpool Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1981: 15 Feb 2011, 13:13 »

Formen for en fodboldspiller er et vidt begreb. Det kan være den fysiske form som er gået ned af, grundet f.eks. en skade. Det kan også være kampformen, altså mangel på kamptræning. Men det kan også være mentalt, altså at hans selvtillid ikk er 100% i top, fordi der har været mange ting der har rørt sig, hvilket jeg mente, da jeg skrev mit indlæg om den manglende form.

JKJ
Gæst

« Svar #1982: 15 Feb 2011, 13:25 »

Formen for en fodboldspiller er et vidt begreb. Det kan være den fysiske form som er gået ned af, grundet f.eks. en skade. Det kan også være kampformen, altså mangel på kamptræning. Men det kan også være mentalt, altså at hans selvtillid ikk er 100% i top, fordi der har været mange ting der har rørt sig, hvilket jeg mente, da jeg skrev mit indlæg om den manglende form.

Jeg tror bare ikke rigtig på nogen af dem passer på spanieren.

Han var ikke skadet da han forlod Liverpool, tværtimod afsluttede han opholdet med en masse kampe og masser af mål og assist. Så selvtillid burde han have nok af.

Hvis der er noget der skulle have gået ham på kan det være alt det negative der er kommet frem om hans skifte. Men det er han jo langt væk fra i London og det burde han vel kunne abstrahere fra.

Som VK skriver så skal man altså lige give ham en chance, han bliver trods alt kastet for løverne fra dag et og er næsten udskreget som den store frelser.
Det kan selvfølgelig også påvirke ham mentalt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1983: 15 Feb 2011, 13:33 »

Du har helt ret.

Han sluttede godt af i Liverpool, i forhold til kampene.

Men som du selv nævner, så har hans skifte indholdt mange problemer, især omkring de rasende Liverpool-fans.

Du har helt ret i, at han skal være professionel og abstrahere fra det, da han skal have fokus i hans nye klub.

Jeg er jo, som du kan se; Mancheser United-fan, og det glæder mig da at han ikke har fået verdens bedste start, men jeg er dog alligevel forholdsvis sikker på at det kommer. Han er, (som jeg tidligere har skrevet,) en fantastisk fodboldspiller med enorme kompetencer, hvilket nok skal forårsage en god fremtid for spanieren.

JKJ
Gæst

« Svar #1984: 15 Feb 2011, 14:00 »

Du har helt ret.

Han sluttede godt af i Liverpool, i forhold til kampene.

Men som du selv nævner, så har hans skifte indholdt mange problemer, især omkring de rasende Liverpool-fans.

Du har helt ret i, at han skal være professionel og abstrahere fra det, da han skal have fokus i hans nye klub.

Jeg er jo, som du kan se; Mancheser United-fan, og det glæder mig da at han ikke har fået verdens bedste start, men jeg er dog alligevel forholdsvis sikker på at det kommer. Han er, (som jeg tidligere har skrevet,) en fantastisk fodboldspiller med enorme kompetencer, hvilket nok skal forårsage en god fremtid for spanieren.

funny funny

Og tilsvarende er jeg fra den klub spanieren kom fra. Jeg vil ALDRIG ønske ham noget godt i Chelsea. Jeg håber han bliver et dyrt flop.  Thumbs Up

Men det er jo nok ikke lige her vi skal diskutere dette. Det emne har vi vist haft oppe før og bølgerne kom til at gå en smule højt. Det er udnøvendigt det sker igen  Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1985: 15 Feb 2011, 14:10 »

Daniel anklager dig alligevel bare for at være racist eller fascist.

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1986: 15 Feb 2011, 14:29 »

Jeg forstår ikke helt meningen i dit indlæg!?

Du laver grin med mig, for derefter at fortælle at vi ikke skal tage diskussionen, da det gik for vidt sidst. Åndssvagt!

Personligt har jeg ikke noget imod Torres, men selvfølgelig håber jeg da, at han ikke spiller godt, da det drager fordel for min klub.

mfsjovhat: Jeg troede den var slut, og hvis du har et problem må du skrive en PB!

verdenskrig
Manager

« Svar #1987: 15 Feb 2011, 14:32 »

Du laver grin med mig, for derefter at fortælle at vi ikke skal tage diskussionen, da det gik for vidt sidst. Åndssvagt!

Hvor er du nærtagende Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1988: 15 Feb 2011, 14:34 »

Hvor er du nærtagende Rullende Øjne

Du gør også situationen meget bedre, VK!  Huh

Du aner sikkert ikke hvad det handler om, så derfor ville jeg sætte stor pris på, hvis du bare lod være med at indblande dig.

verdenskrig
Manager

« Svar #1989: 15 Feb 2011, 14:36 »

Sikkert ikke, men jeg går ud fra du mener at han "gør grin med dig med" ved at lave nogle funny smilyer over din lille stavefejl..

Nu er jeg naturligvis ikke dig, men jeg har svært ved at se hvordan man kan blive sur/tvær over sådan en småting Opstemt.. Men fair det skal du da have lov til Peace

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #1990: 15 Feb 2011, 14:39 »

Jeg forstår ikke helt meningen i dit indlæg!?

Personligt har jeg ikke noget imod Torres, men selvfølgelig håber jeg da, at han ikke spiller godt, da det drager fordel for min klub.

mfsjovhat: Jeg troede den var slut, og hvis du har et problem må du skrive en PB!

Jeg laver grin med dig fordi du er fan af Mancheser Wink

Og diskutionen spanieren har vi haft og det vil nok kunne opfattes provokerende hvis en Man U og Liverpool fan begynder at diskutere og kritisere ham i en Chelsea tråd.

Jeg siger ikke vi ikke kan tage den igen, men det skal nok ikke foregå her Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1991: 15 Feb 2011, 14:40 »

Sikkert ikke, men jeg går ud fra du mener at han "gør grin med dig med" ved at lave nogle funny smilyer over din lille stavefejl..

Nu er jeg naturligvis ikke dig, men jeg har svært ved at se hvordan man kan blive sur/tvær over sådan en småting Opstemt.. Men fair det skal du da have lov til Peace

Det er ikke så meget det, det er måden han starter en debat, hvorefter han konkluderer at vi hellere må undlade den, grundet "de høje bølger" sidste gang. Men jeg havde faktisk ikke bemærket min stavefejl, og jeg troede at det var for at være flabet i sit indlæg.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1992: 15 Feb 2011, 14:41 »

Uha..
det vi så igår var ikke godt nok! Ineffektivitet når det bedst, spillere der ikke har den rette indstilling, minus Ramires og Luiz. Ancelotti må hellere fortælle dem hvad holdånd det er. Og så skal vi vidst have lidt skudtræning og afleveringstræning forud for mødet mod FCK.
Og jeg kan se frem til at blive drillet som bare pokker hele dagen i morgen, da jeg skal være sammen med 3 anti Chelsea fans..

THE BLUES FOR EVER!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1993: 15 Feb 2011, 14:42 »

Jeg laver grin med dig fordi du er fan af Mancheser Wink

Og diskutionen spanieren har vi haft og det vil nok kunne opfattes provokerende hvis en Man U og Liverpool fan begynder at diskutere og kritisere ham i en Chelsea tråd.

Jeg siger ikke vi ikke kan tage den igen, men det skal nok ikke foregå her Wink

Sorry, jeg har misforstået dig fuldstændig.

Jeg havde ikke set, at du havde skrevet min stavefejl med tyk skrift, og troede derfor at du var ironisk og jeg var idiot, fordi jeg håbede at han floppede.

Min fejl. Jeg var lidt for hurtigt i forsvarsposition.  Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1994: 15 Feb 2011, 18:58 »

Jeg gider egentlig ikke at have så meget fokus på Torres. Han skal nok komme, og han har min opbakning til fulde. Jeg synes han var udmærket i går. Han var ikke skarp, men han lavede de rigtige løb, og var langt bedre end mod Liverpool. Derimod vil jeg hellere koncentrere mig om holdet som helhed. Jeg er spændt på om Drogba er væk til sommer, jeg håber det ikke, men jeg tror desværre der er en pæn chance. Men det er spekulationer. Jeg købte Ekstra Bladet i dag, dog jeg så, der var en artikel om Chelsea. Om den periode vi har, og om opgøret mod FC København. Jeg synes medierne kører det lidt for meget op, men det skal de jo. Ståle var dog imponeret af os, og vi spillede heller ikke dårligt i går. Overhovedet. Jeg er spændt på kampen om en uge, og ryger vi ud, bliver jeg mobbet til jeg dør. Der står meget på spil. Men vi skal sgu have succes i Champions League, som jeg skrev i går aftes. Det fortjener vores profiler, og er der et hold der fortjener det, er det sgu os.

Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010