home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1015 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834180 gange)
korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1965: 14 Feb 2011, 21:59 »

Torres mangler godt nok skarphed og selvtillid. Vi har godt nok også mistet mange bolde i det opbyggende spil. Det går ikke, at vi spiller Torres, som vi plejer at spille Drogba for det går sgu galt.

Mange bolde, der er blevet sparket op mod Torres, har Fulham clearet med lethed. Torres har dog en hurtighed, og han er giftig i dybden. Bare ærgerligt, at vi først fik udnyttet det sent henne i første halveg.

Luiz har dog imponeret mig. Fantastisk til at læse spillet, og han er en eminent boldspiller. Allerede nu lever han op til hans prisskilt. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1966: 14 Feb 2011, 22:22 »

Vi har tabt mesterskabet - ikke for at være pessimist, men United har simpelthen kynismen i år, og der er nu så langt op, at I skal snuble mange gange, hvis ikke helt falde, for at vi skal kunne nå jer. Men hvis vi vinder begge kampe mod jer, har vi en mulighed (den sidste er dog først i 36. runde)

Du synes ikke det er pessimistisk? Først konstatere du at I er ude af mesterskabskampen, for derefter at se en mulighed, det forstår jeg ikke helt.

Sidder her og følger lidt med i kampen.

- Er meget enig med jer i, at Luiz spiller rigtig godt. Han virker taktisk klog og læser spillet godt. Samtidig byder han ind med noget i offensiven, selvom I mangler kynismen fremme på den sidste trejdedel af banen.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1967: 14 Feb 2011, 22:48 »

Du synes ikke det er pessimistisk? Først konstatere du at I er ude af mesterskabskampen, for derefter at se en mulighed, det forstår jeg ikke helt.

Sidder her og følger lidt med i kampen.

- Er meget enig med jer i, at Luiz spiller rigtig godt. Han virker taktisk klog og læser spillet godt. Samtidig byder han ind med noget i offensiven, selvom I mangler kynismen fremme på den sidste trejdedel af banen.
Jeg siger at jeg tror vi er ude af mesterskabskampen, og derefter siger jeg at jeg ikke er pessimistisk. Derfor er jeg realist og tror ikke vi kan komme tilbage - vi ser umiddelbart kun ud til at få 1 point mod Fulham...

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1968: 14 Feb 2011, 23:01 »

Og så var vi endda lidt heldige. På trods af at Malouda skulle have haft et straffe i første halvleg er vi heldige med at Luiz lidt urutinerede fejl ikke kostede os - i sidste ende - vigtigt point. Vi må tage det vi kan få, selvom det er alt for ringe ikke at kunne afgøre sin egen skæbne - vi skal i Champions League næste år... andet er en fiasko...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1969: 14 Feb 2011, 23:02 »

Ufatteligt vi ikke vinder. Jeg er ikke engang glad for Dempsey brænder, blot skuffet over vi ikke vinder. Vanvittig afslutning, og sådan er fodbold. Jeg fatter ikke en skid.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1970: 14 Feb 2011, 23:04 »

Ufatteligt vi ikke vinder. Jeg er ikke engang glad for Dempsey brænder, blot skuffet over vi ikke vinder. Vanvittig afslutning, og sådan er fodbold. Jeg fatter ikke en skid.
Ufatteligt er det ikke. Vi har 3-4 muligheder for mål, men der skal nogle gange mere til. Vi spiller ikke hurtigt eller direkte nok - vores spil bliver for statisk. Og som tidligere nævnt, nytter det ikke at smide bolde op i hovedet på Hangeland, når vi har valgt at spille med Torres.

Erzael
Manager

« Svar #1971: 14 Feb 2011, 23:09 »

Det var første gang idag, at jeg så David Luiz i kamp. Og jeg må sige, at jeg positivt overrasket. Dog ærgeligt at han får begået et klodset straffespark, men heldigvis for jer brænder Dempsey. Så må de give en kvajebajer i omklædningsrummet.

Af andre som jeg syntes gjort det godt for jer idag var Ramires. Gode afleveringer, et par gode skud, og generelt bare en god præstation. Dog var jeg sku skuffet over Torres. Jeg syntes virkelig ikke han lever op til den store sum der er blevet betalt for ham. Da Drogba kom ind i stedet for, kunne man hurtigt se at der begyndte at ske mere i feltet, og i kom frem til mere.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1972: 14 Feb 2011, 23:11 »

Det var første gang idag, at jeg så David Luiz i kamp. Og jeg må sige, at jeg positivt overrasket. Dog ærgeligt at han får begået et klodset straffespark, men heldigvis for jer brænder Dempsey. Så må de give en kvajebajer i omklædningsrummet.

Af andre som jeg syntes gjort det godt for jer idag var Ramires. Gode afleveringer, et par gode skud, og generelt bare en god præstation. Dog var jeg sku skuffet over Torres. Jeg syntes virkelig ikke han lever op til den store sum der er blevet betalt for ham. Da Drogba kom ind i stedet for, kunne man hurtigt se at der begyndte at ske mere i feltet, og i kom frem til mere.
Fuldstændig enig.

Synes faktisk Ramires overstråler både Lampard og Essien. Han kæmper virkelig for sagen. Det samme kan man ikke sige om Torres. For det første er hans skud, touch og driblinger ikke præcise nok. For det andet er hans presspil intet eksisterende, hvis man sammenligner med Drogbas. Men mon ikke han bare skal vænne sig til spillet - det håber jeg da...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1973: 14 Feb 2011, 23:26 »

Ufatteligt er det ikke. Vi har 3-4 muligheder for mål, men der skal nogle gange mere til. Vi spiller ikke hurtigt eller direkte nok - vores spil bliver for statisk. Og som tidligere nævnt, nytter det ikke at smide bolde op i hovedet på Hangeland, når vi har valgt at spille med Torres.
Jeg synes det er ufatteligt. Hele 2. halvleg er et stort pres på Fulhams mål, og at vi ikke skaber mere, er blot ringe af os. Jeg synes vi skulle have vundet, og at vi fortjente sejren. Men sådan er fodbold. Jeg fattede heller ikke de lange bolde, men jeg tror at Ancelotti giver Drogba chancen næste gang. Og så må Torres prøves på kanten, eller den lune stol på tilskuerpladserne. Jeg synes vi skal give manden en chance. Han har spillet halvanden kamp sammenlagt, og man kan ikke forvente han går direkte ind og bomber løs. Jeg er sikker på, det nok skal komme. Han er en dygtig angriber. Jeg er som jer begge, også ganske begjestret over Ramires, og har været det de seneste 5-7 kampe. Jeg synes virkelig han er god, og han har den helt rigtige indstilling. Det er ganske godt at se, og jeg er glad for jeg ikke dømte ham ude, efter hans første kampe. Luiz var også fantastisk i dag, og er der nogle jeg kan tilgive for at lave et straffespark i overtiden, så er det sgu ham. Han er boldsikker som bare fanden, hans overblik er godt, han har en god teknik, og sidst men ikke mindst, er han en god stopper. Han virker lovende.

Jeg er sindssygt skuffet, og alt dette er skrevet i vrede og skuffelse. Skuffelse over, at jeg har indset mesterskabet er væk, og skuffelse over at vi ikke vinder. Vi er nu 12 point efter United, og det vil sige, at de skal tabe en tredjedel af deres resterende kampe. Det gør de ikke. Heller ikke selv om, vi selv kan sørge for to af dem. Jeg ved ikke om de bliver mestre, for Arsenal er også et fint bud, men os bliver det ikke. Vores fokus skal nu ligge på at vinde Champions League. Vinder vi den, er alt godt, og det vil være den bedste sæson jeg har oplevet som Chelsea-fan. Jeg ved det lyder underligt, men jeg vil så gerne vinde den forbandet turnering. Jeg håber det sker i år. Jeg ved at spillere som Lampard, Drogba og Terry ønsker det mere end noget andet, og de to førstnævnte er begge 32 år. De vil vinde den, inden karrieren er slut. Det fortjener de også. Men nu håber jeg på en så god placering i Premier League, som muligt, og så succes i Champions League. Så vil sæsonen være god for mig.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1974: 14 Feb 2011, 23:29 »

Tak Fulham. Fantastisk ekstra fødselsdagsgave Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1975: 14 Feb 2011, 23:32 »

Tak Fulham. Fantastisk ekstra fødselsdagsgave Opstemt
Hvad skal vi bruge det til?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1976: 14 Feb 2011, 23:47 »

Dejligt resultat, set i mine øjne.

Jeg kan udmærket forstå din skuffelse, Jakob. Nu ser det rigtig svært ud.

Jeg kender godt den skuffelse. Skuffelsen over at man ikke formår at vinde, trods gode takter, som der jo var i dag. En spiller som Luiz har en afgørende rolle i dag, men det nytter lige lidt hvis man ikke er kynisk nok foran målet. Torres har ikke ligefrem fået verdens bedst tænkelige start, men som du selv nævner kan man ikke vuderer ham endnu. Han har kompetencerne til toppen, men han skal lige tilvende sig jeres system og komme i målform. Det skal nok komme...

JKJ
Gæst

« Svar #1977: 15 Feb 2011, 11:02 »

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke så hele kampen igår.

Men jeres postulat om at spanieren ikke er i form er altså helt hen i vejret.

Efter Daglish kom til i Liverpool spillede han faktisk noget af det bedste bold vi har set siden længe før VM.
Der var spilleglæde og han scorede mål eller var i oplægegrens rolle som vi ikke havde set længe.

Problemmet for spanieren er helt sikkert at han skal spilles ind i et helt nyt system og så skal han og de andre Chelsea spillere jo lige finde hinanden.

Men at han ikke er i form er altså ikke korrekt Wink

Edit: Suk og så sidder jeg og forsvarer spanieren, jøsses mig selv !  Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #1978: 15 Feb 2011, 12:06 »

Og så må Torres prøves på kanten, eller den lune stol på tilskuerpladserne. Jeg synes vi skal give manden en chance. Han har spillet halvanden kamp sammenlagt, og man kan ikke forvente han går direkte ind og bomber løs. Jeg er sikker på, det nok skal komme. Han er en dygtig angriber.

Måske kan man ikke direkte forvente at han går ind og høvler mål ind på samlebånd.. Det ville nok være lige lovlig optimistisk..

Men må man trods alt ikke forvente at ting som førsteberøring, driblinger, pres på boldholderen og simple løb til enten forreste eller bagerste stolpe virker.. Jeg synes ingen af de ting virker og Torres sejler rundt! Han ligner sgu nærmest en der spiller med tømmermænd.. Og Torres er i form.. Han spillede talrige kampe for Liverpool inden skiftet til jer, og var begyndt at live op..

Efter han er kommet til jer er han atter begyndt at se trist og grå og ugidelig ud.. Underligt når han nu er skifte til fantasiske Chelsea   crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1979: 15 Feb 2011, 12:26 »

Hehe VK, nogle gange ser man det man vil Smiley

Anywho, jeg tror ikke Torres kommer i topform, fysisk som selvtillidsmæssigt, før han får en god lang sommerpause. Jeg synes det er tydeligt, at selvom han måske fysisk set er på toppen så han kan holde 90 minutter, så har han ikke overskud hverken fysisk eller på selvtilliden, til at gøre den forskel som han har gjort før for Liverpool.

Nu må vi se, synes self det er fint hvis Chelsea ikke udnytter ham optimalt som Utd-fan, men synes det er synd hvis han ikke finder sit gamle jeg frem igen.

Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010