home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834098 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1890: 06 Feb 2011, 18:07 »

Synes nu mere Mikel og Essien har været ringe .

Vi skal alle være her.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #1891: 06 Feb 2011, 18:32 »

FLOT CHELSEA.. SOM JEG HAR SKREVET 50 GANGE ER I BARE IKKE KYNISKE NOK..

VIGTIGT FOR UNITED!!!!!

DeBuur
Manager

« Svar #1892: 06 Feb 2011, 18:56 »

Peace Ikke fordi jeg vil hovere... men hvilken debut syntes I Chelsea Fans Torres fik idag  Peace

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1893: 06 Feb 2011, 18:57 »

Hvor kan man da bare spille destruktivt, de ville jo intet. Alle mand på egen banehalvdel kampen igennem, det er ikke et tophold værdigt. Kom nu Liverpool. Men respekt for den måde de gjorde det på, de fik 3 point, ufortjent hvis man ser på hvem der ville noget. Tillykke.

Vil til slut gerne fremhæve David Luiz, synes han kom ind og viste meget lovende takter. Han kan noget med bolden, det har vi savnet. Glæder mig til at se ham starte inde i næste kamp.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1894: 06 Feb 2011, 18:58 »

Peace Ikke fordi jeg vil hovere... men hvilken debut syntes I Chelsea Fans Torres fik idag  Peace

Han lagde godt ud men han fik jo slet ikke noget og arbejde med efter de chancer så lidt bob bob debut  ..

Som Liverpool fan synes du så ikke Johnson lavede et straffe ?

Vi skal alle være her.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1895: 06 Feb 2011, 18:59 »

Er du gal. I mestrer jo evnen til at være ineffektive, det da helt vildt. Over de 90 minutter + overtiden får i på intet tidspunkt skabt en vanvittig farlig chance. Jeg tror, at det var Maloudas chance, der var jeres største (den var næsten 90 grader). Når, men ha' en fortsat god søndag folkens og tillykke med Torres - Den sidste brik der manglede, så i nu danner Oreo-angrebet.

Thaurat al Shabab

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1896: 06 Feb 2011, 18:59 »

Meget provokerende..
Han havde de svært i dag, men hvad kan man forvente overfor de meget defensive Liverpool spillere. Lad ham nu lige få 5 kampe til at spille sig ind på holdet. Derefter kan vi vurdere ham.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1897: 06 Feb 2011, 19:00 »

Hvor kan man da bare spille destruktivt, de ville jo intet. Alle mand på egen banehalvdel kampen igennem, det er ikke et tophold værdigt. Kom nu Liverpool. Men respekt for den måde de gjorde det på, de fik 3 point, ufortjent hvis man ser på hvem der ville noget. Tillykke.

Vil til slut gerne fremhæve David Luiz, synes han kom ind og viste meget lovende takter. Han kan noget med bolden, det har vi savnet. Glæder mig til at se ham starte inde i næste kamp.

Det sjove er, at selvom vi står stærkt og lavt, spillede vi stadig flottere og hurtigere bold end jer, da resultatet hed 0-0. Tror bare det fortæller mere om jer end det gør om os.

Thaurat al Shabab

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1898: 06 Feb 2011, 19:01 »

En ynkelig indstas fra vores side afsluttet med et logisk nederlag, med så ringe afleveringer, teknik og kreativitet får man ikke nogen point i PL. Tak til Peter Cech for at lade bolden hoppe lige forbi ham istedet for at tage den. Tak til Torres for en ussel debut og indsats. At vi så bliver snydt for at stort og torskedumt lavet straffespark af Johnson gør det ikke nemmere. Men vi er tilsyneladende ikke tilbage på rette spor alligevel, så ville vi ikke levere såan en indsats her.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #1899: 06 Feb 2011, 19:01 »

Meget provokerende..
Han havde de svært i dag, men hvad kan man forvente overfor de meget defensive Liverpool spillere. Lad ham nu lige få 5 kampe til at spille sig ind på holdet. Derefter kan vi vurdere ham.

Tag det helt bogstaveligt jeg ønsker ikke at provokere.. men en saglig vurdering af Torres  Peace

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1900: 06 Feb 2011, 19:03 »

Tag det helt bogstaveligt jeg ønsker ikke at provokere.. men en saglig vurdering af Torres  Peace

har forklaret hvad jeg synes om hans debut.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1901: 06 Feb 2011, 19:04 »

Er du gal. I mestrer jo evnen til at være ineffektive, det da helt vildt. Over de 90 minutter + overtiden får i på intet tidspunkt skabt en vanvittig farlig chance. Jeg tror, at det var Maloudas chance, der var jeres største (den var næsten 90 grader). Når, men ha' en fortsat god søndag folkens og tillykke med Torres - Den sidste brik der manglede, så i nu danner Oreo-angrebet.

Hvad fanden er et oreo-angreb? Udover at Oreo er en helt igennem forfærdelig ulækker kiks kan jeg ikke se hvad det har med fodbold at gøre

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1902: 06 Feb 2011, 19:05 »

Hvad fanden er et oreo-angreb? Udover at Oreo er en helt igennem forfærdelig ulækker kiks kan jeg ikke se hvad det har med fodbold at gøre

Det er vel 2 sorte spillere og en hvid spiller .

Vi skal alle være her.

Zone 43
Manager

« Svar #1903: 06 Feb 2011, 19:05 »

Hvad havde du forventet, de havde gjort? Spillet som Barcelona eller Real Madrid?

Skal man have en chance for, at få noget med fra Broen, eller andre svære udebaner, skal man fået lukket for offensiven. Og det fik de gjort. At de så krydrer det med en scoring, er bare prikken over i'et. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1904: 06 Feb 2011, 19:07 »

FLOT CHELSEA.. SOM JEG HAR SKREVET 50 GANGE ER I BARE IKKE KYNISKE NOK..

VIGTIGT FOR UNITED!!!!!

skrid ud af tråden og hæng dig i baghaven.

Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010