home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826987 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4965: 31 Jul 2012, 00:54 »

Nu kan man jo altså godt være racist, selvom man er sort, kære VK. Wink

Det er jo ligesom at sorte gerne må kalde hinanden for "nigger" og det må white boys ikke. Crazy world

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4966: 31 Jul 2012, 00:55 »

Det har du ret i VK, og som sagt, så tror jeg ikke, at hverken Rio eller Terry er racist, men jeg forstår egentlig godt FA's indgriben - de skal de jo gøre. Jeg synes bare det er tåbeligt af Rio, og han bør slukke Twitter i et stykke tid, da han åbenbart ikke kan finde ud af at bruge det.

verdenskrig
Manager

« Svar #4967: 31 Jul 2012, 00:57 »

Synes at alle spillere i PL burde skrive Fuck white/black people på deres twitter alt efter deres hudfarve. Bare for at give FA lidt at lave Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavidMadsen
Manager

« Svar #4968: 31 Jul 2012, 00:58 »

Synes at alle spillere i PL burde skrive Fuck white/black people på deres twitter alt efter deres hudfarve. Bare for at give FA lidt at lave Wink

Åh nej. Jeg har savnet Premier League alt for meget til at de tosser skal ødelægge de første otte runder!

Korzika
Gæst

« Svar #4969: 31 Jul 2012, 07:39 »

Jeg fatter bare hat af hva FA har med denne sag at gøre.. Hva spillerne laver i deres fritid er en sag for klubberne og politiet. Ferdinand kan ikke bringe noget som helst i miskredit når han ikke spiller en kamp mens han siger det.

I øvrigt er det en harmløs sætning hvis man spørger mig. Specielt med tanke på at det kommer fra en med samme hudfarve. Regler regler, begrænsninger og atter begrænsninger. Hvorfor laver FA ikke bare et total forbud af twitter nu de er i gang.
Rio kaldte Cole for choc-ice, hvilket hentyder til en person, som er sort, men opfører sig som en hvid og som derfor af andre sorte bliver betegnet som en forræder af den sorte race.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2012, 08:26 af Korzika » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4970: 31 Jul 2012, 08:02 »

Det er efterhånden en sikker fødselsdags- og julegave, og så må jeg selv betale for den sidste, hvis jeg ønsker den. Men udover at være fan af Chelsea FC, så er det også lidt et samlerobjekt, og jeg synes, det er sjovt at kigge tilbage på de mange trøjer, man har samlet ind i tidernes løb. Men ja, der er da for en del penge, men hvis det er det, man vil bruge sine penge på, ser jeg intet problem i det.

Hehe, jeg har det præcis ligedan. Jeg har også samtlige Arsenal-trøjer fra de sidste 8-9 sæsoner, og hvis ikke jeg får de nyeste i fødselsdags-/julegave, så må jeg selv ud og spendere, for de skal i samlingen allesammen. Jeg bruger de nyeste til at gå i, og når de så bliver udskiftet kommer de uddaterede i en ramme - så mangler jeg bare lige et sted at hænge dem op... Tunge

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4971: 31 Jul 2012, 10:54 »

Hvis du sviner en anden til på facebook etc., som du har i din omgangskreds må dette betegnes som internet-mobning. Og da Ferdinand og Cole udmærket kender hinanden må det vel svare til dette. Hvem der tager fat i sagen er vel egentlig ligegyldigt. Men Twitter kan vel lukke Ferdinands konto for upassende opførsel.

blomvikings
Manager

« Svar #4972: 31 Jul 2012, 12:18 »

Men Twitter kan vel lukke Ferdinands konto for upassende opførsel.

funny

PhilipFlink
Manager

« Svar #4973: 10 Aug 2012, 19:53 »

BREAKING: #Chelsea striker Romelu Lukaku joins West Brom on season-long loan deal.

Så.. nu har i reelt kun Torres som angriber, og hvis han vil prøve Sturridge der .. Skal der hentes en ind?

Korzika
Gæst

« Svar #4974: 10 Aug 2012, 19:59 »

BREAKING: #Chelsea striker Romelu Lukaku joins West Brom on season-long loan deal.

Så.. nu har i reelt kun Torres som angriber, og hvis han vil prøve Sturridge der .. Skal der hentes en ind?
2 angribere er ikke meget. Specielt når det er 2 lidt usikre kort. Jeg må dog sige, at jeg ikke rigtigt har lyst til at se et stort indkøb til angriberposten, når vi har Fernando Torres i truppen. Jeg foretrækker, at der ikke bliver købt nogle ind. 2 angribere er lidt smalt, men begge spillere er nødt til at bevise deres værd, og denne sæson syntes jeg de skal have chancen for det. Eventuelt kan man smide en Piazon ind eller forsøge med Hazard/Piazon i en Messi-rolle.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4975: 10 Aug 2012, 21:00 »

2 angribere er ikke meget. Specielt når det er 2 lidt usikre kort. Jeg må dog sige, at jeg ikke rigtigt har lyst til at se et stort indkøb til angriberposten, når vi har Fernando Torres i truppen. Jeg foretrækker, at der ikke bliver købt nogle ind. 2 angribere er lidt smalt, men begge spillere er nødt til at bevise deres værd, og denne sæson syntes jeg de skal have chancen for det. Eventuelt kan man smide en Piazon ind eller forsøge med Hazard/Piazon i en Messi-rolle.

Tror eller håber heller ikke på flere indkøb. Torres skal være manden i centrum som vores spids-angriber i år, og Sturridge er en glimrende andenvalg på den plads. Skulle der opstå skader kan man evt. leje en angriber til vinter eller smide Piazon/Oscar derop.

Synes det er fint Lukaku bliver lejet ud, tror godt vi kan forvente han bliver fast mand i WBA og får noget hår på brystet så han er klar til at spille for Chelsea sommeren 2013

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #4976: 12 Aug 2012, 12:38 »

Så er det dagen, hvor "Clash of the Cash" skal spilles. Har glædet mig utrolig meget til kampen, da jeg virkelig gerne vil se hvordan det "nye" Chelsea spiller. Især glæder jeg mig til at se vores nye offensiv, hvordan den klarer sig uden Drogba. Og så skal Hazard selvfølgelig også lige ses an.

Kan ikke blive andet end en god kamp Opstemt

PSN: Guldfck

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4977: 12 Aug 2012, 12:56 »

Nøj, hvor jeg glæder mig! Vi skal ud og vise, at vi er seriøst mesterskabskandidat er ved at tage det første trofæ mod sidste den forsvarende ligamestre! Utrolig vigtigt at få en god start - især for nogle af de nye spillere! Smiley

Nogen der har et clue om startopstillingen? Starter Hazard inde? Opstemt

DressKuku
Lilleputspiller
*

« Svar #4978: 12 Aug 2012, 13:19 »

Det lyder til, at alle er spændte på at se Hazard. Samme her. Jeg kan slet ikke vente.
Jeg håber virkelig, han spiller fra start.

Chamberlain15
Manager

« Svar #4979: 12 Aug 2012, 13:21 »

Nogen der ved hvor El Cashico bliver vist henne?

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010