home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827378 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4935: 27 Jul 2012, 19:18 »

Vi har bestemt et problem med den enorme trup, vi har nu. Den er for stor, og derfor burde vi sælge Benayoun, Malouda og Meireles. Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen i mit hoved med så mange kant- og midtbanespillere. Jeg er stor tiltaler for, at vi giver nogle at de unge Chelsea-gutter chancen. Den chance bliver mindre og mindre, da vi bliver ved med at handle ind.

Hvor skal en mand som Ramires spille henne? Manden kan IKKE bænkes, dertil er han alt alt for god og bestemt en af de bedste midtbanespillere i Europa. Skal han på kanten, eller skal Lampard eller Mikel ofres i start 11'eren? Det bliver meget spændende, men jeg føler, som de fleste andre Chelsea-fans sikkert også gør, at vi er nødt til at sælge ud.
Benayoun ryger 100 %, Malouda bør ryge og Meireles har jeg aldrig været stor fan af, så mon ikke han også ryger. Kakuta skulle ftersigende også være rygtet bort, og jeg tror desværre også det er for sent for ham at få succes i klubben. I defå optrædener han har fået, har han ikke vidst noget, og han formåede ikke engang at bide sig fast i Bolton/Fulham - kan ikke lige huske hvilken klub han var udelejet til af de to.
Hvis vi kommer af med dem, synes jeg det ser fornuftigt ud - De Bruyne får jo formentligt også en sæson i Werder nu her. Tror Ramires starter på midten med Mikel, med mindre det bliver OScar og Mikel, med Ramires på kanten. Det er for mig at se valget der skal træffes. Ser ikke Lampard i start 11´eren mere, men han skal nok få masser af spilletid, det er jeg ikke i tvivl om. Tror generelt vi kommer til at rotere meget, også fordi de offensive spillere kan spille flere pladser, hvilket egentlig gør at man kan holde alle tilfredse, ved måske kun endda at lave én udskiftning pr. kamp, og så sørge for at det går "på tur. Selvfølgelig skal formen tages med i betragtning i forhold til rotationen, men jeg ser muligheder for at alle kan få masser af spilletid qua deres store fleksibilitet Smiley

Oscar skal starte, hvis han kan spille som han gjorde mod Egypten - helt fantastisk at se det overblik og den uselviske indstillng til spillet, han har.

Korzika
Gæst

« Svar #4936: 27 Jul 2012, 19:34 »

http://www.bold.dk/nyt/John-Terry-tiltalt-af-FA

Fuldstændigt latterligt! FA viser endnu engang hvilke amatører de er. Jeg tror desværre de giver ham nogle kampdages karantæne. Ekstrem absurd i og med, at JT er blevet frikendt i det engelske retssystem og at sagen generelt er en kæmpe joke.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4937: 27 Jul 2012, 19:39 »

Fuldstændigt latterligt! FA viser endnu engang hvilke amatører de er. Jeg tror desværre de giver ham nogle kampdages karantæne. Ekstrem absurd i og med, at JT er blevet frikendt i det engelske retssystem og at sagen generelt er en kæmpe joke.
Det er jo dybt godnat. Kom så FA, kom så. Giv ham karantæne hele sæsonen.

verdenskrig
Manager

« Svar #4938: 27 Jul 2012, 20:34 »

Correct me if i am wrong, men som jeg har forstået det så har det engelske politi frikendt John Terry for at være racist. Derimod kan det engelsk forbund vel stadig godt sigte ham for racistiske udtalelser, for man kan jo godt sige noget racistisk uden at være decideret racist Smiley

Kan godt være jeg har forstået det forkert, men det er min tolkning af sagen  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #4939: 27 Jul 2012, 21:46 »

FA er jo generelt latterlige i mange situationer.
Om der er en sag her eller ej skal jeg lade være usagt, selvom JT jo har indrømmet at han sagde det han er blevet anklaget for i den civile retssag som jeg har forstået det ihf.

Men selv uden beviser og nogen 100% klarhed over hvad der præcist er sket og sagt kan man jo sagtens dømmes af FA.
Bare spørg Suarez og Liverpool.

Jeg er lidt splittet i den her sag. Jeg håber at FA følger om på den linie som de lagde i Suarez-gate, bare for lige at følge deres egen linie.
Men på den anden side håber jeg JT bliver frikendt hvis der ikke er nogle 100% klare beviser.

Men det er jo FA vi snakker om så aner ikke hvad udfaldet af sagen bliver.

Hvis nu han bliver dømt af FA, hvordan vil hans situation i klubben så være fremover? Jeg ved at han for mange er et ikon/legende.
Men når man tænker tilbage på de knap så heldige episoder han har været igennem de seneste år plus en evt racisme dom hvad er hans fremtid så i klubben?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4940: 27 Jul 2012, 22:00 »

Tror ikke det kommer til at ændre hans status på nogen måde, i hvert fald ikke i blandt de 'rigtige fans'. Hvis Henry var tiltalt for noget i samme boldgade havde det ikke raget mig en bønne.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4941: 27 Jul 2012, 22:43 »

Læste en artikel omhandlende racisme i Information, hvor der blandt andet skrives om Sol Campbells erfaringer samt hele fodboldmiljøets tabuisering af racismen. Stan Collymore udtalte i artiklen, at han ofte var blevet udsat for racisme i fodboldkampe, men at det ofte blot var en fortalelse fra andre spillere sket i kampens hede - og at han i disse situationer ikke tog sig af det. Hvis dette har været tilfældet med John Terry / Anton Ferdinand - sagen, så ser jeg ingen grund til at straffe manden. Det vigtige er ikke selve sprogbruget. Mange ord oprigtige betydning spiller ikke længere en rolle. Terry kunne sikkert ligesågodt have brugt et mindre værdiladet ord. Men hvis der virkelig er holdning bag, så har vi problemet.

FA kan være nok så latterlige i andre sager, men hvis retssagen viste at Terry mente hvad han sagde og dermed er racist - ja, så skal han også dømmes. Og så må der være noget galt med det engelske retssystem.

verdenskrig
Manager

« Svar #4942: 27 Jul 2012, 22:45 »

Hvis Henry var tiltalt for noget i samme boldgade havde det ikke raget mig en bønne.

Har det præcis på samme måde med Suarez.. Jeg kunne ganske enkelt ikke være mere ligeglad med hva han kaldte Evra  Rullende Øjne..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4943: 27 Jul 2012, 22:49 »

Har det præcis på samme måde med Suarez.. Jeg kunne ganske enkelt ikke være mere ligeglad med hva han kaldte Evra  Rullende Øjne..

Man kan i samme åndedrag også begynde at diskutere, om det ikke var noget han havde fortjent at få med på vejen, men det er så en anden boldgade og det skal man nok heller ikke begynde på af fare for at blive kaldt en fucking racist. Og jeg snakker naturligvis om Evra her  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #4944: 27 Jul 2012, 22:52 »

Man kan i samme åndedrag også begynde at diskutere, om det ikke var noget han havde fortjent at få med på vejen, men det er så en anden boldgade og det skal man nok heller ikke begynde på af fare for at blive kaldt en fucking racist. Og jeg snakker naturligvis om Evra her  Opstemt

Jeg er naturligvis ganske enig, og Suarez har da sagt pænere ting om Evra end jeg stod og råbte af ham foran TV-skærmen hjemme i stuen under den kamp, for jeg var mildest talt RASENDE Tunge  Djævel

Cool

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #4945: 27 Jul 2012, 23:13 »

Jeg er naturligvis ganske enig, og Suarez har da sagt pænere ting om Evra end jeg stod og råbte af ham foran TV-skærmen hjemme i stuen under den kamp, for jeg var mildest talt RASENDE Tunge  Djævel
  +1000

Korzika
Gæst

« Svar #4946: 30 Jul 2012, 20:13 »

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/7/30/3200905/so-i-met-david-luiz-on-friday#storyjump

En lille historie om en amerikansk CFC-fan, der lidt tilfældigt befinder sig i Miami på samme hotel som truppen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4947: 30 Jul 2012, 20:20 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-vil-fortsaette-indkoebstur

Please stop. Vi skal ikke blive ved bare fordi vi kan! Truppen er fantastisk, nu skal vi bare af med et par spillere (Malouda, Meireles, Romeu (lejes ud))

Pre-season so far har ikke set overbevisende ud, men det er pre-season sjældent.

Hvad synes i i øvrigt om vores nye tredje-trøje? Jeg er helt vild med den, og skal helt sikkert have den. Men hvem skal bag på? Oscar, Torres eller Hazard?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4948: 30 Jul 2012, 20:25 »

Jeg synes også, at 3. trøjen er fed. Jeg har haft alle trøjer de seneste mange sæsoner, så den skal da helt sikkert skaffes. Jeg regner med, at det bliver med Cahill, Ramires og så ved jeg ikke helt, hvem den sidste bliver endnu. Jeg vælger nok Terry. Bare fordi det er kontroversielt og fedt.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2012, 20:28 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #4949: 30 Jul 2012, 20:34 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-vil-fortsaette-indkoebstur

Please stop. Vi skal ikke blive ved bare fordi vi kan! Truppen er fantastisk, nu skal vi bare af med et par spillere (Malouda, Meireles, Romeu (lejes ud))

Pre-season so far har ikke set overbevisende ud, men det er pre-season sjældent.

Hvad synes i i øvrigt om vores nye tredje-trøje? Jeg er helt vild med den, og skal helt sikkert have den. Men hvem skal bag på? Oscar, Torres eller Hazard?
Jeg mener vi skal have en ny højreback - og ellers skal der helt klart sælges nogle spillere!

Jeg syntes du skal vælge Mata! Han leverede fantastisk sidste sæson, og ellers er han jo en flink fyr!

Jeg synes også, at 3. trøjen er fed. Jeg har haft alle trøjer de seneste mange sæsoner, så den skal da helt sikkert skaffes. Jeg regner med, at det bliver med Cahill, Ramires og så ved jeg ikke helt, hvem den sidste bliver endnu. Jeg vælger nok Terry. Bare fordi det er kontroversielt og fedt.
Terry er fandme awesome! Han er også en Chelsea-dreng!

Jeg skal også have bestilt en trøje. Enten skal det være vores normale hjemmetrøje uden spillertryk, ellers skal det være Champions of Europe-trøjen. Ellers kunne det være frækt, at få Zola #25 på en af de nye trøjer.

Denne t-shirt bliver helt sikkert også købt, når jeg kommer hjem fra ferie og får bestemt mig!

Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010