home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 346 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827386 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4950: 30 Jul 2012, 20:38 »

Ja, Terry kunne være for vildt. Men jeg har dog en Terry-trøje, og jeg vælger ham kun grundet hadet fra alle andre end os Chelsea-fans. Ellers kunne Mata også være cool, men han røg sgu på udebanetrøjen sidste år, så ham bliver det ikke i år. Ramires bliver helt sikkert valgt og nok også Cahill. Jeg kunne dog også godt tænke mig 20 McEACHRAN. Ham er jeg helt vild med.

Champions-trøjen er vel også et must have, nu når vi endelig vandt efter mange års kamp!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4951: 30 Jul 2012, 20:43 »

Mata bliver det måske på hjemmebanetrøjen som jeg også overvejer.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4952: 30 Jul 2012, 23:33 »

Jeg synes også, at 3. trøjen er fed. Jeg har haft alle trøjer de seneste mange sæsoner, så den skal da helt sikkert skaffes. Jeg regner med, at det bliver med Cahill, Ramires og så ved jeg ikke helt, hvem den sidste bliver endnu. Jeg vælger nok Terry. Bare fordi det er kontroversielt og fedt.
Det må da løbe op i en del trøjer efterhånden (og penge)! Forstår ikke helt hvorfor du har købt alle hvert år, men det er jo dit valg. Har selv "kun" en trøje fra 2001/2002 sæsonen (i børnestørrelse dog), to fra 2003/2004, en fra 2006/2007 og en af de nye hjemmebanetrøjer med Champions League-stjernen.

Jeg er ret forarget over den måde man forsøger at presse penge ud af fansene ved at fremstille hele tre nye trøjer hvert år. Fuldstændig unødvendigt. Synes det ødelægger lidt ved den enkelte trøje, at den blot er aktuel i en sæson. On-topic: Rent udseendemæssigt ser den nye tredjetrøje da udmærket ud.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4953: 30 Jul 2012, 23:38 »

Det må da løbe op i en del trøjer efterhånden (og penge)! Forstår ikke helt hvorfor du har købt alle hvert år, men det er jo dit valg. Har selv "kun" en trøje fra 2001/2002 sæsonen (i børnestørrelse dog), to fra 2003/2004, en fra 2006/2007 og en af de nye hjemmebanetrøjer med Champions League-stjernen.

Jeg er ret forarget over den måde man forsøger at presse penge ud af fansene ved at fremstille hele tre nye trøjer hvert år. Fuldstændig unødvendigt. Synes det ødelægger lidt ved den enkelte trøje, at den blot er aktuel i en sæson. On-topic: Rent udseendemæssigt ser den nye tredjetrøje da udmærket ud.
Det er efterhånden en sikker fødselsdags- og julegave, og så må jeg selv betale for den sidste, hvis jeg ønsker den. Men udover at være fan af Chelsea FC, så er det også lidt et samlerobjekt, og jeg synes, det er sjovt at kigge tilbage på de mange trøjer, man har samlet ind i tidernes løb. Men ja, der er da for en del penge, men hvis det er det, man vil bruge sine penge på, ser jeg intet problem i det.

Korzika
Gæst

« Svar #4954: 31 Jul 2012, 00:08 »

http://www.bold.dk/nyt/Rio-sigtet-for-upassende-Twitter-besked

Btw, lidt at lune sig over! Intelligent er han han ikke! Nok nærmere en dobbeltmoralsk hykler!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4955: 31 Jul 2012, 00:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Rio-sigtet-for-upassende-Twitter-besked

Btw, lidt at lune sig over! Intelligent er han han ikke! Nok nærmere en dobbeltmoralsk hykler!
Jeg læste det godt tidligere i dag. Det er simpelthen så dumt, men du har ret, det er hamrende sjovt. Døm ham og frikend Terry, og jeg vil som altid mene, at Terry er genial.

verdenskrig
Manager

« Svar #4956: 31 Jul 2012, 00:12 »

Hvor er det latterligt helt seriøst.. Det er jo helt ude i hampen det FA har gang i. Magtsyge idioter.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4957: 31 Jul 2012, 00:15 »

Tja, det kan man sige, VK, men det er jo også tåbeligt af Rio. Jeg tror ikke, at Terry er racist, og jeg tror heller ikke Rio er det, men det er jo åndssvagt, at han skal skrive sådan om Cole. Fuldstændig unødvendigt. Fergie skulle måske slukke hans internet i en periode.

Anfield Road
Manager

« Svar #4958: 31 Jul 2012, 00:20 »

Hvor er det latterligt helt seriøst.. Det er jo helt ude i hampen det FA har gang i. Magtsyge idioter.

Jeg synes at alle de her sager er blevet kørt helt op på et niveau hvor det slet ikke hører hjemme. Og det er også af spillerne selv. Og når gud og hver mand så også skal ind og blande sig, så kan man jo ikke finde hverken hoved eller haler i de her sager. Der er blevet spillet poker som bare fanden i de her sager. Det er helt ude af proportioner.

desuden synes jeg også håndteringen og behandlingen af de her sager fra FA har været helt skandaløs. Kan kun være enig med VK.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4959: 31 Jul 2012, 00:24 »

Lige et tankespind angående Neymar.

Tror I ikke, at det det nu rent faktisk er realistisk, at Neymar nu ville overveje et skifte til os igen? Vi har været ude efter ham længe, og selvom han har sagt, at han først forlader klubben i 2014 og tilsyneladene gerne vil til Spanien, kunne tilgangen af brasilianske og unge meget talentfulde spillere, kommende stjerner og en Abramovich der viser tydelig ambition, ikke få Neymar til at revurdere de tanker han hidtil har haft? Det tror jeg rent faktisk en smule på, og så da gerne at han røg til klubben frem fro Moses, hvis vi absolut skal hente flere, selvom han selvfølgelig vil være markant dyrere.

Det vil selvfølgelig endnu engang give en postitiv hovedpine i forhold til midtbanen. Vi skal selvfølgelig have lejet nogle spillere ud og solgt andre, men det ville i givet fald, i følge mig, blive følgende 6 spillere der skulle kæmpe om de 5 startpladser: Neymar, Hazard, Mata, Mikel, Ramires og Oscar. Hertil kommer så en Marin der også ville kunne indgå i rotationen samt en mulig placering af Neymar på toppen i nogle kampe. Det ville give os mange muligheder, spørgsmålet er om alle vil kunne holdes tilfredse.

Ser egentlig ikke gerne at vi henter flere spiller - det skulle da så være en mere offensivt kompetent højreback, men Neymars talent og potentiale er simpelthen bare så abnormt, at det ville være for vildt at få ham til klubben.

Hvad er jeres holdning, og tror I det er realistisk?

verdenskrig
Manager

« Svar #4960: 31 Jul 2012, 00:24 »

Tja, det kan man sige, VK, men det er jo også tåbeligt af Rio. Jeg tror ikke, at Terry er racist, og jeg tror heller ikke Rio er det, men det er jo åndssvagt, at han skal skrive sådan om Cole. Fuldstændig unødvendigt. Fergie skulle måske slukke hans internet i en periode.

Folk i den her branche skal bare tage at gro nogle større kogler og lade være med at være så nærtagende..
Man kan snart ikke skrive noget uden at være racist, venter bare på at politiet en dag banker på min dør efter alt hva jeg har skrevet om N Doye i tidens løb på facebook....

Rio er selv sort og skriver noget som enhver idiot bør kunne se er ment i sjov.. Men ja det er da racistisk.. Jesus FA gå dog hjem og spis nogle småkager og lav en kop kaffe hvis i mangler noget at foretage jer crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #4961: 31 Jul 2012, 00:29 »

Folk i den her branche skal bare tage at gro nogle større kogler og lade være med at være så nærtagende..
Man kan snart ikke skrive noget uden at være racist, venter bare på at politiet en dag banker på min dør efter alt hva jeg har skrevet om N Doye i tidens løb på facebook....

Rio er selv sort og skriver noget som enhver idiot bør kunne se er ment i sjov.. Men ja det er da racistisk.. Jesus FA gå dog hjem og spis nogle småkager og lav en kop kaffe hvis i mangler noget at foretage jer crazy
Rio's kommentar var bestemt ikke ment i sjov. Det som Rio har kaldt Ashley Cole er bestemt ikke pænt og konteksten var jo ganske alvorlig.

verdenskrig
Manager

« Svar #4962: 31 Jul 2012, 00:38 »

Jeg fatter bare hat af hva FA har med denne sag at gøre.. Hva spillerne laver i deres fritid er en sag for klubberne og politiet. Ferdinand kan ikke bringe noget som helst i miskredit når han ikke spiller en kamp mens han siger det.

I øvrigt er det en harmløs sætning hvis man spørger mig. Specielt med tanke på at det kommer fra en med samme hudfarve. Regler regler, begrænsninger og atter begrænsninger. Hvorfor laver FA ikke bare et total forbud af twitter nu de er i gang.

Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4963: 31 Jul 2012, 00:51 »

Nu kan man jo altså godt være racist, selvom man er sort, kære VK. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4964: 31 Jul 2012, 00:52 »

Selvfølgelig kan man være racist, men det giver jo ingen mening at være racist over for en med sin egen hudfarve Rullende Øjne Grin Men ja ved godt det kan gå begge veje, og det har faktisk også været et argument jeg tidligere har brugt i andre debatter :Q

Cool

Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010