home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826927 gange)
ptrN
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4995: 12 Aug 2012, 16:06 »

Hvis du læser er det heller ikke det jeg skriver... jeg siger bare, at det er så lidt debatskabende at det er rent Troll at skrive i det i Chelsea tråden istedet for at komme med argumenter for det?

Læste du hvad jeg skrev, så sagde jeg at jeg var enig! - Jeg argumenterede for at hæve debatniveauet, og ikke komme med oneliners... istedet for at forsvarer ham skulle du måske også komme med dine betragtninger, som bakker det op, istedet for bare at sidde der og trolle videre og sige ... han har jo ret...

Man må da mene hvad man vil, men det andet er jo ikke at ville tage en debat og bare lade provokere og troll'e for vildt.. og det er desværre mentaliteten, istedet for at hæve niveauet og komme med sine argumenter. Jeg har nada respekt for de oneliners!

Jeg ved du hader Chelsea, men gider du ikke forholde dig til holdet og komme med dine analyser frem for bare at koge det ned til en linie, så så jeg skullere folk holdt sig i chatten.
Jeg hader ikke Chelsea. Jeg har ikke noget tilhørsforhold til oliehold, derfor hader jeg heller ikke City. Jeg hader Tottenham derimod, men nok om det.

Jeg troller ikke. Du skriver at det er tidligt at konkludere noget ud fra et hold han ikke har set spille. Det er jo heller ikke hans intention, han er ikke ude på at komme med en konklusion af et Chelsea-hold som han har set spille. Det er derimod mener, er at han synes ikke Chelsea ser skræmmende ud på papiret.

Det er der forskellen ligger.

At han ikke ligger op til en debat har du fuldstændig ret i. Og at jeg ikke gør? Jaeh, det var ikke min intention at bidrage til debatten, eller skabe en selv men blot at påpege at han rent faktisk godt kunne skrive det han gjorde.

welbz is dat guy

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4996: 12 Aug 2012, 16:06 »

Desuden fik "han" umiddelbart fuldstændig ret!

Tjah ... Spørgsmålet er jo hvad der var sket, hvis Savic havde fået sit andet gule kort istedet? Det er igen direkte unuanceret at kommentere sådan. Chelsea førte 1-0 indtil pausen og var så en mand i undertalt - og så konkludere du umiddelbart du fik ret?

Jøsses inkompetent debatniveau... Men ja - lad os konkludere at 11 mod 10 er Man C bedre... surprise... Smiley

Jeg kan kun forholde mig til at i første halvleg, var Chelsea ikke bedst, men skarpest og viste nogenlunde takter uden at være lige så defensiv som sidste sæson. Jeg ser det går fremad, men at vi stadig ikke har den opstilling og det hold der bare kan spille med i de store kampe.

Vi skal have stabiliseret forsvaret - John Terry (sorry to say) er blevet for gammel (Ind med Cahill) - Jeg kan stadig ikke helt greje Luiz, for jeg syntes faktisk han sidst i forrige sæson viste klasse til at være starter, men han har idag virket til at være tilbage i samme rille som den første tid i klubben.

Derudover mener jeg at vi mangler en defensiv midtbane med høj kvalitet, stort løbepensum og kan bryde opspillet. Han skal være aggressiv som Gattuso, men lidt mere fair spillende - men en spiller der gerne må tage nogle kort igennem sæsonen.

Før vi har det på plads, så tror jeg ikke at vi spiller med om topplaceringen.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #4997: 12 Aug 2012, 16:52 »

Man kan se opstillingen lidt i et andet perspektiv...

Vi spiller jo generelt ikke god fodbold i det meste af sidste sæson, det blev væsentlig bedre i den sidste del af sæsonen, men i Premier League var det stadig en meget blandet fornøjelse.

Når man ser opstillingen, som jeg er meget tilfreds med, så er det jo ikke fordi at der er ændret markant på den! Hvorfor er det lige folk tror vi er kandidater til mesterskabet, fordi vi har hentet Hazard og Oscar? Er Hazard virkelig så god, at han kan hive et lidt mere end middelmådigt fodboldhold fra en 5.-6. plads til at være mesterskabskandidat ... Kan Oscar? Og kan de sammen?

Jeg er med på at vi forhåbentlig får Azpilicueta til vores højre back, og dermed kan forstærke os lidt på den plads i forhold til sidste år - men så længe det er Ivanovic der spiller pladsen er jeg rimelig rolig. Men klart en decideret højreback er en fordel.

Jeg håber selvfølgelig på en placering i toppen af ligaen, men pt. tror jeg ikke vi har forstærket holdet tilstrækkeligt til at vi har bredden til at tage et mesterskab, men håbet og drømmen lever!

I dagens kamp er jeg meget sikker på vi giver City kamp til stregen i en tæt kamp, men at vi trækker det korteste strå i kampen om årets første trofæ.

Set på papiret mener jeg, at vi godt kan betegnes som mesterskabskandidat er. Men papir gør jo ikke det hele. Vi må afvente den næste måneds tid og se hvordan spillet forløber der.

Tilførslen af Oscar, Hazard og Marin er jo fornuftig set i det lys, at vi manglede kreative kræfter sidste sæson og det kan alle disse 3 spillere bringe. Derudover er i sær Oscar og Hazard et niveau over Malouda, Kalou osv. Vi mangler imo en højreback. En spiller, der meget gerne må komme fra det sydfranske. Smiley

Han konkluderer jo ikke at de ikke er skræmmende. Han siger de ikke virker skræmmende, i hans optik.

Han ramte vidst et ømt punkt der.
Hehe, hvordan ved du om han ramte et ømt punkt? 

Som de andre siger, så har vi spillet ubetydelige pre-season kampe. Om han skrev sit indlæg på grundlæg af startopstillingen ved jeg ikke, men syntes jo vores XI ser ganske stærk ud på papiret.

Desuden fik "han" umiddelbart fuldstændig ret!
Nej, du fik ikke ret. Heller ikke på det givne tidspunkt dit indlæg blev skrevet. Chelsea vinder første halveg 1-0 mod et stærkt Manchester City-hold. En ret lige halveg. Anden halveg er en anden snak, men Chelsea var undertal og du kan ikke bruge 10 mod 11 til noget som helst. 

Jeg kan kun forholde mig til at i første halvleg, var Chelsea ikke bedst, men skarpest og viste nogenlunde takter uden at være lige så defensiv som sidste sæson. Jeg ser det går fremad, men at vi stadig ikke har den opstilling og det hold der bare kan spille med i de store kampe.

Vi skal have stabiliseret forsvaret - John Terry (sorry to say) er blevet for gammel (Ind med Cahill) - Jeg kan stadig ikke helt greje Luiz, for jeg syntes faktisk han sidst i forrige sæson viste klasse til at være starter, men han har idag virket til at være tilbage i samme rille som den første tid i klubben.

Derudover mener jeg at vi mangler en defensiv midtbane med høj kvalitet, stort løbepensum og kan bryde opspillet. Han skal være aggressiv som Gattuso, men lidt mere fair spillende - men en spiller der gerne må tage nogle kort igennem sæsonen.
Jeg syntes nu ellers, at vi I første halveg viser, at vi sagtens kan spille op med City i en halveg, der i mine øjne er ganske lige. Det er i mine øjne et godt tegn.

Og ja JT er efterhånden blevet 31. Men alder skal altså ikke have noget at gøre med vores startopstilling. Det skal præstationer i kampe og træning. I dag så vi en solid JT, der stort set vandt alle hans dueller. Det kunne være en idé at justere på centerforsvaret, men så er det i mine øjne David Luiz, der skal på bænken. Han var usikker i dag og nogle af symptomerne fra første del af sidste sæson var desværre tilstede i dag. JT's betydning i omklædningsrummet og på banen er undværlig og som han spiller i dag, så skal der ikke være i tvivl om hans berettigelse i startopstillingen.

Mikel var ikke god i dag, men jeg syntes vi skal have lidt is på. Mikels og Lampards samarbejde sidste sæson har en stor del af æren for vores trofæer sidste sæson. Derudover sidder jeg personligt med det håb, at Essien kan finde dele af hans spil frem fra dengang han var på toppen. Da Essien var på toppen fik han jo alle til at ligne hans bitch. Derudover skal det lige slåes fast, at Essien på toppen var bedre end Gattuso på toppen. Wink

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4998: 13 Aug 2012, 06:59 »

Korzika: Hvad med lidt negativt omkring Chelsea? Du snakker dit hold op til noget, de ikke er. Tror, at det er Champions League trofæet der har gjort det. City spillede en elendig første halvleg, men satte tryk på i 2. halvleg. Javel, 10 mod 11, men de viste et helt andet tempo og jeg tvivler på, at Chelsea selv 11 mod 11 havde holdt fast i føringen. Lampard - Mikel fungere i mine øjne ikke, det går simpelthen alt alt for langsomt - specielt hvis man vil satse på omstillingerne i de store kampe, som meget kunne tyde på. Desuden tror jeg også, at de kan få en tendens til at spille alt for langsomt mod de små hold som parkerer spillerbussen ind foran målet. Hazard, Oscar, Marin og snart Victor Moses - det er fire spillere til ca. to positioner. Gode forstrækninger, men udfra Oscars præstationer ved OL, så går der et år eller to, før hans 250-millioner-potentiale bliver vist frem. Jeg er ked af at sige det, men tror godt du kan pakke dine mesterskabsdrømme sammen. En trejdeplads er et meget realistisk mål.

blomvikings
Manager

« Svar #4999: 13 Aug 2012, 08:24 »

Korzika: Hvad med lidt negativt omkring Chelsea? Du snakker dit hold op til noget, de ikke er. Tror, at det er Champions League trofæet der har gjort det. City spillede en elendig første halvleg, men satte tryk på i 2. halvleg. Javel, 10 mod 11, men de viste et helt andet tempo og jeg tvivler på, at Chelsea selv 11 mod 11 havde holdt fast i føringen. Lampard - Mikel fungere i mine øjne ikke, det går simpelthen alt alt for langsomt - specielt hvis man vil satse på omstillingerne i de store kampe, som meget kunne tyde på. Desuden tror jeg også, at de kan få en tendens til at spille alt for langsomt mod de små hold som parkerer spillerbussen ind foran målet. Hazard, Oscar, Marin og snart Victor Moses - det er fire spillere til ca. to positioner. Gode forstrækninger, men udfra Oscars præstationer ved OL, så går der et år eller to, før hans 250-millioner-potentiale bliver vist frem. Jeg er ked af at sige det, men tror godt du kan pakke dine mesterskabsdrømme sammen. En trejdeplads er et meget realistisk mål.

Helt enig. Desuden plejer det heller ikke, at gå godt lige med det samme, når der er kommet 4 nye potentielle startere til klubben (med forudsætning for, at i køber en ny højre back). Ting tager tid, og Korzika's syn på tingene er lige så skræmmende optimistiske som en anden Chelsea fan jeg kender. I har ALTID en grund eller et forsvar til nogle kritiske spørgsmål eller synspunkter Smiley Nogle gange er man bare ikke verdensmester til det hele.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2012, 08:26 af blomvikings » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5000: 13 Aug 2012, 12:32 »

verdenskrig
Manager

« Svar #5001: 13 Aug 2012, 12:34 »

Hold kæft mand hvor er det sindsygt.. Det er sjældent jeg siger det her, men den tackling er jo fuldstændig rablende sindsyg.. Han bytter lige om på Kolarovs højre og venstre ankel, det er da et rent mirakel at han ikke laver en Eduardo på ham der..

Fuldkommen ude i hampen den tackling overvej det tilløb han tager Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5002: 13 Aug 2012, 15:35 »

Helt enig. Desuden plejer det heller ikke, at gå godt lige med det samme, når der er kommet 4 nye potentielle startere til klubben (med forudsætning for, at i køber en ny højre back). Ting tager tid, og Korzika's syn på tingene er lige så skræmmende optimistiske som en anden Chelsea fan jeg kender. I har ALTID en grund eller et forsvar til nogle kritiske spørgsmål eller synspunkter Smiley Nogle gange er man bare ikke verdensmester til det hele.
Jeg går ud fra, at det er mig, du hentyder til her. Jeg vil ikke sige, at jeg er mere optimistisk, end jeg har grund til at være. Jeg synes, at vores hold er vanvittigt godt, og set ud fra truppen burde vi kunne spille med om mesterskabet. Jeg er enig i, at forsvaret er det svageste punkt, men jeg mener samtidig ikke, at der er mange forsvar i ligaen, der er bedre end vores. Luiz er blevet meget bedre til at pakke hjerneblødningerne væk, mens Terrys betydning for holdet er ubeskrivelig. Luiz dummede sig mod City, og det håber jeg bestemt ikke er en tendens, der fortsætter. Men ellers synes jeg, at Luiz er god. Hvem der bliver makkeren til Terry af ham og Cahill, ved jeg intet om, men uanset hvem det bliver, synes jeg ikke, det er en dårlig spiller. Vi så skidt ud mod City nede bagi, det erkender jeg gerne, men når man tager i mente, at det var med 10 mand og den måske bedste offensiv i ligaen, så er jeg fortrøstningsfuld.

Både Korzika og jeg selv kender holdet rigtig godt, og det er måske derfor, at vi tager det roligt. Vi tror ikke, at vi er verdensmestre i noget som helst, og vi er godt klar over, at Hazard, Marin, Oscar osv ikke laver hattrick hver weekend, men set i lyset af spillermateriale og konkurrenterne ringer der ingen alarmklokker.

blomvikings
Manager

« Svar #5003: 13 Aug 2012, 16:12 »

Jeg går ud fra, at det er mig, du hentyder til her. Jeg vil ikke sige, at jeg er mere optimistisk, end jeg har grund til at være. Jeg synes, at vores hold er vanvittigt godt, og set ud fra truppen burde vi kunne spille med om mesterskabet. Jeg er enig i, at forsvaret er det svageste punkt, men jeg mener samtidig ikke, at der er mange forsvar i ligaen, der er bedre end vores. Luiz er blevet meget bedre til at pakke hjerneblødningerne væk, mens Terrys betydning for holdet er ubeskrivelig. Luiz dummede sig mod City, og det håber jeg bestemt ikke er en tendens, der fortsætter. Men ellers synes jeg, at Luiz er god. Hvem der bliver makkeren til Terry af ham og Cahill, ved jeg intet om, men uanset hvem det bliver, synes jeg ikke, det er en dårlig spiller. Vi så skidt ud mod City nede bagi, det erkender jeg gerne, men når man tager i mente, at det var med 10 mand og den måske bedste offensiv i ligaen, så er jeg fortrøstningsfuld.

Både Korzika og jeg selv kender holdet rigtig godt, og det er måske derfor, at vi tager det roligt. Vi tror ikke, at vi er verdensmestre i noget som helst, og vi er godt klar over, at Hazard, Marin, Oscar osv ikke laver hattrick hver weekend, men set i lyset af spillermateriale og konkurrenterne ringer der ingen alarmklokker.

Det var faktisk Korzika jeg hentydede til lige i denne omgang, men jeg er sikker på at jeg også kan finde eksempler hvor jeg mener du er for optimistisk Smiley
Men jeg er da helt enig med dig i, at i er et tophold, og i har hentet klassespillere til klubben.
Om Luiz har pakket sine hjerneblødninger væk er svært at bedømme endnu, specielt efter Shitty kampen.
Og ja, JT er rigtig vigtig for Chelsea, og forsvaret generelt er også et top 3/5 forsvar i PL, hvilket det også burde være med de ambitioner, og den måde Chelsea spillede fodbold på sidste sæson.

Men jeg mener stadigvæk, at de Chelsea fans jeg kender, aldrig kan indrømme negative ting om klubben/holdet. Dog har jeg ikke mere end et par stykker, men da jeg så så Korzikas indlæg herinde, måtte jeg lige kommentere på det Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #5004: 13 Aug 2012, 18:13 »

Undskyld, men du tager ord ud af min mund, som jeg ikke har sagt. Du er simpelthen nødt til at læse hvad jeg skriver. Jeg skriver, at vi på papiret godt kan anses for at være mesterskabskandidat er. Jeg har ikke udtrykt, at jeg har mesterskabsdrømme. Jeg har blot sagt, at vi på papiret har et hold, der har kvalitet til at spille med på mesterskabet.

Hej. Nævn venligst de syn på tingene, som du mener er skræmmende optimistiske. Smiley
« Seneste Redigering: 13 Aug 2012, 18:15 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5005: 13 Aug 2012, 19:56 »

At sige Mikel og Lampard ikke fungerer er en vanvittig udtalelse. Jeg tror aldrig i mit liv, jeg vil glemme, hvor gode de to var under Di Matteo i sidste sæson.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5006: 13 Aug 2012, 20:22 »

At sige Mikel og Lampard ikke fungerer er en vanvittig udtalelse. Jeg tror aldrig i mit liv, jeg vil glemme, hvor gode de to var under Di Matteo i sidste sæson.

Ja, og Mike Jensen og Frank Semou er en skræmmende central midtbane for Brøndby... Come on

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5007: 13 Aug 2012, 20:28 »

Ja, og Mike Jensen og Frank Semou er en skræmmende central midtbane for Brøndby... Come on
Du snakker om to klassespillere i Lampard og Mikel. To klassespillere er ikke det samme som, at de kan fungerer godt sammen, men det gjorde de. De fungerede fremragende, og som Korzika skrev tidligere, så er deres andel i vores Champions League-trofæ enorm. Du har ikke set Chelsea spille, hvis du mener det der.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5008: 13 Aug 2012, 20:36 »

Du snakker om to klassespillere i Lampard og Mikel. To klassespillere er ikke det samme som, at de kan fungerer godt sammen, men det gjorde de. De fungerede fremragende, og som Korzika skrev tidligere, så er deres andel i vores Champions League-trofæ enorm. Du har ikke set Chelsea spille, hvis du mener det der.

Lampard og Mikel var ja rigtig blandt de bedre sidste sæson, men de var langt fra et mesterskab. Det var heller ikke dem, som var grunden til at man vandt CL eller FA cuppen. Jeg synes fx at Mikel er en forældet fodboldspiller. Han kan simpelthen ingenting når han bliver sat under pres, og det mener jeg en defensiv midtbanespiller skal kunne nu til dags! Og Lampard, selvom du nok ikke vil indrømme det, er ikke hvad han har været. Der må jeg sige, at jeg er helt enig med David Villa, for der har de andre tophold altså nogle bedre midtbaner.

Jeg synes dog stadig Chelsea har investeret rigtig godt i denne sæson. De har netop fået de kreative kræfter ind og kan de få spillet dem sammen, så har man bestemt ikke en klassetrup. Mikel og Lampard er bare ikke verdensklasse på midten!

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5009: 13 Aug 2012, 20:50 »

Lampard og Mikel var ja rigtig blandt de bedre sidste sæson, men de var langt fra et mesterskab. Det var heller ikke dem, som var grunden til at man vandt CL eller FA cuppen. Jeg synes fx at Mikel er en forældet fodboldspiller. Han kan simpelthen ingenting når han bliver sat under pres, og det mener jeg en defensiv midtbanespiller skal kunne nu til dags! Og Lampard, selvom du nok ikke vil indrømme det, er ikke hvad han har været. Der må jeg sige, at jeg er helt enig med David Villa, for der har de andre tophold altså nogle bedre midtbaner.

Jeg synes dog stadig Chelsea har investeret rigtig godt i denne sæson. De har netop fået de kreative kræfter ind og kan de få spillet dem sammen, så har man bestemt ikke en klassetrup. Mikel og Lampard er bare ikke verdensklasse på midten!
Mikel er hamrende undervurderet. Han er ikke et lyn, men ellers kan han alt. Hans teknik og overblik er vanvittigt og hans evne som skraldemand er også god. Han er også på hold i en klub, hvor der er utallige gode midtbanespillere, det siger også en del. Jeg synes, han er en rigtig klassespiller. Lampard er da faldet i kadence, det indrømmer jeg gerne, men han er stadig en klassespiller. Ingen giver de to hele æren, for det var i den grad en holdpræstation, men de fleste nævner nu også Drogba som den altafgørende spiller.

Det er stadig noget vanvittigt sludder at sige, at de ikke fungerer sammen.

Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010