home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826965 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4980: 12 Aug 2012, 13:22 »

Nogen der ved hvor El Cashico bliver vist henne?

Canal 9 eller, en af disse danske kanaler Smiley der ligger lige op af hinanden Wink

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4981: 12 Aug 2012, 13:24 »

6'eren.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4982: 12 Aug 2012, 13:29 »

6'eren.

as i said, en af disse kanaler, der ligger op af hinanden Wink

Korzika
Gæst

« Svar #4983: 12 Aug 2012, 13:48 »

Nogen der ved hvor El Cashico bliver vist henne?
10hi f9z! Som de andre siger, så bliver den vist på 6'eren. Du skulle se kampen - det er 2 hold, der rent faktisk har vundet trofæer på det seneste!

DAGENS XI:
Cech
Ivanovic, Luiz, Terry, Cole,
Lampard, Mikel,
Ramires, Mata, Hazard,
Torres

Har glædet mig til at se holdet i noget der ligner en betydende kamp! Er virkelig spændt på at se hvordan de offensive folk vil spille. Derudover bliver det interessant at få et fingerprej om hvordan Robbie vil spille i år.

Jeg tror det bliver en kamp, der bliver tæt. Jeg vil dog vurdere City til at være små favoritter. Mit bud er 1-1 i ordinær tid.

DressKuku
Lilleputspiller
*

« Svar #4984: 12 Aug 2012, 14:19 »

Ramires, Mata og Hazard. Huha, det er giftigt. Jeg kan slet ikke vente til kampstart.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4985: 12 Aug 2012, 14:24 »

Synes ikke Chelsea mandskabet virker særligt skræmmende. Det ligner meget et hold der vil spille på omstillinger og forsøge at overlade initiativet til Man City.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4986: 12 Aug 2012, 14:27 »

Man kan se opstillingen lidt i et andet perspektiv...

Vi spiller jo generelt ikke god fodbold i det meste af sidste sæson, det blev væsentlig bedre i den sidste del af sæsonen, men i Premier League var det stadig en meget blandet fornøjelse.

Når man ser opstillingen, som jeg er meget tilfreds med, så er det jo ikke fordi at der er ændret markant på den! Hvorfor er det lige folk tror vi er kandidater til mesterskabet, fordi vi har hentet Hazard og Oscar? Er Hazard virkelig så god, at han kan hive et lidt mere end middelmådigt fodboldhold fra en 5.-6. plads til at være mesterskabskandidat ... Kan Oscar? Og kan de sammen?

Jeg er med på at vi forhåbentlig får Azpilicueta til vores højre back, og dermed kan forstærke os lidt på den plads i forhold til sidste år - men så længe det er Ivanovic der spiller pladsen er jeg rimelig rolig. Men klart en decideret højreback er en fordel.

Jeg håber selvfølgelig på en placering i toppen af ligaen, men pt. tror jeg ikke vi har forstærket holdet tilstrækkeligt til at vi har bredden til at tage et mesterskab, men håbet og drømmen lever!

I dagens kamp er jeg meget sikker på vi giver City kamp til stregen i en tæt kamp, men at vi trækker det korteste strå i kampen om årets første trofæ.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4987: 12 Aug 2012, 15:15 »

Den må koste minimum 3 dages karantæne, kære Ivanovic...

Korzika
Gæst

« Svar #4988: 12 Aug 2012, 15:30 »

Synes ikke Chelsea mandskabet virker særligt skræmmende. Det ligner meget et hold der vil spille på omstillinger og forsøge at overlade initiativet til Man City.
Hvordan kan du sige, at Chelsea ikke virker særligt skræmmende, når du ikke har set holdet spille en betydende kamp endnu i denne sæson? Meget tidligt at forsøge at konkludere noget allerede.

Anyways fornuftig halveg. Syntes egentligt kampen er meget lige. Super at Fernando Torres kommer på tavlen og Eden Hazard viser glimt af hans fantastiske skillset! Mikel har været dårlig i dag og smidt rigtig mange bolde væk på farlige positioner. Han er nødt til at steppe up!

Ivanovic bliver desværre vist ud, hvilket nok er fair nok. Vi kommer nok til at parkere bussen og jeg tror, at vi som minimum kan køre en uafgjort hjem. Gør vi det, så skal vi nok nappe dem i en eventuel straffesparkskonkur rence. Wink

ptrN
Manager

« Svar #4989: 12 Aug 2012, 15:47 »

Hvordan kan du sige, at Chelsea ikke virker særligt skræmmende, når du ikke har set holdet spille en betydende kamp endnu i denne sæson? Meget tidligt at forsøge at konkludere noget allerede.

Anyways fornuftig halveg. Syntes egentligt kampen er meget lige. Super at Fernando Torres kommer på tavlen og Eden Hazard viser glimt af hans fantastiske skillset! Mikel har været dårlig i dag og smidt rigtig mange bolde væk på farlige positioner. Han er nødt til at steppe up!

Ivanovic bliver desværre vist ud, hvilket nok er fair nok. Vi kommer nok til at parkere bussen og jeg tror, at vi som minimum kan køre en uafgjort hjem. Gør vi det, så skal vi nok nappe dem i en eventuel straffesparkskonkur rence. Wink
Han konkluderer jo ikke at de ikke er skræmmende. Han siger de ikke virker skræmmende, i hans optik.

Han ramte vidst et ømt punkt der.

welbz is dat guy

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4990: 12 Aug 2012, 15:51 »

Han konkluderer jo ikke at de ikke er skræmmende. Han siger de ikke virker skræmmende, i hans optik.

Han ramte vidst et ømt punkt der.

Det konkludere han så ud fra et sæt navne, som han ikke har set spille i pre season, og samtidig er det bare en statement, han ligger ikke noget til grund herfor. Det er et virkelig fantastisk godt og debatskabende indlæg, som er fyldt med gode analyser af de enkelte spillere og sammensætningen!

Det er virkeflot flot debatetikette han udviser Smiley

At jeg er lidt med samme holdning omkring holdet er underordnet... Skal man trolle, så er det oneliners, skal man respekteres, så kom dog med en dybere analyse Smiley

Og selvfølgelig er det et ømt punkt, når folk kritisere ens klub uden at have belæg for det eller argumentere for det...

ptrN
Manager

« Svar #4991: 12 Aug 2012, 15:56 »

Det konkludere han så ud fra et sæt navne, som han ikke har set spille i pre season, og samtidig er det bare en statement, han ligger ikke noget til grund herfor. Det er et virkelig fantastisk godt og debatskabende indlæg, som er fyldt med gode analyser af de enkelte spillere og sammensætningen!

Det er virkeflot flot debatetikette han udviser Smiley

At jeg er lidt med samme holdning omkring holdet er underordnet... Skal man trolle, så er det oneliners, skal man respekteres, så kom dog med en dybere analyse Smiley

Og selvfølgelig er det et ømt punkt, når folk kritisere ens klub uden at have belæg for det eller argumentere for det...
Han kan da godt mene at holdet ikke er skræmmende ud fra en startopstilling. Jeg synes heller ikke Norwich er skræmmende på papiret.

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4992: 12 Aug 2012, 15:59 »

Hvis vores holdopstilling ikke er skræmmende, så ved jeg ikke hvilken en, der er.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4993: 12 Aug 2012, 16:00 »

Han kan da godt mene at holdet ikke er skræmmende ud fra en startopstilling. Jeg synes heller ikke Norwich er skræmmende på papiret.

Hvis du læser er det heller ikke det jeg skriver... jeg siger bare, at det er så lidt debatskabende at det er rent Troll at skrive i det i Chelsea tråden istedet for at komme med argumenter for det?

Læste du hvad jeg skrev, så sagde jeg at jeg var enig! - Jeg argumenterede for at hæve debatniveauet, og ikke komme med oneliners... istedet for at forsvarer ham skulle du måske også komme med dine betragtninger, som bakker det op, istedet for bare at sidde der og trolle videre og sige ... han har jo ret...

Man må da mene hvad man vil, men det andet er jo ikke at ville tage en debat og bare lade provokere og troll'e for vildt.. og det er desværre mentaliteten, istedet for at hæve niveauet og komme med sine argumenter. Jeg har nada respekt for de oneliners!

Jeg ved du hader Chelsea, men gider du ikke forholde dig til holdet og komme med dine analyser frem for bare at koge det ned til en linie, så så jeg skullere folk holdt sig i chatten.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4994: 12 Aug 2012, 16:00 »

Desuden fik "han" umiddelbart fuldstændig ret!

Sider: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010