home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71425 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Sunderland->Sevilla FC->Lyon
« Svar #375: 21 Maj 2006, 18:54 »

Det er altid lidt et gamle at bygge et hold op fra bunden og få sportslig succes med det samme, men det ser meget lovende ud for dig og Lyon!  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #376: 21 Maj 2006, 19:14 »

Fin start og nogle spændende inkøb du har gjort dig Smiley

Hel og lykke Thumbs Up

Foresten vil jeg gerne se et SS af Pulhac. Jeg havde ham i et barcelonaspil hvor han havde syge stats Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #377: 21 Maj 2006, 19:25 »

Fin start og nogle spændende inkøb du har gjort dig Smiley

Hel og lykke Thumbs Up

Foresten vil jeg gerne se et SS af Pulhac. Jeg havde ham i et barcelonaspil hvor han havde syge stats Smiley

JO tak. Det skal nok blive godt i Lyon. Smiley

Og her at du et SS af Pulhac:

Jeg ville også gerne lige række en tak til Sir Toby og Dusty78DK for deres mening om min start i Lyon Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #378: 21 Maj 2006, 19:40 »

Tak for SSet Grin Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #379: 21 Maj 2006, 19:45 »

Tak for SSet Grin Thumbs Up

Jamen skulle det være en anden gang Cool

ZhotLog
Gæst

« Svar #380: 21 Maj 2006, 20:00 »

Ja, nu er det jo ved at være noget tid siden jeg, sidst gjorde opmærksom på mig selv, i denne blog/tråd...
Så jeg vil da lige sige held og lykke med Lyon, det ser jo også ganske fornuftigt ud ind til videre  Smiley
Kan du lige fortælle hvordan det går Liverpool i det engelske? Man følger jo gerne sit favorit hold  Grin

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #381: 21 Maj 2006, 20:20 »

Ja, nu er det jo ved at være noget tid siden jeg, sidst gjorde opmærksom på mig selv, i denne blog/tråd...
Så jeg vil da lige sige held og lykke med Lyon, det ser jo også ganske fornuftigt ud ind til videre  Smiley
Kan du lige fortælle hvordan det går Liverpool i det engelske? Man følger jo gerne sit favorit hold  Grin

Ja det er da et par updates siden man sidst har hørt fra dig. Velkommen tilbage Opstemt

Ja det ser fint ud lige nu og det skal nok blive en spænende sæson med Lyon.

Hmm hvordan det går Liverpool??? ikke lige det jeg helst vil snakke om men lige pt føre de PL med 16 p og det er to flere ind Chelsea. De har vundet carling cuppen en gang. plus tabt en CL finale plus en UEFA Cup finale. Træner bag dette hold (som jeg ikke kan se det store lys i) er ingen ringer ind Ståle Solbakken. Og ja de har stadig Agger.
Det skulle vidst dække dit spørgsmål Wink Smiley
« Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 20:23 af donthomas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #382: 21 Maj 2006, 22:07 »

Ja det er da et par updates siden man sidst har hørt fra dig. Velkommen tilbage Opstemt

Ja det ser fint ud lige nu og det skal nok blive en spænende sæson med Lyon.

Hmm hvordan det går Liverpool??? ikke lige det jeg helst vil snakke om men lige pt føre de PL med 16 p og det er to flere ind Chelsea. De har vundet carling cuppen en gang. plus tabt en CL finale plus en UEFA Cup finale. Træner bag dette hold (som jeg ikke kan se det store lys i) er ingen ringer ind Ståle Solbakken. Og ja de har stadig Agger.
Det skulle vidst dække dit spørgsmål Wink Smiley

Måske derfor de tabte finalen Huh funny

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #383: 22 Maj 2006, 18:28 »

Så tager vi lige en update mere fra Lyon Smiley

Søndag d.11 Sep. Kamp i
Optakt til Gueugnon (19) - (5) Lyon.
Skader hos Lyon: Ingen.
Karantæne hos Lyon: Ingen.

Ja den her kamp må og skal vindes. Kender godt nok ikke rigtig dagens modstander og jeg har aldrig hørt om dem før. Det skal dog ikke betyde at de ikke kan spille bold men noget tyder på at de har lidt svært ved det. Jeg har valgt at lade Postiga starte inde for det er lige nu: = sejr. Derfor tager vi de tre point med hjem til Lyon. GAME ON
Startopstillingen for Lyon: 
                                          Fernando Henrique
Amaral        Sylvain Monsoreau        Dorian Dervite        Jeremie Berthod

Arouca               Mathieu Bodmer
Arjen van Toorn                                                             Salomon Kalou
                             Karim Banzema       Helder Postiga
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Tiago (MC)
Robin van Persie (AMLC/FC)
Milan Baros (ST)
Gueugnon - Lyon
0 - 3

0-1 MÅL Helder Postiga (33)
0-2 MÅL Sylvain Monsoreau (Straffe 65)
0-3 MÅL Arouca (88)
MOM: Arouca (Lyon)
Tilskuer: 19.370
Dommer: Alain Sars

En klar og fortjent sejr. Vi sidder totalt på kampen og overlader ikke noget til tilfældighederne i dag. En dejlig kamp at være vidne til. Men må dog lige sige at jeg syntes vi er lige lovlig længe om at lykke kampen selvom Gueugnon aldrig blev farlige. Tre dejlige point ind på kontoen og videre.

Torsdag d.15 Sep. Kamp i
Optakt til Skonto Riga - Lyon.
Skader hos Lyon: Milan Baros (1 uge)

Så er vi taget en tur til Letland hvor vi skal møde Skonto Riga. Jeg har valgt at spare nogen spiller da jeg mener at vi skal være bedre ind dem selvom vi ikke stiller i stærkeste opstillingen. Af dagens kamp for venter jeg at vi vinder og der med så godt som sikker på at sige goddag til gruppe spillet i UEFA Cuppen. GAME ON
                                          Fernando Henrique
Amaral        Sylvain Monsoreau        Fabrice Ettori        Christian Pulhac

Arouca               Tiago
Aruna                                                                        Robin van Persie
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Dorian Dervite (DC)
Mathieu Bodmer (DM/AMC)
Anthony Reveillere (DR)
Sebastien Collet (FC)
Arjen van Toorn (AMRL)
Salomon Kalou (AMRLC/FC)
Skonto Riga - Lyon
0 - 5

0-1 MÅL Helder Postiga (20)
0-2 MÅL Karim Banzema (23)
0-3 MÅL Karim Banzema (28)
0-4 MÅL Fabrice Ettori (51)
0-5 MÅL Arouca (60)
MOM: Robin van Persie (Lyon)
Tilskuer: 9265
Dommer: Valentin Ivanov

Så har vi lige indløst billet til gruppespillet i UEFA Cuppen. Det var klasse forskel på de to mandskaber og vi vinder ganske fortjent og der var aldrig tvivl om sejr skulle være vores.   

Søndag d.18 Sep. Kamp i
Optakt til Lyon (3) - (16) Bastia.
Skader hos Lyon: Fernando Henrique (6 dage) og Milan Baros (2 dage)

Den her kamp må vi ganske enkelt ikke tabe. Vi er lige nu 5 point efter Monaco dette kan dog blive skåret ned til kun 2 point men så skal vi også vinde i dag. En sejr er ekstra vigtig da næste modstander er Monaco. Dog kan vi se tilbage på tre kampe og tre sejr og uden at modstanderne har scoret så formen er i top lige nu og jeg forventer at vi tager alle pointene i dag. GAME ON
                                       Gregory Coupet 

Salomon Kalou                                                             Robin van Persie
Bænken hos Lyon:
Edoardo Pazzagli (GK)
Dorian Dervite (DC)
Tiago (MC)
Arjen van Toorn (AMRL)
Sebastien Collet (FC)
Lyon - Bastia
2 - 1

1-0 MÅL Helder Postiga (6)
2-0 MÅL Helder Postiga (69)
2-1 MÅL Chaouki Ben Saada (71)
Tilskuer: 36.586
Dommer: Bruno Coue

En stille og rolig kamp udvikler sig lige pludselig til en spænende kamp efter de får scoret til 2-1. Det havde da også været snyd og bedrag hvis Bastia havde fået point ud af denne kamp. Vi gør vores pligt og henter de tre point i dag og mere er der faktisk ikke at sige om den kamp. Bastia er aldrig tæt på at komme på 2-2. De havde i hele kampen kun 2 skud på mål og kun et inden for rammen.
Kampen i dag var Gregory Coupets kamp nr.476 hvilket er ny klub rekord.

Onsdag d.21 Sep. Kamp i
Optakt til Monaco (1) - (2) Lyon.
Skader hos Lyon: Fernando Henrique (2 dage)

Ja så er det sku blevet tid til top kamp i Frankrig. Den her kamp må vi helst ikke tabe så jeg ville være fint tilfreds med det ene point nu da kampen bliver spiller i Monaco. Der ved ikke sagt at vi ikke går efter tre point for det er da helt klart målet for kampen i dag. Det bliver selvfølgelig ikke nemt og der skal arbejdes hårdt for sejren i dag også skal vi pine død score på vores chancer i dag. En spænende kamp er i vente og tror på at vi vinder. GAME ON
                                       Gregory Coupet 

Salomon Kalou                                                              Robin van Persie
Bænken hos Lyon:
Edoardo Pazzagli (GK)
Dorian Dervite (DC)
Tiago (MC)
Arjen van Toorn (AMRL)
Sebastien Collet (FC)
Monaco - Lyon
0 - 2

0-1 MÅL Helder Postiga (20)
0-2 MÅL Karim Banzema (45+1)
MOM: Arouca (Lyon)
Tilskuer: 18.503
Dommer: Phillippe Kalt

KLASSE. Vi spiller måske den bedste kamp i min korte tid i klubben. Det var en klasse. Den her sejr var aldrig i fare. Der til var vi bare en klasse bedre ind Monaco. Det er lidt skuffende at se at Monaco ikke har mere at byde ind med men det kan vel lige så godt være vores fortjeneste. Det var sku godt med tre point og nu ligger vi igen nr.1.

Lørdag d.24 Sep. Kamp i
Optakt til Lyon (1) - (10) Marseille.
Skader hos Lyon: Salomon Kalou (1 uge)

De forsvarende franske fodbold mester kommer på besøg i dag. Der kan vidst ikke herske tvivl om at Marseille har skuffet enormt i denne sæson og de ligger lige i midten af tabellen. Vi har indtaget første pladsen igen og denne gang er der for at blive sæson ud. Det var en klasse mod Monaco. Håber på samme oplevelse fra mine spiller i dag. GAME ON
Sartopstillingen for Lyon:
                                                  Gregory Coupet 

Arjen van Toorn                                                             Robin van Persie
Bænken hos Lyon:
Edoardo Pazzagli (GK)
Dorian Dervite (DC)
Tiago (MC)
Aruna (AMRL/FC)
Sebastien Collet (FC)
Lyon - Marseille
3 - 1

0-1 MÅL Franck Ribery (4)
1-1 MÅL Karim Banzema (36)
2-1 MÅL Helder Postiga (89)
3-1 MÅL Aruna (91)
MOM: Aruna (Lyon)
Tilskuer: 38.182
Dommer: Eric Poulat

Det holdt meget hårdt i dag med de tre point. Dog en fantastisk kamp fra begge hold der gerne ville frem og spille en god gang bold. Måske havde et point til begge hold været fair men det syntes Postiga ikke og han har ikke prøvet at sætte point til i min tid når han er starte inde. Super med tre nye point.

Torsdag d.29 Sep. Kamp i
Optakt til Lyon (5) - (0) Skonto Riga.
Skader hos Lyon: Arjan van Toorn (3 dage) og Salomon Kalou (4 dage)

En kamp som i det store hele bare skal overstås.  Vi vandt den første kamp med 5-0 og vi går efter at vinde dagens kamp også. Der ville blive sparet en del spiller i denne kamp for det bliver en lang sæson og der er ingen grund til at overbelaste sine spiller så tidligt på sæson. GAME ON
                                       Fernando Henrique 
Anthony Reveiller         Dorian Dervite        Fabrice Ettori        Christian Pulhac

Christoffer Karlsson               Tiago
Aruna                                                                                  Robin van Persie
                             Milan Baros       Sebastien Collet
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet  (GK)
Jeremie Berthod (DL)
Mathieu Bodmer (DM/AMC)
Amaral (D/WB/MR)
Karim Banzema (ST)
Helder Postiga (ST)
Sylvain Monsoreau (DLC)
Lyon - Skonto Riga
4 - 1
(9 -1)

1-0 MÅL Sebastien Collet (3)
2-0 MÅL Christoffer Karlsson (22)
2-1 MÅL Janis Beinarovics (24)
3-1 MÅL Sebastien Collet (31)
4-1 MÅL Tiago (72)
Tilskuer: 33.240
Dommer: Mike Dean

En stille og rolig kamp. Vi spiller en fin kamp uden at overanstrenge os. Vi for scoret en del mål men måske skulle vi nok havde scoret et par stykker mere men vi er videre og det er det der tæller. Nu skal det blive spænende at se hvem vi kommer i gruppe med.
Samme dag blev der trykket lod til gruppe spillet i UEFA Cuppen.

Valencia, Birmingham, Young Boys og Legia. Denne pulje virker overkommelig og jeg forventer at vi går sikkert videre.

Lørdag d.1 Okt. I sidste måned var det Salomon Kalou der blev måneds spiller i Ligue 1 Orange. Den titel sender han nu videre til klub kammerat Robin van Persie som også har haft en super måned sammen med resten af holdet. En måned uden point tab. Klasse.
Samme dag kan Lyon offentliggøre et underskud for September måned på 27,1 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 214 mio.

Lige til sidst et SS af Ligue 1 Orange som den ser ud efter 10 kampe:
« Seneste Redigering: 22 Maj 2006, 18:31 af donthomas » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #384: 22 Maj 2006, 18:38 »

Det må siges at være en god måned. Så bliver du nok på førstepladsen fra nu af Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #385: 22 Maj 2006, 21:20 »

Det ser jo rigtigt godt ud donthomas skal det mon også lykkes dig at vinde guld i den første sæson i det franske

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Zone 43
Manager

« Svar #386: 22 Maj 2006, 21:40 »

Klasse start Thumbs Up

Så er det bare at håbe at du kan leve op til den start. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #387: 23 Maj 2006, 08:46 »

Det må siges at være en god måned. Så bliver du nok på førstepladsen fra nu af Thumbs Up

Det var planen at blive på førstepladsen sæson ud. Smiley

Det ser jo rigtigt godt ud donthomas skal det mon også lykkes dig at vinde guld i den første sæson i det franske

Det regner jeg med Don AA Smiley

Klasse start Thumbs Up

Så er det bare at håbe at du kan leve op til den start. Smiley

Tak
Det skal jeg bare kunne. Det skal der ikke hærske nogen tvivl om Smiley og selvfølgelig lever vi op til den start Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 23 Maj 2006, 08:47 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #388: 23 Maj 2006, 18:50 »

Så er der sku nyt igen fra Lyon. Den måske sidste for et par dage ihvertfald. Wink

Søndag d.2 Okt. Kamp i
Optakt til Le Havre (19) - (1) Lyon.

Jamen der kan vel ikke være så meget tvivl om denne kamp. Den skal bare vindes. Vi er inde i en rigtig god stime og den skal meget gerne forsætte her. Le Havre ligger i bunden er og er ventet til at kæmpe hårdt om at undgå nedrykning og det ser ud til at holde stik. Vi undervurdere ikke Le Havre det ville være dumt men jeg ville blive slemt skuffet hvis vi ikke hiver alle tre point hjem i dag. GAME ON

Sartopstillingen for Lyon:
                                                        Fernando Henrique 
Anthony Reveillere    Dorian Dervite       Fabrice Ettori         Christian Pulhac

Aruna                                                                                  Robin van Persie
                             Karim Benzema       Helder Postiga

Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Sylvain Monsoreau (DLC)
Tiago (MC)
Amaral (D/WB/MR)
Sebastien Collet (FC)

Le Havre - Lyon
0 - 1

0-1 MÅL Aruna (90)
MOM: Aruna (Lyon)
Tilskuer: 24.899
Dommer: Stephane Bre

De gode hold finder altid lige det ekstra frem som der skal til for at vinde når det ser alleer mest sort ud og sådan et hold er vi. Vi presser hele kampen igennem på for at få det mål som kan give os sejren men enten stod deres målmand i vejen eller os var vores afslutninger alt for dårlige. Lige ind til det sidste minut hvor Van Persie smider en bold ind i feltet og her står Aruna klar til at banke bolden ind og så kan jubel scenerne ellers begynde. Et fortjent og vigtig sejr vi tager med hjem i dag.

Onsdag d.5 Okt. Kamp i
Optakt til Lyon (1) - (2) Lille.

Så er der top kamp på programmet. Nr1 mod Nr2. Meget bedre kan det vel ikke blive? Vi føre med tre point ned til Lille og det er et forspring jeg gerne ser bliver øget. Dog skal vi spille noget bedre ind den sidste kamp mod Le Havre eller også skal vi bare blive lidt skærper inde foran mål. Men jeg er nu fortrøstnings fuld omkring dagens kamp og jeg tror nu vi er gode nok til at tage alle tre point i dagens kamp. GAME ON

Opstillingen for Lyon:
                                    Fernando Henrique

Aruna                                                                         Robin van Persie

Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Dorian Dervite (DC)
Tiago (MC)
Arjen van Toorn (AMRL)
Sebastien Collet (FC)

Lyon - Lille
1 - 0

1-0 MÅL Karim Benzema (27)
MOM: Francois Garnier (Målmand Lille)
Tilskuer: 37.067
Dommer: Olivier Thual

Så blev det alligevel en “Lille” sejr funny. En fortjent sejr var det også. Vi sidder på det meste af spillet og kommer frem til en del pæne chancer men vi er ikke helt skarpe oppe foran lige pt. Lille har også deres chancer og godt målmands spil fra Henrique og manglende skarphed fra deres side gør at de ikke får bolden i kassen. Heldigvis og vi for en meget vigtig sejr og det begynder så småt at ligne noget nu
.

Torsdag d. 20 Okt. Kamp i
Optakt til Young Boys - Lyon.
Skader hos Lyon: Milan Baros (2 uger)

Så er tiden kommet til at vi tager huld på gruppe spillet i UEFA Cuppen. Vi starter ude mod Young Boys fra Bern i Schweiz. En kamp som vi skal vinde. Spillet lige i øjeblikket er acceptabelt men så heller ikke mere. Vi scorer ikke nok mål. Vi kan godt være lidt mere kyniske når chancen tilbyder sig for at banke bolden i kassen. Det er som sådan er også det eneste jeg lige kan sætte en finger på lige nu for vi vinder jo stadig kampene. Det gør vi også i dag. GAME ON

Fernando Henrique 
Amaral          Sylvain Monsoreau          Fabrice Ettori           Christian Pulhac

Christoffer Karlsson               Tiago
Salomon Kalou                                                                Robin van Persie

Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Dorian Dervite (DC)
Mathieu Bodmer (DM/AMC)
Arjen van Toorn (AMRL)
Aruna (AMRL/FC)
Arouca (DM)

Jeremie Berthod (DL)
Young Boys - Lyon
1 - 3

1-0 MÅL Michael Sutter (3)
1-1 MÅL Helder Postiga (8)
1-2 MÅL Karim Benzema (11)
1-3 MÅL Karim Benzema (56)
MOM: Tiago (Lyon)
Tilskuer: 11.822
Dommer: Mark Halsey

Kampen starter med lyn og torden da Sutter banke et flot frisparks mål i kassen. 4 minutter senere har Young Boys bold i mål igen men det bliver heldigvis annulleret for offside. Lige efter sparker Henrique en lang bold frem og Van Persie snitter bolden videre til Postiga som ikke svigter og 1-1 i stedet for 2-0. Og ganske kort tid efter score Banzema til 1-2 og der fra sidder vi totalt på kampen og vinder en ganske fortjent sejr men det kunne være gået helt galt hvis vi havde været lidt mere uheldige i starten af kampen. Vi slap med skrækken denne gang og forsætter vores gode stime.

Fredag d.21 Okt.
Der var i dag lodtrækning til første runde i Coupe de la Ligue og Lyon skal op imod PSG fra Ligue 1 Orange. Kampen skal spilles i Paris. Ikke nogen nem opgave men vi vil gå ind til kampen med et hvert håb om at vinden den.

Tirsdag d.25 Okt. Kamp i
Optakt til Paris SG - Lyon.
Skader hos Lyon: Milan Baros (1 uge)

Ja den ene kamp efter den anden bliver flyttet i Ligue 1 Orange uden grund så nu skal vi lige pludselige spille mod PSG i Coupe de la Ligue. Det er den lille pokal i Frankrig og den svare vel sådan nogenlunde til Carling Cuppen i England. Vi går efter en sejr i dag det gør vi altid og en pokal er og bliver en pokal. Det er også en masse prestige i de her opgør så der er også en grund til at gå efter en sejr. Vi har spillet en kamp mod PSG i denne sæson og den sluttede 0-0. Det gør den her kamp ikke. Det kan jeg godt love. GAME ON

Fernando Henrique 
Amaral          Sylvain Monsoreau          Fabrice Ettori           Jeremie Berthod

Said Mehamha               Tiago
Salomon Kalou                                                                  Robin van Persie

Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Dorian Dervite (DC)
Mathieu Bodmer (DM/AMC)
Sebastien Collet (FC)
Aruna (AMRL/FC)

Paris SG - Lyon
4 - 3

1-0 MÅL Arouna Kone (3)
1-1 MÅL Karim Benzema (10)
1-2 MÅL Tiago (18)
2-2 MÅL David Nuyts (22)
3-2 MÅL Koen Daerden (35)
3-3 MÅL Karim Benzema (64)
4-3 MÅL Arouna Kone (68)
MOM: David Nuyts (PSG)
Tilskuer: 41.845
Dommer: Alain Sars
Shockeret

Ja jeg sagde jo kampen ikke ville ende med 0-0 igen. En sand mål fest jeg var vidende til i dag. Desværre går vi ud som taber af denne kamp. Fortjent tja måske. Vi dækker jo ikke op i dag. Tåbelige mål de får. Alt for ringe forsvars spil i dag også kan man ikke forvente at vinde fodbold kampe. Så det blev til en kort optræden i Coupe de la Ligue.

Søndag d. 30 Okt. Kamp i
Optakt til Montpellier (14) - (1) Lyon.

Så står der endelig en liga kamp på programmet. Lille er kommet op på siden af os men nu mangler vi også to kampe og med sejr i disse kampe er vi igen 6 point foran. En sejr i dag er derfor kravet til mine spiller. Vi skal ud og vise over for de andre hold at nederlaget til PSG ikke har haft nogen betydning for moralen på holdet og det gør vi bedst ved at vinde i dag. Så det gør vi lige. GAME ON

Fernando Henrique 
Anthony Reveillere     Sylvain Monsoreau      Dorian Dervite      Christian Pulhac

Arouca                Tiago
Arjen van Toorn                                                                       Salomon Kalou 

Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Mathieu Bodmer (DM/AMC)
Robin van Persie  (AMLC/FC)
Aruna (AMRL/FC)

Montpellier - Lyon
0 - 3

0-1 MÅL Salomon Kalou (14)
0-2 MÅL Robin van Persie (33)
0-3 MÅL Salomon Kalou (36)
Sylvain Monsoreau (Brænder straffe 53)
MOM: Salomon Kalou (Lyon)
Tilskuer: 29.799
Dommer: Olivier Thual

Sikke en kamp. Vi spille rigtig godt og kommer frem til mange chancer igen. Dog kniber det noget med at få bolden ind i kassen. Dog få vi alligevel tre mål i dag og det er jo fint nok. En super kamp fra Kalou side. Han var en evig trussel ude fra sin venstre kant med mange finurlige driblinger og farlige indlæg og så fik han jo selv scoret et par mål. Klasse kamp af Kalou. Og tre dejlige point til Lyon.

Tirsdag d.1 Nov. Morten Gamst Pedersen (Lille) er måneds spiller i oktober.
Samme dag kan Lyon offentliggøre et underskud for oktober måned på 34,28 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 179 mio.

Så er det blevet tid til et SS af Ligue 1 Orange:

« Seneste Redigering: 23 Maj 2006, 18:53 af donthomas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #389: 23 Maj 2006, 19:14 »

Fornuftig måned, med et, ærgeligt, nederlag i pokalen. Så'n kan det gå..

Karim ser giftig ud. Keep him in front Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010