home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71392 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Sunderland->Sevilla FC->Lyon
« Svar #360: 20 Maj 2006, 18:57 »

Klasse afslutning  Thumbs Up

Held og lykke i det franske Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #361: 20 Maj 2006, 19:16 »

Så er tiden kommet til den første update fra Lyon. Smiley

Ja jeg er nu ankommet i Lyon og pressemødet er vel overstået så nu er det tid til at fortælle lidt om det hold jeg har med at gøre lige nu. Og jeg kan godt love for at der kommer til at være en større udskiftning i denne trup.

Målmand: På denne position skal der købes ind. Gregory Coupet står stadig som det klare første valg i klubben i en alder af 38 år. De andre målmand i klubben er slet ikke være at nævne her. Så her er jeg allerede i gang med at hente en eller to nye målmænd til klubben.

Forsvaret. Ja har er det en blandet landhandel. Der er faktisk en godt miks af unge og gamle spiller. Dog kan man så begynde at påtale om deres evner er gode nok. Her ville der også være en større udskiftning. Dem der lige nu ville starte inde er: Anthoney Reveillere (højreback), Sylvain Monsoreau (Center), Chris (Center) og Jeremie Berthod (Venstre back). Men der skal købes nok en ny spiller til hver position i den bagerste kæde.

Midtbanen. Her er der lidt mere styr på tingene. Sådan da. Her skal nok købes tre nye spiller ind. De to som starter på den centrale midtbane er gode nok. Men mangler de typer som man vel kan kalde wings. Dem har jeg kun nok af i venstre side plus at de kræver en om skoling for det er helt på plads. Går efter at komme til at spille samme formation som i Sevilla men det kræver som sagt mindst tre nye spiller. Dem der ville starte inde hvis der var kamp nu. Arouca (centralt), Tiago (Centralt), Hatem Ben Arfa (venstre wing) og Aruna (Højre wing)

Angrebet. Her skal ikke købes ind da jeg mener at der er gode folk nok. Jeg råder f.eks. Over Milan Baros, Helder Postiga og Carew. Sidste nævnte er dog sat til salg da jeg har en ung fransk mand på vej frem ved navn Sebastien Collet.

Lyon sluttede i denne sæson som nr4 i Ligue 1 Orange. Lige et point efter nr3 som også havde givet en CL plads. Øv. Så vi må en tur i UEFA Cuppen næste sæson. Men hvad vigtigere er så var der hele 11 point op til nr.1 Marseille. Der er noget at gå i gang med. Sådan skal det være. 
Lige et SS af slut stillingen i Ligue 1 Orange.

Onsdag d.18 Maj. Finale i
UEFA Champions League Finale 2010/11
Arsenal - Chelsea
1 - 1
(3-4 straffe)

Chelsea er Vinder af UEFA Champions League 2010/11

Fredag d.20 Maj. Jeg har nu været i Lyon i 5 dage og nu er jeg klar til at presenter den første nye spiller til klubben: Dorian Dervite skifter fra spanske Sevilla FC til Lyon d.1. Juli for 147,5 mio.

Dervite en ønske spiller.

Og nu når vi er i gang så kan jeg lige så godt presenter spiller den næste nye spiller i Lyon: Edoardo Pazzagli som skifter fra italienske Fiorentina for 18 mio.

Pazzagli en mand med masser af talent.

Så blev det alle gode gange tre i dag. Næste nye spiller i Lyon er: Mathieu Bodmer. Bodmer skifter fra spanske Sevilla FC for 162,5 mio. Bodmer har før spillet i Frankrig og det var fra Lille.

Bodmer også en ønske spiller.

Søndag d.22 Maj. Den første spiller forlader klubben efter min ankomst. Der er tale om norske John Carew. Carew er blevet solgt til engelske Sunderland for det vandvittige beløb af 0 kr. Dog er Sunderlands flinke ved deres gamle træner at de sender to spiller den anden vej. Nemlig målmand Fernando Henrique og midtbane spiller Christoffer Karlsson.

En gratis målmand siger man jo ikke nej til i forhold til en nordmand.

En gratis midtbane spiller siger man jo ikke nej til i forhold til en nordmand

Samme dag forlader spiller nr2 klubben efter min ankomst. Denne gang er der snak om Mohamed Chakouri som skifter til engelske Crystel Palace for 19 mio.

Mandag d.23 Maj. Ja når nogen forlader klubben må der selvfølgelig komme nogen ind. Og der er lige hvad der sker ny. Igen skal der presenters en ny spiller i Lyon. Den ny mand er: Salomon Kalou. Kalou skifter fra hollandske Feyenoord for 162,5 mio.

Kalou en klasse spiller.

Tirsdag d.24 Maj. Så er det blevet tid til at sige pænt god dag til den sidste spiller i denne omgang. Amaral. Amaral skifter fra Sao Paulo for 41 mio. Der var mange top klubber rundt omkring i Europa som var ude efter ham der i blandt. Real Madrid, Milan og Juventus. Men han valgte Lyon og der er jo bare super.

Amaral en meget spænende back.

Onsdag d.1 Juni. Lyon kan offentliggøre er overskud for Maj måned på 91,71 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 1,16 milliard.

Sådan forløb de første 16 dage i Lyon og man kan vidst rolig sige at jeg ikke lå på den lade side i de dage. Truppen er ved at være på plads og det er sku godt at det ligger fast allerede nu. Men mon ikke der kommer og går en spiller eller to mere. Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #362: 20 Maj 2006, 19:24 »

Spænende og gode køb Thumbs Up

Synd du ikke kan forsvare din CL titel. Det må SFC så ordne i stedet Wink

edit : Det var så dagens brøler .. D'oh
« Seneste Redigering: 20 Maj 2006, 19:33 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #363: 20 Maj 2006, 19:25 »

Hvordan satan bar du dig ad med at få overskud efter så mange indkøb? Opstemt

Men klassehandler bestemt Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #364: 20 Maj 2006, 19:29 »

Spænende og gode køb Thumbs Up

Synd du ikke kan forsvare din CL titel. Det må SFC så ordne i stedet Wink

Ja det skal nok blive godt med de nye spiller.

Men nu ligger landet sådan at der ikke er nogen CL titel at forsvar for hverken mig eller Sevilla. Da jeg ikke har vundet den forbandet pokal ticked off PSV købte jo dommeren også røg vi ud. Græder

Hvordan satan bar du dig ad med at få overskud efter så mange indkøb? Opstemt

Men klassehandler bestemt Thumbs Up

Jo handlerne er jo ikke gået igennem i nu, men vil skyde på at jeg får et mindre underskud næste måned når handlerne går igennem Smiley

Og tak ser dem også selv som rigtig gode køb Rullende Øjne

Don AA
Manager

« Svar #365: 20 Maj 2006, 20:58 »

Mange spændene indkøb bliver sku spændene om du også kan gøre Lyon til et storhold ligesom Sevilla  Thumbs Up Thumbs Up 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dusty78DK
Manager

« Svar #366: 20 Maj 2006, 21:04 »

Det ser meget godt ud med de indkøb. Skidt med at du ikke kommer med i CL, så kan du jo bare lige vinde UEFA Cup'en  Wink

Du ser i hvert fald ud til at være på rette vej.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #367: 20 Maj 2006, 21:09 »

Mange spændene indkøb bliver sku spændene om du også kan gøre Lyon til et storhold ligesom Sevilla  Thumbs Up Thumbs Up 

Det er ingen problem Hævet Øjenbryn Rullende Øjne.. Jo det håber jeg og tror jeg også på kan ske.. Holdet er som sådan på plads også er det bare om at give den gas når den nye sæson går i gang.

Det ser meget godt ud med de indkøb. Skidt med at du ikke kommer med i CL, så kan du jo bare lige vinde UEFA Cup'en Wink

Du ser i hvert fald ud til at være på rette vej.

Ja UEFA Cuppen tror jeg faktisk jeg aldrig har vundet før. Det er altid gået noget galt i den turnering. Men nu giver vi den gas med Lyon og kun sku være sjovt at vinde UEFA Cuppen.

Er altid på rette vej Opstemt Cool Hævet Øjenbryn Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #368: 20 Maj 2006, 22:10 »

Så er der gået en måned mere og der er ikke sket det vilde men lidt sker der jo altid Smiley

Søndag d.19 Juni. Lyon kan offentliggøre planer om at udvide hjemmebanen Stade de Gerland med 16.000 sidde pladser. Dette arbejde er sat til at tage en 5 måneders tid. Når arbejdet er færdig er der plads til en små 54.000 siddende tilskuer.

Stade de Gerland skal under ombygning.

Samme dag bliver der også offentligt gjort planer om at trænings anlægget skal renoveres så det bliver top moderne. 

Fredag d.24 Juni. Lyons måske største stjerne Hatem Ben Arfa ude bliver fra træning. Det skulle angiveligt ske i en protest over at han ikke fik lov til at skifte til Roma. Det forlyder at Arfa har fået en advarsel. Det spekuleres nu i om den støre stjerne er på vej væk fra barndoms klubben.

Ben Arfa føler han har opnået hvad han kunne i Lyon.

Søndag d.26 Juni. Tyrkiet mangler en landstræner og ser gerne at det bliver mig. Det siger jeg pænt nej tak til da jeg lige er start i en ny klub. 

Fredag d.1 Juli. Alle de nye indkøbte spiller ankommer til klubben. Lige på nær en. Amaral. Ved ikke lige hvorfor men handlen er sku gået i vasken på en eller anden måde men det sætter nu ikke stopper for at prøve at hente ham til klubben igen. Urutineret fejl fra min side Forlegen. Skidt. Ubeslutsom
Samme dag kan Lyon offentliggøre et underskud for Juni måned på 922 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 242 mio.

Lige et SS af holdet som det ser ud lige nu:

Dette er ikke den endelig trup til næste sæson efter som Ben Arfa er på vej væk og Amaral skulle meget gerne komme til klubben
« Seneste Redigering: 20 Maj 2006, 22:11 af donthomas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #369: 20 Maj 2006, 22:15 »

Sikke mange programmer du har åbne mens du spiller Smiley

Håber du kan behold Ben Arfa, ellers kan du vel nok finde en erstatning Wink

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #370: 20 Maj 2006, 22:20 »

Sikke mange programmer du har åbne mens du spiller Smiley

Håber du kan behold Ben Arfa, ellers kan du vel nok finde en erstatning Wink

Er det så galt Ubeslutsom syntes ikke jeg har vildt mange programmer åbne..  Smiley

Nej Ben Arfa pisse på min sukker mad også er det bare ud af vagten. Lige meget hvad så møder man op til træning plus han ville heller ikke forlænge sin kontrakt. Så jeg ville gerne lige tjene lidt penge på ham.
Men lige som Dusty78DK siger i sin blog: Spiller der ikke ville være i klubben skal væk med det samme inden de smitter de andre Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #371: 20 Maj 2006, 22:34 »

Er det så galt Ubeslutsom syntes ikke jeg har vildt mange programmer åbne..  Smiley

Nej Ben Arfa pisse på min sukker mad også er det bare ud af vagten. Lige meget hvad så møder man op til træning plus han ville heller ikke forlænge sin kontrakt. Så jeg ville gerne lige tjene lidt penge på ham.
Men lige som Dusty78DK siger i sin blog: Spiller der ikke ville være i klubben skal væk med det samme inden de smitter de andre Smiley

Det må være en smagssag Smiley

Det lyder fornuftigt da. Klasse citat  Thumbs Up

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #372: 21 Maj 2006, 13:46 »

Tiden er kommet til en ny update fra Lyon. Denne indeholder optakt til den nye sæson og bla. den første Ligue 1 kamp.

Onsdag d.6 Juli. Det er tid til min første kamp for Lyon. Dette og dog kun en træningskamp. Turen er gået til det dejlige land Brasilien hvor der venter 4 kampe. Den første er i mod Sao Paulo. Skal blive spænende at se hvor holdet står henne af i landet. GAME ON

Sao Paulo - Lyon
3 - 3

0-1 MÅL Karim Benzema (5)
1-1 MÅL Diego Tardelli (12)
1-2 MÅL Mathieu Bodmer (20)
1-3 MÅL Salomon Kalou (22)
2-3 MÅL Diego Tardelli (45)
3-3 MÅL Diego Torres (57)
MOM: Diego Tardelli (Sao Paulo)

JA en ganske fin træningskamp hvor vi spiller klart bedst inden pausen. Så skifter jeg en masse ud i pausen og det kan man klart se på spillet. Så nu er vi i gang og det ser fint ud. Der er bestem potentiale i denne trup.

Lørdag d.9 Juli. Tiden er nu kommet til den anden træningskamp og vi skal finde spillet frem fra de første 45 min som vi spille i den første kamp så er jeg tilfreds. GAME ON

Cruzerio - Lyon
2 - 4

0-1 MÅL Sebastien Collet (9)
0-2 MÅL Karim Benzema (18)
1-2 MÅL Carlão (46)
2-2 MÅL Daniel (70)
2-3 MÅL Helder Postiga (82)
2-4 MÅL Milan Baros (84)
MOM: Sylvain Monsoreau (Lyon)

Ja igen spiller vi helt klart bedst i de første 45 min og derefter falder spillet en del. Det ligner en ny uafgjort lige ind til Juninho laver en genial aflevering til Postiga også ser det hele ellers fint ud efter det mål. Det hele ser godt ud lige nu.

Tirsdag d.12 Juli. Lyon har solgt Ever Guzmàn til Real Madrid for 50 mio. Det var ham der var skyld i at Amaral ikke kom til klubben i første omgang. Guzmàn er ikke EU spiller og han fyldte der med den sidste plads i truppen af ikke EU spiller. Man må have 4 ikke EU spiller i Frankrig. Så væk med Guzmàn og ind med Amaral.
Senere samme dag er det tid til at spille træningskamp nr3. Spillet er blevet bedre og det ser meget lovende ud. Så bare vi forsætter med at spille godt så er jeg igen tilfreds. GAME ON

Botafogo - Lyon
3 - 5

0-1 MÅL Salomon Kalou (3)
1-1 MÅL Souza (8)
1-2 MÅL Karim Banzema (25)
2-2 MÅL Silva (43)
2-3 MÅL Karim Banzema (45)
2-4 MÅL Milan Baros (46)
3-4 MÅL Andre (69)
3-5 MÅL Helder Postiga (82)
MOM: Salomon Kalou (Lyon)

Ja hvem siger at fodbold er kedeligt. Dog ville jeg gerne hvis vi kun lukke lidt bedre af nede bagved for at skal score mindst 4 mål i hver kamp er ikke nogen nem opgave. Tror dog også at det nok skal blive bedre hen af vejen.

Torsdag d.14 Juli. Det er en stor dag for mig personligt. Amaral skriver under på en kontrakt og er nu ny Lyon spiller. Super.

Så kom Amaral endelig til klubben.

Fredag d.15 Juli. Så skal den sidste træningskamp spilles. Spillet er blevet bedre og bedre kamp for kamp og nu skal vi meget gerne slutte den rund tur af med en sejr. GAME ON

Flamengo - Lyon
0 - 4

0-1 MÅL Karim Banzema (6)
0-2 MÅL Helder Postiga (56)
0-3 MÅL Tiago (69) 
0-4 MÅL Juninho Pernambucano (73)
MOM: Fernando Henrique (Målmand Lyon)

For første gang spillede vi klart bedst efter pausen. Det ser rigtig godt ud lige og jeg ser frem til at komme i gang med den nye sæson sammen med Lyon. Det bliver stort.

Lørdag d.16 Juli. En ny spiller forlader Lyon. Der er tale om den utilfredse Emiliano Vecchio. Vecchio skifter til spansk fodbold hvor han skal spille for Zaragoza. Zaragoza skal betale Lyon 19 mio for Vecchio.

Mandag d.18 Juli. Lyon har været fremme med check hæftet igen. Denne gang har de skrevet en check på 85 mio til At. Madrid. For 85 mio for Lyon Arjan van Toorn. En lyn hurtig wing og nej ikke en Rommedahl. Toorn er langt bedre og har langt mere talent og han bliver super giftig og en vigtig spiller for Lyon i denne kommende sæson.

Van Toorn en meget spænende spiller.

Fredag d.22 Juli. Den måske største stjerne i Lyon er solgt. Hatem Ben Arfa er ikke at finde i Lyon mere da han ønskede sig væk fra barndoms klubben. Ben Arfa havde udtalt at han ikke kun opnå mere i Lyon og valgte derfor ikke at møde op til en træning. Så nu har Juventus valgt at betale Lyon 150 mio for det store franske fodbold talent.

Onsdag d.27 Juli. Efter at have solgt Ben Arfa var der plads til at en ny spiller i truppen. Ben Arfa efter lod sig et tom rum ude på venstre wing pladsen. Det tom rum skal Robin van Persie nu udfylde. Van Persie er hentet i italienske Roma for 180 mio. Så nu er truppen på plads vil jeg mene her kun 3 dage før sæson start i Frankrig. Bedre sent ind aldrig.

Van Persie en fremragende spiller.

Lørdag d.30 Juli. Kamp i
Optakt til St. Etienne - Lyon.
Skader hos Lyon: Ingen.
Karantæne hos Lyon: Ingen.

Så er det tid til at tage huld på den nye sæson. Min første rigtige kamp med Lyon skal til at finde sted. Der venter en meget sværd udebanekamp i min første optræden i Ligue 1 Orange. St. Etienne sluttede på en meget flot anden plads sidste sæson. Så nemt bliver det ikke. Der har været en masse udskiftning i Lyon truppen og jeg håber at holdet er spillet nok sammen til at kan tage kampen op med de andre hold så vi kan hente mesterskabet hjem igen til Lyon. En spænende sæson står for døren og der er ingen grund til at trække tiden med. GAME ON:
Start opstillingen for Lyon:
                                               Fernando Henrique
Anthony Reveiller        Sylvain Monsoreau        Dorian Dervite        Jeremie Berthod

Arouca               Mathieu Bodmer
Arjan van Toorn                                                                          Salomon Kalou
                                    Karim Banzema       Helder Postiga 
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Christian Pulhac (D/WB/ML)
Robin van Persie (AMLC/FC)
Sebastien Collet (FC)
St. Etienne - Lyon
2 - 5

1-0 MÅL Boyan Tabakov (10)
1-1 MÅL Karim Banzema (21)
1-2 MÅL Karim Banzema (23)
1-3 MÅL Salomon Kalou (25)
1-4 MÅL Sylvain Monsoreau (Straffe 31)
1-5 MÅL Arouca (45)
Rødt Kort Arjan ven Toorn (47)
2-5 MÅL Quavas Kirk (79)
MOM: Karim Banzema (Lyon)
Tilskuer: 35.591
Dommer: Stephane Moulin

Sådan siger man pænt god dag til fransk fodbold. En ønske start. Intet mindre. Klasse. Det ser dog noget sløvt ud de første 20 min men der fra går det jo mildt sagt opædt stærkt må man sige og vi kan gå til pausen med en føring på 1-5. Så får vi Van Toorn vist ud for to gule kort også sidder St. Etienne på anden halvleg dog uden at blive rigtig farlige på noget tidspunkt og kun et frispark for dem på tavlen igen. Så en perfekt start på sæson og det tegner godt.

Benzema en farlig herre.

Mandag d.1 Aug. Lyon kan offentliggøre et overskud for Juli måned på 60,14 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 298 mio.  

Selvom der kun er spillet en kamp i Ligue 1 Orange så skal i ikke blive snydt for et SS af stillingen som den ser ud lige nu:

« Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 13:49 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #373: 21 Maj 2006, 17:51 »

Så gik der igen en måned med Lyon og det gik ikke stille af sig.

Lørdag d.6 Aug. Kamp i
Optakt til Lyon (3) - (2) Sochaux.
Karantæne hos Lyon: Arjan van Toorn (1 kamp)

Så er det tid til min første hjemmebanekamp med Lyon. Efter vi vandt den første kamp efter rigtig flot spil især i første halvleg er optimismen helt klart i top omkring denne sæson og selvtilliden lige så. Der er noget der tegner på at dagens kamp for en masse mål da begge hold scorede ikke mindre ind 9 mål til sammen i den første runde. Men bare vi score flest så vi vinder så er jeg glad. Kampen skal vindes da vi spiller hjemme og fordi jeg gerne ville give fansene en god start. Vi skal frem og vise vil have mesterskabet hjem. GAME ON
Startopstillingen for Lyon:
                                     Fernando Henrique
Amaral        Sylvain Monsoreau        Dorian Dervite        Jeremie Berthod

Salomon Kalou                                                             Robin van Persie
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Tiago (MC)
Aruna (AMRL/FC)
Sebastien Collet (FC)
Lyon - Sochaux
4 - 0

1-0 MÅL Amaral (15)
2-0 MÅL Karim Banzema (22)
Rødt Kort Miranda (30 Sochaux)
3-0 MÅL Salomon Kalou (31)
4-0 MÅL Sylvain Monsoreau (Straffe34)
MOM: Robin Van Persie (Lyon)
Tilskuer: 38.207
Dommer: Bruno Derrien

Igen sker alt det sjove i første halvleg. Vi spiller helt klart og meget tæt på verdensklasse fodbold i de første 45 min. Nej det er godt. Amaral sætter det hele i gang med et super flot mål og der fra går det stærkt. Anden halvleg sker der ikke der store og det er kun vores egen skyld at vi ikke får et par mål mere. Så en perfekt start også på hjemmebane med Lyon. Hvad kan dette ikke blive til?

Søndag d.14 Aug. Kamp i
Optakt til Lens (19) - (3) Lyon.

Så skal vi møde Lens. Lens ligger i bunden og derfor må vi tage favoritværdigheden på vores skulder. Det ser jeg dog ikke som noget problem og vi skulle meget gerne tage her fra med alle tre point. Vi har spillet noget rigtig super fodbold i de to første kampe i sæson og der tror jeg helt bestem forsætter her. GAME ON
                                 Fernando Henrique

Salomon Kalou                                                             Robin van Persie
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Tiago (MC)
Arjan van Toorn (AMRL)
Sebastien Collet (FC)
Lens - Lyon
1 - 2

0-1 MÅL Karim Banzema (3)
Rødt Kort Ricardinho (9 Lens)
0-2 MÅL Robin van Persie (33)
1-2 MÅL Javier Araujo (87)
MOM: Arouca (Lyon)
Tilskuer: 41.547
Dommer: Stephane Moulin

Det var nok den dårligste kamp vi har spillet i min tid. Men det gode er at vi vinder alligevel. Dog var det ikke helt så skidt men vi brænder bare for meget i dag og for ikke lukket kampen helt og der bliver lidt unødvendigt spænding til sidst men Lens kommer aldrig tæt på at komme på 2-2 og de tre point tager vi med hjem.

Lørdag d.20 Aug. Kamp i
Optakt til Lyon (1) - (7) Paris SG.

Den første rigtig store kamp med Lyon er klar til at gå i gang. PSG kommer på fint besøg og den her kamp er rigtig vigtig at vi vinder. Vi er nemlig det eneste hold som har maksimum point efter tre kampe. Spiller vi som vi har gjort indtil nu så vinder vi også den her kamp. Dog kan man blive lidt nervøs efter den sidste kamp men håber det kun var en gangs forestillingen. PSG er et godt hold og vil helt sikkert komme med alt hvad de har for at vinde denne kamp som har stor betydning for fansene og håne rette. GAME ON
                                    Fernando Henrique

Salomon Kalou                                                              Robin van Persie
                           Karim Banzema       Sebastien Collet
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Tiago (MC)
Arjan van Toorn (AMRL)
Milan Baros (ST)
Lyon - Paris SG
0 - 0

MOM: Sylvain Armand (PSG)
Tilskuer: 38.202
Dommer: Pierre Bonneau

Nej da. Vi sidder totalt på denne kamp og har rigtig mange chancer og nogen rigtig store chancer også men ind ville bolden bare ikke. Så vi sætter for første gang point til i denne sæson. Det skulle jo også ske på et eller andet tidspunkt bare træls det skulle ske lige nu. Lidt skuffende at vi ikke kan vinde men vi må bare op på hesten igen og kæmpe videre.

Fredag d.26 Aug. Finale i
UEFA Super Cup Finale 2011
Chelsea - Werder Bremen
2 - 1

Chelsea er Vinder af UEFA Super Cup 2011

Lørdag d.27 Aug. Lodtrækning i
Skonto Riga står imellem os og gruppe spillet i UEFA Cuppen. En helt fin lodtrækning og en skandale hvis vi ikke slår Skonto ud.

Søndag d.28 Aug. Kamp i
Optakt til Auxerre (13) - (3) Lyon.

En ny svær opgave venter for Lyon. En rigtig svær udebane kamp mod altid dygtige Auxerre. Auxerre har dog ikke haft den optimale sæson start og ligger nr. 13 men er altid gode for en god gang bold. Så ingen tvivl om at vi skal spille op til vores bedste hvis vi vil have point ud af denne kamp. Vi har noget at bevise efter sidste kamp mod PSG hvor jeg syntes vi skuffede lidt ved ikke at vinde men spillet var der i den kamp så helt uden chancer for at alle point i dag er vi ikke. GAME ON
                                   Fernando Henrique

Salomon Kalou                                                              Robin van Persie
                           Karim Banzema       Milan Baros
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Tiago (MC)
Arjan van Toorn (AMRL)
Helder Postiga  (ST)
Auxerre - Lyon
1- 0

1-0 MÅL Lionel Mathis (27)
MOM: Andreas Isaksson (Målmand Auxerre)
Tilskuer: 23.439
Dommer: Laurent Duhamel

Hvis PSG kampen var skuffende ja så er der ikke ord for hvordan jeg ser på denne kamp. Det var bare ikke godt nok. Det er da utroligt at man kan gå fra at spille super bold til at spille som BIF i Jylland. Jamen for satan da. Selv de største chancer bliver brændt og dem som skal tage ansvar gør det ikke også score de et pis mål på frispark. Et ufortjent nederlag. Og ja jeg er sur. ticked off

Onsdag d.31 Aug. Kamp i
Optakt til Lyon (3) - (12) Bordeaux.

Ja der kan ikke være nogen tvivl omkring kampen i dag. De tre point skal gå til os. Efter to kampe i træk uden mål skal der altså til at ske noget. Vi skal i gang igen og det skal være lige nu. Spillet fejler som sådan ikke rigtig noget der er mere inde foran mål det kniber lige nu og håber ikke det forsætter. Bordeaux skal spilles ud af banen i dag. Altså med andre ord. Vi SKAL vinde kampen i dag. GAME ON
                                 Fernando Henrique

Arjen van Toorn                                                             Salomon Kalou
Bænken hos Lyon:
Gregory Coupet (GK)
Fabrice Ettori (DC)
Tiago (MC)
Robin van Persie (AMLC/FC)
Milan Baros (ST)
Lyon - Bordeaux
4 - 0

1-0 MÅL Salomon Kalou (4)
2-0 MÅL Helder Postiga (26)
3-0 MÅL Karim Banzema (39)
4-0 MÅL Mathieu Bodmer (57)
MOM: Sylvain Monsoreau (Lyon)
Tilskuer: 38.172
Dommer: Patrick Lhermitte

Så er vi tilbage på sporet igen efter en flot kamp. Dette r sådan her vi skal spille. En sjov ting er at i de første tre kampe som vi vinder spillede Postiga fra start og de to kampe hvor vi ikke vinder og ej heller score var Postiga ikke med. Det kan jeg så kan læse ud af det er at Postiga nu skal spille alle kampene i sæson ind til andet er bevidst.

Torsdag d.1 Sep. Salomon Kalou er blevet valgt som den bedste spiller i Ligue 1 Orange for August måned.
Samme dag kan Lyon offentliggøre et underskud fro August måned på 61,4 mio. Det giver Lyon et samlet overskud på 241 mio.

Lige til sidst får i også et SS af ligaen som den ser ud efter 6 kampe:
« Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 17:53 af donthomas » Logged

SirToby
Manager

« Svar #374: 21 Maj 2006, 17:59 »

Udmærket start. Du skal nok snuppe guldet.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010