home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71433 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Sunderland>>> Sevilla FC
« Svar #345: 18 Maj 2006, 20:19 »

Sikke noget lort med PSV-kampen. I ligaen er du jo bare suveræn. Jeg krydser fingre for dig mod PSV Smiley

Don AA
Manager

« Svar #346: 18 Maj 2006, 21:41 »

Det lugter lidt af guld til Sevilla skidt med CL kampen mod PSV bliver ikke nemt men intet er jo umuligt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #347: 19 Maj 2006, 20:02 »

For satan da.  Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off Græder Word laver en fejl og må lukke ned  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder og de betyder så at hele marts måned går tabt så det bliver desværre en mindre detaljeret update fra min side denne gang. ticked off ticked off ticked off ticked off

Onsdag d.2 Marts. Kamp i
Retur kamp i Copa del Rey semifinalen.

R.C.D. Espanyol - Sevilla FC
1 - 1
(1-4)

1-0 MÅL Dorian Dervite (Selvmål 70)
1-1 MÅL Roger (75)
MOM: Edoardo Pazzagli (Målmand Sevilla FC)

Der ved er vi klart til finalen med samlet 4-1. I Finalen venter Sporting Gijòn som noget uventet slog Valencia ud med samlet 2-1.

Søndag d.6 Marts. Kamp i
Retur kamp i CL mod PSV.

Sevilla FC - PSV
0 - 1
(0-2)

0-1 MÅL Dean Ashton (Straffe 33)
MOM: Michael Lamey (PSV)

Ja når man ikke kan score så kan man jo ikke forvente at vinde en fodbold kamp. Jeg er dybt skuffet over at vi ryger ud nu. Det skal der laves om på til næste sæson og det gær vi igennem nye spiller.

Søndag d.13 Marts. Kamp i
Valencia kommer på besøg og vi skal have oprejsning efter CL kampen.

Sevilla FC - Valencia
4 - 2

1-0 MÅL Adriano (21)
2-0 MÅL Obi One (34)
2-1 MÅL Daniel Bertoli (64)
3-1 MÅL Kerlon (76)
4-1 MÅL Roger (81)
4-2 MÅL Andrea Barzagli (85)
MOM: Adriano (Sevilla FC)

Ja den bedste kamp fra vores side i en måneds tid og ganske underholdene kamp også. Bare for sent at målene kommer. Dem kunne vi godt have brugt med PSV.

Lørdag d.19 Marts. Kontrakt forhandlinger med
Lyon kontakter mig igen efter at jeg sagde pænt nej tak sidste gang de tilbød mig at komme til klubben. Denne gang er der dog nogen ting som er ændret i det at vi røg i af CL. Så en eventuelt CL finale kommer ikke i vejen denne gang. Så derfor vælger jeg at sige ja til Lyon og skifter derfor til fransk fodbold Søndag d.15 Maj.

Søndag d.20 Marts. Kamp i
Vi er taget til ferie øen Mallorca for at møde du lokale helte.

R.C.D Mallorca - Sevilla FC
1 - 4

0-1 MÅL Roger (4)
0-2 MÅL Kerlon (21)
0-3 MÅL Roger (43)
0-4 MÅL Kerlon (59)
1-4 MÅL Leonardo Pisculichi (69)

En fortjent sejr som aldrig var i fare og vi kan som godt begynde at finde champagnen frem.

Onsdag d.23 Marts. Kamp i
Ja en nem hjemme kamp venter mod Elche. En sejr her så ser det rigtig godt ud for os,

Sevilla FC - Elche
2 - 0

1-0 MÅL Jesùs Navas (Straffe 24)
2-0 MÅL Roger (77)
MOM: Nik Besagno (Sevilla FC)

Ja så er mesterskabet hjemme. Vi føre 20 point ned til Barca så vi ligger lige et par ekstra flasker champagne på køl.

Fredag d.1 April. Sevilla FC kan offentligt gøre er underskud for Marts måned på 20,04 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 110 mio.

Lige til sidst et SS af La liga efter 30 kampe:

Igen må jeg lige beklage at denne update ikke er så detaljert som normalt men word gik som sagt ned så håber I kan klare jeg med den her også er jeg tilbage med en normal update næste gang. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #348: 19 Maj 2006, 20:06 »

Kender godt til, når det bare lukker ned. Men det kommer vel senere Rullende Øjne

Synd med CL, men for satan/pokker da det ser godt ud i ligaen. Lyon ser ud til at få en klassetræner  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland->Sevilla FC-> og snart Lyon!!!!!
« Svar #349: 19 Maj 2006, 20:09 »

Kender godt til, når det bare lukker ned. Men det kommer vel senere Rullende Øjne

Synd med CL, men for satan/pokker da det ser godt ud i ligaen. Lyon ser ud til at få en klassetræner Thumbs Up

Ja det var sku træls.. Men sådan er det jo.. det bare om at komme videre.

Ja ind ville bolden altså ikke mod PSV. Så det var lige et alt for tidligt farvel til CL.

Ja ligaen er ren klasse. Det bliver til et nyt mesterskab også skulle vi også gerne vinde Copa del Rey.

Jep en klasse træner til Lyon og 520 mio til at købe nye spiller for. Sådan Cool

Dusty78DK
Manager

« Svar #350: 19 Maj 2006, 23:08 »

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der sker med dig i det franske.
Har du også en hemmelig plan om at nå rundt i alle de store ligaer?  Wink

- og i øvrigt tillykke med en rigtig god sæson. Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #351: 20 Maj 2006, 12:03 »

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der sker med dig i det franske.
Har du også en hemmelig plan om at nå rundt i alle de store ligaer?  Wink

- og i øvrigt tillykke med en rigtig god sæson. Smiley

Ja jeg ser bestem også frem til at prøve krafter med fransk fodbold. Men der venter et strot job i Lyon. Der skal rydes op i truppen da der er alt for mange gamle spiller så der kommer gang i svingdøren når jeg kommer til klubben.

Hvis jeg fortalte om min hemmelig plan ville den jo ikke være hemmelig Opstemt
Nej jeg har ikke nogen plan jeg tager bare de spænende job tilbud som nu måtte komme og nu var det så lyon der kom med et spænende tilbud Smiley

Jo tak en fin sæson minus CL. Skidt at ryge ud til PSV. Jeg er sku stadig skuffet. Forlegen

United-styrer
Gæst

« Svar #352: 20 Maj 2006, 13:14 »

Det bliver spændende at følge dig i Lyon. Det er jo næsten for nemt efterhånden, selvom du desværre røg i Champions League ;-)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #353: 20 Maj 2006, 14:12 »

Så er der nyt igen fra Sevilla FC. Smiley

Søndag d.3 April. Kamp i
Optakt til Athletic Bilbao (6) - (1) Sevilla FC.
Skader hos Sevilla FC: Ingen.
Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.

En svær ude bane kamp i dag. Dog kan vi jo stort set tåle at tabe alle de sidste 8 kampe også blive mester alligevel. Vi går dog stadig efter alle tre point i dag da vi jo lige så godt kan sige pænt farvel til hinanden inden for klubben og måske sætte ny point rekord i La liga. Vi har 78 point og rekorden lyder på 83 point. Så ikke en umulig opgave at sætte ny point rekord. GAME ON
Opstillingen for Sevilla FC:
                                                        Guillaume Pinault
           Antonio Barragàn             Piqué                       Nik Besagno                 Adriano

Denilson                  Obi One
             Jesùs Navas                                                                                  Diego Capel
                                                      Roger          Kerlon
Bænken:
Edoardo Pazzagli (GK)
Pablo Muñoz
Alfonso Roberto Delgado
Enzo Maresca 
Mathieu Bodmer
Jose Manuel Santana
Dorian Dervite
Athletic Bilbao - Sevilla FC
2 - 3

0-1 MÅL Jesùs Navas (Straffe 25)
0-2 MÅL Jesùs Navas (Straffe 28)
0-3 MÅL Roger (49)
1-3 MÅL Fernando Llorente (54)
2-3 MÅL Francisco Javier Yeste (83)
MOM: Jesùs Navas (Sevilla FC)
Tilskuer: 39.966
Dommer: David Fernandez Borbalan

We Are the Champions. Sådan og hele 7 runder for sæson er forbi. KLASSE. Jamen hele sæson har vi været så meget bedre ind alle andre spanske hold så det er fuldt fortjent at vi bliver mester. Kampen i dag er ikke den store spille messesige oplevelse men dommer hjælper da gerne lidt på vej med at give os to straffespark. Dog bliver det noget unødvendigt spænende til sidst men det er dog aldrig rigtig tæt på 3-3 og vi bliver mester da Barca kun får et point ude imod Elche.

Søndag d.10 April. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (4) Real Madrid.
Skader hos Sevilla FC: Ingen.

Den første kamp efter mesterskabet kom i hus er imod ingen ringer ind Real Madrid. Skal blive spænende at se om vi har motivation der skal til for at vinde sådan en kamp. Det tror jeg ikke bliver noget problem i denne kamp da det er hjemme og der imod Madrid. Det er en kamp hvor man altid skal være motiveret og give sig selv 100%. GAME ON
                                                      Guillaume Pinault
           Antonio Barragàn             Piqué                       Nik Besagno                 Adriano

Denilson                  Obi One
              Jesùs Navas                                                                                 Diego Capel
                                                      Roger          Kerlon
Bænken:
Edoardo Pazzagli (GK)
Pablo Muñoz
Alfonso Roberto Delgado
Enzo Maresca 
Mathieu Bodmer
Jose Manuel Santana
Dorian Dervite
Sevilla FC - Real Madrid
0 - 0

MOM: Iker Casillas (Målmand Real Madrid)
Tilskuer: 45.497 (Ny Rekord)
Dommer: Alfonso Perez Burrull

Ja den her kamp skulle vi nu have vundet men Casillas stod en verdensklasse kamp i Madrid målet. Madrid havde ikke meget at byde ind med og vi havde alt spillet og skabte mange chancer som desværre ikke blev omsat til mål.

Onsdag d.13 April. Finale i
Optakt til Sevilla FC - Sporting Gijòn.
Skader hos Sevilla FC: Diego Capel (3 uger)

Ja så er det blevet tid til at skal spille finale i Copa del Rey. Vi går indtil finalen som mega favoritter. Det kan der ikke være tvivl om efter som vi er klare mester allerede og Gijòn ligger sidst i La liga. Men nu er det en finale og så kan alt ske. De små har før overrasket i en pokal finale. Det skal helst ikke ske i dag og vi er klar til at hente pokal nr2 hjem i denne sæson. Plus der ville være første gang siden 2006 at Sevilla kan hente Copa del Rey pokalen hjem. GAME ON
                                                       Guillaume Pinault
           Antonio Barragàn             Piqué                       Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Denilson                  Mathieu Bodmer
                 Jesùs Navas                                                                                     Adriano 
                                                      Roger          Kerlon
Bænken:
Edoardo Pazzagli (GK)
Obi One
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Dorian Dervite
Sevilla FC - Sporting Gijòn
4 - 0

1-0 MÅL Kerlon (4)
2-0 MÅL Jesùs Navas (38)
3-0 MÅL Jesùs Navas (Straffe 73)
4-0 MÅL Jesùs Navas (82)
MOM: Jesùs Navas (Sevilla FC)
Tilskuer: 74.995 (Santiago Bernabeu)
Dommer: Carlos Megia Davila

We Are the Champions. Ganske som forventet blev det en let kamp og der var på intet tidspunkt tvivl om hvor skabet det skulle stå og hvem der skulle have pokalen til skabet. En perfekt kamp fra vores side og nu er sæson som sådan slut da der ikke er flere kampe af betydning for os. Men en perfekt afsked med klubben. En rigtig flot The Double er hjemme. Sku godt gået og rigtig flot præstation af holdet.
Finale i Copa del Rey 2010/11
Sevilla FC - Sporting Gijòn
4 - 0

Sevilla F.C., S.A.D. Er vinder af Copa del Rey 2010/11

Søndag d.17 April. Kamp i
Optakt til Villareal C.F. (9) - (1) Sevilla FC.
Skader hos Sevilla FC: Guillaume Pinault (4 måneder) og Diego Capel (3 uger)

Ja det eneste minus ved pokal finalen var at vi mistede vores bedste målmand resten af sæson. Men nu da vi er mester og det hele så gør det nok ikke så meget alligevel. Igen en kamp hvor vi skal ud og se om vi har motivation til at spille en kamp som ikke har nogen betydning. Dog er selvtilliden selv sagt i top og vi går som altid efter de tre point. GAME ON
                                                       Edoardo Pazzagli
           Antonio Barragàn             Piqué                       Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Jesùs Navas                                                                                    Adriano 
                                                    Roger          Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Obi One
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Dorian Dervite
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Villareal C.F. - Sevilla FC
2 - 4

0-1 MÅL Roger (3)
0-2 MÅL Roger (26)
1-2 MÅL Iriney (67)
1-3 MÅL Alfonso Roberto Delgado (85)
2-3 MÅL Diego Forlan (91)
2-4 MÅL Kerlon (93)
Tilskuer: 33.103
Dommer: Julian Rodriguez Santiago

Jeg kan ikke andet ind at være stolt over dette hold. Selvom mesterskabet for længst er hjemme bliver drenge bare ved med at spille super bold. Det er sku dejligt at se og det er bare om at nyde det. Det er og bliver et mester hold som jeg siger farvel til om en måneds tid.

Søndag d.24 April. Kamp i
Optakt til Real Betis (2) - (1) Sevilla FC.
Skader hos Sevilla FC: Guillaume Pinault (4 måneder) og Diego Capel (2 uger)

Så er det tid til mit sidste lokal opgør i denne omgang i Sevilla. Vi har ikke rigtig haft det godt med disse lokal opgør og har tabt flere ind vi har vundet. Håber dog vi kan stå sammen i dag og vinde kampen for fansene skyld og min også. Vi er inde i en rigtig god stime lige nu og håber det forsætter her også ville det også være super hvis vi kan stikke en kæp i hjulet på Betis drømme og en sølv medalje. GAME ON
                                                        Edoardo Pazzagli

Jesùs Navas                                                                                    Adriano 
                                                       Roger          Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Obi One
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Dorian Dervite
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Real Betis - Sevilla FC
2 - 2

0-1 MÅL Kerlon (9)
1-1 MÅL Ricardo Olievira (12)
1-2 MÅL Adriano (42)
2-2 MÅL Giorgio Chiellini (57)
MOM: Kerlon (Sevilla FC)
Tilskuer: 52.468
Dommer: Evaristo Puentes Leira   

Ja jeg er ganske godt tilfreds med denne kamp. Vi taber ikke og det var en vigtig ting i dette opgør. Men vi skulle sandt at sige nok have vundet men dette var vi ikke skarpe nok til i dag også ender det sådan her. En fin afsked med lokal opgøret i Sevilla selvom en sejr havde været at fortrække.

Søndag d.1 Maj. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (12) R.C.D. Espanyol.
Skader hos Sevilla FC: Guillaume Pinault (4 måneder), Diego Capel (5 dage), Denilson (3 uger), Piqué (2 uger) og Edoardo Pazzagli (1 uge)

Ja vi går ind til denne kamp med det største antal skader i mands minde. Så fint at sæson som sådan er forbi og vi bare skal have de sidste kampe overstået. Der er nu kun 14 dage tilbage af min tid i klubben og håber at de kommer til at forløbe uden nogen nederlag. GAME ON
                                                                     Francisco Molina
           Antonio Barragàn             Dorian Dervite                       Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Enzo Maresca                 Mathieu Bodmer
                  Jesùs Navas                                                                                             Adriano 
                                                               Roger          Kerlon
Bænken:
Raul Moreno (GK)
Obi One
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Marchena
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Sevilla FC - R.C.D. Espanyol
4 - 1

1-0 MÅL Kerlon (7)
2-0 MÅL Kerlon (20)
2-1 MÅL Luis Jimenez (26)
3-1 MÅL Adriano (32)
4-1 MÅL Mathieu Bodmer (33)
MOM: Kerlon (Sevilla FC)
Tilskuer: 36.737
Dommer: Antonio Rubinos Perez

JA kom man 45 min for sent til denne kamp så undgik man alle målene og det bedste fodbold. For de første 45 min havde alt hvad man kan ønske sig af en rigtig super fodbold kamp mens de sidste 45 min stod for alt hvad man ikke ønsker sig af en fodbold kamp. Så enkelt kan det siges om den her kamp. En fin kamp for Kerlon som kæmper om at blive topscorer i La Liga. Lige nu føre han med 2 mål ned til Llorente fra Bilbao. Kerlon har scoret 23 mål og Llorente 21 mål. En spænende afslutning må man sige.

Senere samme dag kan Sevilla FC offentlig gøre et underskud for April måned på 20,05 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 90,14 mio.

Og lige til sidst et SS af La liga hvor der nu kun mangler tre kampe. Spænende Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #354: 20 Maj 2006, 14:14 »

Tillykke med mesterskabet, der var aldrig nogen tvivl. Held og lykke i Frankrig Smiley

SirToby
Manager

« Svar #355: 20 Maj 2006, 14:16 »

Du er jo suveræn i ligaen. Tillykke med Copa del Rey-trofæet.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #356: 20 Maj 2006, 14:36 »

Tillykke med mesterskabet, der var aldrig nogen tvivl. Held og lykke i Frankrig Smiley

Rigtig mange tak.

Nej det mesterskab var hurtigt afgjort. Lidt kedeligt men jeg klager nu ikke.

Glæder mig også helt vildt til at skal en tur til Frankrig for at overtage Lyon. Det skal nok blive sjovt at prøve noget nyt igen.

Du er jo suveræn i ligaen. Tillykke med Copa del Rey-trofæet.

Af hjertet tak Opstemt Ja så blev det alligevel til the double Smiley KLASSE Hævet Øjenbryn Cool

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #357: 20 Maj 2006, 16:55 »

Så er tiden kommet til den sidste update fra Sevilla FC. Næste gang der er nyt fra mig blvier det fra Lyon Smiley

Onsdag d.4 Maj. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (8) - Valladolid.
Skader hos Sevilla FC: Guillaume Pinault (4 måneder), Diego Capel (2 dage), Denilson (2 uger), Piqué (2 uger) og Edoardo Pazzagli (1 uge)

En kamp uden den helt store betydning skal til at finde sted. Vi er mester og nyder at spille frit og Valladolid kan ikke nå op til en UEFA Cup plads og de kan selvsagt heller ikke rykke ned. Så den her kamp vinder vi da vi spiller hjemme og fordi vi bare er bedst. GAME ON
                                                                      Francisco Molina
           Antonio Barragàn             Dorian Dervite                       Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Enzo Maresca                 Mathieu Bodmer
                Jesùs Navas                                                                                              Adriano 
                                                               Roger          Kerlon
Bænken:
Raul Moreno (GK)
Obi One
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Marchena
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Sevilla FC - Valladolid
1 - 0

1-0 MÅL Dorian Dervite (42)
MOM: Geremi (Valladolid)
Tilskuer: 39.729
Dommer: David Fernandez Borbalan

Ja ikke nogen sinds oprivende kamp. Der var ikke meget tempo over feltet. Det kan man vel også lidt forvente efter som der ikke var nogen der havde noget at spille for i dag. Men sejren var nu fortjent da det alligevel var os der skabte mest og ville mest. Ellers kedelig kamp.

Søndag d.8 Maj. Kamp i
Optakt til Albacete (16) - (1) Sevilla FC:
Skader hos Sevilla FC: Guillaume Pinault (4 måneder), Denilson (2 uger), Piqué (1 uge) og Edoardo Pazzagli (3 dage)

Ja så er der min anden sidste kamp for Sevilla i denne om gang. Albacete er det eneste hold der her noget at spille for. De kæmper en hård kamp om at undgå nedrykning så derfor kan det her godt blive en svær opgave. Dog håber jeg at vi alligevel er gode nok til at hive sejren hjem selvom vi ikke har noget at spille for. Ud over æren. GAME ON
                                                                     Francisco Molina

Obi One                 Mathieu Bodmer
              Jesùs Navas                                                                                                Adriano 
                                                            Roger          Kerlon
Bænken:
Raul Moreno (GK)
Enzo Maresca
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Marchena
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Albacete - Sevilla FC
0 - 3

0-1 MÅL Roger (33)
0-2 MÅL Obi One (42)
0-3 MÅL Jose Manuel Santana (46)
MOM: Dorian Dervite (Sevilla FC)
Tilskuer: 41.858
Dommer: Juan Carlos Marin

Igen en sådan lidt kedelig kamp. Det hænger nok også sammen med at motivationen ikke er helt i top nu da man er mester og jeg skal videre til en ny klub. Derfor syntes jeg faktisk at der er flot at vi har forsat med at spille godt og stadig har vundet kampene selvom vi ikke har noget at spille for. Albacete er da også flinke og giver os to mål på kæmpe fejl i deres forsvar. Så de skal passe på hvis de ikke skal rykke ned.

Onsdag d.11 Maj. Finale i
UEFA Cup Finale 2010/11
Real Madrid - Werder Bremen
0 - 1

Werder Bremen er Vinder af UEFA Cuppen 2010/11

Søndag d.15 Maj. Mit skifte gik igennem inden den sidste kamp fro Sevilla FC. Havde jeg ikke lige regnet med. Men sådan er det. Efter to sæsoner er det slut. De to sæsoner bød på to flotte spanske mesterskaber og en enkelt pokal titel. Det er ikke helt til at klage over så det lader jeg være med. Jeg efter lader mig et super mandskab et virkelig klasse hold og håber de kan klare sig uden mig. Hævet Øjenbryn Så nu er jeg ankommet til det franske hvilket man kan læse meget mere om i min næste update.

Sådan her ser mit nye hold ud:

Er der nogen spiller i gerne ser et SS af siger i bare til Smiley

Bademesteren
Manager

Sv: Sunderland->Sevilla FC->Lyon
« Svar #358: 20 Maj 2006, 17:06 »

Tillykke med resultaterne i det spanske...

Dit nye hold ser også meget spændende ud, jeg kunne godt tænke mig at se hvor Ben Arfa, Postiga og din højre back Revi... har udviklet sig.

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland->Sevilla FC->Lyon
« Svar #359: 20 Maj 2006, 17:27 »

Tillykke med resultaterne i det spanske...

Dit nye hold ser også meget spændende ud, jeg kunne godt tænke mig at se hvor Ben Arfa, Postiga og din højre back Revi... har udviklet sig.

Jo mange tak. altid dejligt med lidt ros. Det gik dog også langt over forventningerne må jeg sige i det spanske Smiley

Jamen hvad du ønsker skal du få Hævet Øjenbryn

Håber der er et par gode år i ham i nu.

Ben Arfa. Håber han kommer til at udvilke sig noget mere nu da jeg er kommet til klubben.

Postiga står til at blive fast mand hos mig. I denne sæson har de brugt John Carew Shockeret.
Forstå det hvem som kan Ubeslutsom

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010