home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71307 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
« : 27 Mar 2006, 21:42 »

Så er der er ny blog fra min side efter jeg kørte noget død med Hearts og det var nok en lille prøve for at se om jeg kunne lave en fin blog. Tror den her bliver lidt bedre Rullende Øjne Opstemt

Spiller med Freak Up opdateringen.

Og jeg har disse lande med: Belgien Jupiler League, Danmark 2div og op efter, England Coca-Cola Leauge Two og op efter, Frankrig League 1 Orange, Tyskland, 1.Bundesliga, Holland Eredivie, Italien Serie A, Norge Tippeligaen , Portugal Liga Betandwin.com, Rusland Prem`er-Liga, Skotland Bank Of Skotland Premier League, Spanien Primera Divisiòn og Sverige Allsvenskan.

Databasen størrelsen er Large.

Klubben som jeg har valgt er Sunderland. Klubben har en dårlig økonomi med et overskud på 2,33 mio. Dog har klubben et kæmpe gæld som skal betales tilbage. Den gæld lyder på hele 387 mio. Den gæld er betalt tilbage i år 2012. Der er tale om en Bank gæld. Har dog fået hele 54 mio stillet til rådighed til indkøb af spiller. Klubben forventer at jeg skal kæmpe hårdt imod nedrykning.

Pressemøde

Sunderland AFC har indkaldt til pressemøde:

Chairman Mr. Bob Murray  kan fortælle til hele den samlede presse at Mr. Mick McCarthy  har sagt sin stilling op efter et kort møde mellem de to herre i går. Mr. Murray  ville ikke komme ind på hvorfor Mr. McCarthy ikke længer er manager i Sunderland.
Mr. Murray ville ikke kom nærmer ind på hvorfor Mr. McCarthy ikke længer manager i Sunderland.

Men Mr. Murray kan fortælle at klubben allerede har fundet Mr. afløser og det er en ukendt manager der skal tage over. Og ind kommer Mr. Thomas Westergaard en ukendt manager fra Danmark. Den samlede engelske presse er nærmest i chok.  Mr. Murray kan fortælle at han med denne ansættelse håber og tror på at Mr. Westergaard redde Sunderland fra nedrykning. Fansene ser dog på denne ansættelse med forsigtig optimisme og bakke op om Mr. Murray`s beslutning om at ansætte Mr. Westergaard. Dog skal Mr. Westergaard bevise hans værd med det samme da han kun har fået en 1.årlige kontrakt med Sunderland. Men har i noget at spørge Mr. Westergaard om kan i skyde frit nu.

Mr. Westergaard. Er du manden der kan rede Sunderland fra nedrykning?
Ja det er jeg helt sikkert ellers havde jeg ikke taget jobbet. Men det kræver hårdt arbejde fra alle i klubben for at det kan lykkes.

Mr. Westergaard. Der kan ikke herske tvivl om at klubben skal forstærkes hvis I skal overleve! Har du spiller i tanker som kan hjælpe holdet mod redning? Nu skal jeg lige se på hvilke spiller som jeg har til rådighed før jeg går ud efter nye spiller. Hvis der bliver tale om nye spiller skal i nok få noget at vide.
Men nu må i have mig undskyldt jeg ville ud og hilse på spillerne også ellers komme i gang med mission redning af Sunderland i Premier Leauge.

Her lidt om holdet. Sunderland har faktisk et meget fint hold. Jeg tror bestem det er godt nok til at overleve med de spiller der er i klubben nu. Der skal dog ikke herske tvivl at et pat skader kommer til at gøre ondt da bredden ikke er særlig stor. Her er et par profiler:
Først den unge og meget talent fulde Chris Brown

Så går vi ned på midt banen hvor vi finder Liam Lawrence

Så er vi nede ved forsvart. Her vil jeg fremheve Julio Arca

Ville også lige næve min stræke centerforsvar Stephen Caldwell

Sunderlands hjemmebane kampe bliver spillet på The Stadium Of Light:

Et flot stadion må man sige. Et stadion som fortjener at der bliver spillet PL bold på græsset.

Der ville være noget mere info om selve holdet/spillerne i min næste opdatering.

Men ligesom i min første blog ville der komme opdatering for hver gang der er gået en måned i spiller.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2006, 21:28 af donthomas » Logged

Mudski
Reserveholdsspiller

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #1: 27 Mar 2006, 21:44 »

det dælme lækkert, godt at se du starter en blog op så hurtigt. håber da dit sunderlandhold vil klarer sig i kampen om england.

good luck.
glæder mig til at følge med i din blog

Barcelona

cube
Manager

« Svar #2: 27 Mar 2006, 21:50 »

Bliver spændende at følge med i da :-) og det ser ud til at være en god udfordring idet det bliver svært at opbygge et godt hold med den økonomi.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager

« Svar #3: 27 Mar 2006, 21:51 »

Spænende at se om du kan overleve PL. Det bliver godt at følge, efter havde set blogen med Hearts  Thumbs Up

Held og Lykke

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don AA
Manager

« Svar #4: 27 Mar 2006, 21:53 »

Spændene om du kan få Sunderland med i toppen af England glæder mig til at følge din blog da jeg synes din tidligere blog med Hearts var super god så du ønskes alt muligt held og lykke med Sunderland

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #5: 27 Mar 2006, 22:08 »

Tak for alle de rosene ord som er kommet ind Smiley

Men vi rykker ikke ned. Thumbs Up

så skulle det vidst være sat på plads Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 27 Mar 2006, 22:47 »

Et spændende valg efter Hearts. Glæder mig til at følge din kamp mod nedrykning!  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #7: 28 Mar 2006, 17:14 »

Så er der lidt nyt fra sunderland

Fredag d.1 Juli. Samme dag som jeg bliver ansat kan Sunderland offentlig gøre et underskud for Juni måned på 3,18 mio. Det giver Sunderland et samlet underskud på 6,25 mio. Så det bliver en kamp om at få sorte tal tilbage til klubben.

Mandag d.4 Juli. Jeg har ansat følge træner i klubben da dem der var slet ikke kunne finde ud af at sætte kagler op på trænings banen. Så følgende er ansat: Bruno Martini (Målmandstræner), Torbjørn Nilsson (Forsvarstræner), Paul Gabor (Fysisktræner), Hans Jorritsma (Offensivtræner), David Williams (Teknisktræner), Juan Sentisteban (Taktisktræner), Luit Zwaneveld (Fysisktræner), Jean-Pierre Delaunay (Dødboldstræner) og Gunnar Gerisch (Afslutningstræner) 

Lørdag d.9 Juli. Sæsons første trænings kamp står for døren. Vi et taget til Cypern for at spille tre trænings kampe mod de lokale hold. I dag spiller vi imod APOEL. Det hele drejer sig om at vi skal i form op til sæson så resultatet betyder ikke det vilde. GAME ON

APOEL - Sunderland
1-0

1-0 MÅL Stelios Eleftheriou (76)
MOM: (8) Savvas Christofi (Målmand APOEL)

En fin trænings kamp fra vores side. Der er som ventet en del som kan og skal gøres bedre hvis vi skal overleve. Men vi skulle gerne finde lidt mere skraphed frem foran mål. Så skal det nok gå.

Onsdag d.13 Juli. Den næste trænings kamp skal spilles vi møder i dag Pafos. GAME ON

Pafos - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Stephen Elliot (30)
0-2 MÅL Stephen Elliot (45)
MOM: (9) Stephen Elliot (Sunderland)

Ja en rigtig god træningskamp fra vores side. Vi giver ikke nogen chancer væk af betydning også får vi scoret to gange. Og vi får lidt selvtillid.

Lørdag d.16 Juli. Den sidste trænings kamp på Cypern skal finde sted. Dagens modstander er Apollon L. GAME ON

Apollon L. - Sunderland
0 - 4

0-1 MÅL Stephen Elliot (26)
0-2 MÅL Chris Brown (45)
0-3 MÅL Andy Gray (68)
0-4 MÅL Andy Gray (79)
MOM: (8) Andy Gray (Sunderland)

Ja der er ikke så meget at sige andet ind at vi fik denne kamp vel overstået uden skader og at vi kommer fra Cypern med en god portion selvtillid.

Mandag d. 18 Juli. Sunderland har udsendt en presse meddelelse. Her kan Sunderland fortælle at de har forstærket truppen med en ny forsvarsspiller. Der er tale om den meget solide højre-back Lars Jacobsen. Dog kan Jacobsen også spille i det centrale forsvar og på venstre-back så der er tale og en meget alsidig forsvarspiller. Jacobsen er hentet i danske FC København for ca.18 mio kr.

Fredag d.29 Juli. Vi er mellem landet i Kroatien på vej hjem fra Cypern og for at slå lidt tid ihjel har vi lavet et par trænings kampe mod et par af de lokale hold. Den første kamp er imod Sloboda. GAME ON

Slobodan - Sunderland
0 - 4

0-1 MÅL Stephen Elliot (8)
0-2 MÅL Chris Brown (31)
0-2 Liam Lawrence brænder straffe (37)
0-3 MÅL Anthoney Le Tallec  (64)
0-4 MÅL Jonathan Stead (76)
MOM: (8) Dean Whitehead (Sunderland)

Ja der ser jo rigtig fint ud. Men maner dog til besindighed for det er jo ikke lige de stærkeste modstander vi er oppe imod. Dog vinder vi kampene og der ved får vi selvtillid og tro på os selv. Det kan blive meget vigtig op til sæson start. En anden ting som jeg lige ville fremhæve er at mine angriber score alle målene i dag. Sådan skal det være.

Der kommet meget snart en gennem gang af holdet som i kan læse Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Mar 2006, 15:15 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #8: 28 Mar 2006, 17:53 »

Her er lidt om holder Sunderland:

Som sagt ville jeg denne gang komme lidt nærmer ind på holdet Sunderland og hvilke spiller jeg har til rådighed.
Vi starter med målmændene:
Min klare første valg er: Kelvin Davis 28 år. Kelvin kom til Sunderland op til denne sæson fra Ipswich for 14 mio. Davis er faktisk en helt igennem god keeper og han nå for alt i verden ikke gå stykker.
Min reserve målmand er: Joe Murphy 23 år. Murphy kom til Sunderland op til denne sæson på en fri transfer fra Walsall. Ikke nogen super back-up keeper og er der få på udkig efter en målmand som kan tage kampen op med Davis om at stå fast for Sunderland. For det kan Murphy ikke.

Højre-back Pladsen tilfalder Lars Jacobsen 25 år. Har lige købt ham til klubben da vi ikke var særlig godt besat på de bagerste rækker og Jacobsen er en sikker mand blandt de første 11.
Har to spiller som skal give Jacobsen konkurrence om at starte inde på højre-back. Den ene er Nyron Nosworthy 24 år kom til Sunderland på en fri transfer fra Gillingham. Minder meget om Jacobsen men han mangler dog alligevel lidt i det defensive men en god back-up for Jacobsen og jeg føler mig godt dækket ind på den plads. Den sidste højre-back er en spiller Sunderland har lånt i Arsenal. Justin Hoyte 20 år. Også en fornuftig højre back men han skal nok ikke regne med meget spille tid.

Center forsvaret. Det kommer til at bestå af: Gary Breen 31 år har været i Sunderland i 3 år. Breen er en bundsolid spiller og en som kæmper til de sidste. Og der for et naturligt valg som anføre for Sunderland. Han skal spille sammen med Stephen Caldwell 24 år. Dette er Caldwell`s anden sæson for Sunderland. Caldwell er også en hård hund som ikke giver ved dørene og alt i alt et godt makker par jeg har i de to herre. De må ikke gå i stykker. Har kun en spiller som back-up. Peter Hartley 17 år og der er ikke meget at råbe hurra for der. Så der skal jeg også ud at finde en ny spiller.

Venstre-back. Den plads sidder Julio Arca 24 år sikkert på. Arca har været i Sunderland siden 2000 og faktisk den spiller som har været længst i klubben af de nuværende spiller i klubben på nær en. Ham der har været længst i klubben hedder George McCartney 24 år. En spiller af egen avl. Han har været på kontrakt siden 1998. Han er dog skadet i op til 4 måneder. Når McCartney kommer tilbage er det ham der skal presse Arca om at starte inde. Den sidste venstre-back er Dan Smith 18 år. Han er ikke super god men heller ikke super dårlig. Han får nok ikke meget spilletid.

Højre midtbane. Her huser Liam Lawrence 23 år. Lawrence kom til Sunderland for sidste sæson. Han kom fra Mansfield for et sølle beløb på 1,9 mio. Dette må være min bedste spiller. Han kan det meste med en bold. Et rigtig stort talent som jeg forventer mig meget af. Back-up er Andy Gray 27 år. Ikke meget at sige om ham udover at han er en solid spiller men så heller ikke mere.

Den Centrale midtbane. Vi er nu nået til den centrale midtbane/maskinhuset. De to der er udset til at spille fast er: Christian Bessila 27 år. Bessila er franskmand og kom til Sunderland lige før mig. Bessila er en rigtig fighter på den defensive midtbane. En meget vigtig spiller som kan løbe solen sort og rive de andre med. En rigtig ind pisker. Ved siden af ham finder vi Dean Whitehead 23 år gør sig klar til sin anden sæson i Sunderland. Det er et meget lovene midtbane talent vi har med at gøre her. Nu skal han bare bevise det for om verden at han er en super spiller. Han kommer til at stå for det offensive del af midtbanen dog også med defensive pligter. Skulle de gå i stykker har jeg et par ganske fine reserver. Rory Delap 29 år kom til klubben fra Southampton ganske gratis. Delap skal tage sig af det defensive når han spiller. Tommy Miller 26 år lige ankommet på en fri transfer fra Ipswich tager sig af det offensive når han spiller.

Venstre midtbane. Her er det klare første valg i Andy Welsh 21 år. Welsh kom til Sunderland fra Stockport for 160.000 kr sidste sæson. Welsh ser lovene ud og han kommer til at spille mange kampe men prøver at finde en spiller som kan aflaste ham eller en som kan gå ind foran Welsh. For der er ikke nogen back-up af nævne værdig betydning.

Angiberne: De to som starter sæson er: Stephen Elliot 21 år. Elliot skal i gang med sin anden sæson i klubben efter hans 1,4 mio skifte fra Man City. En spiller som virker meget varm lige nu. Har scoret 4 mål i 4 trænings kampe og det har været nok til at overbevise mig om at han skal starte inde. Ved siden af ham finder vi Chris Brown 20 år. Brown er en af Sunderlands egne spiller. Brown er en meget talent fuld angriber og jeg spår ham til en stor sæson for klubben. Skulle de to svigte har jeg i baghånden Jonathan Stead 22 år. Stead er hentet i Blackburn for 19 mio op til denne sæson. Stead fik en fantastiks start for Blackburn i PL for to sæsoner siden. Dog er det gået støt ned af bakke siden og han skal nu bevise at han er en spiller som kan klare sig i den bedste fodbold række i England. Den sidste mand i angrebet er en spiller på lån. Anthoney Le Tallec 20 år er lånt i Liverpool og er en meget talent fuld spiller som også kan spille på højre midtbane hvis det skulle blive nødvendigt. Hvilket jeg dog ikke håber.

Så sådan ser truppen ud og den er indtil videre på 23 spiller. Dog skal jeg have forstærket truppen. Skal ud og have fundet mig en målmands reserve.  Skal have hentet en forsvarsspiller mere. En venstre midtbanespiller skal jeg også kan have fat i.

Forventer at vi kommer til at stille sådan her op når vi stiller i stærkste opstilling:

Kelvin Davis 
Lars Jacobsen     Gary Breen        Stephen Caldwell       Julio Arca

Liam Lawrence    Christian Bessila   Dean Whitehead  Andy Welsh

Stephen Elliot   Chris Brown 

Håber da gav et lille indblik i holdet Sunderland og hvorfor nogen spiller der render rundt i klubben.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #9: 28 Mar 2006, 21:43 »

Nyt fra England indholdene sæson start.

Mandag d.1 Aug.   Sunderland sender en presse meddelelse ud hvor i det står at klubben sidste måned tabte hele 18,18mio. Det skyldes dog at klubben hentede Lars Jacobsen i sidste måned. Klubbens samlet underskud lyder på 24.42 mio.

Tirsdag d. 2 Aug. Der er ny kun 11 dage til sæson starter i Premier League og vi spiller den sidste trænings kamp. Denne kamp bliver også spillet i Kroatien hvor Osijek venter. GAME ON

Osijek - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Chris Brown (29)
0-2 MÅL Jonathan Stead (46)
MOM: (8) Kelvin Davis (Sunderland)

En meget lige kamp hvor Osijek giver os rigtig god modstand igennem hele kampen. Så en rigtig god kamp her så tæt på sæson start og vi undgår lige så vigtig skader. Jeg føler vi er klar til PL-start hjemme mod Charlton.

Søndag d.7 Aug. Det er tid til den årlige kamp mellem mesterholdet og FA-Cup vinderne. I år er det en kamp mellem Chelsea og Arsenal. Kampen ender med en sikker sejre til Chelsea på 3-0. Alle målene blev scoret af Didier Drogba.

Tirsdag d.9 Aug. Sunderland har udsendt en presse meddelelse hvor i man kan læse at klubben har været ud at købe en ny spiller. Der er tale om den unge målmand fra Colombia Lìbis Andrés Arenas som skifter fra Envigado for 11 mio kr.

Torsdag d.11 Aug. Sunderland har udsendt en presse meddelelse hvor i man kan læse at klubben har været ud at købe en ny spiller. Der et tale om danske Michael Jakobsen som er centralforsvarsspil ler. Jakobsen skifter fra Aab for 15 mio kr.

Lørdag d. 13 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland - Charlton. Det er en skades fri trup som har meldt sig klar til sæsons første kamp hjemme mod Charlton.  Nu skal det blive spændene at se hvor vi står henne af op til denne her sæson. Vi kan godt gå vinde kampen mod Charlton i dag da jeg syntes vi har spillet nogen gode trænings kampe. Men det ville tiden snart vise. GAME ON

Sunderland - Charlton
1 - 0

1-0 MÅL Stephen Elliot (39)
1-0 Darren Bent brænder straffe (45)
MOM: (8) Thomas Myre (Målmand Charlton)
Tilskuer: 31.920.
Dommer: Andy Durso

Yes sådan. En perfekt start på den nye sæson. Vi spille rigtig godt i perioder af kampen og kom frem til en fin mængde chancer og så fik scorede kampen eneste mål. Charlton kommer også frem til mange chancer men de udnytter dem heldigvis ikke. Godt at se vi er klar til den nye sæson.

Lørdag d. 20 Aug. Kamp i
Optakt til Liverpool - Sunderland. Alle mand har meldt sig klar til denne meget svære udebane kamp. Forventer ikke vi får point i dag. Der til virker Liverpool forstærke. Men vi ligger os ikke ned og vi ville kæmpe for at beholde det ene point vi har når kampen starter. GAME ON

Liverpool - Sunderland
3 - 1

1-0 MÅL Mohamed Sissoko (18)
2-0 MÅL Mohamed Sissoko (51)
2-1 MÅL Dean Whitehead (68)   
3-1 MÅL Steven Gerhard (71)
MOM: (8) Boudewijn Zenden (Liverpool)
Tilskuer: 45.339
Dommer: Uriah Rennie

Ja det var en meget fortjent sejre til Liverpool som var forstærke for os. Dog er vi med i kampen i lang tid da Liverpool ikke formår at score på deres chancer. Det gør vi dog heller ikke også bliver vi straffet da vi lader Liverpool få for mange chancer.
Lars Jacobsen blev skadet under kampen og forventes ude i op til to uger.

Tirsdag d.23. Kamp i
Optakt til Sunderland - Man City. Vi har kun en skadet spiller som er Lars Jacobsen som er ude i ca. 14 dage. Ellers er alle mand klar til denne hjemme kamp. Der kan ikke herske tvivl om at der er hjemme vi skal hente de fleste af vores point for at overleve og at der er i sådan en kamp her vi skal hentet alle 3 point. GAME ON

Sunderland - Man City
0 - 0

MOM: Sylvain Distin (Man City)
Tilskuer: 29.905
Dommer: Rob Styles.

Det var en kedelig kamp mellem to hold der ikke rigtig ville/kunne komme frem af banen. Hele 10 skud på mål kunne det blive til. Pænt fordelt med 5 til hver. Kampens største chance til falder Jonathan Stead som får en fri løber men han brænder på det skammeligste. Så fortjent point til begge hold.

Lørdag d.27 Aug. Kamp i
Optakt til Wigan - Sunderland. Eneste spiller som er skadet er Lars Jacobsen. Han er ude i små 7 dage i nu. Det er den første kamp mod et af de andre op rykker hold. Her skulle vi gerne hentet point. Det bliver dog meget svært da Wigan har et rigtig godt hold og har fordel af hjemme bane. Men vi skal gøres vores bedste for at hente 3 point med hjem. Vi udnytte vores chancer og prøve at holde Wigan fra ret mange af slagsen. GAME ON

Wigan - Sunderland
1 - 0

1-0 MÅL Henri Camara (18)
MOM: (8) Henri Camara (Wigan)
Tilskuer: 24.289
Dommer: Matt Messias

Vi spillede rigtig rigtig ring i den her kamp. Vi fik slet ikke spillet til at køre og det var meget fortjent at Wigan vandt kampen. Vi fik kun stablet et skud på igennem hele kampen og der er selvsagt slet ikke godt nok. Der er ting der skal forbedres til næste kamp. Men nu er der landskamps pause på en 14 dage så der er tid at arbejde med. Tidligere i dag var der lodtrækning til Carling Cup. Vi fik hjemme bane fordel imod Southampton.

Torsdag d.1 Sep. Ligaen offentlig gøre August måneds kåringer.
August måneds spiller i Barclays Premiership: Henri Camara (Wigan)
August måneds unge spiller i Barclays Premiership: Mohamed Sissoko (Liverpool) 
August måneds manager i Barclays Premiership: Sir Alex Ferguson (Man Utd)

Samme dag kan Sunderland offentligt gøre at klubben havde et underskud i August måned som lød på 26,59 mio. Sunderland har nu et samlet underskud på 51,02 mio.

Her er lige et SS af ligaen.

Don AA
Manager

« Svar #10: 28 Mar 2006, 22:05 »

Igen en super god blog som du har gang i  Thumbs Up Thumbs Up
Synes du har gjort nogle gode indkøb og starten på sæsonen har været ok jeg er sikker på at du nok skal overlever denne sæson foresæt det god arbejde  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #11: 28 Mar 2006, 22:54 »

Igen en super god blog som du har gang i  Thumbs Up Thumbs Up
Synes du har gjort nogle gode indkøb og starten på sæsonen har været ok jeg er sikker på at du nok skal overlever denne sæson foresæt det god arbejde  Thumbs Up Thumbs Up

Mange tak. Ja jeg har måtte forstærker det defensive lidt og regner med at to gange Jacobsen kan hjælpe mig med det.

Kan lige fortælle at i min næste opdate ville indeholde en vaske ægte sensationen Forseglede Læber

Dusty78DK
Manager

« Svar #12: 28 Mar 2006, 22:59 »

Glæder mig til at se sensationen!!

Det ser da okay ud - ærgerligt du ikke fik point i Wigan-kampen

ZhotLog
Gæst

« Svar #13: 28 Mar 2006, 23:02 »

IGEN en rigtig god blog fra din side Donthomas  Thumbs Up Er det bare mig eller har de danske spillere invaderet fm i VORES spil? Huh  Wink Men det er da også dejligt med nogle fightende danske talenter   Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #14: 28 Mar 2006, 23:10 »

Glæder mig til at se sensationen!!

Det ser da okay ud - ærgerligt du ikke fik point i Wigan-kampen

Nej det var det ikke. Det ville jeg have haft det meget dårligt med. For nej vi spillede ring i den kamp. At have fået point i den kamp have været tyverig ved høj lys dag. ticked off ticked off

Men men men havde vi fået et point så havde vi da også taget det Djævel

Men ellers ser fremtiden lys ud for Sunderland Smiley

ZhotLog. Takker for de rosene ord. Lige de to dansker som er kommet til sunderland er super gode forsvars spiller. Det lykkes for Nosworthy som er back-up for lars jacobsen (lars var ude med en skade) at tabe bolden til henri camara også tabte vi den kamp 1-0 ticked off så der har været alvorlig mangel på forsvarspiller i sunderland. det håber jeg at have fået løst lidt med de to i klubben. Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010