En ny måned er gået og nu får i lige en opdate.
Lørdag d.10 Sep. Kamp i
Optakt til Chelsea - Sunderland. Vi er taget til London for at få sæsons mest sikre point mod Chelsea. Nej det ville være lyv at sige sådan. Det er nok lige om vendt. Regner bestem ikke at få noget med hjem udover en fin fodbold lektion. Der ved ikke sagt at vi ikke går efter at lave sensationen og komme der fra med point. Det ligner dog en umulig opgave. GAME ON
Chelsea (4) - Sunderland (15)
1 - 4
0-1 MÅL Chris Brown (1)
0-1 Liam Lawrence brænder straffe (54)
0-2 MÅL Chris Brown (54)
0-3 MÅL Jonathan Stead
1-3 MÅL Hernàn Crespo (90)
1-4 MÅL John Terry (selvmål 92)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 42.520
Dommer: Andre Marriner
Ja jeg ved ikke hvad jeg sige. Jeg er målløs. Vi lavede sensationen og ikke nok med det. Vi bankede dem. Vi fedtede ikke en 0-1 sejre hjem nej vi spillede helt igennem en super kamp. Plus det var en kamp hvor alt bare lykkedes for os og ingen ting lykkes for Chelsea. En fantastisk sejre. Når jeg kan se vi kan spille så koldt og kynisk så ser jeg også Sunderland spille i PL næste sæson. I får lige et par SS af den fantastiske kamp:
Lørdag d.17 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - West-Brom. Vi har igen alle man klar under fanerne. Vi skal prøve at følge op det meget flottet resultat mod Chelsea sidste weekend. Kampen i dag skal vi vinde for vi må regne med at West-Brom er et af de hold vi skal slås med om at undgå nedrykning, West-Brom ligger nr19 i ligaen så vi kan få et godt hul ned til netop West-Brom. GAME ON
Sunderland (9) - West-Brom (19)
4 - 0
1-0 MÅL Liam Lawrence (8)
2-0 MÅL Dean Whitehead (22)
3-0 MÅL Dean Whitehead (61)
4-0 MÅL Liam Lawrence (86)
MOM: (10)Dean Whitehead (Sunderland)
Tilskuer:41.092
Dommer: Mark Halsey
Vi spiller rigtig godt i dag og for en meget fortjent sejre. 6 kampe 10 point i IRL 31 kampe 10 point. Nå men tilbage til spillet og kampen. Vi er fyldte med selvtillid lige nu. Nu skal vi bare holde den her form i så lang tid der er muligt og få skrabet nogen point sammen. En meget vigtig sejre og jeg er stolt over holdet.
Onsdag d. 21 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - Southampton. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg spare alle dem mine spiller i første holdstruppen da jeg vægter overleves højre ind at vinde Carling Cup. Så ni får vi se hvad der sker om reserverne har det der skal til for at vinde i dag. GAME ON
Sunderland - Southampton
1 - 2 efter 120 min
1-0 MÅL Grant Leadbitter (106)
1-1 MÅL Darren Potter (111)
1-2 MÅL Peter Madsen (116)
MOM: Martin Kranie (Southampton)
Tilskuer: 11.553
Dommer: Nigel Miller
Ja jeg må sige at jeg er slot over drenge i dag selv om vi tabte. Vi havde et pat kæmpe chancer som skal omsættes til mål. Men alt i alt var det en fortjent sejre til Southampton og vi kan nu tænke på PL bold helt frem til FA-Cuppen går i gang.
Søndag d.25 Sep. Kamp i
Optakt til Middlesbrough - Sunderland. Sunderland truppen er skades fri op til dette sæsons første lokal derby. Vi har fået en rigtig godt start på sæson måske lidt over forventning og indtager lige nu en meget flot 8 plads i ligaen. Boro har der imod fået en skidt sæson start og ligger lige nu på en noget skuffende 17 plads. Men alligevel må Boro påtage sig favorit værdigheden da de har hjemmebane og måske et lidt bedre hold. Vi vil kæmpe for at vinde og gøre vores fans glade og tilfredse. GAME ON
Middlesbrough (17) - Sunderland (8)
3 - 1
1-0 MÅL Stewart Downing (12)
2-0 MÅL Yakubu (42)
3-0 MÅL Jimmy Floyd Hasselbaink (47)
3-1 MÅL Liam Lawrence (Straffe 74)
MOM: Stewart Downing (Middlesbrough)
Tilskuer: 35.029
Dommer: Chris Foy
Ja det var som jeg frygtede. Tabellen løj. Boro er et rigtig godt hold. Vi kunne ikke rigtig få spillet til at hænge sammen. Yakubu`s mål var i ren verdens klasse da han af dripplede hele forsvart og smed bolden op i hjørnet lige inden pausen. Det kom vi ikke over og det blev ikke bedre af at de scorede lige efter pausen også. Vi må bare i gang i næste kamp igen.
Lørdag d.1 Okt.. Ligaen offentlig gøre September måneds kåringer.
September måneds spiller i Barclays Premiership: Aliaksandr Hleb (Arsenal)
September måneds unge spiller i Barclays Premiership: Gael Clichy (Arsenal)
September måneds manager i Barclays Premiership: Steve Bruce (Birmingham)Sunderland har offentligt gjort et underskud for September måned på
4,4 mio. Det betuder at klubben har et underskud på
55,03 mio.Kamp i
Optakt til Sunderland - West-Ham. Sunderland har en mand på skades listen. Der er tale om Andy Welsh som er ude i op til en måned med en fodskade. Det ændre dog ikke på opstilling til dagens kamp som meget gerne skulle vindes. Det er den anden kamp i mod et oprykker hold og vi spiller hjemme. Tror det bliver en meget lige kamp og jeg tror på at vi vinder. GAME ON
Sunderland (8) - West-Ham (10)
2 - 1
1-0 MÅL Chris Brown (30)
1-1 MÅL Mark Noble (77)
2-1 MÅL Stephen Elliot (90)
MOM: Roy Carroll (Målmand West-Ham)
Tilskuer. 39.023
Dommer: Dermot Gallagher
Sådan. En meget vigtig sejre vi får med hjem til aller sidst. Vi skulle have lukket kamen inden du får udlignet med en kæmpe dobbelt chance. Men uha en dejlig sejre og vi ligger nu en pæn afstand til bunden. Det skal bare holdes.
Sådan ser liga ud efter 8 kampe. Dog er der lige et par hold der kun har spillet 7.