home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71309 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #15: 29 Mar 2006, 18:19 »

En ny måned er gået og nu får i lige en opdate.

Lørdag d.10 Sep. Kamp i
Optakt til Chelsea - Sunderland. Vi er taget til London for at få sæsons mest sikre point mod Chelsea. Nej det ville være lyv at sige sådan. Det er nok lige om vendt. Regner bestem ikke at få noget med hjem udover en fin fodbold lektion. Der ved ikke sagt at vi ikke går efter at lave sensationen og komme der fra med point. Det ligner dog en umulig opgave. GAME ON

Chelsea (4) - Sunderland (15)
 1 - 4

0-1 MÅL Chris Brown (1)
0-1 Liam Lawrence brænder straffe (54)
0-2 MÅL Chris Brown (54)
0-3 MÅL Jonathan Stead
1-3 MÅL Hernàn Crespo (90)
1-4 MÅL John Terry (selvmål 92)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 42.520
Dommer: Andre Marriner

Ja jeg ved ikke hvad jeg sige. Jeg er målløs. Vi lavede sensationen og ikke nok med det. Vi bankede dem. Vi fedtede ikke en 0-1 sejre hjem nej vi spillede helt igennem en super kamp. Plus det var en kamp hvor alt bare lykkedes for os og ingen ting lykkes for Chelsea. En fantastisk sejre. Når jeg kan se vi kan spille så koldt og kynisk så ser jeg også Sunderland spille i PL næste sæson. I får lige et par SS af den fantastiske kamp:

Lørdag d.17 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - West-Brom. Vi har igen alle man klar under fanerne. Vi skal prøve at følge op det meget flottet resultat mod Chelsea sidste weekend. Kampen i dag skal vi vinde for vi må regne med at West-Brom er et af de hold vi skal slås med om at undgå nedrykning, West-Brom ligger nr19 i ligaen så vi kan få et godt hul ned til netop West-Brom. GAME ON

Sunderland (9) - West-Brom (19)
4 - 0

1-0 MÅL Liam Lawrence (8)
2-0 MÅL Dean Whitehead (22)
3-0 MÅL Dean Whitehead (61)
4-0 MÅL Liam Lawrence (86)
MOM: (10)Dean Whitehead (Sunderland)
Tilskuer:41.092
Dommer: Mark Halsey

Vi spiller rigtig godt i dag og for en meget fortjent sejre. 6 kampe 10 point i IRL 31 kampe 10 point. Nå men tilbage til spillet og kampen. Vi er fyldte med selvtillid lige nu. Nu skal vi bare holde den her form i så lang tid der er muligt og få skrabet nogen point sammen. En meget vigtig sejre og jeg er stolt over holdet.

Onsdag d. 21 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - Southampton. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg spare alle dem mine spiller i første holdstruppen da jeg vægter overleves højre ind at vinde Carling Cup. Så ni får vi se hvad der sker om reserverne har det der skal til for at vinde i dag. GAME ON

Sunderland - Southampton
1 - 2 efter 120 min

1-0 MÅL Grant Leadbitter (106)
1-1 MÅL Darren Potter (111)
1-2 MÅL Peter Madsen (116)
MOM: Martin Kranie (Southampton)
Tilskuer: 11.553
Dommer: Nigel Miller

Ja jeg må sige at jeg er slot over drenge i dag selv om vi tabte. Vi havde et pat kæmpe chancer som skal omsættes til mål. Men alt i alt var det en fortjent sejre til Southampton og vi kan nu tænke på PL bold helt frem til FA-Cuppen går i gang.

Søndag d.25 Sep. Kamp i
Optakt til Middlesbrough - Sunderland. Sunderland truppen er skades fri op til dette sæsons første lokal derby. Vi har fået en rigtig godt start på sæson måske lidt over forventning og indtager lige nu en meget flot 8 plads i ligaen. Boro har der imod fået en skidt sæson start og ligger lige nu på en noget skuffende 17 plads. Men alligevel må Boro påtage sig favorit værdigheden da de har hjemmebane og måske et lidt bedre hold. Vi vil kæmpe for at vinde og gøre vores fans glade og tilfredse. GAME ON

Middlesbrough (17) - Sunderland (8)
3 - 1

1-0 MÅL Stewart Downing (12)
2-0 MÅL Yakubu (42)
3-0 MÅL Jimmy Floyd Hasselbaink (47)
3-1 MÅL Liam Lawrence (Straffe 74)
MOM: Stewart Downing (Middlesbrough)
Tilskuer: 35.029
Dommer: Chris Foy

Ja det var som jeg frygtede. Tabellen løj. Boro er et rigtig godt hold. Vi kunne ikke rigtig få spillet til at hænge sammen. Yakubu`s mål var i ren verdens klasse da han af dripplede hele forsvart og smed bolden op i hjørnet lige inden pausen. Det kom vi ikke over og det blev ikke bedre af at de scorede lige efter pausen også. Vi må bare i gang i næste kamp igen.

Lørdag d.1 Okt.. Ligaen offentlig gøre September måneds kåringer.
September måneds spiller i Barclays Premiership: Aliaksandr Hleb (Arsenal)
September måneds unge spiller i Barclays Premiership: Gael Clichy (Arsenal) 
September måneds manager i Barclays Premiership: Steve Bruce (Birmingham)

Sunderland har offentligt gjort et underskud for September måned på 4,4 mio. Det betuder at klubben har et underskud på 55,03 mio.

Kamp i
Optakt til Sunderland - West-Ham. Sunderland har en mand på skades listen. Der er tale om Andy Welsh som er ude i op til en måned med en fodskade. Det ændre dog ikke på opstilling til dagens kamp som meget gerne skulle vindes. Det er den anden kamp i mod et oprykker hold og vi spiller hjemme. Tror det bliver en meget lige kamp og jeg tror på at vi vinder. GAME ON

Sunderland (8) - West-Ham (10)
2 - 1

1-0 MÅL Chris Brown (30)
1-1 MÅL Mark Noble (77)
2-1 MÅL Stephen Elliot (90)
MOM: Roy Carroll (Målmand West-Ham)
Tilskuer. 39.023
Dommer: Dermot Gallagher

Sådan. En meget vigtig sejre vi får med hjem til aller sidst. Vi skulle have lukket kamen inden du får udlignet med en kæmpe dobbelt chance. Men uha en dejlig sejre og vi ligger nu en pæn afstand til bunden. Det skal bare holdes.

Sådan ser liga ud efter 8 kampe. Dog er der lige et par hold der kun har spillet 7.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #16: 29 Mar 2006, 18:43 »

Godt skrevet det er godt klaret synes jeg

cube
Manager

« Svar #17: 29 Mar 2006, 19:00 »

Det ser da ret godt ud :-)

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Don AA
Manager

« Svar #18: 29 Mar 2006, 19:39 »

Det ser jo fornuftigt ud god start især din 4-1 sejr på udebane mod Chelsea var sku rigtigt flot  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #19: 29 Mar 2006, 20:44 »

Så gik der lige en måned mere i England og det skal i da lige have løv at læse lidt om Smiley

Lørdag d.15 Okt. Kamp i
Optakt til Sunderland - Man United. Sunderland har stadig Welsh skadet nogen dage i nu. Stephen Elliot er ude af dagens kamp med en hjerne rystelse. Ellers er alle mand klar til kamp. En meget spicel kamp for mig da jeg er kæmpe United fan. Det skal dog ikke komme på tværs her og vi går efter sejren. Vi spiller hjemme og det skulle gerne give os det ekstra så vi kan spille lige op med United og vinde. Det bliver dog svært idet United har spillet rigtig godt indtil videre og ligger nr.1 med 20 point. De har ikke tabt i nu men det skal de vel på et tidspunkt. GAME ON

Sunderland (6) - Man United (1)
2 - 0

1-0 Chris Brown (7)
2-0 Chris Brown (27)
MOM: (9) Kelvin Davis (Målmand Sunderland)
Tilskuer. 48.877
Dommer: Andy D`Urso

Super kamp. Igen slår vi en af de store. Denne gang på hjemmebane. Igen er vi super effektive foran mål med kun 4 skud på mål som giver 2 mål. United får ikke rigtig nogen super store chancer dog burde Rooney nok have scoret et enkelt mål. Men vi vandt og rykker utroligt nok nærmer toppen men det betyder jo også at vi rykker længer væk fra bunden hvilket stadig er målet. At overleve. Så må vi se hvor vi ender. Bare det er over stregen. Dog kom der lidt malurt i bæret efter kampen da jeg vi får at vide at Dean Whitehead skadet i op til 3 uger. Plus Le Tallec også røg ud med en skade. Han er ude i op til 2 uger. I skal heller ikke blive snydt for SS af denne fantastiske bedrift.

Søndag d.23 Okt. Kamp i
Optakt til Newcastle - Sunderland. Vi har tre mand på skades listen. Julio Arca kom på listen i mandags med en skadet hæl. Han ville være ude i op til 3 uger. Der ud over mangler vi Dean Whitehead og Le Tallec som også er ude med skader. De to første ville blive strækt savnet. Håber vi kan overleve kampen alligevel. Det bliver rigtig svært ude mod Newcastle i et nyt lokal derby oppe i nord England. En kamp som minder meget om kampen mod Boro da Newcastle ligger nr10. Tror tabellen lyver lidt igen. Dog går vi på banen fulde af selvtillid efter vores flotte sejre over United. Tror godt vi kan vinde kampen. GAME ON

Newcastle (10) - Sunderland (6)
2 - 1

1-0 MÅL Shola Ameobi (40)
2-0 MÅL Albert Luque (45)
2-1 MÅL Chris Brown (69)
MOM: (8) Albert Luque (Newcastle)
Tilskuer: 52.351
Dommer: Dermot Gallagher

Uha der kunne vi godt lige have snydt et point med hjem. Men sådan skulle det ikke gå. Det ville også have været meget ufortjent hvis det var sket. Vi spillede ikke særligt godt og mangler noget bredde. En skam at vi nu har tabt to lokal opgør. Nå men der er bare videre fra denne kamp også gøre os klar til den næste kamp.

Søndag d.30 Okt. Kamp i
Optakt til Sunderland - Portsmouth. Vi har kun to man på skades listen. Andy Welsh er blevet skadet igen. Han er denne gang ude i op til 3 uger. Whitehead er tilbage om to dage og håber han er klar til næste uges kamp. Arca har meldt sig klar igen men han er dog ikke i form. Vi møder ligaens nr12 Portsmouth. Vi virker til at være meget stærke hjemme og det er da også her vi skal hente vores point i kampen mod nedrykning. Så regner med en sejre men nemt bliver det ikke da Portsmouth er et meget strækt hold og som kæmper til det sidste. Det samme gør vi. GAME ON

Sunderland (8) - Portsmouth (12)
0 - 0

MOM: (8) Benjani (Portsmouth)
Tilskuer: 42.283
Dommer: Uriah Rennie

Ja en lidt kedelig uafgjort som vi dog skulle have vundet. Vi havde nogen kæmpe store chancer som vi dog ikke formåde at omsætte til scoring. Så vi tager det ene point som er bedre ind ingen ting. Også kigger vi fremad mod næste kamp.

Tirsdag d.1 Nov. Ligaen offentlig gøre Oktober måneds kåringer.
Oktober måneds spiller i Barclays Premiership: Antoine Sibierski (Man City)
Oktober måneds unge spiller i Barclays Premiership: Georgios Samaras (Man City)   
Oktober måneds manager i Barclays Premiership: Josè Mourinho (Chelsea)

Samme dag kan Sunderland offentlig gøre at klubben har tjent penge i Oktober måned. Sunderland tjente ikke mindre ind hele 19,32 mio. Tror hjemmebane kampen mod United har hjulpet godt til i regnskabet. Sunderland har dog stadigvæk et underskud der lyder på hele 35,75 mio.

Sådan her ligger landet efter 11 kampe dog mangler 4 hold lige en kamp.

Zone 43
Manager

« Svar #20: 29 Mar 2006, 20:47 »

Flot flot sejr mod Chelsea. Men hvorfor skulle du slå West Ham  Græder

Ej, det går nok. Held og lykke.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 29 Mar 2006, 20:53 »

Man må sige du har styr på Stor holdene, først sejr over Chelski og så Man Utd, må jeg nok sige

sådan skal det være  Thumbs Up

Barcelona

Smith
Gæst

« Svar #22: 29 Mar 2006, 21:10 »

Det er jo sinsygt godt gået!! Shockeret Jeg tror du bliver nummer 6. Ej men hvis du holder formen bliver du 10'er, du rykker ikke ned!!!   Grin

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #23: 29 Mar 2006, 21:13 »

Flot flot sejr mod Chelsea. Men hvorfor skulle du slå West Ham Græder

Ej, det går nok. Held og lykke.
Man må sige du har styr på Stor holdene, først sejr over Chelski og så Man Utd, må jeg nok sige

sådan skal det være Thumbs Up

Jep har som sådan styr på de store hold. Men er ellers meget tilfreds med sådan vi spiller på og de point vi allerede har fået skrabet sammen. Tror helt bestem vi overlever. Thumbs Up
Tak for opbakningen smith.. Måske CL bold næste sæson funny?? Nej det er nok lige at skyde over mål Grin

Don AA
Manager

« Svar #24: 29 Mar 2006, 22:05 »

Sejr over Chelsea og Man U det er sku godt gået du rykker helt sikkert ikke ned jeg tror godt du kan slutte i top 10.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #25: 29 Mar 2006, 22:55 »

Sejr over Chelsea og Man U det er sku godt gået du rykker helt sikkert ikke ned jeg tror godt du kan slutte i top 10.

Ja altid dejligt når man kan lave sådan nogen overraskelser.
Ja jeg er glad så længe vi ikke rykker ned. Så må vi se hvad det ellers kan blive til. Smiley
« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 18:45 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #26: 30 Mar 2006, 17:36 »

Så gik November måned. Der skete ikke meget da vi fik flyttet en kamp på grund af landsholds bold. ticked off

Lørdag d.5 Nov. Kamp i
Optakt til Arsenal - Sunderland. Det er kun Andy Welsh som er på skades listen så vi kan stille i stærkeste opstilling til denne meget svære udebane kamp. Vi får da også brug for at alle mand spiller op til deres bedste hvis vi skal have point med hjem fra London. Men vi giver det en fair chance for der er ingen der er støre ind de kan ligge ned. GAME ON

Arsenal (1) - Sunderland (6)
3 - 2

1-0 MÅL Jose Antonio Reyes (10)
2-0 MÅL Robin Van Persie (35)
3-0 MÅL Jose Antonio Reyes (49)
3-1 MÅL Liam Lawrence (59)
3-2 MÅL Anthony Le Tallec (90)
MOM: (8) Jose Antonio Reyes (Arsenal)
Tilskuer. 38.400
Dommer. Steve Bennett

Nej ikke nogen god kamp fra vores side. Vi kommer alt for hurtigt bagud. Syntes dog vi kæmper rigtig godt og vi kommer da også bedre med i kampen. Dog kommer den sidste reducering lidt for sent og vi taber. Desværre også fortjent.

Lørdag d. 26 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland - Birmingham. Der er kun en spiller skadet. Der er tale om Liam Lawrence som er ude i en måneds tid med en forstrykken lyske. Han vil blive savnet. Det er 21 dage siden vi sidst var i kamp. Vi skulle havde spillet for 7 dage siden men den kamp blev flyttet. Så nu skal vi ud og vise at vi er sultne for at spille en god gang bold. Birmingham har haft en fin sæson indtil videre og de ligger nr.7 lige nu. Så vi kan gå forbi med en sejre. Det er hjemme og her forventer jeg altså at vi vinder når vi spiller på The Stadium Of Light. GAME ON

Sunderland (9) - Birmingham (7)
3 - 3
0-1 MÅL Chris Sutten (5)
1-1 MÅL Chris Brown (17)
2-1 MÅL Dean Whitehead (23)
2-2 MÅL Chris Sutten (32)
2-3 MÅL Chris Sutten (34)
3-3 MÅL Julio Arca (39)
MOM: Chris Sutten (Birmingham)
Tilskuer. 41.522
Dommer. Mike Riley

For pokker da en første halvleg. Det fløj ind med mål og iær forsvarene og målmændene i begge ender havde ikke just nogen super dag. Det siger resultatet jo ligesom også. Alt i alt et fair resultat men skulle der have været en vinder skulle det have været os. Vi fik nogen kæmpe chancer som vi ikke tog. Men et point er også fint. Alle point tæller i kampen mod nedrykning.

Torsdag d.1 Dec. Ligaen offentlig gøre November måneds kåringer.
November måneds spiller i Barclays Premiership: Chris Sutten (Birmingham)
November måneds unge spiller i Barclays Premiership: Lee Wallace (West-Brom) 
November måneds manager i Barclays Premiership: Sam Allardyce (Bolton)

Sunderland kan offentlig gøre et underskud i for November måned på små 5,64 mio. Det betyder at klubben nu har et underskud på 41,39 mio.

Stilling ser sådan her ud efter November måned.

Nu går vi ind i December måned også finder vi ud af hvor stærke vi da der er rigtig mange kampe i denne måned. Så alt hvad der hedder skader bedes pænt at ramme alt andet ind os. Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #27: 30 Mar 2006, 21:00 »

Så gik der en måned mere med Sunderland.

Søndag d.4 Dec. Kamp i
Optakt til Tottenham - Sunderland. Vi har kun Liam Lawrence ude med en skade. Han er ude et pat uger i nu. Ellers skal vi se om vi kan få noget med hjem fra den her svære udebane kamp mod ligaens nr13. Selv ligger vi nr12 så kan blive en meget lige kamp. Dog er Tottenham rimelig stor favorit både på grund af selve holdet og at de har hjemmebane fordel. En kamp for vinder kan ryge helt op omkring en CL plads mens taberen må blive hænge midt i tabellen. GAME ON

Tottenham (13) - Sunderland (12)
4 - 2

1-0 MÅL Jermain Defoe (2)
1-1 MÅL Julio Arca (30)
2-1 MÅL Jermain Defoe (42)
3-1 MÅL Jermaine Jenas (45)
3-2 MÅL Stephen Elliot (63)
4-2 MÅL Paul Stalteri (85)
MOM: (9) Jermain Defoe (Tottenham)
Tilskuer: 35.668
Dommer: Mark Clattenburg

Nej jeg er bestem ikke tilfreds med denne kamp. Vi har nogen rigtig store chancer som vi skal score på. Plus at 2-1 mål ville jeg kalde usportslig og dårlig optræden fra Defoes side. Green Breen ligger i græsset med en skade og det normale at gøre er at sparke bolden ude men det valgte han ikke at gøre. Han rendte i stedet ned og scorede. Vi fortog en udskiftning da Breen ikke kun forsætte også scorede de lige bagefter. Det var svært at komme over dog havde vi muligheden for at komme på 3-3 men den tog vi ikke også tabte vi.

Mandag d.5 Dec. Det engelske fodbold forbund har fortaget lod trækning til The FA Cup 3. Runde. Vi skal i tredje op i mod Wolves på ude bane. Så det bliver ikke nogen nem kamp da Wolves er meget stærke hjemme. Kampen skal spilles lørdag d.7 januar 2006.

Onsdag d.7 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland - Aston Villa. Vi har fået to nye på skades listen. De to nye udover Liam Lawrence er Gary Breen som blev skadet i kamp mod Tottenham. Breen er ude i op til 2 måneder. Andy Gray er også ny mand på skades listen. Han er dog kun ude i en lille ude med en forstuvet fod. Det her er en rigtig god mulighed for at komme i gang igen efter et par dårlige kampe som er endt med nederlag. Vi spiller hjemme og her skal vi ikke tabe og en sejre ville også være rigtig vigtig for moralen da den er lidt nede efter de sidste par kampe. GAME ON

Sunderland (13) - Aston Villa (8)
0 - 0

MOM: Stuart Taylor (Målmand Aston Villa)
Tilskuer: 30.236
Dommer: Mark Halsey

Vi fik et point og det da også fint nok. Aston Villa havde dog ikke meget at byde på og vi skulle nok have vundet denne kamp men vi mangler lige det sidste i vores indlæg og afslutninger før det bliver helt godt. Men det ville gøre rigtig godt med en sejre. Det er vi ved at have hårdt brug for.

Lørdag d.10 Dec. Kamp i
Optakt til Charlton - Sunderland. Vi har stadig 3 mand på skades listen. Liam Lawrence, Gary Breen og Andy Gary. Dette er en rigtig vigtig kamp. Charlton har skuffet i denne sæson og ligger nr.17. 6 point efter os. Så en sejre til os i dag og vi kan ligge afstand til bunden. Men hvis vi taber så kommer vi alt for tæt på stregen efter min smag. Vi skal med andre ord vinde i dag. GAME ON

Charlton (17) - Sunderland (13)
1 - 0

1-0 Mål Darren Bent (Straffe 58)
MOM: Stephen Caldwell (Sunderland)
Tilskuer: 25.836
Dommer: Mike Dean

Ja vi tabte en rigtig dårlig kamp fra begge holds sider. Vi spiller ikke godt lige fortiden og vi skal altså til og i gang nu hvis vi ikke ville ned under stregen. Der skal noget vilje ind i holdet. Nederlaget blev være set i lyset af at vi mistede en af vores bedste spiller i op til to måneder med en skade i ankel. Le Tallec blev også skadet.  Le Tallec er ude i op til 3 uger.

Tirsdag d.13 Dec. Sunderland har udsendt en presse meddelelse hvor i det står at klubben har været ude at forstærke truppen med den danske venstre midtbane spiller Johan Absalonsen. Absalonsen er hentet i Brøndby IF for 11 mio.

Mandag d.26 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland - Bolton. Vi har 4 mand som stadig er skadet. Det er Gary Breen, Julio Arca, Le Tallec og den sidste nye mand på skades listen er Stephen Elliot. Så vi skulle helt ikke have flere skader. Det er boxing day. En af de største fodbold dage i England. Måske den største. En vaske ægte fodbold tradition at der skal spilles fodbold anden jule dag. Så det gø vi så. Vi skal spille i mod Bolton og en sejre er kravet i dag. Vi har 5 point ned til Blackburn som ligger under stregen så en sejre ville hjælpe rigtig meget. Liam Lawrence er tilbage efter sin skade og tager plads på bænken. GAME ON

Sunderland (15) - Bolton (10)
0 - 1

0-1 MÅL El-Hadji Diouf (42)
MOM: Gary Speed (Bolton)
Tilskuer: 37.244
Dommer: Peter Walton

Ja vi er et hold der er fuldstændigt blottet for selvtillid lige nu. Der er ikke god fodbold at se på lige nu. Vi skaber for lidt fremad af banen også laver vi nogen personlige fejl i den bagerste kæde som bliver straffet mens vi ikke forstår at straffe de andres holds fejl. Vi skal til at kæmpe nu.

Onsdag d.28 Dec. Kamp i
Optakt til Blackburn - Sunderland. Måske sæsons vigtigste kamp indtil nu. Vi ligger med et 5 points forspring ned til Blackburn som ligger under stregen. Vi må for alt i verden ikke tabe denne kamp. Syntes ikke det er det optimale tidspunkt at møde Blackburn da vi spiller rigtig skidt lige nu. Men omvendt er det jo også et godt tidspunkt at vise vi ville blive i PL ved at kæmpe med livet som indsats. GAME ON

Blackburn (18) - Sunderland (16)
2 - 0

1-0 MÅL David Bentley (12)
2-0 MÅL Tugay (Straffe 29)
MOM: Morten Gamst Pedersen (Blackburn)
Tilskuer: 22,378
Dommer: Steve Dunn

Ja det var sku ikke godt. Vi kan slet ikke få spillet til at køre som vi gerne ville og igen kommer vi hurtigt bagud hvilket ikke gør det nemmer. Det eneste positive jeg kan sige om kampen er at vi stadig ligger på den rigtige side af stregen. Men hvis det skal holde skal vi til at spille noget anderledes og så bare kæmpe en vis del ud af bukserne.

Søndag d.1 Jan. Ligaen offentlig gøre December måneds kåringer.
December måneds spiller i Barclays Premiership: Jermain Defoe (Tottenham)
December måneds unge spiller i Barclays Premiership: Steven Taylor (Newcastle) 
December måneds manager i Barclays Premiership: Paul Jewell (Wigan)
Samme dag kan Sunderland fortælle at klubben kom ud af December med et underskud på 7,13 mio. Det giver et samlet underskud på 50,29 mio.

Johan Absalonsen var ikke den eneste nye spiller der ankom til Sunderland på den første dag i det nye år. Christoffer Karlsson ankom også. En aftale der kom på plads for ca.6 måneder siden.

Efter julemåneden ser stillingen sådan her ud.

Don AA
Manager

« Svar #28: 30 Mar 2006, 22:24 »

Hmm.. ikke lige den bedste måned for dig men man kan jo ikke spille godt hele tiden og slet ikke når man er en af de "små hold". Du skal nok komme igen og jeg er stadigvæk sikker på du nok at overleve

Dusty78DK
Manager

« Svar #29: 30 Mar 2006, 23:20 »

Ærgerligt med den julemåned, men det er ofte sket for mig. Det kan være meget svært at komme tilbage efter en mislykket december måned, men jeg krydser fingre for dig. Et par gode nyindkøb kan være det der skal til for at vende skuden.  Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010