Så er der nyt fra Arsenal.
Søndag d.5 Aug. Finale i 
Finale i The FA Community Shield 2012
Liverpool - Aston Villa
1 - 1
(1-3 Straffe)

Aston Villa er vinder af The FA Community Shield 2012
Onsdag d.15 Aug. Kamp i
Optakt til Middlesbrough - Arsenal.
Skader hos Arsenal: Lauren (2 dage)
Spiller der er væk med sit landshold: Armand Traore (Senegal) og Jorge (Portugal)Så er tiden kommet til at sparke den nye sæson i gang for alvor. Det er anden gang jeg er i England og jeg håber på lidt mere succes denne gang. Jagten på succesen starter i Nordengland mod Boro. Det bliver en rigtig svær kamp og vi skal virkelig spille op til vores bedste for at hente point i dag. Jeg tror på at vi vinder i dag da jeg er selv er fuld af selvtillid efter et godt ophold i Frankrig og holdet virker også til at være opsatte på at gøre det godt jeg tror vi vinder.
GAME ONDe valgte til dagens kamp:GK: Guillaume Pinault
DR: Kerrea Gilbert (61)
DC: Philippe Senderos
DC: Robert Huth
DL: Ashley Cole
DM: Tomas Sivok
MR: Gregory Dardenne
ML: Stuart Smart
AMC: Cardenas (74)
FC: Thierry Henry (C) (74)
FC: Tony Shaw
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure, Sindre Løe Bing (61), Peter Cooper (74), Jose Reyes (74).
Middlesbrough - Arsenal
0 - 2
0-1 MÅL Thierry Henry (54)
0-2 MÅL Cardenas (72)
MOM: Robert Huth
Dommer: Andy D`Urso
Tilskuer på Riverside Stadium: 34.981
Sådan en perfekt start på sæsonen. Vi starter bedst og har nogen fine muligheder for at komme foran men skarpheden mangler. Boro kommer bedre med i kampen og presser os godt dog uden at blive rigtig farlige. Det pres resulter i at Henry kommer frem til to fri løber som han dog på noget usædvanligvis formår at brænde. Efter pausen starter Boro bedst og vi kan takke Pinault for at Boro ikke får scoret i denne kamp da han med en stribe klasse redninger var en klasse for sig selv. Boros pres resulter igen i en kontra til os og denne gang svigter Henry ikke da han bliver spillet helt fri af Shaw. Cardenas lukker kampen da han score efter et flot opspil og indlæg fra Løe Bing.
Onsdag d.22 Aug. Kamp i
Optakt til Newcastle (4) - (9) Arsenal.
Skader hos Arsenal: Ingen.Så er vi igen rejst nord på for at spille en PL kamp. Af en eller anden grund fik vi flyttet vores hjemmebane kamp mod Southampton uden at få at vide hvorfor. Sidst gang vi var her nord på vandt vi en flot sejr over Boro og kravet må også være tre point i dag så ville det være perfekt. Kampen mod Boro viste nogen spændene ting for os og dem skal vi selvfølgelig have med igen også skal vi være lidt mere klar over hele kampen så kommer der også tre point med hjem til London.
DR: Kerrea Gilbert
DL: Ashley Cole
DM: Tomas Sivok
MR: Gregory Dardenne (65)
ML: Mark Watt (65)
AMC: Cardenas
FC: Thierry Henry (C)
FC: Tony Shaw (65)
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure, Sindre Løe Bing (65), Stuart Smart (65), Jose Reyes (65).
Newcastle - Arsenal
1 - 1
0-1 MÅL Mark Watt (18)
1-1 MÅL Rey Volpato (38)
MOM: Per Overgaard (Newcastle)
Tilskuer på St. James Park: 52.367
Dommer: John Evans
Ja det var sku både og det her. For satan da Henry. To meter fra mål og alligevel formår han at remme hjørneflaget nej det er sku ikke godt nok. Vi har en masse store chancer men skarpheden havde vi lagt hjemme i London. Deres mål bliver lavet på en kontra efter vi har haft hjørne. Kerrea Gilbert taber bolden på midtbane også opstår der en to mod en situation og den score de så på. Nå man kan jo ikke vinde hver gang og resultatet er fair nok set over hele kampen.
Fredag d.24 Aug. Finale i 
Finale i UEFA Super Cup 2012
Lyon - Chelsea
2 - 3

Chelsea er vinder af UEFA Super Cup 2012

Samme dag var der lodtrækning i UEFA Cuppen og her skal vi op imod ingen ringer ind Teplice. Dem skulle vi meget gerne slå ud så vi kan komme med i gruppespillet i UEFA Cuppen.
Lørdag d.25 Aug. Kamp i
Optakt til Arsenal (8) - (17) Man City.
Skader hos Arsenal: Ingen.Så er vi klar til at spille sæsons første hjemmebane kamp som sjovt nok også er min debut på hjemmebane. Dagens modstander er de blå fra Manchester. Her skal der ikke være nogen svinger i valsen og de tre point skal vi have. Vi skal dog spille noget bedre ind mod Newcastle og flere skal vise at de gerne ville have bolden og ikke løbe rundt og gemme sig. Vi skal ud og vise mod og styrke også skal vi nok slå de svage blå fra Manchester.
DR: Sindre Løe Bing
DC: Robert Huth (65)
DL: Armand Traore
DM: Tomas Sivok (C)
ML: Mark Watt (65)
AMC: Cardenas (65)
FC: Jose Reyes
FC: Jorge
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure (65), Fabrice Muamba, Stuart Smart (65), Thierry Henry (65).
Arsenal - Man City
3 - 1
0-1 MÅL Gonzalo Pineda
(Straffe 7)1-1 MÅL Gregory Dardenne
(Straffe 9)2-1 MÅL Jose Reyes (36)
3-1 MÅL Cardenas (64)
MOM: Sindre Løe Bing (Arsenal)
Tilskuer på Emirats Stadium: 59.976
Dommer: John Hall
Så er vi også i gang på hjemmebane. En lidt skidt start på kampen da Huth laver straffe som bliver omsat til scoring og vi kommer hurtig bagud men det var ikke længe da vi selv får straffe som der også bliver scoret på. Der efter er der lidt chancer i begge ender men det er Reyes som når højst på et indlæg fra Dardenne og der ved kan vi gå til pausen med en føring på 2-1. Vi sidder på det meste i anden halvleg og de har ikke meget at byde ind med og derfor er der fortjent at Cardenas kan lukke kampen på et pragt mål efter 64 min. Henry har også bolden i kassen men en lidt tynd offside på Reyes gør at det ikke bliver talt med. Det gør dog ikke det vilde da vi vandt kampen sikkert. Tre nye point går ind på kontoen.
Tirsdag d.28 Aug. Kamp i
Optakt til Arsenal (6) - (19) West-Ham.
Skader hos Arsenal: Ingen.Mit første London lokal opgør. Dog ikke så vildt som når vi en gang skal møde Tottenham. Dog er det stadig et lokal opgør og vi skal vinde. West-Ham har fået en rigtig dårlig start på sæson og har tabt tre ud af tre kampe. Vi kan der imod få en rigtig god start på sæson hvis vi vinder i dag. Det tror jeg bestemt vi gør. Der var lidt af det rigtig i mod City dog er der stadig en masse som skal blive bedre hvis vi skal blive mester. Derfor er det også pine død nødvendigt at vi vinder i dag.
DR: Sindre Løe Bing
DL: Armand Traore
DM: Tomas Sivok (63)
ML: Stuart Smart
AMC: Cardenas
FC: Jose Reyes (63)
FC: Thierry Henry (C)
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure, Fabrice Muamba (63), Mark Watt, Jorge (63).
Arsenal - West-Ham
3 - 1
1-0 MÅL Liam Rosenior
(Selvmål 39)2-0 MÅL Gregory Dardenne (62)
2-1 MÅL Mark Nobel (77)
3-1 MÅL Jorge (78)
MOM: Guillaume Pinault (Målmand Arsenal)
Tilskuer på Emirats Stadium: 59.963
Dommer: Mark Halsey
Vi viser igen god form på hjemmebane og får scoret tre mål igen. Der sker ikke meget i første halvleg da West-Ham pakker sig men målet for dem til at løsne lidt op og ser kommer der faktisk gang i den efter pausen. Det bliver også fortjent 2-0. Nobel skaber lidt spænding igen da han får scoret til 2-1 på en retur fra Pinault som ellers stod en perfekt kamp. Den spænding vare ikke længe da Jorge får en fri løber og score sikkert og afgøre der ved kampen.
Tirsdag d.30 Aug. Det er blevet tid til at udtage mit første engelske landshold i jagten på at komme til VM. Vi er kommet i gruppe 4 med følgende hold:
Bulgarien, Nord Irland, Danmark, Ungarn, Kasakhstan også England. De udtaget spiller er som følger:
Målmænd: Robert Green, Chris Kirkland og Shane Redmond.
Forsvarsspiller: Ashley Cole, Anton og Rio Ferdinand, Phil Knight, Roger Lock, Liam Rosenior,
Steven Taylor, John Terry, Matthew Ward og Jonathan Woodgate.
Midtbanespiller: Joe Cole, Stewart Downing, Steven Gerrard, Frank Lampard, James Milner, Mark Nobel, Kieran Richardson og Shaun Wright-Phillips.
Angriber: Wayne Rooney, Dean Ashton, Jermaine Defoe, Craig Hunter og Bradley Wright-Phillips.
August månedspiller i Arsenal: Guillaume Pinault
Denne ære til falder i denne måned til vores målmand Guillaume Pinault. Han har været en sikker sidste skanse og har flere gange stod til absolut verdensklasse med flere utrolige redninger som har gjort det noget nemmer at vidne kampene når man ved at der skal noget til før der bliver scoret imod en.

Især den første kamp mod Boro var han på et tidspunkt i kampen den eneste spiller på holdet der kunne være sin indsats bekendt for i en periode over små 20 min i kampen stod han som en sand mur og ingen ting kom forbi. Vi endte med en sejr på 2-0. De andre tre kampe har vi godt nok lukket et mål i hver men kun en gang har han måtte tage skylden og det var imod West-Ham da han gav en retur som Nobel kunne score på. Han bliver en meget vigtig brik resten af sæson og der vil selvfølgelig nok komme et lille for dyk men sådan er det og han skal nok også blive sparet i de kampe som der vil blive plads til. Lige meget hvad han gør må han ikke blive skadet i en længer periode som 3-4 måneder da det ville være et kæmpe tab. Så med den rette træning og med kamp pauser så kan vi nok undgå dette. Han er nok den bedste målmand lige nu.
Lige til sidst kommer der selvfølgelig et SS af PL som den ser ud her efter den første måned:

Det var alt for denne gang. Næste update ville indehold min første kamp for England plus vi skal igang med UEFA Cuppen. Også skal der slevfølgelig også spilles flere PL kampe