home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71310 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland->Sevilla FC->Lyon
« Svar #405: 28 Maj 2006, 19:50 »

Det kørte jo stille og roligt.. Thumbs Up

Tillykke med skabet (hvad enten det er fra ikea eller ej Wink) og held og lykke med England Opstemt
Ja jeg ville tror der er et ikea skab for de skulle jo være så nemme at samle og det her mesterskab tror jeg er det nemmeste jeg har vundet til dato Opstemt
Men tak tak Thumbs Up

Det ser jeg frem til Smiley

Det er vi mange det gør U-S det er vi mange det gør Wink Opstemt Opstemt Opstemt Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager

« Svar #406: 28 Maj 2006, 19:53 »

Tillykke med skabet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #407: 28 Maj 2006, 20:01 »

Tillykke med skabet

Det er sku næsten for meget Zone43 ved ikke hvad jeg skal sige Ubeslutsom.. rigtig mange tak Smiley.. det er sku et flot skab Opstemt

Tak igen.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #408: 29 Maj 2006, 00:52 »

Ja så er det nok den sidste update her fra i en uges tid på grund af en masse arbejde først på ugen efter fulgt af en masse druk oppe i Skive hvor der er Beachparty denne weekend.

Ligue 1 Orange

Jeg valgte at spille sæson færdig da jeg ikke gad at skrive om hver enkelt kamp. Lysten var væk til dette. Nok fordi det gik så godt med Lyon som det nu engang har gjort i denne sæson. Det er første gang har jeg har vundet mesterskabet så nemt som jeg har gjort i denne sæson med Lyon. Det er vel nok klasse af mig men lige så ringe af de andre top som ikke ved hvad stabilitet er. I hvert fald ikke i denne sæson. Så der for var mesterskabet hjemme med hele 7 runde igen. Der efter gik jeg efter at nå over 100 point men det missede jeg efter som jeg tabte hjemme mod Nantes med 0-1. Det skal så siges at de sidste mange kampe i ligaen blev det sparet spiller over det meste af linjen på grund af jeg UEFA Cuppen hvor jeg kom i finalen. Der blev også sparet spiller fordi jeg også kom i finalen i Coupe de France. Mere om de to finaler om lidt. Efter at have misset at nå over de 100 point gik jagten ind på at slutte med over 30 points forspring ned til nr2 i ligaen. Men igen vælter vi på vores lille cykel og må nøjes med at vinde ligaen med kun 26 points forspring Hævet Øjenbryn. Skuffende. Rullende Øjne

Sådan her ser slutstillingen ud i Ligue 1 Orange.

UEFA CUP

Den pokal står nu i Lyon

Ja efter et vel over stået gruppe spil i UEFA Cuppen gik det løs i knockout spillet. Først slog vi sikkert Levski Sofia ud. Der efter gik det udover Lecce. Der efter kom der lidt problemer ind over. Real Madrid var næste modstander. Her skulle vi så rende ind i vores første nederlag i UEFA cuppen i Spanien hvor vi tabte med 2-1. Hjemme var der ingen problemer og vi vandt sikker med 4-0 og videre med samlet 5-2. I semifinalen ventede FC Bayern. Det gik fint på ude bane vi tabte godt med 3-2 efter at have ført med 0-2 plus ud spillet i hele kampen. Retur kampen blev en ringe spillet kamp. Jeg troede løbet var kørt men med bare 6 min igen kom vores bomber i denne sæson frem til scoring og stor juble. Postiga havde med målet udlignet i det samlet og vi gik i finalen på udebane mål.
I finalen ventede Athletic Bilbao. Vi får en fantom start på denne finale for efter bare et minut score vores topscorer Postiga til 1-0. Bare to minutter efter score hans angrebs makker til 2-0 og efter 20 minutter afgøre Salomon Kalou finale ved at score til 3-0. Efter pausen bliver der lige plads til et par nye scoringer fra vores side så vinder finalen med hele 5-0. Ja tak og gå hjem og spis. Topscorer i UEFA Cuppen blev Postiga med hele 16 dejlige kasser.

Finalen i tal!!!

Coupe de France

Denne pokal er nu også at finde i Lyon.

De første tre runder gik mod amatør hold i de udsatte ikke nogen fare for os. Først i kvartfinalen opstod der problemer. En udebane kamp mod Lille. Vi spille ikke det bedste bold i sæson men nok en gang kan vi sende en kærlig tak til Postiga da han stod for alle tre kasser i kampen som vi vandt med 3-2. Der efter ventede Strasbourg i semifinalen. De var ikke nogen modstand for os og vi vandt sikkert med 4-1. I finalen ventede Montpellier. En utrolig underholdene finale skulle det vise sig. Med brændte straffespark fra begge hold og hele 6 mål. Heldigvis fik flest af de 6 vi score nemlig hele 4 gange og målmaskinen Postiga stod for 2 kasser i denne finale og med sejren kom The Treble også i hus. KLASSE.

Finalen i tal!!!

Helt igennem fantastiks måde at sige pænt farvel til Lyon på. Klasse. Intet mindre. Tak til især Postiga som med sine 44 kasser var helt fantastiks i denne sæson. Her er lige et SS af super holdet:

KLASSE HOLD Thumbs Up

Også lige et SS af sæson:

SUPER SÆSON  Thumbs Up

Nej i skal sku heller ikke snydes for et SS af min topscore og sæsons bedste spiller i Lyon:

Helder Postiga

Imens alt dette stod på havde jeg sagt ja tak til et job tilbud i England. Arsenal havde fyret Wenger og så tænkte jeg ja hvorfor ikke. Var det så klogt ja ved jeg ikke. Gjorde det lidt fordi det var sku blevet kedeligt i Lyon men nu ved jeg ikke rigtig om jeg gider mere med denne blog. Måske en pause væk fra FM er svaret. Tror jeg selv lidt på. Så spiller nok videre når jeg en gang er kommet til kræfter efter Beachparty. Ellers starter jeg et nyt spil. Om jeg så skriver om dette spil ved jeg ikke. En ting er sikkert. Mit næste spil bliver i England om det så er dette spil ved jeg ikke. Hvad syntes i kære læser???
« Seneste Redigering: 30 Maj 2006, 22:12 af donthomas » Logged

Dusty78DK
Manager

Sv: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal
« Svar #409: 29 Maj 2006, 09:38 »

Ja, førdt og fremmest tillykke med den "lille" treble, det er rimelig flot klaret.  Thumbs Up

En pause kunne være en god idé for at få nye planer til tiden i Arsenal. Måske vil du prøve at opbygge The Gunners ud fra en anden strategi end du har brugt indtil nu, hvem ved?

P.S.: Beachparty i Skive?? Det lyder skiiiiiide koldt.

United-styrer
Gæst

« Svar #410: 29 Maj 2006, 15:25 »

Tillykke med den flotte sæson og de mange pokaler. Held og lykke i London Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #411: 30 Maj 2006, 19:44 »

Jo jeg spiller videre på det spil også må vi se hvad der ellers sker.. min updates bliver nok lidt anderledes da jeg syntes det tager for lang tid at skrive om kampene som jeg har gjort ind til nu i min blog men nu får vi se..

Ja det var en fin afslutning på min korte tid i Lyon med at vinde The Treble. Smiley

Men det går nok lidt tiden inden der kommer nyt fra London. Men vil mene at det er værd at vente på. Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #412: 05 Jun 2006, 19:54 »

JA så er jeg tilbage efter en super druk tur til Beachparty i skive. Som ikke var koldt Dusty78DK Wink

Denne blog kommer til at køre videre da jeg ikke rigtig gider at starte et nyt spil.

Der er gået en måned siden sidst og nu er jeg som sagt kommet til Arsenal:

Den første måneds tid er gået med at kigge holdet lidt igennem og fandt ud af at der faktisk ikke var så meget der skulle ændres men nye spiller skulle der alligevel til. Der til var der sat små 670 mio af til at forstærke truppen.

Holdet som der ser ud nu efter de tre nye spiller er kommet il klubben.
Først prøvede jeg at gå efter Cristiano Ronaldo som spiller i Inter man han var alt for dyr så det blev ikke til noget. Så tænkte jeg at jeg ville prøve en ny formation frem for den der har givet tre mesterskaber i træk (2 med Sevilla og 1 med Lyon). Så derfor tænkte jeg straks Cardenas. Min gamle klub Sunderland var ikke villig til sådan lige at lade ham gå men for 300 mio kom Cardenas til London.

Cardenas en super spiller som jeg forventer mig utroligt meget af
Så skulle der bruges en ny venstrekantsspiller og her fandt jeg hurtigt en ung skotte: Stuart Smart. Smart spillede i Liverpool så igen måtte den store tegne dreng frem for at hive en ny ung spændene spiller til klubben. Hele 162 mio måtte jeg af med.

Suart Smart en ung og meget spændene spiller
Den sidste spiller som er kommet til klubben er Alain Lopez. Lopez er franskmand selvom navnet ikke lyder sådan. Lopez er også blevet udråbt til at kunne blive den nye Thierry Henry. Lopez fik jeg fra Lyon for 70 mio.

Den nye Henry??

Ellers må i lige sige til hvis der nogen spiller i gerne ville se et SS af men ham her skal i lige se.

Dardenne igen en utrolig spændene spiller og en meget ombejlet herre af de andre store klubber rundt om i europa.

Ellers så jeg den første træner i Arsenal i mange år efter som Wenger har siddet i trænerstolen i ja mange år. I den tid som jeg har været træner har Arsenal været Engelske mester 2 gange. De har vundet FA cuppen 3 gange og har vundet Carling cuppen 1 en gang plus de har tabt to finaler i samme turnering (En gang til Sunderland da jeg var træner der Thumbs Up ) . Arsenal har også vundet CL en enkelt gang mens klubben har tabt hele 3 CL finaler.
Plus Arsenal en gang er blevet verdens bedste klub ved at vinde FIFA Confederations Club Cup.
I den sæson der lige netop er overstået blev Arsenal nr5 i PL så igen må jeg tage en tørn i UEFA cuppen. Ellers vandt Arsenal ikke noget i sidste sæson.
Målet for den nye sæson:
Premier League: At slutte i top 4 og meget gerne slutte i top 1.
The FA Cup: Nå langt og meget gerne vinde turneringen.
The Carling Cup: Ja så langt som resverne kan få os også må vi se hvor langt det rækker.
UEFA Cuppen: Ja forbi gruppe spillet også skulle vi gerne vinde turneringen.

Det var vidst alt for denne gang men jeg vender stærkt tilbage med mere nyt Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #413: 05 Jun 2006, 20:38 »

Uhh, spændende hold må jeg sige  Shockeret Men sikke mange penge du måtte slippe for Cardenas  Rullende Øjne
Jeg fik ikke helt fat i hvad du har købt Dardenne for? Og er han regen? For han ser delme interessant ud!  Wink
Top-1 er måske lige at sigte lidt højt  Wink Men hey, med spillere som Sindre Løe Bing, Cardenas og Dardenne på holdet ser det jo alligevel muligt ud! Smiley SS af Sindre Løe Bing ønskes  Djævel

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #414: 05 Jun 2006, 20:55 »

Uhh, spændende hold må jeg sige  Shockeret Men sikke mange penge du måtte slippe for Cardenas  Rullende Øjne
Jeg fik ikke helt fat i hvad du har købt Dardenne for? Og er han regen? For han ser delme interessant ud!  Wink
Top-1 er måske lige at sigte lidt højt  Wink Men hey, med spillere som Sindre Løe Bing, Cardenas og Dardenne på holdet ser det jo alligevel muligt ud! Smiley SS af Sindre Løe Bing ønskes  Djævel

Jeg har ikke købt Dardenne da han var i klubben. Jeg prøvede dog at hente ham da jeg var i Sevilla og Lyon dog uden held. Ja desværre er han regen. Han skal nok blive spændene at følge.
Ja 300 mio men Sunderland ville ikke slippe ham billiger. Jeg kunne også have købt Messi for 250 mio men vægtede at Cardenas var bedre.
Kommer man først i top 4 i PL så er der jo ikke så fandens langt op til nr1. Håber jeg Smiley
Her kommer så lige et SS af min alt mulig mand Sindre Løe Bing:

Lige tilbage til mit spil:

Jeg har lige valgt at sige ja tak til at blive landstræner for England. England har lige vundet EM efter en finale sejr over Danmark på 1-0.
Arsenal har også fået en ny spiller. Guillaume Pinalut. Han er hentet i Sevilla FC for 132 mio. Regen spiller igen desværre for det her er en sand klasse keeper.

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
« Svar #415: 05 Jun 2006, 21:31 »

Så er der oprettet en afstemning så bare fyr jeres mening af Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #416: 06 Jun 2006, 20:55 »

Ja så er det vel på tide at komme med en update omkring opstarten på den nye sæson i Arsenal.
Den skrape læser vil også ligge mærke til at jeg er blevet landstræner for England. Det vil der komme mere om når kvalifikationen  til VM går i gang.

Det første man nok ligger mærke til når man er træner for Arsenal er dette imponærende stadion. En dejlig hjemmebane for hele holdet og her skal der ikke tabes nogen kampe i denne sæson.
Siden sidst har vi spillet hele 4 trænings kampe som alle er endt med sejr. Disse kampe vil jeg lige give jeg et nærmer indblik nu. Vi startede i Skotland med en træningskamp mod Dundee. Kampens helt store spiller i denne kamp var den unge engelske angriber Tony Shaw som scorede to gange efter pausen.
Dette var min første kamp i spidsen for Arsenal og det skulle hurtigt vise sig at vi var langt bedre ind Dundee ganske som ventet. Vi sad på kampen som vi vandt med hele 5-0. Ellers var kampen også start skudet på at indspille et nyt system for hele holdet også lidt for mig selv. Det system der har skabt mesterskaber i både Spanien og Frankrig er sat lidt på hylden dog ikke mere ind at jeg har rykket de to wings ned på midtbanen og nu spiller med en diamant centralt. Helt fremme ligger på den offensive midtbane plads og spillede Cardenas og han spillede en super god kamp i dag og en anden spiller der også lige skal fremhæves lidt er Dardenne. Han kan gå hen og blive helt igennem fantastisk i denne sæson Dardenne. To spiller der skuffede lidt i dag var Henry og Jose Reyes men nu har de også lige været til EM så de er nok lidt trætte men forventer da at der kommer liv i de to farlige herre ellers er Shaw klar til at tage over.

Næste trænings kamp var imod ingen ringer ind WBA ellers West-Brom. WBA som spiller i den næste bedste række i England gav os fin modstand og alt i alt en fin opvarmingskamp til den nye sæson. Dagens spiller i dag var Robert Huht. Han er sand forsvarsklippe og han bliver meget vigtig for Arsenal her i denne sæson da vi er tyndt besat i de bagerste kæder. Kampen vandt dog uden problemer med 3-0 I dag viste Henry at han stadig har lidt klasse tilbage alderen til trods og scorede en enekelt pind. Ellers er der ikke rigtig nogen at fremhæve i dag da det var en kamp på det jævne og WBA var godt med i kampen. Hvis jeg så alligevel skal fremhæve en ting så skal det da lige være at vi igen holder nullet.

Næste træningskamp skulle også finde sted i Skotland. Denne gang stod Airdrie United for skud. Denne kamp skulle hurtigt vise sig at være en sand walk-over da vi vinder kampen med hele 10-0. Dagens mand blev unden tvivl den unge portugisiske stjerne frø Jorge.
Jorge scorede hele 4 gange i denne slagtning af et dårligt skotsk foboldhold. Der var ikke så meget at hente her udover en masse selvtillid for hele også siær Jorge.

Næste trænings kamp er der så ment heller ingen grund til at snakke for meget om da vi mødte Herford United og vandt en sikker sejr på hele 6-0 og med hele 6 forskellige målscore. Ingen en masse selvtillid og en glad og tilfreds trup kan nu tage forbrede sig på en lille flyve tur før den sidste trænings kamp.

Den sidste træningskamp skulle vi spille i det italienske og nærmere Rom. Her ventede Roma. En perfekt af slutning på vores sæson forberedelser med sådan en top kamp hvor vi virkelig kan se hvor vi står inden den nye sæson går i gang. Kampen var tæt hele vejen igennem men kampen blev som sådan allerede afgjort efter små 12 min for der havdet vi allerede scoret to gange. En gang ved Cardenas og en gang ved Jorge. Vi blevet presset flere gange i løbet af kampen men vi formåede altid at lave de rigtig ting på de rigtig tidspunkter og derfor vinder vi en stor sejr selvom det kun er en træningskamp. Kampen giver en masse tro på at vi kan nå langt i denne sæson efter som Roma ikke er noget dårligt hold og at vi alligevel sætter dem på plads. Den her sæson kan gå hend at blive noget stort.

Cardenas overøst og Dardenne nederst.

Disse to herre har virkelig imponert mig her i optakten til den nye sæson. Cardenas har jeg arbejdet sammen med før i Sunderland men han har udviklet sig noget siden sidst og jeg tror bestem at han går en stor sæson imøde og han bliver nok uundværlig. Han må ikke gå ned med en voldsom skade som kan holde ham ude i længer tid. Dardenne er en ung spiller på kun på kun 19 år og allerede har flere top klubber været ude efter ham. Nu bliver han hvor han og han gå også en stor sæson imøde og han bliver også en utrolig vigtig brik på holdet og i forsøget på at henter mesterskabet tilbage til Arsenal.

Så skulle vi være klar til at den nye sæson og være klar til at løbe ind på det imponerende Emirats Stadium

Næste update inderholder den spændene sæson start også vil bloggen være tilbage i sin gamle form Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jun 2006, 20:59 af donthomas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #417: 06 Jun 2006, 21:04 »

Back in business Thumbs Up

God start. Selvom modstanderne, på papiret, så noget nemme ud Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #418: 06 Jun 2006, 21:13 »

Back in business Thumbs Up

God start. Selvom modstanderne, på papiret, så noget nemme ud Wink

Yes sir jeg er tilbage Opstemt

Ja men havde valgt at min assistent-manager skulle stå for at lave træningskampene op til den nye sæson så derfor blev det måske nogen nemme modstander man det hele drejer sig om at komme i kamp form så jeg er fint tilfreds plus vi fik lidt selvtillid Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #419: 07 Jun 2006, 18:39 »

Så er der nyt fra Arsenal.

Søndag d.5 Aug. Finale i
Finale i The FA Community Shield 2012
Liverpool - Aston Villa
1 - 1
(1-3 Straffe)

Aston Villa er vinder af The FA Community Shield 2012

Onsdag d.15 Aug. Kamp i
Optakt til Middlesbrough - Arsenal.
Skader hos Arsenal: Lauren (2 dage)
Spiller der er væk med sit landshold: Armand Traore (Senegal) og Jorge (Portugal)

Så er tiden kommet til at sparke den nye sæson i gang for alvor. Det er anden gang jeg er i England og jeg håber på lidt mere succes denne gang. Jagten på succesen starter i Nordengland mod Boro. Det bliver en rigtig svær kamp og vi skal virkelig spille op til vores bedste for at hente point i dag. Jeg tror på at vi vinder i dag da jeg er selv er fuld af selvtillid efter et godt ophold i Frankrig og holdet virker også til at være opsatte på at gøre det godt jeg tror vi vinder. GAME ON
De valgte til dagens kamp:
GK: Guillaume Pinault
DR: Kerrea Gilbert (61)
DC: Philippe Senderos
DC: Robert Huth
DL: Ashley Cole
DM: Tomas Sivok
MR: Gregory Dardenne
ML: Stuart Smart
AMC: Cardenas (74)
FC: Thierry Henry (C) (74)
FC: Tony Shaw
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure, Sindre Løe Bing (61), Peter Cooper (74), Jose Reyes (74).

Middlesbrough - Arsenal
0 - 2

0-1 MÅL Thierry Henry (54)
0-2 MÅL Cardenas (72)
MOM: Robert Huth
Dommer: Andy D`Urso
Tilskuer på Riverside Stadium: 34.981

Sådan en perfekt start på sæsonen. Vi starter bedst og har nogen fine muligheder for at komme foran men skarpheden mangler. Boro kommer bedre med i kampen og presser os godt dog uden at blive rigtig farlige. Det pres resulter i at Henry kommer frem til to fri løber som han dog på noget usædvanligvis formår at brænde. Efter pausen starter Boro bedst og vi kan takke Pinault for at Boro ikke får scoret i denne kamp da han med en stribe klasse redninger var en klasse for sig selv. Boros pres resulter igen i en kontra til os og denne gang svigter Henry ikke da han bliver spillet helt fri af Shaw. Cardenas lukker kampen da han score efter et flot opspil og indlæg fra Løe Bing.

Onsdag d.22 Aug. Kamp i
Optakt til Newcastle (4) - (9) Arsenal.
Skader hos Arsenal: Ingen.

Så er vi igen rejst nord på for at spille en PL kamp. Af en eller anden grund fik vi flyttet vores hjemmebane kamp mod Southampton uden at få at vide hvorfor. Sidst gang vi var her nord på vandt vi en flot sejr over Boro og kravet må også være tre point i dag så ville det være perfekt. Kampen mod Boro viste nogen spændene ting for os og dem skal vi selvfølgelig have med igen også skal vi være lidt mere klar over hele kampen så kommer der også tre point med hjem til London. GAME ON
DR: Kerrea Gilbert
DL: Ashley Cole
DM: Tomas Sivok
MR: Gregory Dardenne (65)
ML: Mark Watt (65)
AMC: Cardenas
FC: Thierry Henry (C)
FC: Tony Shaw (65)
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure, Sindre Løe Bing (65), Stuart Smart (65), Jose Reyes (65).

Newcastle - Arsenal
1 - 1

0-1 MÅL Mark Watt (18)
1-1 MÅL Rey Volpato (38)
MOM: Per Overgaard (Newcastle)
Tilskuer på St. James Park: 52.367
Dommer: John Evans

Ja det var sku både og det her. For satan da Henry. To meter fra mål og alligevel formår han at remme hjørneflaget nej det er sku ikke godt nok. Vi har en masse store chancer men skarpheden havde vi lagt hjemme i London. Deres mål bliver lavet på en kontra efter vi har haft hjørne. Kerrea Gilbert taber bolden på midtbane også opstår der en to mod en situation og den score de så på. Nå man kan jo ikke vinde hver gang og resultatet er fair nok set over hele kampen.

Fredag d.24 Aug. Finale i
Finale i UEFA Super Cup 2012
Lyon - Chelsea
2 - 3

Chelsea er vinder af UEFA Super Cup 2012

Samme dag var der lodtrækning i UEFA Cuppen og her skal vi op imod ingen ringer ind Teplice. Dem skulle vi meget gerne slå ud så vi kan komme med i gruppespillet i UEFA Cuppen.

Lørdag d.25 Aug. Kamp i
Optakt til Arsenal (8) - (17) Man City.

Så er vi klar til at spille sæsons første hjemmebane kamp som sjovt nok også er min debut på hjemmebane. Dagens modstander er de blå fra Manchester. Her skal der ikke være nogen svinger i valsen og de tre point skal vi have. Vi skal dog spille noget bedre ind mod Newcastle og flere skal vise at de gerne ville have bolden og ikke løbe rundt og gemme sig. Vi skal ud og vise mod og styrke også skal vi nok slå de svage blå fra Manchester. GAME ON
DR: Sindre Løe Bing
DC: Robert Huth (65)
DL: Armand Traore
DM: Tomas Sivok (C)
ML: Mark Watt (65)
AMC: Cardenas (65)
FC: Jose Reyes
FC: Jorge
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure (65), Fabrice Muamba, Stuart Smart (65), Thierry Henry (65).

Arsenal - Man City
3 - 1

0-1 MÅL Gonzalo Pineda (Straffe 7)
1-1 MÅL Gregory Dardenne (Straffe 9)
2-1 MÅL Jose Reyes (36)
3-1 MÅL Cardenas (64)
MOM: Sindre Løe Bing (Arsenal)
Tilskuer på Emirats Stadium: 59.976
Dommer: John Hall

Så er vi også i gang på hjemmebane. En lidt skidt start på kampen da Huth laver straffe som bliver omsat til scoring og vi kommer hurtig bagud men det var ikke længe da vi selv får straffe som der også bliver scoret på. Der efter er der lidt chancer i begge ender men det er Reyes som når højst på et indlæg fra Dardenne og der ved kan vi gå til pausen med en føring på 2-1. Vi sidder på det meste i anden halvleg og de har ikke meget at byde ind med og derfor er der fortjent at Cardenas kan lukke kampen på et pragt mål efter 64 min. Henry har også bolden i kassen men en lidt tynd offside på Reyes gør at det ikke bliver talt med. Det gør dog ikke det vilde da vi vandt kampen sikkert. Tre nye point går ind på kontoen.

Tirsdag d.28 Aug. Kamp i
Optakt til Arsenal (6) - (19) West-Ham.

Mit første London lokal opgør. Dog ikke så vildt som når vi en gang skal møde Tottenham. Dog er det stadig et lokal opgør og vi skal vinde. West-Ham har fået en rigtig dårlig start på sæson og har tabt tre ud af tre kampe. Vi kan der imod få en rigtig god start på sæson hvis vi vinder i dag. Det tror jeg bestemt vi gør. Der var lidt af det rigtig i mod City dog er der stadig en masse som skal blive bedre hvis vi skal blive mester. Derfor er det også pine død nødvendigt at vi vinder i dag. GAME ON
DR: Sindre Løe Bing
DL: Armand Traore
DM: Tomas Sivok (63) 
ML: Stuart Smart 
AMC: Cardenas
FC: Jose Reyes (63)
FC: Thierry Henry (C)
Bænken: Joe Smith (GK), Kolo Toure, Fabrice Muamba (63), Mark Watt, Jorge (63).

Arsenal - West-Ham
3 - 1

1-0 MÅL Liam Rosenior (Selvmål 39)
2-0 MÅL Gregory Dardenne (62)
2-1 MÅL Mark Nobel (77)
3-1 MÅL Jorge (78)
MOM: Guillaume Pinault (Målmand Arsenal)
Tilskuer på Emirats Stadium: 59.963
Dommer: Mark Halsey

Vi viser igen god form på hjemmebane og får scoret tre mål igen. Der sker ikke meget i første halvleg da West-Ham pakker sig men målet for dem til at løsne lidt op og ser kommer der faktisk gang i den efter pausen. Det bliver også fortjent 2-0. Nobel skaber lidt spænding igen da han får scoret til 2-1 på en retur fra Pinault som ellers stod en perfekt kamp. Den spænding vare ikke længe da Jorge får en fri løber og score sikkert og afgøre der ved kampen.

Tirsdag d.30 Aug.
Det er blevet tid til at udtage mit første engelske landshold i jagten på at komme til VM. Vi er kommet i gruppe 4 med følgende hold: Bulgarien, Nord Irland, Danmark, Ungarn, Kasakhstan også England. De udtaget spiller er som følger:

Målmænd: Robert Green, Chris Kirkland og Shane Redmond. 

Forsvarsspiller: Ashley Cole, Anton og Rio Ferdinand, Phil Knight, Roger Lock, Liam Rosenior,
Steven Taylor, John Terry, Matthew Ward og Jonathan Woodgate.

Midtbanespiller: Joe Cole, Stewart Downing, Steven Gerrard, Frank Lampard, James Milner, Mark Nobel, Kieran Richardson og Shaun Wright-Phillips.

Angriber: Wayne Rooney, Dean Ashton, Jermaine Defoe, Craig Hunter og Bradley Wright-Phillips. 

August månedspiller i Arsenal: Guillaume Pinault 
Denne ære til falder i denne måned til vores målmand Guillaume Pinault. Han har været en sikker sidste skanse og har flere gange stod til absolut verdensklasse med flere utrolige redninger som har gjort det noget nemmer at vidne kampene når man ved at der skal noget til før der bliver scoret imod en.

Især den første kamp mod Boro var han på et tidspunkt i kampen den eneste spiller på holdet der kunne være sin indsats bekendt for i en periode over små 20 min i kampen stod han som en sand mur og ingen ting kom forbi. Vi endte med en sejr på 2-0. De andre tre kampe har vi godt nok lukket et mål i hver men kun en gang har han måtte tage skylden og det var imod West-Ham da han gav en retur som Nobel kunne score på. Han bliver en meget vigtig brik resten af sæson og der vil selvfølgelig nok komme et lille for dyk men sådan er det og han skal nok også blive sparet i de kampe som der vil blive plads til. Lige meget hvad han gør må han ikke blive skadet i en længer periode som 3-4 måneder da det ville være et kæmpe tab. Så med den rette træning og med kamp pauser så kan vi nok undgå dette. Han er nok den bedste målmand lige nu.

Lige til sidst kommer der selvfølgelig et SS af PL som den ser ud her efter den første måned:

Det var alt for denne gang. Næste update ville indehold min første kamp for England plus vi skal igang med UEFA Cuppen. Også skal der slevfølgelig også spilles flere PL kampe Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jun 2006, 18:44 af donthomas » Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010