home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #Pause#26 - AaB -> Champions!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter vil du give bloggen? 12-skalaen
12
10
7
4
02
-3

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #Pause#26 - AaB -> Champions!  (Læst 34094 gange)
alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #8 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #45: 30 Apr 2008, 21:31 »

Rigtig fed blog. det længe siden jeg er blevet oplsugt af en blog som din. TAKKER Smiley
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #8 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #46: 30 Apr 2008, 22:04 »

Flot at du kunne få Wass, er selv AaB i øjeblikket, men om han gad til mig, næh nej Smiley
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #8 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #47: 01 Maj 2008, 10:55 »

Som sagt er jeg ikke i gang med den nye udgave endnu, så jeg skal ikke kunne sige, hvor god Gaarde er i spillet, men mener fortsat, at han ikke er i nærheden af landsholdet i virkeligheden.

Anyway, sgi' mæ' det... Kommer der snart en update?! ;o)
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #48: 01 Maj 2008, 13:49 »

Som sagt er jeg ikke i gang med den nye udgave endnu, så jeg skal ikke kunne sige, hvor god Gaarde er i spillet, men mener fortsat, at han ikke er i nærheden af landsholdet i virkeligheden.

Anyway, sgi' mæ' det... Kommer der snart en update?! ;o)

Forhåbentligt idag Smiley Men med alt det gode bold der kommer idag, tør jeg ikke love noget Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #49: 01 Maj 2008, 22:48 »



Nogle ville mene at det at sælge nogle af sine største profiler, er en kæmpe brøler, men det er netop hvad Kasper Ottesen har gjort. Fire spillere, der sagtens kunne indgå i startopstillingen, er således blevet solgt. Men man så til gengæld også sige, at den nye træner forstår at erstatte de solgte spillere til UG, således at mange eksperter mener, at holdet er blevet stærkere af de nyeste rokeringer.

De fire spillere der er blevet solgt, vil alle kunne gå ind på ethvert hold i den danske SAS-Liga og gøre sig gældende.
Den første spiller der nærmest blev smidt ud af klubben, var den i efteråret sikre sidste skanse, Karim Zaza. Dansk-marokkaneren der offentligt har udtalt, at han var utilfreds med hele holdet, er blevet solgt til tyske Saarbrücken. Målmanden der tidligere er blevet tildelt ”Det gyldne bur”, blev på baggrund af disse udtalelser omgående sat på transferlisten da Kasper Ottesen overtog klubben, og er altså nu fortid i det Nordjyske.

Den anden spiller der er blevet solgt, er solgt af samme grund som Karim Zaza. Det er amerikaneren Danny Califf, der inden tilgangen af Kasper Ottesen var anfører i AaB. Den stærke amerikaner er blevet solgt til ligarivalerne fra FC Nordsjælland, der efter sigende kom med det højeste bud på Califf.

Tredje spiller der har forladt klubben, er brasilianske José Mota. Brasilianeren der tidligere har spillet i Randers FC og Viborg FF, slog aldrig igennem i efteråret, hvor han flere gange fik chance fra start. Derfor er angriberen nu sendt til Portugal, hvor klubben Beira-Mar stod klar til at modtage ham med åbne arme og en pæn slat penge.

Den sidste spiller der er solgt, er den populære sydafrikaner Siyabonga Nomvethe. Kasper Ottesen udtalte da han kom til klubben, at Nomvethe var en af hans yndlingsspillere, og at han havde store planer med den lille dribler. Det havde flere udenlandske klubber dog også. Det endte med at være Vitória de Guimarães, der købte den populære wing. Sydafrikaneren vil blive savnet i Aalborg, men med indkøbet af Birkir Bjarnason tidligere på måneden, er man godt dækket ind.

Og nu vil vi fokusere på de tre seneste indkøb, tre indkøb, der virkelig har vakt opsigt i den danske fodboldverden. Der er hentet en forsvarsspiller, en angriber og så en ny målmand.

Forsvarsspilleren der er købt, er den talentfulde Winston Reid, der er hentet hos konkurrenterne fra FC Midtjylland. Reid er kendt som det første talent, der blev sluset ud på SAS-Liga holdet efter at have boet på FCM’s ungdomsakademi.
Nu har den alsidige forsvarsspiller dig valgt at søge nye udfordringer, og de skulle findes i AaB, hvor spilleren kan forvente meget spilletid.

Angriberen der er hentet, betegnes af nogle som det største køb, AaB har gjort i klubbens historie. Det er den toogtyve årige belgier, Tom De Sutter, der er hentet til klubben. Belgieren der er tiltænkt som afløser for Rade Prica som den helt store angrebsstjerne, er af mange kaldt et af de største angrebstalenter i Belgien, og det er også yderst overraskende at han valgte AaB frem for klubber som Feyenoord, AZ Alkmaar og Hannover 96.
Tom De Sutter er en rigtig boksspiller, da han er brølstærk og har en utrolig springkraft. Han er også en utrolig sikker afslutter, lige meget om det er med hovedet eller med fødderne.

Den sidste spiller der er købt ind i denne omgang, er nok også det mest nødvendige køb. Det er nemlig målmanden Kevin Stuhr Ellegaard, der er hentet til det Nordjyske fra Randers FC, hvor han skal udfylde hullet efter Karim Zaza. Den næsten to meter lange målmand betegnes som en meget alsidig keeper, der ikke har en egentlig svaghed. Og med det, for Ellegaard, længe ventede skifte til en dansk topklub, må keeperen efterhånden betegnes som et muligt emne for landstræner Morten Olsen.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #50: 01 Maj 2008, 23:04 »

Tja, hvad skal jeg sige? Du henter fantastiske erstatninger for dine salg, men det er stadig vemodigt for en AaB-fan. Bliver spændende med Sutter Grin Det er en rigtig god update, og du beskriver den ukendte sutter utroligt flot, man ønsker ikke en gang ss Shockeret Virkeligt godt det her! Så ska vi sgu i gang med sæsonen Wink
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: #9 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #51: 01 Maj 2008, 23:07 »

Tja, hvad skal jeg sige? Du henter fantastiske erstatninger for dine salg, men det er stadig vemodigt for en AaB-fan. Bliver spændende med Sutter Grin Det er en rigtig god update, og du beskriver den ukendte sutter utroligt flot, man ønsker ikke en gang ss Shockeret Virkeligt godt det her! Så ska vi sgu i gang med sæsonen Wink

Helt enig, men et ss ville være fedt... Og ja fantastiske erstatninger Smiley især ellegaard syntes jeg  Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #52: 01 Maj 2008, 23:32 »

Her er SS af de foreløbige indkøb:
Birkir Bjarnason
Tom De Sutter
Kevin Stuhr Ellegaard
Winston Reid
Marcus Sahlman
Allan Gaarde
Daniel Wass
Hvis der ønskes SS af andre spillere skal I bare sige til
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #53: 01 Maj 2008, 23:34 »

Hold da kæft Sutter har stats, der ikke sutter. Han er jo genial Shockeret Hvis han ikke bomber, så gør ingen fanme! Smiley
1400 indlæg - jeg spammer løs
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 23:35 af Søren91 » Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: #9 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #54: 01 Maj 2008, 23:34 »

Her er SS af de foreløbige indkøb:
Birkir Bjarnason
Tom De Sutter
Kevin Stuhr Ellegaard
Winston Reid
Marcus Sahlman
Allan Gaarde
Daniel Wass
Hvis der ønskes SS af andre spillere skal I bare sige til


Hvorfor syntes jeg ham sutter sutter? ej, haha  funny
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #55: 02 Maj 2008, 01:12 »



er vintertransfervindu et lukket! Det har været en måned med en helt masse handler på kryds og på tværs, men som altid, har der været en travl slutspurt. Sådan en har der også været i AaB, hvor man inden for det sidste døgn, fik fem handler igennem. Tre spillere er hentet ind, mens to har forladt klubben. I skal naturligvis ikke snydes for nyheden om disse, og derfor bringer vi denne artikel på dette sene tidspunkt.

Vi starter som altid med salgene, og af disse har der, som tidligere skrevet, været to. Benedict Vilakazi er den ene der er blevet offer for Kasper Ottesens kritiske gennemgang af truppen. Sydafrikaneren der aldrig har vist sig de millioner AaB smed for ham værdig, er derfor blevet skibet videre til samme klub der tidligere købte Danny Califf, nemlig FC Nordsjælland.
Også brasilianeren Cacá er blevet solgt. Spilleren der ikke fik meget spilletid i efteråret, er efter nøje overvejelse af Kasper Ottesen, blevet fundet for let til et hold som AaB. Men den brasilianske tekniker bliver i dansk fodbold, han er nemlig skiftet til de grønne fra Viborg.

Nu er det så de tre nye indkøb der skal præsenteres, og man kan vist godt sige, at Ottesen har fået afsluttet sit generationsskifte med maner. To spillere på nitten og en på tyve er hentet.
Det talent der efter at have spurgt sig frem i spillerens hjemland lader til at have størst talent, er den unge russer Nikita Andrejev, der er hentet i lettiske Lavendia. Andrejev er allerede anfører for det russiske U/21-landshold, noget der trods alt kæver en vis klasse.
Den lille angriber er forholdsvis hurtig, og hvis man skal sammenligne ham med nogen kunne man godt sammenligne ham med David Williams fra Brøndby, bare med et større talent. Den russiske guldfugl bliver af mange såkaldte eksperter spået en stor fremtid i store europæiske topklubber, og topklubberne står da også allerede i kø for at iagttage den lille russer.

De to andre spillere er begge danske talenter der er hentet i Viasat Sport Divisionen. Den nitten årige Jesper Jensen der er hentet i SønderjyskE er købt som en fremtidig mand på den defensive midtbane, og der er ingen tvivl om, at han har muligheden for at blive en rigtig god spiller senere hen for AaB.
Og så er der også en anden midtbane, det er nemlig den tyve årige Jakob Rasmussen der er hentet i FC Fredericia. Rasmussen der spiller lidt længere fremme end Jesper Jensen, nemlig på den centrale midtbane, bliver betegnet som en spiller, der allerede nu kan gå ind og aflaste for stjernerne på AaB’s stærke midtbane.

Med disse tre unge indkøb er gennemsnitsalderen på førsteholdet nu helt nede på toogtyve år. Samtidig har Kasper Ottesen formået at gå stik i mod strømmen ved at satse på danske spillere. Således er hele tyve af de seks og tyve spillere på førsteholdet, danske. Derudover er der to svenskere, en belgier, en islænding, en hollænder og så en russer.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #56: 02 Maj 2008, 01:13 »

Tog en chance med at placerede billederne i venstre side, håber i kan lide det Wink
Smid også lige en stemme i afstemningen Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #57: 02 Maj 2008, 01:54 »

Det ser godt ud! Du skriver godt - hvilket jeg så har vidst siden jeg fandt ud hvem du var crazy - og så er lay-outet også rigtig godt! det var noget al lá dette jeg ville ha' lavet mit på, dog var jeg en smule for doven * men hold mund med det crazyTunge*

Men jeg syntes at billeder skal holdes til venstre side så vidt muligt! På den anden måde får du mærkelige - og forskellige - linje afstande hver gang hvorimod dette giver en mere flad "linje"!

KIU!
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 23:09 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #58: 02 Maj 2008, 02:02 »

Takker for kommentaren Smiley
Indlæg nr. 2 er desuden opdateret med førsteholdstruppen og mål for første halvsæson.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #59: 02 Maj 2008, 12:15 »

Russeren ser satme god ud, han skal nok blive et stort transferobjekt om nogle år! Det er dejligt med de mange danskere i truppen, det klæder virkeligt holdet Wink Håber sgu at de har kvaliteten til at vinde nogle trofæer
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010