home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #Pause#26 - AaB -> Champions!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter vil du give bloggen? 12-skalaen
12
10
7
4
02
-3

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #Pause#26 - AaB -> Champions!  (Læst 34061 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #75: 02 Maj 2008, 22:16 »

kommer den iaften?  Kys

Det kan godt være, det vil tiden vise  Rullende Øjne
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #76: 05 Maj 2008, 06:59 »

sæsonstart, ja tak! Duholder et højt, flot skriftligt niveau, og læsningen er dejlig flydende;en sandfornøjelse!!
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #77: 05 Maj 2008, 20:30 »

Så er jeg tilbage efter en travl weekend der inkluderede en tur til Viborg Smiley Tak for kommentaren til dig Søren91.Jeg vil førsøge at komme med sidste "udenomsupdate" iaften, hvorefter foråret står for døren.

Og så lige for at få afklaret det hele.

Har overtaget holdet ved vinterpausen
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #78: 05 Maj 2008, 22:07 »

Updaten udskydes til imorgen, er simpelthen for træt  Tunge
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

mui
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #79: 06 Maj 2008, 16:13 »

køb bogdan stancu
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #80: 06 Maj 2008, 23:05 »



Vi er der næsten. Sidste træningskamp er overstået. Det var mod Herfølge på udebane. Banen var en stor klump is, men vi valgte at spille kampen alligevel. Vi vandt sikkert 0-4, og slap for skader.
Men også træningen ude på Hornevej er for alvor i gang, alle drengene kæmper virkelig hårdt for at få en plads i startopstillingen, og til min glæde, er de alle kampklar. Det eneste minus frem mod første kamp mød Horsens om fire dage er, at anfører Michael Jakobsen har karantæne, men vi må klare os uden ham. I hans fravær regner jeg med at Allan Gaarde bliver anfører.

Vi er klar, de nye er integreret godt, og alt er på plads. Horsens skal slåes, det er vi alle enige om, vi skal have alle tre point. Der er elleve point op til førstepladsen, så den bliver svær, men vi har bestemt ikke afskrevet den endnu.
Men vores målsætning er helt klart medaljer, de fem point vi har op til Esbjerg skal vi gå efter at få hentet hurtigst muligt, hvilket jeg sagtens tror vi kan.

Men jeg er spændt, meget spændt. Bange for jeg ikke kan klare presset, at jeg ikke har kvalifikationerne til dette job. Især er jeg nervøs for vores første hjemmekamp mod Lyngby, vi må bare ikke fejle, så bliver jeg slagtet. Men hver gang jeg nærmer mig panikken, er Allan Kuhn heldigvis god til at berolige mig, jeg har faktisk også jævnligt kontakt med Erik Hamrén, og jeg må sige, han er meget hjælpsom. Det er tydeligt at det virkelig er hans klub dette her, ingen tvivl om det. Men udover sæsonstarten nærmer tiden sig også for min VIP-tur til Liverpool, hold kæft jeg glæder mig, det er helt vildt. Jeg har faktisk fået lov til at være med i omklædningsrummet, for at lærer lidt af Rafa, man kan kun sige, det er mega stort.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #81: 06 Maj 2008, 23:06 »

Lille update, vil nemlig igang med forårssæsonen nu! SS kommer imorgen af ligaen.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #82: 06 Maj 2008, 23:11 »

Godt skrevet, lidt en skam topbannert er lidt uskarpt, men det er jo som sådan lige meget. Ja jeg vil endtligt bare sige det samme som sidst

Det ser godt ud! Du skriver godt - hvilket jeg så har vidst siden jeg fandt ud hvem du var crazy - og så er lay-outet også rigtig godt! det var noget al lá dette jeg ville ha' lavet mit på, dog var jeg en smule for doven * men hold mund med det crazyTunge*

KIU!

Og at jeg stadig læser med.
KIU!
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 23:14 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #83: 11 Maj 2008, 22:19 »

Hvornår får vi ny update?
Er det ikke et par dage siden snart?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #84: 11 Maj 2008, 22:54 »

Hold da op mand! Jeg kan ikke vente til sæsonstart! Thumbs Up Det ser godt ud, Kasper, bestemt! Jeg kan rigtig godt lide dit topbanner, og det skriftlige er som sædvanligt upåklageligt Smiley
KIU!!
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #85: 25 Maj 2008, 13:26 »

Så er jeg tilbage Opstemt Kæft en lang pause, og i fortjener vel en eller anden form for forklaring.

De sidste otte dage har jeg været på en international elevudveksling i Spanien, så der har ingen mulighed været for at denne blog kunne opdateres. Resten af tiden med manglende updates er gået med planlægning og forberedelse til denne tur, et par afleveringer og fejring af AaB.

Jeg kan forøvrigt fortælle, at denne blog nu går tilbage til min fortrukne stil, journalist-stilen, men jeg afviser ikke at det kan ændre sig igen på et senere tidpunkt Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hogh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #86: 25 Maj 2008, 13:28 »

Lyder fedt Opstemt
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #87: 25 Maj 2008, 13:29 »

Det er godt at høre...  Peace
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #88: 25 Maj 2008, 14:37 »


Bold.dk

16/03-08

En træners debut er altid noget særligt, og i dag er inden undtagelse. Der var således trukket op til den helt store duel på Forum Horsens Stadion, det var nu, at rejsen begyndte.
Søndagen står som regel i fodboldens tegn, og denne søndag var ingen undtagelse. Kampen AC Horsens – AaB, vil ikke blive husket for selve kampen, men for at det var i denne kamp, Kasper Ottesen debuterede som AaB-træner. Mange har haft en mening om valget af den meget, på topniveau, urutinerede træner. Men som hovedpersonen adskillelige gange har udtalt: ”Man skal aldrig lade sig narre af sit førstehåndsindtryk”, med dette hentyder han selvfølgelig til, at han gerne vil bedømmes på de, forhåbentligt for AaB, kommende sejre, og ikke på hans manglende erfaring.

Man kunne også tydeligt mærke den specielle stemning der var over kampen, især de medrejsende AaB-fans virkede så underligt stille før kampstart, og kom kun med nød og næppe igennem den nærmest obligatoriske opråbning af spillerne under opvarmningen. Nogen der ikke virkede nervøse, var AaB-spillerne, under opvarmningen lignede AaB et hold, der var klar til at vendte bøtten i forårssæsonen. En af de nye ting som der er sket i AaB efter Ottesen har taget over er, at han styrer opvarmningen på lige fod med assistenten Allan Kuhn, noget som kun få trænere på topplan gør. At gøre dette, er åbenbart en af de ting, der ifølge Kasper Ottesen er med til, at skabe en bedre forbindelse mellem træner og spillere.

Da klokken nærmede sig 16:00, sneg hele AaB-holdet sig ned i omklædningsrummet, hvor de sidste detaljer skulle på plads, og den sidste opladning finder sted. Og noget må makkerparret Ottesen/Kuhn have gjort rigtigt, for AaB startede kampen som skudt ud af en kanon, og angreb på angreb bølgede ned mod Søren Jochumsen i Horsens-målet. Men det lykkedes trods flere store chancer ikke for nordjyderne at få scoret i første halvleg, en af de største chancer tilfaldt i øvrigt nyindkøbet Tom De Sutter, der var med fra start, men fra en helt fri position på kanten af feltet, hamrede belgieren læderet på træværket.

Anden halvleg var straks mere lige, men man fornemmede alligevel, at det var AaB der lige havde de ekstra få procent, der kunne vippe kampen ud til deres fordel. Det lugtede de medrejste tilhængere da også, og i anden halvleg var de efterhånden godt oppe og køre, og overdøvede fuldstændig hjemmeholdets fans. I starten af anden halvleg havde den store belgiske angriber De Sutter endnu en stor chance, denne gang efter et indlæg fra højresiden, men Søren Jochumsen reddede flot til hjørnespark i denne situation.
I det 61.min. valgte Kasper Ottesen at skifte Thomas Enevoldsen og Nikita Andrejev ud, mens Andreas Johansson og Simon Bræmer kom på banen.
Den disposition viste sig at være rigtig, da Andreas Johansson i det 79.min. tog en frispark fra venstresiden, indlægget kom mod fjerneste stolpe, hvor Simon Bræmer kom højest, og headede bolden og i det lange hjørne, 0-1 til AaB.

Horsens kom sig aldrig over denne scoring, mens AaB heller ikke formåede at presse yderligere på. Så efter 92.min. spil, kunne dommer Claus Bo Larsen fløjte kampen af, og hovedparten af de 3355 tilskuere måtte gå hjem med bukkede hoveder.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2008, 18:01 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #14 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #89: 25 Maj 2008, 16:35 »

Rigtig flot skrevet, synes du holder dine updates godt, tror ikke der har været en skidt update endnu.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010