home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #Pause#26 - AaB -> Champions!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter vil du give bloggen? 12-skalaen
12
10
7
4
02
-3

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #Pause#26 - AaB -> Champions!  (Læst 34130 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #15: 23 Apr 2008, 19:16 »

SUPER NICE !!! Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

-Benja-
Gæst
 
Sv: #3 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #16: 23 Apr 2008, 22:01 »

Super flot skrevet Gerrarden, bliver spændende at høre om den nordjyske by. Vil du fortsætte med at skrive i "jeg fortæller" eller bliver det journalist stilen? Men glæder mig til at høre mere fra dig Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #17: 23 Apr 2008, 22:06 »

Super flot skrevet Gerrarden, bliver spændende at høre om den nordjyske by. Vil du fortsætte med at skrive i "jeg fortæller" eller bliver det journalist stilen? Men glæder mig til at høre mere fra dig Wink


Er endnu ikke helt sikker, det ender måske med en blanding,  nu må vi se Smiley

Er I forresten klar på endnu en update Peace?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Gæst
 
Sv: #3 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #18: 23 Apr 2008, 22:07 »

Er endnu ikke helt sikker, det ender måske med en blanding,  nu må vi se Smiley

Er I forresten klar på endnu en update Peace?
Okay, godt med lidt varrieret updates. Ja selvfølgelig er vi klar på en opdatering Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #19: 23 Apr 2008, 22:09 »



Dagen derpå kommer altid, og næsten altid vil man gerne være den foruden. Men i dag er anderledes, i dag afgøres min fremtid, får jeg chancen eller skal jeg igen tilbage i baggrunden. De første timer kryber af sted som en slange der netop har forladt dens vinterhi. Men tiden går som bekendt altid, og det gjorde den såmænd også denne gang.
Tiden blev slået ihjel med avislæsning og lidt computerspil. Dette gjorde tiden udholdelig, lige indtil det længe ventede opkald kom, det var lige inden middag da mobilen ringede, jeg var over den som et lyn og tog telefonen. Som ventet var det Lynge, efter den obligatoriske sniksnakken om at der var flere kandidater og at alt var velovervejet, beordrede han mig sku at komme ind på Energi Nord Arena, der skulle underskrives kontrakt om holdes pressemøde.
Jeg havde fået det, jobbet jeg så længe havde drømt om. Ikke længere henvist til Spar Nord-tribunen uden taktisk indflydelse, men det var slut nu, nu var det mig der bestemte, mig der skulle sørge for at holdes fungerede. Disse opgaver er jo blot en brøkdel af jobbet, men et var sikkert, jeg glædede mig som et lille barn.

Aldrig har Fiat’en kørt så hurtigt over viadukten og videre over broen, men det kørte også bare, hurtigt var jeg på Energi Nord Arena, og nu skulle der forhandles kontrakt.  Forhandlingerne gik som smurt, og vi blev hurtigt enige om en udmærket halvårlig kontrakt, da jeg jo først lige skulle bevise mit værd.
På den sportslige side var det klart hvad forventningerne var, til trods for en historist dårlig placering ved vinterpausen, skulle der hentes metal. Fra 9.pladsen er der da også kun fem point op til 3.pladsen, så mon ikke det kan lade sig gøre. Vi diskuterede også indkøbspolitiken, hvor jeg fik de fleste af mine ønsker opfyldt med det samme.

var det tid, nu skulle kontrakten så officielt underskrives på et hurtigt anlagt pressemøde i Energi Nord Arenas presselokale. Jeg vil skyde på at der var dukket 20-30 journalister op, altså en pæn slat. Alt gik meget afslappet, vi kom ind og der blev taget en masse billeder inden kontrakten blev officielt underskrevet. Det var en helt fantastisk følelse, nu var det hele en realitet. Efter underskrivningen og overrækningen af en AaB-trøje, var det nu tid til spørgsmål. Denne del af pressemødet gik uden de store problemer, der var selvfølgelig en masse mistillid til valget af undertegnede, men de fleste regnede med jeg kun skulle blive hængende til sommerpausen, noget jeg agter at ændre på.

Men efter disse formaliteter var klaret, var det tid til at komme i gang med arbejdet, noget jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg regner med at sætte vores talentspejdere i arbejde, massere af arbejde. Jeg har også bedt Allan Kuhn om at lave en detaljeret statusrapport over truppen på trods af, at jeg selv kender den ganske godt.
Men det er ikke kun spillere der skal hentes. I mit hoved er staben lige så vigtig som truppen, derfor skal der en kraftig omrydning til i blandt vores medarbejdere i og omkring holdet, alt dette for at skabe optimale forhold for succes.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #20: 24 Apr 2008, 13:10 »

Tillykke med jobbet!! Det bliver spændende at følge. Rigtig god blog so far!!

Hvem var de andre kandidater til jobbet?! Har medierne haft gisninger herom?!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #21: 24 Apr 2008, 14:24 »

Tillykke med jobbet!! Det bliver spændende at følge. Rigtig god blog so far!!

Hvem var de andre kandidater til jobbet?! Har medierne haft gisninger herom?!

Kasper Hjulmand var nævnt, ligeså var Bordinggard og Ove Christensen Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #4 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #22: 24 Apr 2008, 14:26 »

Tillykke.
Og en god update.   Thumbs Up
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #23: 24 Apr 2008, 14:37 »

Talentfuldt at overgå Hjulmand og Bordinggaard!! Wink Jeg ser frem til ny update!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #24: 24 Apr 2008, 14:38 »

Forresten - Der kommer ingen update idag, der er jo kamp på Energi Nord Arena Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #25: 24 Apr 2008, 14:50 »

PRÆCIS!!! VI SES PÅ SPAR NORD TRIBUNEN!!! HOO-HOO-HOOLIGAN!!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #26: 25 Apr 2008, 14:54 »



Begrebet søvn, er ikke noget der er i mine tanker for tiden. Aldrig i mit liv har jeg haft så travlt. Allerede dagen efter kontraktens tilblivelse begyndte det egentlige arbejde. Lige nu er spillerne på juleferie, så træning skulle jeg ikke tænke over. Derimod er der helt vildt meget organisatorisk arbejde der skal ordnes, først kom den bebudede oprydning i staben, og der blev tyet til drastiske løsninger. Hele otte ansatte måtte lade livet, disse otte var Karina Jensen, Thomas Gaardsøe, Claus Gaihede, Poul Buus, Karsten Simonsen, Finn Christensen, Ashley Tootle og Martin Langagergaard. Dette efterlod jo selvfølgelig nogle huller, der skulle udfyldes, og det blev de fleste hurtigt.

Som målmandstræner blev den tidligere franske landsholdsmålmand Bruno Martini hentet. Keld Borddinggaard er hentet ind som førsteholdstræner, dvs. han skal sammen med Allan og jeg stå for træningen og alt det praktiske omkring førsteholdet. Derudover er Patrick Hansson hentet ind som træner, ligesom Andrew Renshaw er hentet i Bolton for at stå for den fysiske træning i klubben. Der er også kommet en ny talentspejder til, det er Dave Harrison der tidligere arbejdede for Leeds United. Det sidste nye ansigt er Eskild B. Chrestensen, der skal arbejde som fysioterapeut i klubben.

Vi har også flere spillere i kikkerten, navne kan jeg ikke komme ind på, men jeg kan fortælle, at vi pt. forhandler med en gammel kending af klubben. Vi er også i forhandlinger med en belgisk angriber, som jeg tror, har kapaciteten til at blive en decideret bomber i den danske liga.
Jeg har desværre også måtte træffe et ubehageligt valg. Jeg har besluttet at fratage Danny Califf hans erhverv som anfører, da jeg ikke ser ham som den ledertype, der skal varetage det erhverv i AaB. I stedet har jeg udpeget Michael Jakobsen til anfører, et dristigt valg vil mange nok mene, men for mig er der ingen tvivl om, at han er den rigtige til opgaven. Jeg har dog valgt at beholde Thomas Augustinussen som viceanfører, både for ikke at skifte for meget ud, men også fordi jeg tror han har de rigtige egenskaber til at varetage det lille sideehverv.

Alt i alt syntes jeg starten i klubben har været utrolig positiv. Alle indenfor klubbens vægge har været positive og optimistiske mht. vores projekt i foråret. Det stik modsatte kan man så til gengæld sige om de nordjyske medier. Lynge bliver dagligt sablet ned for at have valgt en uerfaren træner som mig. Men jeg tror på, at hvis alle i klubben yder deres bedste, så går vi en helt fantastisk halvsæson i møde.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst
 
Sv: #5 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #27: 25 Apr 2008, 15:10 »

Dejligt med en AaB blog, KIU!
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #28: 25 Apr 2008, 16:52 »

Stort tillykke med jobbet, og stor ros til dig. Dit skriftlige niveau er utroligt flot, og du holder en flot stil gennem alle updates. Utroligt lækkert! Jeg glæder mig satme til at se hvem du henter hjem, især den "gamle kending" ! Mon vi får skabet hjem? Grin
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 AaB - Nordjyllands stolthed
« Svar #29: 25 Apr 2008, 16:54 »

Jeg har fået en forfærdelig lyst til at være AaB pga. denne blog. Dette er virkelig flot! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010