Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
1 Bruger, 694 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1029
1030
[
1031
]
1032
1033
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1737835 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15450:
10 Aug 2012, 22:33 »
Hvor er det fedt at firmaet laver den samme fejl to gange på under et år.. Episk fedt der bare understreger alt hva jeg hader ved fck/pse som jo i øvrigt kan komme ud på et..
Jeg skriver det gerne igen.. Tænk at man på nogen som helst måde kan blive indkaerneret fan af dem!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15451:
10 Aug 2012, 22:42 »
Citat af: verdenskrig 10 Aug 2012, 22:33
Hvor er det fedt at firmaet laver den samme fejl to gange på under et år.. Episk fedt der bare understreger alt hva jeg hader ved fck/pse som jo i øvrigt kan komme ud på et..
Jeg skriver det gerne igen.. Tænk at man på nogen som helst måde kan blive indkaerneret fan af dem!
Hvorfor skulle man ikke kunne blive inkarneret fan af dem? - Det er da ligesom at være fan af de pisgules ledelse, som også gang på gang har lavet dumme beslutninger? De er ved at kører klubben konkurs, og kan kun reddes af sine fans - Som skal skaffe 21 millioner. Altså Hvis det nu lige pludselig handler om at det er ledelsen der gør om man kan blive inkarneret fan, så er det jo langt ude?
Og lavede de samme fejl sidste år? Og hvorfor understreger det alt hvad du hader ved FCK? for du hadede vel også FCK før det blev til PS&E ? Da det "Bare" var en fodboldklub? Du viser forresten også meget godt alt hvad jeg ikke kan fordrage ved Brøndby - Usympatisk, Unuanceret og uden indhold i dine påstande...
og med det mener jeg at du kommer her og provokere uden at give anledning til debat... bare en statement for at få andre til at reagere ... og det lykkedes
- Men du må gerne have din holdning, men gid folk ville have lidt substans bare deres holdninger, frem for bare at komme med åndssvage kommentarer!
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15452:
10 Aug 2012, 22:52 »
Citat af: verdenskrig 10 Aug 2012, 22:33
Det er godt nok en omgang gylle, du lukker ud her, VK. Det irriterer mig faktisk lidt.
Som jeg skrev i mit andet indlæg på den forrige side, og som Hcan også fint skriver, så har ledelsen jo antaget i sin tid, at vi vandt guldet og derfor sagtens kunne stille Parken til rådighed for en koncert med Coldplay. Så kan man jo altid stille sig frem i bagklogskabens krystalklare lys, men du skal ikke komme og fortælle mig, at du for et halvt år siden ikke havde troet, at F.C. København vandt guld.
Jeg forstår udmærket godt deres valg inde på direktionsgangen, og jeg finder det aldeles naturligt, når der nu står et band med en masse indtægter i baghånden. At det så har vist sig at være en dårlig idé, er så hvad det er. Men der er jo heller ingen problemstilling længere, så I kan grine så meget i vil af den sag. Vi har fået byttet om på kampene, så det er jo fint for os.
plutonium
Manager
«
Svar #15453:
10 Aug 2012, 22:52 »
Citat af: Hcan 10 Aug 2012, 09:22
Det er ikke ofte jeg er uenig med dig kære pluto, men nu er du yderst selvmodsigende! For at sige Mikael Jakobsen er forrygende men ikke bedre end de forsvarsspillere ... Vi har ikke særligt stærke forsvarer (centralt) - De bærer præg af manglende hurtighed, teknik og manglende opspilsevner. Du kan simpelthen ikke sige MJ er forrygende, men ikke bedre en vores forsvar nu... Det er simpelthen ikke muligt.
Jeg ved hvor du vil hen, men jeg står nu ved mit indlæg
Jeg synes vi har et utroligt stærkt centerforsvar (potentielt). Ottesen og Stadsgaard er efter min mening virkelig dygtige spillere, og Jakobsen er på deres niveau. Dog vil jeg fortsat foretrække de to andre, da deres måde at spille på passer mig bedre. Det er ligesom jeg godt ved at Wiland er en teknisk bedre målmand end JC, selvom JC var en lige så god målmand på baggrund af hans andre kvaliteter. Jeg har altid langt bedre kunnet lide JC, men bøjer mig for at Wiland blev foretrukket selv efter JC blev sin skade kvit.
Jeg mener ikke at han er en styrkelse af vores forsvar på vores backpladser, på trods af at han er en super god defensiv spiller (igen, på niveau med Ottesen og Stadsgaard centralt), men da vi spiller med offensive backs er han ikke bedre end de to venstre backs vi har i Oviedo og Bengtsson. Tvært imod. Så hvis han er købt ind til back-pladsen ser jeg det ikke som en styrkelse af vores trup, mens jeg heller ikke mener at han ligefrem er bedre end de centrale forsvarsspillere vi har.
Derfor vil jeg stå ved, at Jakobsen er en forrygende spiller, om end ikke bedre end det vi allerede har. For jeg mener faktisk at vi har et forrygende hold. Men at bruge Ragga og Sölvi samtidig er hul i hovedet. Det får dem til at se dårligere ud end de er.
Men det er selvfølgelig bare min holdning
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
verdenskrig
Manager
«
Svar #15454:
10 Aug 2012, 22:58 »
Bare en rettelse jeg fulgte ikke med i fodbold før i "blev" pse..
Men de viser det jo selv? Anden gang siden efteråret hvor man arrangerer en koncert på en dag hvor man meget muligt kan komme til at skulle spille en fodboldkamp. Altså det er så ulækkert at jeg ikke finder ord for det, og viser jo bare at fodbold åbenbart kan blive skubbet til side som prioritet nr.1..
Og gudfri mig vel om jeg ikke tager ind og ser den koncert og dermed støttet PSE. Det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over da jeg blev spurgt om jeg ville med derind..
At vores ledelse forsøger at drive en fodboldklub via gammeldags metoder som ikke fungerer er indkompetent ja, men har absolut ingenting med det fck har haft gang i i ti år af gøre.. Skal jeg virkelig nævne fusk med tilskuertallene og fusk med aktierne..
I det mindste holder jeg med en klub hvor fodbolden til enhver tid er hovedprioritet nummer et, og aldrig bliver tilsidesat for noget..
verdenskrig
Manager
«
Svar #15455:
10 Aug 2012, 23:00 »
Citat af: Daniel Nordentoft 10 Aug 2012, 22:52
men du skal ikke komme og fortælle mig, at du for et halvt år siden ikke havde troet, at F.C. København vandt guld.
Du kan jo passende stille det spørgsmål videre til El Jefe, for vk blev på underlig vis 100 kr rigere da fcn hævede guldet
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15456:
10 Aug 2012, 23:03 »
Citat af: plutonium 10 Aug 2012, 22:52
Derfor vil jeg stå ved, at Jakobsen er en forrygende spiller, om end ikke bedre end det vi allerede har. For jeg mener faktisk at vi har et forrygende hold. Men at bruge Ragga og Sölvi samtidig er hul i hovedet. Det får dem til at se dårligere ud end de er.
ENIG ENIG ENIG !!!!
Jeg er som ganske enig i meget af det du skriver, især at Ragga og Sölvi ikke skal spille samtidig, da vi simpelthen mangler hurtighed, teknik og en spillende forsvarer når de er på banen. Jeg fortrækker også helt klar Kris for Ragga, da Sölvi har leder egenskaberne og Kris har hurtigheden og er den bedst spillende forsvarer af de 3!
Dog har jeg aldrig været og er ikke vild med Jakobsen, men håber han viser sit værd hurtigt, så jeg kan trække min ord omkring ham tilbage
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15457:
10 Aug 2012, 23:11 »
Citat af: verdenskrig 10 Aug 2012, 23:00
Du kan jo passende stille det spørgsmål videre til El Jefe, for vk blev på underlig vis 100 kr rigere da fcn hævede guldet
Satans. ;-)
Men se bort fra dit rivaliserende had et øjeblik. Kan du ikke forstå, at administrationen planlægger efter direkte Cl-kvalifikation?
verdenskrig
Manager
«
Svar #15458:
10 Aug 2012, 23:14 »
Haha det var også et tarveligt modargument indrømmet
Men helt ærligt og nu leger vi at jeg er ligeglad med dansk fodbold.. Jeg fatter hat at man tager et mesterskab for givet i en tæt guldduel for at sætte en koncert på en dato hvor man kunne skulle spille CL kval. Der er altid en chance for at man bliver nr.2 og som dansk hold er det sjældent i spiller en midtugekamp.. Hvorfor i guds navn skal det så lige være den uge?
Jeg går ind for at en fodboldklub har fodbold som sin hovedprioritet nr.1 og så bliver alt flyttet for det uanset hvad..
( Som om jeg kan se bort fra at jeg hader fck
)
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15459:
10 Aug 2012, 23:16 »
Citat af: verdenskrig 10 Aug 2012, 22:58
I det mindste holder jeg med en klub hvor fodbolden til enhver tid er hovedprioritet nummer et, og aldrig bliver tilsidesat for noget..
*host* *Host* Interbank???
Derudover syntes jeg stadig det er virkelig unuanceret at sige man prioritere forretningen over fodbold i PS&E i denne situation... alt hvad der kunne tydes i sol, måne og stjerner sagde mesterskab til FCK og 100% du havde spillet mere på at FCK ikke blev mestre, hvis du havde troet på det... 100 kroner er ingenting... hvad var oddset på det, for spillede du det i vinterpausen, så har der jo været op mod odds 100 flere steder, så har du spillet en kroner på det eller sådan noget?
Havde du nu vundet 100.000 kroner, så havde jeg troet på du virkelig troede på FCK ikke blev mestre... men med sådan en sølle indsats... så er det sku ikke en god nok begrundelse sorry!
Derudover går din støtte til Coldplay, ved at være i Parken og se den, jeg tvivler stærkt på vi tjener mere eller mindre af at du deltager...
At man gider se sådan på det... fodbold er vigtigt, fodbold er livet, men jeg har nu andre prioriteter end at sikre Brøndby ikke tjener penge på det... jeg er en lille fisk i havet og kan simpelthen ikke gøre fra eller til. Men hvis du tror du gør forskellen... fred være med det
Og fusk med tilskuertal ... øøøh ... Tvivler på der er mere i det end hos jer... fribilletter, sæsonkort osv.. lad nu være
Der sker lige så meget ud i din elskede klub som hos os
Men indoktrineringen er jo lidt romantisk at hører på for os andre
Jeg er ligeglad med om fodbold bliver nedprioteret engang imellem, så længe der drives en ordentlig forretning. Der er røde tal på bundlinien i så mange fodboldklubber i verdenen og næsten ingen driver den med overskud, år efter år. Så det at vi engang imellem må være 2. prioritet er sku fint for mig, så længe vi ikke nedprioriteres væsentligt.
Det er pladderromantisk bullshit fra din side VK, men jeg lever fint med det, for det viser din passion for Brøndby, og kan godt lide din passion for dem - Sådan skal det være
Alle kan ikke være objektive og det er jeg sku nok heller ikke
Men det er jo også charmen at vi aldrig bliver enige og har vores holdninger omkring hinandens klubber
sådan er det
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15460:
10 Aug 2012, 23:18 »
Citat af: verdenskrig 10 Aug 2012, 23:14
Men helt ærligt og nu leger vi at jeg er ligeglad med dansk fodbold.. Jeg fatter hat at man tager et mesterskab for givet i en tæt guldduel for at sætte en koncert på en dato hvor man kunne skulle spille CL kval. Der er altid en chance for at man bliver nr.2 og som dansk hold er det sjældent i spiller en midtugekamp.. Hvorfor i guds navn skal det så lige være den uge?
Jeg går ind for at en fodboldklub har fodbold som sin hovedprioritet nr.1 og så bliver alt flyttet for det uanset hvad..
)
Altså i en tæt guld duel??? Den var absolut langt fra tæt, da koncerten blev arrangeret... der førte vi vidst nok med 10 point... Havde vi nu ført med 2 er jeg enig i at det var dumt, men vi førte med 10 point
Så kan man igen sige flot CV
du smed 10 point væk
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15461:
10 Aug 2012, 23:20 »
Citat af: verdenskrig 10 Aug 2012, 23:14
)
Igen, du kan altid se i bagklogskabens lys. Jeg tror virkelig, at det overraskede hele Danmark, at vi ikke formåede at hæve guldet endnu en gang.
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #15462:
10 Aug 2012, 23:28 »
Om vi så have havde ført med tredive point, er det stadigt usselt at bestyrelsen planlægger en koncert da der altid er en risiko, specielt når det er gået galt engang. Jeg er så forfærdelig træt af Hørsholt og de andre slipsedrengen, der gang på gang prioritere koncerter og andet bavl højere en fodbold.
FCK
verdenskrig
Manager
«
Svar #15463:
10 Aug 2012, 23:31 »
Troede faktisk det var senere i afgjorde det, men uanset hvad så er det min helt klare holdning at man ikke taget noget for givet i fodbold.. Jeg synes det er topidioti at vælge at afholde en koncert hvor det potientielt set kan ligge en vigtig kamp. Det er og bliver min holdning. Og så kan chancen for at man fucker det op være nok så lille, men det ville du aldrig se i Brøndby, og jo vores stadion er skam stort nok til at afholde ting der kunne forhindre holdet i at kunne bruge banen..
Det er i øvrigt fint nok du mener det er en gang pladderromantisk bullshit, det havde jeg havde da aldrig forventet andet.. Men du som andre kan da lige så godt indrømme at der er en forskel i måden Brøndby og fck er opbygget på og bliver drevet på..
at give fribilletter har da intet med fusk at gøre? Det gør alle klubber.. Det i gjorde var decideret at oplyse et andet tilskuertal end det som var på stadion.. Det er da min ( I følge g00n ) ikke så klare hukommelse som mener det..
Fusk med aktier? Mig bekendt er det ulovligt, og da i gjorde det var der gjort en stor sag ud af det i medierne, men underligt nok blev i mig bekendt aldrig straffet for det.. I øvrirgt kunne man jo ikke gardere sig mod at interbank pludselig ville gå konkurs?
Derudover hader jeg bare jeres fans som pesten, og alt hva de står for.. Det er så kunstigt og falskt i mine øjne hvis man ser bort fra jeres hårde kerne som også virker til at blive mindre og mindre.. I tabte jo også guldet et år..
Men er da glad for at du til en vis grad kan respektere at jeg har det som jeg har det, og jeg har da også fuld respekt for hvis i synes jeg er en kæmpe forstadsidiot som lever i min egen lyserøde romantiske verden hvor alt er som i de gamle dage.. Det vil jeg så hermed tage min lov til
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15464:
10 Aug 2012, 23:32 »
Citat af: nicolajtmadsen 10 Aug 2012, 23:28
Om vi så have havde ført med tredive point, er det stadigt usselt at bestyrelsen planlægger en koncert da der altid er en risiko, specielt når det er gået galt engang. Jeg er så forfærdelig træt af Hørsholt og de andre slipsedrengen, der gang på gang prioritere koncerter og andet bavl højere en fodbold.
Jeg havde gerne taget samme beslutning - Det er som jeg sagde til VK dybt unuanceret bare at se det på den måde! - Jeg er enig med dig i at det ender med at virke meget uprofessionelt, men jeg forstår 100% beslutningen der er taget. Og selvfølgelig skal de da hører for det nu, men syntes stadig at folk bare bruger muligheden for at være efter dem - Derudover syntes jeg altså ikke det er så tit de prioritere andet over fodbolden... det kan da nævnes på en hånd...
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Sider:
1
...
1029
1030
[
1031
]
1032
1033
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »