home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  1 Bruger, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1031 1032 [1033] 1034 1035 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1733127 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15480: 21 Aug 2012, 15:08 »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Vetokele-til-FCK

Igor Vetokele skifter til os på en 4 årig lang aftale. Han skulle være fysisk stærk, hurtig og have en utrolig springstyrke. Lidt a la N'Doye virker det til. Og så kun 20 år. Han er hentet i Cercle Brügge så Jacobs må kende en del til ham. Spændende!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #15481: 21 Aug 2012, 15:16 »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Vetokele-til-FCK

Igor Vetokele skifter til os på en 4 årig lang aftale. Han skulle være fysisk stærk, hurtig og have en utrolig springstyrke. Lidt a la N'Doye virker det til. Og så kun 20 år. Han er hentet i Cercle Brügge så Jacobs må kende en del til ham. Spændende!

Det er et klasse køb uden tvivl ! Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Szczesny
Manager

« Svar #15482: 21 Aug 2012, 15:36 »

Manden er 173cm kort og hurtigløber. Ikke lige det jeg forbinder med N'Doye.

Men derfor kan han jo godt blive en succes

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15483: 21 Aug 2012, 15:46 »

Jeg er skeptisk! Manden er ung og SKAL ses som en afløser for Santin. Hvis det er Damen han skal afløse, er han da helt fejlscoutet, idet han er en decideret skarpretter og kun måler 173 cm. Hvis en Cornelius skulle løbe ind i en skade eller massiv form nedgang, får jeg meget svært ved at se os klare de fysiske udfordringer oppe foran i international opgør.
Jeg håber inderligt, at han har en god teknik og en god spilforståelse, så han kan indgår i kombinationsspillet samt sætte tempoet i de direkte dueller. Se på en spiller som Mos, der hverken teknik eller spilforståelse besidder, men derimod flæsker hovedløst rundt og aldrig er i position for at modtage en aflevering. Han er noget så ubrugelig og dem har vi ikke brug for flere af!

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15484: 21 Aug 2012, 15:54 »

Jeg er skeptisk, da han lyder præcis som den type angriber som sjældent har succes i FCK, nemlig den lille, vævre skarpretter. Bevares, folk som Berglund og især Nordstrand og Santin har scoret mange mål, men dette for det meste kun i Suppen. Jeg er skeptisk over at vi tilsyneladende kun har Cornelius med stor fysisk styrke i angrebet, da han stadig ikke kan gøre forskellen i Europa - endnu. Jeg tror også at en spiller som Allbäck da vi hentede ham ville være perfekt for os nu, så kunne han også lære Cornelius en masse.

Men velkommen til Igor, han hæver i hvertfald vores negerindex© hvilket er utrolig positivt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15485: 21 Aug 2012, 16:15 »

Jeg kan godt købes som bomber, var det noget?

plutonium
Manager

« Svar #15486: 21 Aug 2012, 16:57 »

Jeg tror også at en spiller som Allbäck da vi hentede ham ville være perfekt for os nu, så kunne han også lære Cornelius en masse.

Jeg har i årevis gået og sukket efter en ny europæisk angriber, og det er blevet opfyldt med Igor. Jeg klapper i hænderne over det så langt. Men jeg så også hellere at man hentede en spiller der var mere en Allbäck type. Fysisk stærk med et sublimt overblik og en mentalitet der gjorde, at han fik spillerne omkring sig til at performe i modgang men så sandelig også i medgang.

Cornelius overrasker mig gang på gang, da jeg forestillede mig en stor, tung, doven og muligvis teknisk dårlig angriber a la Zohore. Det har vist sig at være helt anderledes. Cornelius knokler rundt på banen, søger ud på kanterne, trækker ned på midten og formår ALLIGEVEL at være i boksen når det er dér det sker. Samtidig er han ikke teknisk ueffen, selvom han selvfølgelig skal finpudses en del. Han skal være hurtigere til at sende bolden videre og skal måske lære at økonomisere med kræfterne, så han virkelig kan holde 90 minutter uden at falde ud af kampen. Og netop det tror jeg en som Allbäck ville kunne have lært ham. Så en snu gammel ræv med lidt pondus tror jeg ville være genialt i truppen, både som alternativ til Cornelius men også som sparringspartner til ham i den daglige træning.

I det hele taget så jeg gerne Allbäck som træner (ikke cheftræner - det kan komme på sigt) eller assistent i klubben.

Anyway, så håber jeg at Igor påviser min påstand om at europæiske angribere har et højere bundniveau end ikke-europæiske. Santin må for min skyld gerne blive smidt til Spanien snarest muligt. Mos kunne jeg godt tænke mig at se få chancen for alvor, for det er de færreste spillere der kan spille halve timer her og der og så stadig levere varen. På den led er Møller vel den seneste angriber vi havde i klubben? crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15487: 21 Aug 2012, 17:16 »

Hvordan ser du ham som en europæisk angriber? Har han teknikken? Har han overblikket? Har han køligheden? Jeg kender intet til manden, men jeg har svært ved at se ham slå igennem på den europæiske scene for os. Mos har efter mening fået sin chance og der er jo også en grund til, at han ikke starter inde og den finder vi i den daglige træning. Jeg synes generelt, at spillere fra Norge eller spillere fostret i Norge mangler elementær taktisk- og spilforståelse. Vi ser gang på gang norske spillere falde igennem i Superligaen, hvorefter de vender hjem til Fjelden, undtagelsesvis deres midtstoppere, som har gjort god figur.
Jeg hader Tippeligaen og jeg hader Norge - Jeg ser helst at vi aldrig køber en spiller derfra igen.

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager

« Svar #15488: 21 Aug 2012, 17:33 »

Hvordan ser du ham som en europæisk angriber? Har han teknikken? Har han overblikket? Har han køligheden? Jeg kender intet til manden, men jeg har svært ved at se ham slå igennem på den europæiske scene for os. Mos har efter mening fået sin chance og der er jo også en grund til, at han ikke starter inde og den finder vi i den daglige træning. Jeg synes generelt, at spillere fra Norge eller spillere fostret i Norge mangler elementær taktisk- og spilforståelse. Vi ser gang på gang norske spillere falde igennem i Superligaen, hvorefter de vender hjem til Fjelden, undtagelsesvis deres midtstoppere, som har gjort god figur.
Jeg hader Tippeligaen og jeg hader Norge - Jeg ser helst at vi aldrig køber en spiller derfra igen.

Europæisk som i han er født og opvokset i et europæisk land, og må derfor forventes at have europæisk fodboldmentalitet. I Europa lærer man fra barnsben at spille sammen som et hold. I Afrika og Sydamerika lærer mange først at spille på et hold når de er teenagere, og der er det for sent at give dem den helt essentielle forståelse af at man skal arbejde for holdet.

Min teori er, at de europæiske angribere i mindre grad kan kategoriseres som humørspillere. Hvorvidt Igor har europæisk klasse kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om, og det vil jeg heller ikke.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15489: 21 Aug 2012, 17:38 »

Manden er 173cm kort og hurtigløber. Ikke lige det jeg forbinder med N'Doye.

Men derfor kan han jo godt blive en succes

Jeg vil udentvivl sige han er en Quincy Antipas type, dog med større fysik og sikkert potentiale som er større end det... og gud hvor har vi manglet en som ham! - Vi har selv set hvordan Quincy Antipas alene kan ødelægge vores hold, og skabe usikkerhed i vores forsvar. Godt køb, håber han ikke skuffer!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15490: 21 Aug 2012, 22:48 »

Organiseret genialitet! Fuck hvor er det fedt det her - Wiland og Santin matchvindere i hver sin ende og generelt en meget fin præstation idag, især på midtbanen! TK og Claude <3.
Fuck hvor er det dejligt det her. Lidt mere kynisme fra Bola og Jørgensen og vi vil bliver endnu mere pågående.

"I har aldrig vundet over et fransk hold før" Jeg ved godt, at den gik i forlænget, men vi slog altså RC Lens i Parken. wake up Luna.

Thaurat al Shabab

Thomashald
Gæst

« Svar #15491: 21 Aug 2012, 23:02 »

SÅDAN FCK!!!!
Det er godt nok lang tid siden man har set et FCK holde fighte som de gjorde i dag.
Og man må virkelig sige at TK beviser han har niveauet!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #15492: 21 Aug 2012, 23:27 »

Hvis det er en targetman i sørger til angrebet som afløser for N´Doye kan i da bare høre MBJ herfra siden om han har interesse i at spille for jer. Jeg fik hvertfald det optimale ud af ham og gjorde ham til topscorer da jeg brugte ham som target-player på det lokale U15 hold!!! Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15493: 21 Aug 2012, 23:29 »

Hvis det er en targetman i sørger til angrebet som afløser for N´Doye kan i da bare høre MBJ herfra siden om han har interesse i at spille for jer. Jeg fik hvertfald det optimale ud af ham og gjorde ham til topscorer da jeg brugte ham som target-player på det lokale U15 hold!!! Smiley

MBJ er på efterskole, han har ikke tid...

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #15494: 21 Aug 2012, 23:31 »

MBJ er på efterskole, han har ikke tid...

Så må FCK leje ham ud til hans efterskole i et år så han kan få hår på brystet!!! Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 1031 1032 [1033] 1034 1035 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010