Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:56:50
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 694 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1028
1029
[
1030
]
1031
1032
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1744099 gange)
DeBuur
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15435:
10 Aug 2012, 13:47 »
Citat af: g00n 10 Aug 2012, 12:55
De har - vistnok - udtalt at de ikke ville spille andre steder end Parken. Så det bliver da interessant, hvis det ikke kan lade sig gøre at bytte rundt. Knap så smart at arrangere en koncert på et tidspunkt hvor man potentielt skal spille CL-kvalifikation.
Pinligt hvis det er sandt - men ok der er vel større indtægt ved Musik hos FCK end der er fra de få fans de har.. ellers havde ledelsen vel ikke proriteret sådan
YNWA
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15436:
10 Aug 2012, 14:05 »
Citat af: DeBuur 10 Aug 2012, 13:47
Pinligt hvis det er sandt - men ok der er vel større indtægt ved Musik hos FCK end der er fra de få fans de har.. ellers havde ledelsen vel ikke proriteret sådan
Jeg syntes ikke det er pinligt - Det var forventet at vi gik direkte i Champions League, på tidspunktet hvor datoen for koncerten blev placeret. Så det er ikke fordi ledelsen har prioteret det over fodbolden. Men man kunne jo aflyse koncerten nu, hvilket jo ville være skidt for et koncertsted at gøre.
Det er ikke heldigt, men når hele historien ikke er fortalt, så vil jeg sige det ikke er pinligt... altså udover det at vi ikke tog mesterskabet hjem, det er vidst det mest pinlige i denne situation! Men mon ikke Lille er fint tilfreds med at slutte på hjemmebane? Det tror jeg ikke huer dem
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15437:
10 Aug 2012, 14:37 »
Fantastisk sejr i Brügge i onsdags! Det var satme nogle nervepirrende minutter til sidst. Det var en helt fantastisk følelse, da Santin sparkede kuglen i det tomme mål! Jeg troede få øjeblikke inden, at vi var slået ud, men heldigvis var der jo offside.
Dejlig investering i Jakobsen, som er en rigtig dygtig spiller. Han skal helt sikkert nok blive en succes.
Lille er ikke lige drømmescenariet, men sådan er det. Hvis vi rammer dagen, kan vi måske drille dem, selvom det er et rigtig godt hold, trods salget af deres helt store stjerne.
Ligesom vi har budgetteret med direkte CL-deltagelse, har vi også planlagt arrangementer fra det udgangspunkt, hvorfor det ikke er så mærkeligt. Det er for dårligt, ja, men vi kan ikke gøre noget ved det. Hvem havde ikke set os som mestrer i den forgangende sæson. Ingen, vel? Jeg håber, at der kommer hurtigt styr på det.
Anfield Road
Manager
«
Svar #15438:
10 Aug 2012, 14:40 »
Måske, men jeg synes bare at det er helt utroligt at de kan gøre det igen, igen. Det er langt fra første gang de laver det stunt, så det undrer mig bare at de, forventninger om mesterskab eller ej, lægger en koncert den dag hvor de potentielt kan spille CL kval. Amatører er min første tanke.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15439:
10 Aug 2012, 14:47 »
Citat af: Anfield Road 10 Aug 2012, 14:40
Måske, men jeg synes bare at det er helt utroligt at de kan gøre det igen, igen. Det er langt fra første gang de laver det stunt, så det undrer mig bare at de, forventninger om mesterskab eller ej, lægger en koncert den dag hvor de potentielt kan spille CL kval. Amatører er min første tanke.
PS&E er en virksomhed, hvor der skal omsættes en masse penge, og et eller andet sted kan jeg sagtens forstå, at man har regnet ud fra det standpunkt, at vi vandt guld og dermed fik direkte deltagelse. Alle kan stille sig frem i bagklogskabens krystalklare lys, men alle havde jo holdt munden lukket, hvis vi havde vundet guldet.
En amatørvirksomhed er vi helt bestemt ikke. Det er en topprofessionel administration, som begår menneskelige fejl. Derfor skal de vel ikke skydes ned?
Desuden har jeg lige læst, at vi har byttet rundt med Lille, så vi starter hjemme. Så er problemet løst. End of story.
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15440:
10 Aug 2012, 14:48 »
Citat af: Anfield Road 10 Aug 2012, 14:40
Mig bekendt har vi ikke valgt en koncert foran fodbold tidligere... ?
Derudover er det vel nærmere professionelt at lægge en koncert på et tidspunkt, hvor man ikke regner med at Parken skal blive brugt, fordi man er direkte kvalificeret? Syntes virkelig folk glemmer at man altså driver en virksomhed ved siden af fodboldklubben, og forventningen i Marts var da helt sikkert at vi tog det mesterskab hjem! Tror ikke der var mange der tvivlede? - Sådan gik det ikke men de er jo altså ikke spåmænd! Jeg syntes det er for let købt bare at kunne side og sige ... amatører, det er for dårligt at de ikke havde tænkt på det scenarie og tåbeligt at lægge en koncert der... Hvis det nu var eneste mulige tidspunkt at lægge koncerten og vi ikke forventede at skulle spille kampen.... Skulle man så sige nej til en indtægt, fordi vi forventede blive mestre (som det trods alt så ud til vi igen ville blive), men at det kunne glippe...
Det er for let altid at være kritisk overfor beslutninger... Havde vi nu taget mesterskabet og folk fandt ud af vi havde sagt nej til koncerten, ville det jo også være problemet... Jeg syntes det var en udmærket beslutning, som desværre bider os i halen nu! Det er selvfølgelig ikke heldigt, men mon ikke de løser det?
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Anfield Road
Manager
«
Svar #15441:
10 Aug 2012, 14:49 »
Nej jeg ved da godt at i ikke er amatører
jeg synes bare at det virker amatøragtigt at planlægge en koncert på en dag hvor klubben skal spille en meget vigtig kamp.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15442:
10 Aug 2012, 14:54 »
Citat af: Anfield Road 10 Aug 2012, 14:49
Nej jeg ved da godt at i ikke er amatører
jeg synes bare at det virker amatøragtigt at planlægge en koncert på en dag hvor klubben skal spille en meget vigtig kamp.
som der var en mindre risiko for at vi skulle spille, da koncerten blev aftalt, end der var chance for et mesterskab (vurderet af klubben)
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Anfield Road
Manager
«
Svar #15443:
10 Aug 2012, 14:56 »
Ja men trods alt en risiko. og den mener jeg bestemt at de burde have taget højde for.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15444:
10 Aug 2012, 15:07 »
Citat af: Anfield Road 10 Aug 2012, 14:56
Ja men trods alt en risiko. og den mener jeg bestemt at de burde have taget højde for.
Fair nok - Det mener jeg ikke at man i den givne situation burde. Det betyder jo at jeg allerede nu skal sikre mig at få et job fra Juni næste sommer, selvom jeg med stor sandsynlighed ikke bliver fyret inden... men risikoen er der... Så jeg bør tage højde for det!
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Anfield Road
Manager
«
Svar #15445:
10 Aug 2012, 15:19 »
Sådan kan du jo ikke stille det op. Det er jo noget andet.
Jeg synes bare ikke at man kan arrangere en koncert og så komme bagefter at "vi havde jo forventet at blive mestre". Man kan jo ikke lægge et helt program efter at man vinder det hele. Fodbold er ikke et spil hvor der er givet noget på forhånd, så man burde da tage højde for at man kan få et formdyk og lignende. i bund og grund var i jo tæt på at vinde mesterskabet, men det var bare den sidste del af foråret hvor i gik ned. Det må man altså tage højde for.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15446:
10 Aug 2012, 15:31 »
Citat af: Anfield Road 10 Aug 2012, 15:19
Sådan kan du jo ikke stille det op. Det er jo noget andet.
Jeg synes bare ikke at man kan arrangere en koncert og så komme bagefter at "vi havde jo forventet at blive mestre". Man kan jo ikke lægge et helt program efter at man vinder det hele. Fodbold er ikke et spil hvor der er givet noget på forhånd, så man burde da tage højde for at man kan få et formdyk og lignende. i bund og grund var i jo tæt på at vinde mesterskabet, men det var bare den sidste del af foråret hvor i gik ned. Det må man altså tage højde for.
Ved godt det er en søgt sammenligning, men du kan jo heller ikke bare komme at sige at i burde have forudset i ikke blev mestre men kun nummer 2, når man har en solid føring i superligaen, det bedste hold og selv bookmakerne udbetaler spil på FCK som mestre... Det er bare for let at komme og siger amatører, det burde i have forudset. Det var en sikker indtægt på en dag, som det ikke var forventet at parken skulle bruges. Jeg syntes det er en fornuftig disposition på tidspunktet! At det nu ser mindre fornuftigt ud må man tage med... men det andet er jo at agere handlingslammet, man må jo gå ud fra at parken tjener et par millioner på at leje parken ud den dag. Det er der sku ingen virksomhed der siger nej til.
Selvfølgelig skal man tage højde for formdyk, men at gå så meget ned som FCK gjorde er jo ikke normalt i FCK! Klubben vandt kampene i efteråret... på trods af man spillede dårligt. Det var den bedste trup, men det gik jo bare galt... Som sagt er det bare for let at sidde som skoledreng og sige... det burde de have forudset. Livet handler om valg, og nogle er gode andre er dårlige! - Her valgte FCK direktionen at stole på holdet kørte mesterskabet hjem! Det holdt ikke! Men havde det holdt, havde det været en god disposition!
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #15447:
10 Aug 2012, 15:33 »
Man kan altid diskutere hvorvidt det var en god beslutning af FCK's bestyrelse. Men altså, koncerten giver jo FCK x antal kr. - og altså så stor betydning har det nu heller ikke om man spiller ude eller hjemme først. Det havde været noget helt andet, hvis man i stedet var tvunget til at flytte stadion, men det er man ikke.
Så jeg ser nu ikke noget problem i det, og det er vel begrænset hvor stor betydning det får, for opgøret. Havde jeg valget, så havde jeg da nok også valgt at arrangere koncerten (såfremt datoen var den bedst mulige)
«
Seneste Redigering: 10 Aug 2012, 15:35 af Guldbrand
»
DeBuur
Manager
«
Svar #15448:
10 Aug 2012, 22:17 »
Uanset hvad, så skal FCK ledelsen sgu mobbes lidt... det er ikke elegant, men ok de har jo nok ikke selv kunne bestemme hvilken dato de kunne få Coldplay i Parken og noget skal jo beale for at have en dyr trup som i har.
Indrømmet så er jeres succes i cl kvalen en kæmpe fordel for alle danske klubber - og jeg ser gerne Danske hold vinde i EL og CL selv FCK !
Kampen mod Club Brugge viste at I kan være med, men uheldig var I sgu ikke.
Jeg har ikke set meget til Lille..men her kommer I op mod en klub som ikke er en stor klub og som ikke vil undervurdere jer.... det bliver svært
YNWA
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15449:
10 Aug 2012, 22:30 »
Citat af: DeBuur 10 Aug 2012, 22:17
Uanset hvad, så skal FCK ledelsen sgu mobbes lidt... det er ikke elegant, men ok de har jo nok ikke selv kunne bestemme hvilken dato de kunne få Coldplay i Parken og noget skal jo beale for at have en dyr trup som i har.
Indrømmet så er jeres succes i cl kvalen en kæmpe fordel for alle danske klubber - og jeg ser gerne Danske hold vinde i EL og CL selv FCK !
Kampen mod Club Brugge viste at I kan være med, men uheldig var I sgu ikke.
Jeg har ikke set meget til Lille..men her kommer I op mod en klub som ikke er en stor klub og som ikke vil undervurdere jer.... det bliver svært
Det er ganske fint med mobning af ledelsen, for jeg er ganske enig med dig i at det ikke er elegant, men og datoen kunne have været mere hensigtsmæssigt, men som du også nævner tvivler jeg stærkt på at Coldplay var villig til at ændre ret meget på hvilken dag der var, for der er vel sikkert videre et nyt sted dagen efter. Det er jo også kun pga. reglen om at modstanderen skal kunne træne på banen 24 timer før kampen at ledelsen har failet!
Ja - Lille bliver en meget meget svær modstander, og om vi har hjemmebane i første eller anden kamp, bliver ganske sikkert ikke det afgørende. Det gør højst sandsynligt at kampen i Parken bliver væsentlig mere velbesøgt, for et stort nederlag i Lille i første kamp, ville måske have sendt os tilbage til DK uden muligheder, nu har vi trods alt, alt at vinde i den første kamp
Jeg tror chancen for en sejr ligger mellem 30 og 40 %.
Derudover har du ret i at vi ikke var uheldige mod Brugge, men vi var trods alt det bedste hold over 2 kampe, og Brugge's indstilling til kampene lignede næsten vores fra tidligere år... De var jo først pågående, da vi udlignede til 1:1 og trak sig straks tilbage da de kom foran 2:1. De skal have de var effektive da de skulle score til 2:1 - og vidste de faktisk har kvalitet. Derudover har jeg svært ved at argumentere for at der var offside i situationen hvor de scorede, men jeg er som regel ligeglad om vi vinder på dommerfejl, eller forsvarsfejl
- Vi vandt - det er det eneste der tæller hos mig!
Derudover blev mit sæsonkort væsentlige mere værd ved at vi kom i gruppe spil... NARJS
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Sider:
1
...
1028
1029
[
1030
]
1031
1032
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »