home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:56:50 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1026 1027 [1028] 1029 1030 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1743799 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15405: 31 Jul 2012, 23:46 »

Oviedo er en helt fantastisk spiller, som jeg faktisk tror på kan være med på et sub-tophold i PL. Han kan det hele, offensivt som defensivt. Han er ung, men har allerede en del erfaring. En ønskespiller for rigtig mange klubber. Derfor mener jeg ikke at 20 millioner nok for ham. Det har han simpelthen for meget talent til. Han har fremtiden foran sig, og kunne sagtens spille fast for Everton hvis Baines forsvandt. Jeg tror måske endda han kan udvikle sig til at blive blandt de 15 bedste venstrebacks i verden. Det er en guldgrube i har rendende rundt. Havde vi i Chelsea ikke haft en reserve for Cole, så havde jeg gerne set vi havde købt Oviedo.

Hvis jeg var CV ville jeg afvise et hvert bud under 40 millioner og så tilbyde ham en klækkelig lønforhøjelse. Han er helt bestemt det værd!

Fuldkommen spot on. Enig hele vejen rundt Smiley

Det er ikke tit jeg siger det her, jeg tror faktisk aldrig jeg har sagt det før, men fuck hvor er du vidunderlig VK.
Kys

God analyse Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15406: 01 Aug 2012, 00:20 »

Oviedo er en helt fantastisk spiller, som jeg faktisk tror på kan være med på et sub-tophold i PL. Han kan det hele, offensivt som defensivt. Han er ung, men har allerede en del erfaring. En ønskespiller for rigtig mange klubber. Derfor mener jeg ikke at 20 millioner nok for ham. Det har han simpelthen for meget talent til. Han har fremtiden foran sig, og kunne sagtens spille fast for Everton hvis Baines forsvandt. Jeg tror måske endda han kan udvikle sig til at blive blandt de 15 bedste venstrebacks i verden. Det er en guldgrube i har rendende rundt. Havde vi i Chelsea ikke haft en reserve for Cole, så havde jeg gerne set vi havde købt Oviedo.

Hvis jeg var CV ville jeg afvise et hvert bud under 40 millioner og så tilbyde ham en klækkelig lønforhøjelse. Han er helt bestemt det værd!

Beklager MBJ - men jeg er meget uenig! Eller jeg er faktisk enig med dig i din vurdering af Oviedo, og hans værdi for holdet. Der er dog nogle faktorer, som gør at et bud på 20+ millioner kroner nok bør accepteres efter lidt forhandling. 1) Oviedo har flere gange sagt han IKKE vil forlænge kontrakten med København. 2) Oviedos kontrakt udløber til næste sommer, hvorfor han til vinter kan forhandle med hvem der end ville være interesseret. 3) Det afhænger i min verden ikke af Oviedo om vi kommer i Champions League. 4) Vi har en back up til pladsen, som har niveauet til superligaen!

Oviedo er bedre en Bengtsson, men på superliga niveau, tror jeg bare ikke det er det afgørende moment for mesterskabet, for Pierre Bengtsson lægger nu også nogle ret habile indlæg. Jeg syntes det er fint at du siger man "bare" kan tilbyde ham en klækkelig lønforhøjelse, men der skal altså 2 til en kontrakt forlængelse.

Hvad jeg i stedet kunne håbe på, var at man lavede en aftale med Oviedo om at han forlængede kontrakten med 2 år, men så også lovede at sælge ham til næste sommer hvis der kom et bud mellem 30-60 millioner.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

AFC
Manager

« Svar #15407: 09 Aug 2012, 21:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Michael-Jakobsen-til-FCK

Michael Jakobsen skulle gerne være FCK spiller i morgen efter lægetjekket. Fantastisk signing. Vi henter en tidligere Superliga profil ind, og forstærker vores forsvaret gevaldigt, hvilket vi har manglet. Ottesen og Sigurdsson har set lidt sløve ud og Jakobsen vil helt sikkert kunne få skudt noget mere gejst i vores centralforsvar. Kan vi få solgt Peter Larsson også så har vi 4 rigtig gode forsvarsspillere til at agere midterforsvar.

Det helt store spørgsmål er så bare, om han er købt ind som centralforsvarer eller venstreback. Han kan spille begge dele, hvilket han gjorde i sin tid i AaB, men jeg tror, og håber på, at han er købt ind som centralforsvarsspil ler. Vores spillestil er bygget op med to offensive backs der kan tage raids op ad banen og smække indlæg ind i boksen samt være en del af offensiven. Se bare med Wendt/Pospech for et par sæsoner siden og nu Jacobsen/Oviedo, og Jakobsen er ikke lige den type spiller. Så hellere bidrage med sin styrke inde centralt. Ingen tvivl om, at vi har en klassespiller i Oviedo på venstrebacken, og selvom der er snak om en mulig transfer, hvor Juventus er seneste klub på banen om interessen for ham så håber jeg vi beholder ham for han er virkelig en fantastisk spiller. Ingen tvivl om, at vi kan få en god sjat penge for ham, men som Hcan skriver i ovenstående indlæg så kunne man håbe på, at man kunne lave en aftale med ham omkring en forlængelse af kontrakten i 2 år, og så sælge ham hvis buddet ligger i omegnen af de 30-60 millioner, som ville være mere end fint for en spiller af hans kaliber.

Nu mangler der bare en midtbanespiller - gerne en leder af slagsen samt en angriber så ser det rigtigt fornuftigt ud. Jeg stoler på CV og Jacobs!
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 21:44 af AFC » Logged

El Jefe
Gæst

« Svar #15408: 09 Aug 2012, 21:42 »

Wendt/Pospech sidste sæson? Har du mistet tidsfornemmelsen fuldkommen her henover sommeren, AFC? Wink

AFC
Manager

« Svar #15409: 09 Aug 2012, 21:44 »

Det var en svipser. Den er rettet Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15410: 09 Aug 2012, 21:59 »

Vi har et tæt program, især efter vi nu er sikret en eller anden form for gruppespil(for fucking 7. år i træk, det er en smuk, smuk stime). Så det er ikke givet præcis hvilken position MJ SKAL spille. Det er utrolig værdifuldt at få en spiller ind som kan dække både venstreback og centerback med nogenlunde lige niveau. Det har vi jo sådan set ikke rigtig i det nuværende forsvar.

plutonium
Manager

« Svar #15411: 09 Aug 2012, 22:52 »

Jeg har altid talt imod at bruge Mikael Jakobsen som venstre back, da jeg mener han er klasser bedre centralt. Når det så er sagt, så vil jeg da så sandelig håbe, at han bliver brugt på venstre back i FCK! Efter min mening er han ikke bedre end Stadsgaard og Ottesen (Ragnar er en klasse under dem begge efter min mening), og dem vil jeg virkelig gerne se i aktion. Ottesen er efter min mening holdets bedste ledertype i forsvaret, mens Vingaard er det i angrebet, og derfor bør Ottesen ikke tages ud. Stadsgaard bør bruges, da han er god til at føre bolden frem, samtidig med at jeg rigtig godt kan lide hans attitude.

Mikael Jakobsen er en forrygende spiller, men imo ikke bedre end de forvarsspillere vi har. Sælger man Oviedo kunne løsningen godt være, at man i europæiske kampe brugte Jakobsens defensive styrke mod svære modstandere, mens man brugte Bengtsson i kampe, hvor man skal have mere offensiv slagkraft.

Jeg ved at mange mener at Jakobsen er fin offensivt, men sammenlignet med Bengtsson/Oviedo kan han efter min mening godt gå hjem og pakke sig! Til gengæld ruller han dem begge to defensivt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15412: 10 Aug 2012, 05:26 »

Enig med Plutonium. Derudover skærer det mig dybt ind i hjertet, at vi får en spiller til klubben der før har udtalt at han altid har været "En Brøndby dreng".

FCK

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15413: 10 Aug 2012, 09:22 »

Mikael Jakobsen er en forrygende spiller, men imo ikke bedre end de forvarsspillere vi har. Sælger man Oviedo kunne løsningen godt være, at man i europæiske kampe brugte Jakobsens defensive styrke mod svære modstandere, mens man brugte Bengtsson i kampe, hvor man skal have mere offensiv slagkraft.

Det er ikke ofte jeg er uenig med dig kære pluto, men nu er du yderst selvmodsigende! For at sige Mikael Jakobsen er forrygende men ikke bedre end de forsvarsspillere ... Vi har ikke særligt stærke forsvarer (centralt) - De bærer præg af manglende hurtighed, teknik og manglende opspilsevner. Du kan simpelthen ikke sige MJ er forrygende, men ikke bedre en vores forsvar nu... Det er simpelthen ikke muligt.

Jeg syntes MJ er et udmærket køb, men det styrker altså kun vores bredde og ikke vores kvalitet. Det eneste positive er at vi ved han kan spille både centralt og venstre back, hvilket giver en backup, hvis buddet på Oviedo skulle komme. Jeg er ikke tilfreds med købet, han er ikke en spiller i landsholdsklasse. Men det må vi jo så tage til takke med, og vide vi ikke kan få alt hvad vi peger på.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #15414: 10 Aug 2012, 11:01 »

Så er der ikke mere end en lille time til der bliver trukket lod! Jeg glæder mig!
Hvem håber i på vi trækker? Personligt håber jeg vi trækker Gladbach da jeg mener de er overkommelige, specielt efter de har mistet Reus, og så er der ikke særlig lang distance i forhold til de andre hold Smiley Men selvfølgelig er Gladbach et rigtig godt hold, men jeg tror, hvis vi skal have en chance for at gå videre, skal vi trække enten dem eller Lille.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15415: 10 Aug 2012, 11:07 »

Så længe vi ikke trækker Fenerbache. For så kan det meget vel blive udebane i begge kampe...

reneskovgaard
Ynglingespiller

« Svar #15416: 10 Aug 2012, 11:09 »

Jeg vil også mene Gladbach, vil være den bedst mulige modstander ud af de nævnte.
Lige meget hvem vi trækker, får vi det svært. Men jeg tror vi har nemmere ved at byde Gladbach op til dans, fremt for de andre.

Jeg krydser ihvertfald fingre  Thumbs Up

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #15417: 10 Aug 2012, 11:24 »

Jeg vil også mene Gladbach vil være det bedre hold at trække. Men synes også godt Malaga kunne være en god modstander, de er i økonomisk krise lige nu og har lige solgt Carzola og Rondon som var deres 2 bedre spillere, så tror også vi ville have en chance mod dem.

reneskovgaard
Ynglingespiller

« Svar #15418: 10 Aug 2012, 12:14 »

Lille blev det  Smiley
Så nu hellere Gladbach  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Aug 2012, 12:17 af reneskovgaard » Logged

CasperAkaCalle
Ynglingespiller

« Svar #15419: 10 Aug 2012, 12:17 »

Jeg tror desværre vi taber til Lille...

Sider: 1 ... 1026 1027 [1028] 1029 1030 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010