Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
0 Brugere, 677 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1030
1031
[
1032
]
1033
1034
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1737907 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15465:
10 Aug 2012, 23:32 »
Citat af: nicolajtmadsen 10 Aug 2012, 23:28
Om vi så have havde ført med tredive point, er det stadigt usselt at bestyrelsen planlægger en koncert da der altid er en risiko, specielt når det er gået galt engang. Jeg er så forfærdelig træt af Hørsholt og de andre slipsedrengen, der gang på gang prioritere koncerter og andet bavl højere en fodbold.
Det er jeg også helt overbevist om, at de ikke gør. Fodbold er altid i første række, men vi er en stor virksomhed, og det tager de selvfølgelig også i betragtning inde på direktionsgangene.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15466:
10 Aug 2012, 23:35 »
Citat af: Daniel Nordentoft 10 Aug 2012, 23:32
Fodbold er altid i første række
Nej
Og ja det er taget ud af kontekst, men det er jo forkert
.. Ikke fordi jeg egentlig gider træde mere i det nu, har fået trollet det jeg skulle
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15467:
10 Aug 2012, 23:39 »
Citat af: verdenskrig 10 Aug 2012, 23:31
Men er da glad for at du til en vis grad kan respektere at jeg har det som jeg har det, og jeg har da også fuld respekt for hvis i synes jeg er en kæmpe forstadsidiot som lever i min egen lyserøde romantiske verden hvor alt er som i de gamle dage.. Det vil jeg så hermed tage min lov til
Jeg respektere altid at man ikke har samme holdning, tilhørsforhold, baggrund, etnicitet, seksuelle orientering eller øjenfarve, så længe man diskutere på et sobert niveau! - Og nu fik jeg prikket lidt af det sidste ud af dig! Jeg gider ikke de korte oneliners som er til for bare at provokere!
Det vigtigste er dog at andre samtidig respektere at jeg har holdninger
(så tak for debatten
)
Og jeg har jo også pladder romantiske tanker om at vi kommer til at spille god, offensivt flydende fodbold og at vores ledelse får overskud i fodbold forretningen
og til det med fusk med aktier... så var det jo ikke klubben, men bestyrelsesformande
n for sig selv, som jeg husker det... og han er der heldigvis ikke mere ... han stoppede heldigvis i tiden...
Tak for i aften - nu er det sovetid
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #15468:
10 Aug 2012, 23:45 »
Denne
artikel fortæller vel meget godt hvad det er jeg gerne ville sige.
FCK
verdenskrig
Manager
«
Svar #15469:
10 Aug 2012, 23:57 »
Citat af: Hcan 10 Aug 2012, 23:39
Jeg respektere altid at man ikke har samme holdning, tilhørsforhold, baggrund, etnicitet, seksuelle orientering eller øjenfarve, så længe man diskutere på et sobert niveau! - Og nu fik jeg prikket lidt af det sidste ud af dig! Jeg gider ikke de korte oneliners som er til for bare at provokere!
Det vigtigste er dog at andre samtidig respektere at jeg har holdninger
(så tak for debatten
)
Og jeg har jo også pladder romantiske tanker om at vi kommer til at spille god, offensivt flydende fodbold og at vores ledelse får overskud i fodbold forretningen
og til det med fusk med aktier... så var det jo ikke klubben, men bestyrelsesformande
n for sig selv, som jeg husker det... og han er der heldigvis ikke mere ... han stoppede heldigvis i tiden...
Tak for i aften - nu er det sovetid
Du er jo trods alt crew så må hellere høre efter hva du siger
Men selvfølgelig respekterer jeg dine holdninger.. Jeg hader jo ikke fck fans som individuelle personer, men som gruppen.. Så kan sagtes lytte til hva du har at sige. At jeg så er dybt uenig i alt næsten er jo nok ikke overraskende for dig, men sådan skal det nok også være i sådan en debat (Mudderkast
) her
Godnat
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Svartovich
Gæst
«
Svar #15470:
12 Aug 2012, 04:24 »
Citat af: nicolajtmadsen 10 Aug 2012, 23:45
Denne
artikel fortæller vel meget godt hvad det er jeg gerne ville sige.
Sørgelig artikel, vi kan ikke leve uden de hotte cheerleaders!
N17
Manager
«
Svar #15471:
12 Aug 2012, 17:06 »
Nogen som er interesseret i 3 billetter til dagens kamp mod AGF... De sendes via mail, så I skal bare selv printe
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
AFC
Manager
«
Svar #15472:
12 Aug 2012, 21:16 »
Det blev til en meget sikker 3-0 sejr over et svagtspillende AGF hold som blev straffet på det groveste. De tabte luften, og det udnyttede vi med hurtigt flydende spil, som var en fornøjelse at se på i dag. Fremragende!
Det flotte spil blev især hjulpet af Jørgensen, Bolanos, Oviedo og Cornelius. For satan, hvor skal de have meget credit for sejren i dag. De fire spillere spillede en flot, flot kamp, hvor Jørgensen og Bolanos fik sat en masse tempo, Oviedo havde flotte raids op ad banen som altid, og en Cornelius som mere og mere ligner en fast mand på vores hold. Hold da fast, hvor er han en stærk gut. Han har godt nok ben i næsen, tager chancerne og hans flotte dribletur der førte til straffesparket, hvor Santin scorede taler for sig selv. Det samme med hans drømmehug til 2-0. Yderst talentfuld spiller!
Forsvaret så også meget mere sikkert ud i dag med Sigurdsson og Kris i forsvaret. Langt mere sikre og Kris som er rigtig god som en boldsspillende forsvarsspiller. Ser dog stadig Ottesen sammen med Kris i forsvaret. Ærgerligt han bøvler med sit knæ.
Kan vi blive ved med at køre denne spillestil så bliver det stort det her! Jeg er begyndt at kunne lide Jacobs som træner, og han virker virkelig som den rette. Han formår at sammensætte startelleveren til hurtigt flydende angrebsfodbold. Det er en fryd for øjet at overvære.
Nu møder vi Brøndby på lørdag, og kan vi spille sådan her som i dag, og kan Brøndby blive ved med at have det amatørforsvar, som de har p.t. så bliver det da snildt en 5-0’er og så kan vi lukke røven på Brøndbyfansene, og så sige: ”Så blev det vores tur til en 5-0’er!” – hvis ikke mere…
FORZA FC!
Legenden
Manager
«
Svar #15473:
12 Aug 2012, 21:18 »
Tror sgu ikke, at vi vinder 5-0.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
AFC
Manager
«
Svar #15474:
12 Aug 2012, 21:20 »
Citat af: Neymar 12 Aug 2012, 21:18
Tror sgu ikke, at vi vinder 5-0.
Hvorfor ikke? Det kan det da snildt blive med det forsvar, Brøndby har og det spil vi har for tiden!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15475:
12 Aug 2012, 21:27 »
Citat af: AFC 12 Aug 2012, 21:16
Det blev til en meget sikker 3-0 sejr over et svagtspillende AGF hold som blev straffet på det groveste. De tabte luften, og det udnyttede vi med hurtigt flydende spil, som var en fornøjelse at se på i dag. Fremragende!
Det flotte spil blev især hjulpet af Jørgensen, Bolanos, Oviedo og Cornelius. For satan, hvor skal de have meget credit for sejren i dag. De fire spillere spillede en flot, flot kamp, hvor Jørgensen og Bolanos fik sat en masse tempo, Oviedo havde flotte raids op ad banen som altid, og en Cornelius som mere og mere ligner en fast mand på vores hold. Hold da fast, hvor er han en stærk gut. Han har godt nok ben i næsen, tager chancerne og hans flotte dribletur der førte til straffesparket, hvor Santin scorede taler for sig selv. Det samme med hans drømmehug til 2-0. Yderst talentfuld spiller!
Forsvaret så også meget mere sikkert ud i dag med Sigurdsson og Kris i forsvaret. Langt mere sikre og Kris som er rigtig god som en boldsspillende forsvarsspiller. Ser dog stadig Ottesen sammen med Kris i forsvaret. Ærgerligt han bøvler med sit knæ.
Kan vi blive ved med at køre denne spillestil så bliver det stort det her! Jeg er begyndt at kunne lide Jacobs som træner, og han virker virkelig som den rette. Han formår at sammensætte startelleveren til hurtigt flydende angrebsfodbold. Det er en fryd for øjet at overvære.
Nu møder vi Brøndby på lørdag, og kan vi spille sådan her som i dag, og kan Brøndby blive ved med at have det amatørforsvar, som de har p.t. så bliver det da snildt en 5-0’er og så kan vi lukke røven på Brøndbyfansene, og så sige: ”Så blev det vores tur til en 5-0’er!” – hvis ikke mere…
FORZA FC!
Spot on! Satme et godt indlæg, mate.
Jeg er fuldstændig enig i det hele. Der var virkelig nogle lækre detajler i vores spil i dag, og det var en fryd at se på. Der er ingen tvivl om, at spillere som Bolaños, Oviedo, Jørgensen, Cornelius og Santin sprudler af selvtillid og det er fantastisk. Især op til vores to afgørende opgør mod franske Lille. Vi møder et meget stærkt mandskab, som trods salget af deres største stjerne, utvivlsomt stadigvæk har en masse kvaliteter. Jeg tror godt på, at vi kan spille op med dem, hvis vi virkelig går fuldt koncentreret ind til opgørene.
Du nævner, at du nu virkelig er begyndt at tro på, at Jacobs er den rette mand, og den holdning kan jeg kun tilslutte mig. Dog har jeg hele tiden troet på manden, og jeg synes virkelig, at han manden har så meget europæisk klasse og jeg tror på, at han kan give vores spil en ekstra dimension. Han er topkompetent.
Københavns stolthed!
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15476:
12 Aug 2012, 21:28 »
Jeg er ganske enig i meget af det du siger AFC - som jeg ser det i dag, så har Jacobs fået styr på et par ting.
1) Vores presspil! - Det er blevet væsentligt bedre, og man presser samlet som en enhed og på de rigtige bolde, hvor vi i sidste sæson pressede på de forkerte tidspunkter, spillerne pressede alene eller kun få af spillerne pressede. Det er lavet om og ligner du Ståles sidste sæson i klubben. Det er smukt.
2) Santin har forstået at han også skal arbejde, når modstanderne arbejder og han har fået tro på at han også kan score. Hans effektivitet er blevet væsentlig bedre (trods hans brændte straffe, jeg tror han har forstået at det ikke var godt nok)
3) TK!!!! - Den mand er forvandlet - I dagens kamp er han jo over alt, han er med i presspillet, han tager løbende tilbage i banen og han tackler bolden fra modstanderne. Han tog virkelig mange løb i dag og får 100% for lidt ros for den kamp han har spillet. Han var i mine øjne kampens spiller i dag, som den boks til boks spiller han er.
Om det hele er jacobs skyld ved jeg ikke, men mon ikke det er ham der indgyder noget selvtillid i f.eks. TK - Jeg tror det. Han skal bare udvikle sig i denne sæson og så viser han faktisk han har evnerne, selvom det nok stadig er den plads jeg helst ser en forstærkning på, for træerne vokser nok ind i himlen.
og ps. Genialt Bolanos.... Godt sparket Cornelius... sejren var grundlagt. Vi kan maks holde Cornelius i klubben i 2 sæsoner
Genial dag på lægterne - God stemning, gode sidekammerater... i just love to be at the stadium!
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15477:
12 Aug 2012, 22:15 »
Herlig kamp!
Nu hvor i har givet credit til vores kreative spillere, vil jeg påpege en fantastisk Claudemir, som ramte sit topniveau idag. Claudemir var idag hjernen bag vores kollektvie pres og en særdeles velfungerende bolderobrer og spilfordeler. Han smed meget få bolde væk, virkede dynamisk og kvik i sit spil og tænkte fremadrettet fodbold konstant. Årsagen bag denne velspillende Claudemir, tror jeg vi finder i en ligeså velspillende TK. TK var involveret i mange flere dueller og taklinger end jeg nogensinde har set. Ariel har virkelig fået banket noget mandsmod i hjertet på knægten. Han løb mange meter og balanceret spillet godt samt fik lukket godt ned i defensiven.
Jeg håber denne konstellation kan fortsætte sin positive udvikling og ramme toppen imod Lille, når vi virkelig behøver det.!
Thaurat al Shabab
AFC
Manager
«
Svar #15478:
12 Aug 2012, 22:51 »
Citat af: Daniel Nordentoft 12 Aug 2012, 21:27
Spot on! Satme et godt indlæg, mate.
Jeg er fuldstændig enig i det hele. Der var virkelig nogle lækre detajler i vores spil i dag, og det var en fryd at se på. Der er ingen tvivl om, at spillere som Bolaños, Oviedo, Jørgensen, Cornelius og Santin sprudler af selvtillid og det er fantastisk. Især op til vores to afgørende opgør mod franske Lille. Vi møder et meget stærkt mandskab, som trods salget af deres største stjerne, utvivlsomt stadigvæk har en masse kvaliteter.
Jeg tror godt på, at vi kan spille op med dem, hvis vi virkelig går fuldt koncentreret ind til opgørene.
Du nævner, at du nu virkelig er begyndt at tro på, at Jacobs er den rette mand, og den holdning kan jeg kun tilslutte mig. Dog har jeg hele tiden troet på manden, og jeg synes virkelig, at han manden har så meget europæisk klasse og jeg tror på, at han kan give vores spil en ekstra dimension. Han er topkompetent.
Citat af: Hcan 12 Aug 2012, 21:28
Jeg er ganske enig i meget af det du siger AFC
- som jeg ser det i dag, så har Jacobs fået styr på et par ting.
1) Vores presspil! - Det er blevet væsentligt bedre, og man presser samlet som en enhed og på de rigtige bolde, hvor vi i sidste sæson pressede på de forkerte tidspunkter, spillerne pressede alene eller kun få af spillerne pressede. Det er lavet om og ligner du Ståles sidste sæson i klubben. Det er smukt.
2) Santin har forstået at han også skal arbejde, når modstanderne arbejder og han har fået tro på at han også kan score. Hans effektivitet er blevet væsentlig bedre (trods hans brændte straffe, jeg tror han har forstået at det ikke var godt nok)
3) TK!!!! - Den mand er forvandlet - I dagens kamp er han jo over alt, han er med i presspillet, han tager løbende tilbage i banen og han tackler bolden fra modstanderne. Han tog virkelig mange løb i dag og får 100% for lidt ros for den kamp han har spillet. Han var i mine øjne kampens spiller i dag, som den boks til boks spiller han er.
Om det hele er jacobs skyld ved jeg ikke, men mon ikke det er ham der indgyder noget selvtillid i f.eks. TK - Jeg tror det. Han skal bare udvikle sig i denne sæson og så viser han faktisk han har evnerne, selvom det nok stadig er den plads jeg helst ser en forstærkning på, for træerne vokser nok ind i himlen.
og ps. Genialt Bolanos.... Godt sparket Cornelius... sejren var grundlagt. Vi kan maks holde Cornelius i klubben i 2 sæsoner
Genial dag på lægterne - God stemning, gode sidekammerater... i just love to be at the stadium!
Københavns stolthed!
Først mange tak for ordene drenge. Det er dejligt med noget ros
Ingen tvivl om, at vi kan spille lige op med Lille, hvis vi er fuldt koncentreret i kampene, men Lille vil jo nok gå all-in og presse som en i helvede, og der har vi spillerne til at lave kontra på. TK leverede en ganske fin indsats i dag, og kan være en spiller der kan sætte kontraangrebene i gang. Det jeg bare frygter mest er, at Lille vil vinde slaget på midtbanen - især inde centralt, og der skal virkelig kæmpes en vis del ud af bukserne. Kan vi få lukket ordentligt ned, og få ført en god kontramulighed afsted så tror jeg på det!
AFC
Manager
«
Svar #15479:
12 Aug 2012, 23:51 »
Nyt omkring Michael Jakobsens position, og lejesvenden, Diouf.
F.C. København Update Uofficiel skriver på sin facebook side:
Ariël ser Michael J som midterforsvarer: Ariël: "FCK skal forsøge at bygge op bagfra som i dag, selv hvis modstanderne forsøger at lægge pres. Disse kvaliteter skulle Michael J have. Og så foretrækker jeg en venstrefodet spiller i venstre side af forsvaret."
Og
Ariël Jacobs fortalte efter kampen, at Pape Diouf igen træner med i FCK. Kunne ikke fortælle, hvad der var sket i Al Dhafra.
Sider:
1
...
1030
1031
[
1032
]
1033
1034
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »