home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35286 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #135: 25 Mar 2008, 17:14 »

De er helt sikkert skide dårlige, Derfor de spiller i lorteklubber... eller noget.

Priske har i år spillet 26 ligakampe ud af 27.Begiens nr.2. 26 ud af 27 lyder ikke som aldrig for mig. Ved ikke med jer andre?
Bøgelund spillede for ca. en uge siden på førsteholdet og skal måske først på landsholdet næste gang.

Hvor tit ser du WBA? De ligger nr. 5-6 i Championship og han er fast. Så helt dårlig er han nok ikke.

PRiske har vel efterhånden rundet de 30... Så god er han heller ikke, samtidigt med at m. o ved hvad han står for.. Har du glemt at det er en venskabskamp Hævet Øjenbryn

bøgelund er skadet hver 4 uge, så ham kan man ikke regne med...

Albrechsten er alt alt for ringe i det offesnive til at være back på landsholdet Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #136: 25 Mar 2008, 17:17 »

tja.. der giver du jo nærmest mig ret så det er altså afgjort at der er ok at Randrup er med. Desuden så se dit eget navn du starter jo verdenskrige Peace hov det betyder fred så ticked off
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #137: 25 Mar 2008, 17:20 »

Problemet med Bøgelund er lidt ligesom Claus Jensens da han spillede. Når han er frisk kan han spille op med de bedste, og ville helt klart være fast mand, men han er alt for meget skadet. Han når aldrig komme ind i en ordenlig rytme, før han bliver skadet igen. Man kan da ikke kalde en mand der har fået sin fodbold opvækst i PSV dårlig. Det tror jeg ikke på.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #138: 25 Mar 2008, 17:20 »

tja.. der giver du jo nærmest mig ret så det er altså afgjort at der er ok at Randrup er med. Desuden så se dit eget navn du starter jo verdenskrige Peace hov det betyder fred så ticked off

Lad os sige det sådan...  Wink

Sandheden er altid ilde hørt... Specielt når man ikke kan modargumenterer den Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #139: 25 Mar 2008, 17:21 »

Nej det er da ikke i orden, at bruge Randrup som back på landsholdet og det er ikke i orden at udtage en spiller med så den talentmændge Randrup indehaver ..
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #140: 25 Mar 2008, 17:21 »

Problemet med Bøgelund er lidt ligesom Claus Jensens da han spillede. Når han er frisk kan han spille op med de bedste, og ville helt klart være fast mand, men han er alt for meget skadet. Han når aldrig komme ind i en ordenlig rytme, før han bliver skadet igen. Man kan da ikke kalde en mand der har fået sin fodbold opvækst i PSV dårlig. Det tror jeg ikke på.

Ja en mand der er 2600 år! Randrup er kun 18- 19 år
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #141: 25 Mar 2008, 17:26 »

er du Randers fan??? For det virker umiskendeligt sådan!!

En forsvarsspiller får den omtale som hans indsats er til... Jan frederiksen gør det da udemærket hos Randers.. Han gør med andre ord sit job, og det er da fint nok... Det er bare ikke nok... Randrup derimod spiller på den måde som landsholdet kan lide... Han Žgør med andre ord mere en bare sit job... Han spiller som en på 28, er offensiv, spiller med stor aggresivitet bagud, mens han stadig har sit ungdommelige gå på mod... En spiller som Randrup er langt mere værdigfuld for et offensivt anlagt hold, mens jan f er god til hold som Randers hvor alle skal gøre deres job, og hvor man slutter omkring 6-8...

Hvordan kan du mene at Randrup ikke er et stort talent... Når man spiller fast i en af Danmarks bedste klubber som 19 årig er det noget specielt... En ting er at spille der... Noget andet er at han gør det hammer godt... Du bliver ved med at vade i hvordan han har spillet og dit, og dat... Men var der overhoved nogle Brøndby spiller sidste år der gjorde det godt Huh.. HVordan skulle en 18-19 årig spiller så kunne gøre det... Ubeslutsom... Jeg tager på ingen måde fejl, når jeg siger at vi i suppen ikke har mere kvalificerede højre backs af dansk nationalitet... Det er faktum lige i øjeblikket...

Nu har vi spillet 4, og ikke 2... Men kan sige dig at jeg altid er på Brøndby stadion, og har set Randrup i lidt over et år nu.. Så jeg ved vel om nogen hvad jeg taler om... For inden krisen fik fat spillede han på nogenlunde samme måde som nu Smiley
Unge spillere skal ikke bære et hold ud af en krise.. Det skal de erfarene.. Det burde du vide Peace

Hvordan kan du pludseligt vide om Jan f er bedre personligt en randrup.. Kender du måske Randrup personligt Smiley
De gange jeg har hørt Randrup snakke virker han som en sød, og sympatisk fyr, der har begge ben på jorden Peace
Samtidig kan du på ingen måde sige at jan frederiksen er bedre en randrup på nuværende tidspunkt... 4 stabile kampe i streg, hvor han har været blandt Brøndbys bedste som 19 årig...
Du påstår stadig at jan f er bedre en Randrup... Men din snak virker meget tåget, for du giver ikke et klart billede af hvor jan f er bedre.. Andet en det personlige som bare ikke holder en meter...  crazy

Sidst men ikke mindst... Nu hvor vi taler om at læse hinanden indlæg..  Jeg er snart træt af at sige at Randrup er HØJRE BACK, mens jan f er VENSTRE BACK Sur.. Ergo kan du slet ikke stille dem over for hinanden som du gør... Måske spillemæssigt, men en udtagelse af Randrup forringer ikke Jan f's mulighed for landshold... Det siger vel alt at mo foretrækker NIclas Jensen.... Jeg har personligt aldrig hørt om at Jan f skulle være i betragtning til landsholdet Peace

Jeg er FCK-fan men har flere gange skrevet at jeg ikke synes U. Laursen og N. Jensen ikke skulle med. jeg kan faktisk kigge kritisk på mit eget holds spillere. Rullende Øjne

For det 1. kommer man forhåbentlig ikke på landsholdet udfra omtale. For det andet synes jeg ikke engang at Randrup har fået mere omtale end det er naturligt når han spiller i Brøndby. Det skulle da lige være for det negative. F.eks. rødt kort i Viborg.

Jan F. er lige præcis også god offensiv samt at han lukker fint af. Ala Niclas J og Thomas R.
Danmarks bedste klubber. Prøv at kig lidt på tabellen. Det er jo mærkeligt i tiden hvor det har gået dårligt at der er blevet smidt masser af uprøvede folk ind i Brøndby. Hvis han om et halvt år er fast mand på et Brøndbyhold der får medaljer kan vi snakke, men nu -langt fra. Forstår ikke hvorfor en middelmådig højreback på et nedre midterhold skulle være bedre end den anden middelmådige højreback fra et midterhold bedømt på 2-3 gode kampe. Har du hørt stabilitet.

Når jeg skriver personlig mener jeg at jan F. er bedre personligt som spiller og er på et lige nu bedre hold.

Grunden til denne sammenligning er at du kan skyde Jan F. helt ned, mens at randrup er god nok. Det er vist 5. gang jeg skriver det. Randrup har da heller aldrig været i nærheden af at være aktuel.
Logged

It's gonna be legendary

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #142: 25 Mar 2008, 17:28 »

Ja en mand der er 2600 år! Randrup er kun 18- 19 år
Bøgelund er 27, så man kan vist ikke kalde ham gammel ?
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #143: 25 Mar 2008, 17:34 »

PRiske har vel efterhånden rundet de 30... Så god er han heller ikke, samtidigt med at m. o ved hvad han står for.. Har du glemt at det er en venskabskamp Hævet Øjenbryn

bøgelund er skadet hver 4 uge, så ham kan man ikke regne med...

Albrechsten er alt alt for ringe i det offesnive til at være back på landsholdet Peace
Priske kan sagtens spille indtil 2010 på et højt niveau. Jeg ved udmærket godt at det er venskabskamp. Det er derfor jeg skriver at hvis du endelig vil tage folk med fremtid i med, så gør det konsekvent. Randrup er ikke det største talent der står på spring. Hvis nu Morten O. havde sagt at han ville prøve en masse talenter havde jeg det fint med Randrup, men det gør han netop ikke. Jon Dahl kender han sgu nok, Martin J kender han. Niclas Jensen kender han, U. laursen kender han.

Bøgelund er hvis han får fast spilletid klart landsholdsaktuel, så må man håbe at skaderne ikke fortsætter.
Logged

It's gonna be legendary

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #144: 25 Mar 2008, 17:35 »

tja.. der giver du jo nærmest mig ret så det er altså afgjort at der er ok at Randrup er med. Desuden så se dit eget navn du starter jo verdenskrige Peace hov det betyder fred så ticked off

Execuse me. fatter hat af hvad du skriver. Fred - Verdenskrig? verdenskrig er den anden person
Logged

It's gonna be legendary

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #145: 25 Mar 2008, 17:43 »

Hvorfor bliver i ved med at gentage jer selv!? Det bliver I ikke enige af! Stop med skrive det samme eller kom med helt nyt!
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #146: 25 Mar 2008, 17:45 »

Randrup er ikke bedre. Han er bare fra Bif. Det er det denne tråd handler om Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #147: 25 Mar 2008, 17:46 »

Jeg er FCK-fan men har flere gange skrevet at jeg ikke synes U. Laursen og N. Jensen ikke skulle med. jeg kan faktisk kigge kritisk på mit eget holds spillere. Rullende Øjne

For det 1. kommer man forhåbentlig ikke på landsholdet udfra omtale. For det andet synes jeg ikke engang at Randrup har fået mere omtale end det er naturligt når han spiller i Brøndby. Det skulle da lige være for det negative. F.eks. rødt kort i Viborg.

Jan F. er lige præcis også god offensiv samt at han lukker fint af. Ala Niclas J og Thomas R.
Danmarks bedste klubber. Prøv at kig lidt på tabellen. Det er jo mærkeligt i tiden hvor det har gået dårligt at der er blevet smidt masser af uprøvede folk ind i Brøndby. Hvis han om et halvt år er fast mand på et Brøndbyhold der får medaljer kan vi snakke, men nu -langt fra. Forstår ikke hvorfor en middelmådig højreback på et nedre midterhold skulle være bedre end den anden middelmådige højreback fra et midterhold bedømt på 2-3 gode kampe. Har du hørt stabilitet.

Når jeg skriver personlig mener jeg at jan F. er bedre personligt som spiller og er på et lige nu bedre hold.

Grunden til denne sammenligning er at du kan skyde Jan F. helt ned, mens at randrup er god nok. Det er vist 5. gang jeg skriver det. Randrup har da heller aldrig været i nærheden af at være aktuel.

Nå du virkede ellers som en randers fan... Hvis du bladre tilbage til Brøndby tråden vil du finde ud af at jeg ofte er kritisk for spillerne hos os...  Shockeret

Nej men hvis du spiller godt får du jo automatisk god omtale... Eller hvad Smiley.. Det røde kort i viborg var skandaløst ringe af ham.. Men igen.. Du køre fortsat rundt i gammle ting.. Det er NU vi snakker om Peace

Men der er bare en ting der undre mig... Hvis nu jan frederiksen lukker så godt af, og er så god offensivt som n.j, eller t,r, hvorfor har Brøndby eller Fck så ALDRIG været efter ham... Specielt fck plejer jo gerne at ville have de bedste spillere, men underligt nok har der aldrig været et bud på jan f... Svaret er simpelt: Fordi han gør sit job, men ikke mere en det Rullende Øjne
det er vel også grunden til at spillere som Ralf pedersen aldrig har været på landsholdet Smiley

Men igen... JA jeg ved godt at Brøndby ligger nr 9.. Men som vi spiller nu burde vi ligge nr 2 ( aab er klart dks bedste hold for tiden)... Jeg vurdere hvordan vi spiller lige nu... Du køre fortsat rundt i fortiden, med hvem der er prøvet og ikke prøvet, og hvem der ligger hvor...Grunden til at vi ligger hvor vi ligger er pga et LORTE efterår... Men lige nu spiller vi da strålende fodbold.. Bare se mod fcn.. Det var ren udtur at vi ikke vandt den kamp 7-2... Forhold dig venligst til nutiden.

Skal forøvrigt nok trække den udtalelse frem når vi har vundet pokalturneringen( Som vi går kraftigt efter Thumbs Up)

Ja jeg har hørt om stabilitet, men det er yderst sjældent at talenter spiller stabilt... Hvis man tager Randrups første år i Brøndby kan man dele den op i tre dele... Flot- skidt-flot... Hva mere kan du forlange af en ung gut på 19 år... Han har løsftet sig med Brøndby spil, og vist sig som den back vi har savnet i mange år...

Samtidigt påstår du at Randrup er dårlig... Spørgsmålet er bare.. Hvem i den danske liga er bedre af danske højre backs.

Fatter seriøst ikke hva du mener med det personlige :-/..

Ja jeg kan skyde jan f helt ned fordi jeg ikke mener han har, eller kan få det x-factor som Randrup besidder... Han gør jobbet ok, men det er ikke nok.. Martin synger jo heller ikke ok, men pisse godt hans alder taget i betragtning Thumbs Up

2 afsluttende ting... Du har igen ikke forklaret mig på hvilke punkter at Jan frederiksen er bedre en Randrup... Og hvordan i alverden skulle Randrup havde været aktuel før når han kun er 19 år... Det må være en om'er fra din side Grin Peace





Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #148: 25 Mar 2008, 17:48 »

Priske kan sagtens spille indtil 2010 på et højt niveau. Jeg ved udmærket godt at det er venskabskamp. Det er derfor jeg skriver at hvis du endelig vil tage folk med fremtid i med, så gør det konsekvent. Randrup er ikke det største talent der står på spring. Hvis nu Morten O. havde sagt at han ville prøve en masse talenter havde jeg det fint med Randrup, men det gør han netop ikke. Jon Dahl kender han sgu nok, Martin J kender han. Niclas Jensen kender han, U. laursen kender han.

Bøgelund er hvis han får fast spilletid klart landsholdsaktuel, så må man håbe at skaderne ikke fortsætter.

Du fortsætter vrøvlen om at randrup ikke er vores største højreback talent, ,men sandheden er at du ikke kan finde en som er bedre Peace

Nu må du stoppe Ubeslutsom.. Det er da logik for burhøns at han udtager spillere som jon dal, martin laursen, osv fordi de er stammen af landsholdet... Det har intet med kendskab at gøre... de skal bare være der fordi de er de bedste, og fordi de skal sammenspilles hver gang muligheden er der
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #149: 25 Mar 2008, 17:48 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81456

jeg er enig med min navnebror, morten olsen!
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010