home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35287 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #120: 25 Mar 2008, 16:21 »

Handler det i virkeligheden ikke lige så meget om at Randrup er på niveau med jan f nu... Hva høre man til jan f... Ikke en pind... Han er en anonym spiller som måske gør det ok men så ikke mere.. Randrup har gjort det fremragende her i starten så fatter seriøst ikke

Hvordan kan du i øvrigt sige at du hellere vil have jan frederiksen istedet for Randrup når de spiller 2 forskellige pladser, og vi åbenbart er godt nok dækket ind venstre...

Kom nu ind i kampen Peace
Grunden til at man hører mere til Randrup er at Brøndby er meget mere i medierne end Randers. Hvis Jan F. spillede i Brøndby ville jeg vove at påstå at han også var kommet på landsholdet.

Jeg vil ikke have jan F. på landsholdet. Jeg fatter seriøst ikke hvorfor du så gerne vil have anders randrup på landsholdet...
Jeg vil ikke have Jan istedet for Randrup . Jeg synes det er mærkeligt at du griner af ham på landsholdet når han er bedre end Randrup som er udtaget.
Logged

It's gonna be legendary

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #121: 25 Mar 2008, 16:23 »

Du ser da også kune tingene sort på hvidt...  Ubeslutsom

Kan Randrups dårlige karakter måske have noget med Brøndbys krise i efteråret at gøre... Sikkert nok.. Plus at Randrup ikke er udtaget på sin præstation i efteråret, men her i starten af foråret.. Hvor han mig bekendt også har været på ugens hold en gang eller 2 Thumbs Up

Hvorfor sammenliger du i øvrigt med jan frederiksen når du ikke engang vil have ham på landsholdet Huh

Synes du også at Dalgaard skulle udtages ti landskamp efter de første 4 runder af superligaen.?

Fordi du griner af Jan F. på landsholdet.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #122: 25 Mar 2008, 16:30 »

Grunden til at man hører mere til Randrup er at Brøndby er meget mere i medierne end Randers. Hvis Jan F. spillede i Brøndby ville jeg vove at påstå at han også var kommet på landsholdet.

Jeg vil ikke have jan F. på landsholdet. Jeg fatter seriøst ikke hvorfor du så gerne vil have anders randrup på landsholdet...
Jeg vil ikke have Jan istedet for Randrup . Jeg synes det er mærkeligt at du griner af ham på landsholdet når han er bedre end Randrup som er udtaget.

Hvis jan f gjorde det så godt som du påstår ville han nok også være mere i medierne.. Thomas Dalgaard som du så fint nævner fyldte da næsten overskrifte hver dag efter de 7 første runder...

Grunden til at jeg vil have Anders Randrup på landsholdet er at vi i mange mange år har savnet et et højre back talent, med en stor fremtid... Det har vi nu... Så derfor ser jeg ingen grund til ikke at udtage ham, selvom jeg skal erkende at det også overraskede mig lidt Smiley... Hvor mange andre højre back talenter har vi i Dk som kan blive rigtigt store Rullende Øjne

Den sidste påstand mener du vel ikke selv seriøst Shockeret.. Randrup er i en tidlig alder en kanon spiller, der kan begge veje, og har gennemgået en krise som helt ung.. det hærder.... Samtidigt prøvede jeg før at forklare dig at han er udtaget på forårets præstationer, og ikke efteråret, hvor jan f sikket spillede bedre, hvilket skal ses i lyset af vores krise... Læs nu mit indlæg ordentligt  Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #123: 25 Mar 2008, 16:32 »

Synes du også at Dalgaard skulle udtages ti landskamp efter de første 4 runder af superligaen.?

Fordi du griner af Jan F. på landsholdet.

1. Det kan man altid diskuttere da hans spillestil nok ikke passer til landsholdet. Han er doven, uden den store teknik, eller fysik... Men jeg ville da have givet ham chancen hvis han havde fået den, for en målmaskine kan man altid bruge.. Højden, og målnæsen har han med så hvorfor ikke Smiley..

2. svar i forrige indlæg Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #124: 25 Mar 2008, 16:42 »

Hvis jan f gjorde det så godt som du påstår ville han nok også være mere i medierne.. Thomas Dalgaard som du så fint nævner fyldte da næsten overskrifte hver dag efter de 7 første runder...

Grunden til at jeg vil have Anders Randrup på landsholdet er at vi i mange mange år har savnet et et højre back talent, med en stor fremtid... Det har vi nu... Så derfor ser jeg ingen grund til ikke at udtage ham, selvom jeg skal erkende at det også overraskede mig lidt Smiley... Hvor mange andre højre back talenter har vi i Dk som kan blive rigtigt store Rullende Øjne

Den sidste påstand mener du vel ikke selv seriøst Shockeret.. Randrup er i en tidlig alder en kanon spiller, der kan begge veje, og har gennemgået en krise som helt ung.. det hærder.... Samtidigt prøvede jeg før at forklare dig at han er udtaget på forårets præstationer, og ikke efteråret, hvor jan f sikket spillede bedre, hvilket skal ses i lyset af vores krise... Læs nu mit indlæg ordentligt  Peace
En anden ting: Angribere der scorer mål er tit mere i med end gode forsvrasspillere. F.eks spillede Jan F. fantastisk i de første runder af superligaen, men Dalgaard tog overskrifterne fordi han scorede målene

Hvis vi ikke har de kæmpe talenter på højreback skal vi da lige præcis spille med dem på 24-25-26 der har klassen. Istedet for en middelmådig 19-20 årig.

Du vurderer Randrup som en kanon spiller på 2 gode kampe, mens en mand som har spillet godt en halv sæson ikke er god
Randrup har ikke spillet så fantastisk i de 2 kampe at han kan udtages til landsholde af andre end Morten o. Self er Jan F. bedre end Randrup. Han er bedre personlig og spiller på et bedre hold.
Jeg læser såmænd. Læser du mit?
Logged

It's gonna be legendary

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #125: 25 Mar 2008, 16:49 »

1. Det kan man altid diskuttere da hans spillestil nok ikke passer til landsholdet. Han er doven, uden den store teknik, eller fysik... Men jeg ville da have givet ham chancen hvis han havde fået den, for en målmaskine kan man altid bruge.. Højden, og målnæsen har han med så hvorfor ikke Smiley..

2. svar i forrige indlæg Peace
Nu er det jo ikke gået så gdt med målmaskiner fra superligaen på landsholdet. Søren F. og Steffen Højer har ikke ligefrem imponeret på et højere niveau.
Kan godt være det er mig, men jeg synes spillere skal vise niveauet over en længere periode før man kan komme på landsholdet. Mindst et par måneder. One-shot-stars har vi ligesom set en del af.
Logged

It's gonna be legendary

kaagaard92
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #126: 25 Mar 2008, 16:58 »

selv som brøndbyfan mener jeg at randrup ikke er god nok i forhold til de aab der ikke er udtaget
Logged

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så hvad det skulle stilles til?

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #127: 25 Mar 2008, 16:59 »

selv som brøndbyfan mener jeg at randrup ikke er god nok i forhold til de aab der ikke er udtaget


Hvem skulle han da ellers udtage til højre back?
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kaagaard92
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #128: 25 Mar 2008, 17:02 »

Hvem skulle han da ellers udtage til højre back?
priske, bøgelund og albrechtsen
Logged

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så hvad det skulle stilles til?

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #129: 25 Mar 2008, 17:05 »

De er jo skide dårlige. Priske spiller aldrig, bøgelund fik først spilletid i går og albrechtsen spiller dårligt i WBA!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #130: 25 Mar 2008, 17:07 »

En anden ting: Angribere der scorer mål er tit mere i med end gode forsvrasspillere. F.eks spillede Jan F. fantastisk i de første runder af superligaen, men Dalgaard tog overskrifterne fordi han scorede målene

Hvis vi ikke har de kæmpe talenter på højreback skal vi da lige præcis spille med dem på 24-25-26 der har klassen. Istedet for en middelmådig 19-20 årig.

Du vurderer Randrup som en kanon spiller på 2 gode kampe, mens en mand som har spillet godt en halv sæson ikke er god
Randrup har ikke spillet så fantastisk i de 2 kampe at han kan udtages til landsholde af andre end Morten o. Self er Jan F. bedre end Randrup. Han er bedre personlig og spiller på et bedre hold.
Jeg læser såmænd. Læser du mit?
Lidt noget fis at du siger Randers er bedre end Brøndby, det har vi set 2 gange de ikke er, og man kan ikke vurdere på placeringerne i Superligaen. Brødnby er blot lige kommet ud af en alvorlig krise og er på vej og igen og slutter med statsgaranti over Randers.

Og ja det er noget af et sats af MO (Mest elendige landstræner ever) at udtage Randrup. Han kunne godt udtage en anden, men omvendt synes jeg Randrup har været stabil når han har spillet. Men ja der mangler spillere fra AaB, og jeg kan godt se der mangler nogen på landsholdet. Enevoldsen har været rigtig stærk og kunne godt fortjene det, Jeppe Curth var skarp i efteråret og kunne også godt fortjene det og der er mange flere.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #131: 25 Mar 2008, 17:11 »

En anden ting: Angribere der scorer mål er tit mere i med end gode forsvrasspillere. F.eks spillede Jan F. fantastisk i de første runder af superligaen, men Dalgaard tog overskrifterne fordi han scorede målene

Hvis vi ikke har de kæmpe talenter på højreback skal vi da lige præcis spille med dem på 24-25-26 der har klassen. Istedet for en middelmådig 19-20 årig.

Du vurderer Randrup som en kanon spiller på 2 gode kampe, mens en mand som har spillet godt en halv sæson ikke er god
Randrup har ikke spillet så fantastisk i de 2 kampe at han kan udtages til landsholde af andre end Morten o. Self er Jan F. bedre end Randrup. Han er bedre personlig og spiller på et bedre hold.
Jeg læser såmænd. Læser du mit?
er du Randers fan??? For det virker umiskendeligt sådan!!

En forsvarsspiller får den omtale som hans indsats er til... Jan frederiksen gør det da udemærket hos Randers.. Han gør med andre ord sit job, og det er da fint nok... Det er bare ikke nok... Randrup derimod spiller på den måde som landsholdet kan lide... Han ´gør med andre ord mere en bare sit job... Han spiller som en på 28, er offensiv, spiller med stor aggresivitet bagud, mens han stadig har sit ungdommelige gå på mod... En spiller som Randrup er langt mere værdigfuld for et offensivt anlagt hold, mens jan f er god til hold som Randers hvor alle skal gøre deres job, og hvor man slutter omkring 6-8...

Hvordan kan du mene at Randrup ikke er et stort talent... Når man spiller fast i en af Danmarks bedste klubber som 19 årig er det noget specielt... En ting er at spille der... Noget andet er at han gør det hammer godt... Du bliver ved med at vade i hvordan han har spillet og dit, og dat... Men var der overhoved nogle Brøndby spiller sidste år der gjorde det godt Huh.. HVordan skulle en 18-19 årig spiller så kunne gøre det... Ubeslutsom... Jeg tager på ingen måde fejl, når jeg siger at vi i suppen ikke har mere kvalificerede højre backs af dansk nationalitet... Det er faktum lige i øjeblikket...

Nu har vi spillet 4, og ikke 2... Men kan sige dig at jeg altid er på Brøndby stadion, og har set Randrup i lidt over et år nu.. Så jeg ved vel om nogen hvad jeg taler om... For inden krisen fik fat spillede han på nogenlunde samme måde som nu Smiley
Unge spillere skal ikke bære et hold ud af en krise.. Det skal de erfarene.. Det burde du vide Peace

Hvordan kan du pludseligt vide om Jan f er bedre personligt en randrup.. Kender du måske Randrup personligt Smiley
De gange jeg har hørt Randrup snakke virker han som en sød, og sympatisk fyr, der har begge ben på jorden Peace
Samtidig kan du på ingen måde sige at jan frederiksen er bedre en randrup på nuværende tidspunkt... 4 stabile kampe i streg, hvor han har været blandt Brøndbys bedste som 19 årig...
Du påstår stadig at jan f er bedre en Randrup... Men din snak virker meget tåget, for du giver ikke et klart billede af hvor jan f er bedre.. Andet en det personlige som bare ikke holder en meter...  crazy

Sidst men ikke mindst... Nu hvor vi taler om at læse hinanden indlæg..  Jeg er snart træt af at sige at Randrup er HØJRE BACK, mens jan f er VENSTRE BACK Sur.. Ergo kan du slet ikke stille dem over for hinanden som du gør... Måske spillemæssigt, men en udtagelse af Randrup forringer ikke Jan f's mulighed for landshold... Det siger vel alt at mo foretrækker NIclas Jensen.... Jeg har personligt aldrig hørt om at Jan f skulle være i betragtning til landsholdet Peace




Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #132: 25 Mar 2008, 17:12 »

De er jo skide dårlige. Priske spiller aldrig, bøgelund fik først spilletid i går og albrechtsen spiller dårligt i WBA!
De er helt sikkert skide dårlige, Derfor de spiller i lorteklubber... eller noget.

Priske har i år spillet 26 ligakampe ud af 27.Begiens nr.2. 26 ud af 27 lyder ikke som aldrig for mig. Ved ikke med jer andre?
Bøgelund spillede for ca. en uge siden på førsteholdet og skal måske først på landsholdet næste gang.

Hvor tit ser du WBA? De ligger nr. 5-6 i Championship og han er fast. Så helt dårlig er han nok ikke.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #133: 25 Mar 2008, 17:13 »

Nu er det jo ikke gået så gdt med målmaskiner fra superligaen på landsholdet. Søren F. og Steffen Højer har ikke ligefrem imponeret på et højere niveau.
Kan godt være det er mig, men jeg synes spillere skal vise niveauet over en længere periode før man kan komme på landsholdet. Mindst et par måneder. One-shot-stars har vi ligesom set en del af.

Nej men jeg har da heller ikke sagt at man SKAL udtage ham.. sagde blot at det var en mulighed...  Peace

Jeg syntes det er dig... De ´spillere som gør det bedst skal vel udtages... Det er da derfor det hedder landsholdet... Det bedst spillende i landet udtages til holdet Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #134: 25 Mar 2008, 17:14 »

De er helt sikkert skide dårlige, Derfor de spiller i lorteklubber... eller noget.

Priske har i år spillet 26 ligakampe ud af 27.Begiens nr.2. 26 ud af 27 lyder ikke som aldrig for mig. Ved ikke med jer andre?
Bøgelund spillede for ca. en uge siden på førsteholdet og skal måske først på landsholdet næste gang.

Hvor tit ser du WBA? De ligger nr. 5-6 i Championship og han er fast. Så helt dårlig er han nok ikke.

Ja men der er nok en grund til at det er RANDRUP der er på landsholdet så RANDRUP er nok bedre.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010