home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 936 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203630 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1020: 16 Okt 2008, 16:03 »

Flot update.

Du er sku godt med i Ligaen i år, hvis du heldig så snupper du lige ligaen for næsen af dem alle sammen. Peace

Mange tak og det kunne være fedt, hvis det lykkedes med ligaen, men dertil tror jeg Real og Sevilla er for stærke.

Den næste ligakamp er faktisk hjemme mod Sevilla, så det kan man vist godt kalde en nøglekamp  Opstemt

Fremragende skrevet. tillykke med den delte 3. plads Wink KIU

Mange tak, Anders og som sagt, håber jeg, vi kan holde placering, som vi kan spille i CL til næste sæson og få nogle penge i en meget tørstig klubkasse.

Du er sgu helt fantastisk Metsu.. Du leverer gang på gang flotte updates i en af de bedste blogs jeg nogensinde har set.. KUTGW Thumbs Up

EDIT: Du er én af grundene til at jeg beyndte at blogge.. Peace Thumbs Up

Jeg er dybt beæret over, at jeg har været en inspiration til, at Blogmesteren 2008 begyndte at skrive blogs, det er uden tvivl et af de største komplimenter, man kan få  Thumbs Up

Rigtig flotte billeder. God kvalitet. Og du skriver rigtig godt. Fortsæt.
Og rigtig god opsætning.

 Smiley Mange tak Dasmessi, jeg er glad for, du kan li' bloggen.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1021: 17 Okt 2008, 17:20 »

Hvornår kommer næste update? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1022: 17 Okt 2008, 18:39 »


Jeg er dybt beæret over, at jeg har været en inspiration til, at Blogmesteren 2008 begyndte at skrive blogs, det er uden tvivl et af de største komplimenter, man kan få  Thumbs Up

Ja men du fortjener det jo.. Synes du skriver helt fantastisk.. Det er bare lige mig.. Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1023: 17 Okt 2008, 23:44 »

Hvornår kommer næste update? Smiley

Forhåbentlig i morgen eller så kommer den i hvert fald søndag  Peace

Ja men du fortjener det jo.. Synes du skriver helt fantastisk.. Det er bare lige mig.. Peace Thumbs Up

Tusind tak, JimmyGP og i lige måde, det er fuldt fortjent, at du er Blogmesteren på siden  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1024: 20 Okt 2008, 01:30 »

FEBRUAR 2014

Sneijder scorede på to fremragende langskud

23. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Sevilla (3)     3-2   (1-1)
0-1 Sergio Aguero (16)
1-1 Wesley Sneijder (35)
Jesus Navas brænder straffe for Sevilla (48)
2-1 Wesley Sneijder (53)
2-2 Sergio Aguero (66)
3-2 Habib Bellaïd (81)
Rødt kort til Bruno, Villarreal (88)

MOM: Wesley Sneijder, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.983

Vi vinder endnu en gang en topkamp på hjemmebane og endnu en gang er der masser af drama i kampen.
Sevilla kom til El Madrigal med en række gode resultater og efter en sløj sæsonstart har de igen fundet vej til mesterskabskampen og før denne kamp, havde de ikke lukket mål ind i fem kampe, men den stime fik vi brudt noget så eftertrykkelig i dag.
Det hele starter ellers ikke særlig godt for os, da Aguero slipper igennem vores forsvar og bringer Sevilla foran. Efter scoringen overtager vi styringen af kampen og især Wesley Sneijder viser, hvorfor der er så høje forventninger til ham. To fremragende langskudsmål på hver sin side af pausen bringer pludselig os foran. Sevilla havde ellers den største chance til at bringe sig foran lige efter pausen, men Jesus Navas brænder sit straffespark, som flot bliver pareret af Diego Lopez. Efter vi er kommet foran vælger Sevilla at ændre taktikken til en noget mere offensiv en af slagsen. Det giver hurtigt pote, da Aguero endnu en gang finder vej til vores netmasker og dermed bringer han balance i regnskabet.
Jeg vælger at spille defensivt til sidst, idet et point mod et så formstærkt hold som Sevilla er godkendt og bedst som jeg havde vænnet mig til tanken om pointdeling, så stiger Bellaïd til vejrs og header bolden i mål på hjørnespark. De sidste ti minutter er ulidelige og værre bliver det med fem minutter igen, hvor Bruno bliver sendt i bad med et rødt kort. Det lykkes heldigvis ikke for Sevilla at udnytte overtalssituationen, selvom de var tæt på til sidst og med denne sejr, er vi nu placeret på en tredjeplads i ligaen.





1. kamp i Første knockout runde af UEFA Cuppen fra El Madrigal, Villarreal

Villarreal – Red Star (SRB)     6-2   (4-1)
0-1 Milos Vukovic (19)
1-1 Jefferson Farfan (21)
2-1 Wesley Sneider (31)
3-1 Alexandr Prudnikov (38)
4-1 Alexandr Prudnikov (45+1)
Nemanja Rajkovic brænder straffe for Red Star (49)
5-1 Alexandr Prudnikov (54)
5-2 Srdjan Nenadovic (63)
6-2 Yoel Goldstein (74)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 19.240

Vi skaber et rigtig godt udgangspunkt til returopgøret i Serbien med en storsejr over Red Star, men endnu en gang skal vi bagud, før vi tager os sammen.
Vukovic sørgede med sin scoring i det 19. minut for, at det pludselig blev meget stille på El Madrigal. Det var det dog kun i meget kort tid, for bare to minutter efter bragte Farfan balance i regnskabet og efter den scoring, gik det for alvor stærkt. Sneijder og Prudnikov sørgede for, at vi kunne gå til pausen med en komfortabel føring og efter pausen fortsatte vi med at lægge pres på det serbiske mandskab. Red Star har ellers chancen for at komme ind i kampen igen, men de brænder det straffespark, der skulle bringe dem inde i opgøret igen i starten af anden halvleg. Det er endnu en gang Diego Lopez, der for anden kamp i træk redder et straffespark. I stedet for en reducering af Red Star indkasserer de endnu en scoring og endnu en gang er det Prudnikov, der er på spil og det indbringer ham et hattrick. Nenadovic reducerer for Red Star, men indskiftede Yoel Goldstein sørger med sin scoring til 6-2 for, at vi kan tage et rigtig godt resultat med til returopgøret i Beograd om en uge.
 


Mavuba blev matchvinder

24. kamp i Primera Division fra Nuevo José Zurrilla, Valladolid
Valladolid (14) - Villarreal       1-2  (0-1)
0-1 Marc Valiente (39)
0-2 Rio Mavuba (47)
1-2 Javier Acuna (74)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 12.533

Det lykkes os, at hive en sejr i land på udebane mod Valladolid, men det blev alt for spændende til sidst og vi var lige ved at smide sejren til allersidst, som det var tilfældet mod Almeria for nogle spillerunder siden.
Vi kommer foran med 2-0 kort inde i anden halvleg på et forrygende langskudsmål af tilbagevendte Rio Mavuba. Han har haft det lidt svært siden, han vendte tilbage til Villarreal i januar måned, men jeg håber på, at rollen som matchvinder kan hjælpe ham til, at finde den stabilitet i hans spil fremover, som jeg ved, han har. Vi var allerede i første halvleg kommet foran ved Marc Valiente og da Mavuba bankede bolden i nettet, var jeg overbevist om, vi ville køre sejren hjem stille og roligt, men det blev det langt fra. Valladolid får med et kvarter igen reduceret og til sidst i kampen, er det kun heroisk fight og flere flotte parader af Diego Lopez i vores mål, der gør, at vi kan tage alle tre points med hjem til Villarreal.





2. kamp i Første knockout runde af UEFA Cuppen fra Stadion FK Crvena Zvezda – Marakana, Bograd

Red Star (2) - Villarreal (6)     5-4   (3-1)
0-1 Wesley Sneider (1)
1-1 Milorad Miljanovic (13)
2-1 Milorad Miljanovic (14)
3-1 Nicola Mrkic (34)
4-1 Nenad Sreckovic (55)
5-1 Milos Vuckovic (65)
5-2 Alexandr Prudnikov (78)
5-3 Wesley Sneider (84)
5-4 Wesley Sneider (90)

MOM: Wesley Sneider, Villarreal (9)
Tilskuere: 13.472

Jeg har oplevet mange ting i min tid som manager, men denne kamp må nok kandidere til titlen som den mest bizarre af alle kampe.
Vi kommer foran efter bare 25 sekunder og ligner i den grad et hold, der er sikker på at avancere til næste runde, men to scoringer fra Miljanovic på bare to minutter, bringer helt unødvendigt usikkerheden frem i spillerne og det skulle vise sig at blive endnu værre. Midtvejs i anden halvleg er vi nemlig ude af UEFA Cuppen, hvor vanvittigt det end lyder, da stillingen på det tidspunkt er 5-1 til Red Star, hvilket ville sender dem videre på reglen om udebanemål. Heldigvis har vi en af Europas bedste angribere i Prudnikov, samt en af de bedste offensive midtbanespillere i verden i Wesley Sneijder og disse to spillere sørger med tre scoringer sent i kampen for, at vi går videre til den næste knockoutrunde efter en helt igennem surrealistisk fodboldkamp.




Engelsk modstand i ottendedelsfinalen!

Vi får fornøjelsen af det engelske storhold Liverpool i ottendedelsfinalen i UEFA Cuppen.
Det er ikke den bedste lodtrækning, men heller ikke den værste, når man ser på de resultater, som Liverpool leverer i øjeblikket. De er nemlig i dyb krise og ligger langt fra toppen, det er så galt med dem, at de lige nu er i overhængende fare for at rykke ned fra Premier League. De ligger placeret som nummer 20 og dermed sidst i Premier League med ti points op til redning.
Ser man på truppen, så har de stadig mange rigtig gode spillere og selvom en spiller som Gerrard er blevet 33 år, så er han stadig en fremragende fodboldspiller. Udover Gerrard har de også stadig spillere som Torres, Agger og Kuyt, samt en yngre generation, der blandt andet indeholder spillere som Ismael Assati og Hatem Ben Arfa, så alt i alt, er det på trods af den dårlige placering, stadig et rigtig godt hold, vi skal op i mod og det bliver uden tvivl to meget tætte opgør mod The Reds.




Vigtig scoring af Valiente

25. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Valencia (3)     1-0   (0-0)
1-0 Marc Valiente (84)

MOM: Marc Valiente, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.984

Vi har endnu en gang fornøjelse af, at tage imod en af vores nærmeste konkurrenter i ligaen hjemme på El Madrigal og endnu en gang har vi marginalerne med os.
Vi vinder en intens topkamp mod ærkerivalerne fra Valencia, hvilket sender os yderligere en plads op i tabellen, så vi nu er de nærmeste rivaler i kampen om mesterskabet til de forsvarende mestre fra Real Madrid.
Kampen mod Valencia var meget tæt og det blev en taktisk affære, hvor der var langt mellem de helt store chancer. Derfor var det ikke overraskende, at der skulle en standardsituation til, før et af mandskaberne fik bolden i nettet. Heldigvis var det os, der fik scoret og for anden ligakamp i træk var det Marc Valiente, der fandt vej til netmaskerne. Hans scoring i dag kan meget vel blive en af hans vigtigste scoringer i denne sæson.
Vi har nu for alvor meldt os ind i titelkampen og det bliver spændende at se, om vi formår at holde det høje niveau rent spillemæssigt i resten af sæsonen.




Primera Division efter 25 kampe



Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1025: 20 Okt 2008, 06:33 »

Du helt med der op hvor det sjovt nu. Spændende Smiley
Glæder mig til at høre mere, og især kampene mod Liverpool bliver hårde Peace
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1026: 20 Okt 2008, 08:59 »

Der ser rigtig rigtig godt ud i ligaen nu. Dejligt med en sejr over Valencia.
Selvom Real Madrid scorer mange mål, kan jeg lugte guldet nu Smiley

Det må have været sjovt at opleve kampen mod Red Star. Godt at I fik scoret til sidst.
Jeg glæder mig til du klapser Liverpool Smiley

En fabelagtig blog.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1027: 20 Okt 2008, 10:12 »

Du helt med der op hvor det sjovt nu. Spændende Smiley
Glæder mig til at høre mere, og især kampene mod Liverpool bliver hårde Peace

Det bliver mega spændende i ligaen og jeg skal til Bernabeu midt i marts måned, så med lidt held der, kan jeg måske overtage førstepladsen  Wink

Mht. UEFA'en og Liverpool. så er det en træls modstander. Torres er giftig som bare pokker og en midtbane med Alonso, Gerrard, Ismati og Ben Arfa er alt andet end sjov at møde, men nu må vi se, hvordan det går.

Der ser rigtig rigtig godt ud i ligaen nu. Dejligt med en sejr over Valencia.
Selvom Real Madrid scorer mange mål, kan jeg lugte guldet nu Smiley

Det må have været sjovt at opleve kampen mod Red Star. Godt at I fik scoret til sidst.
Jeg glæder mig til du klapser Liverpool Smiley

En fabelagtig blog.

Sejrene over Valencia og Sevilla var vilde, da det netop er sådanne kampe, vi har tabt i de tidligere sæsoner.

Udekampen mod Red Star var vanvittig, jeg fatter ikke, vi lukkede dem tilbage i kampen, men som du selv siger, så undgik vi heldigvis den totale fiasko.

Til sidst vil jeg da lige takke jer for opbakningen, som betyder alt, når man skriver blogs  Thumbs Up
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1028: 20 Okt 2008, 10:51 »

Fuck det er spædende!!! Shockeret

Det virker som om at holdet er blevet spillet sammen, og nu kommer stabiliteten og resultaterne Thumbs Up

Lad os nu få en update hurtigst muligt så vi kan se om du nakker Real & Liverpool Djævel

FORZA METSU1 Peace
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

OB 4-Ever
Gæst
 
Sv: (Feb. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1029: 20 Okt 2008, 15:05 »

God update!. godt skrevet. god grafik. det går jo rigtig godt, flot sejr over Valencia.

Og så kan jeg sige at jeg glæder mig til at se at du vinder over Real og L'Pool Djævel
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1030: 26 Okt 2008, 10:36 »

Tak for kommentarerne og ja, det er og bliver meget spændende, kan jeg godt afslører  Wink

Der kommer en update i dag omkring marts måned, hvor det for alvor spidser til  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1031: 26 Okt 2008, 13:54 »

MARTS 2014

Diego Lopez var igen redningsmand

26. kamp i Primera Division fra San Mamés, Bilbao
Athletic (16) - Villarreal      1-2  (0-1)
0-1 Habib Bellaïd (25)
1-1 Fernado Llorente (48)
1-2 Lucas Trecarichi (53)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 25.477

Vi beviser endnu en gang, at vi hører hjemme i toppen af ligaen efter en meget vigtig, men også heldig sejr over Athletic.
Kampen er meget tæt hele vejen igennem og som sagt, er vi heldige med at slippe fra Bilbao med sejren. Endnu en gang er Bellaïd på pletten og header os foran 1-0 efter en sløj indledning fra begge mandskaber. Vi holder presset til pausen og burde nok have bragt os yderligere foran.
Det hele ser rigtig fornuftig ud ved anden halvlegs start, men desværre kommer Athletic hurtigt tilbage i opgøret, da Llorente udligner kort inde i anden halvleg. Det skal dog ikke gå mere end fem minutter, før vi endnu engang kommer foran efter et fremragende mål af vores unge argentinske venstrefløj Lucas Trecarichi. Efter et hjørnespark ender bolden for fødderne af ham lige uden for feltet, hvor han banker den i kassen uden chance for Athletics målmand. Efter scoringen bliver vi endnu en gang sat under pres og som så mange andre gange i denne sæson, er det igen Diego Lopez, der holder os inde i kampen. Hans redninger betyder, at vi kan drage hjem til Villarreal med tre points og en placering som nummer 1, da Real meget overraskende tabe 3-2 på hjemmebane til Gimnastic.
 




1. kamp i Anden knockout runde af UEFA Cuppen fra New Anfield, Liverpool

Liverpool (ENG) - Villarreal     1-1   (0-0)
1-0 Dirk Kuyt (1)
1-1 Habib Bellaïd (13)

MOM: Habib Bellaïd, Villarreal (8)
Tilskuere: 55.634

Vi slipper fra New Anfield med et rigtig godt resultat efter en flot indsats af holdet. Det ligner ellers alt andet, da Liverpool starter ud i et rasende tempo og chokstarter med en hurtig scoring af hollandske Dirk Kuyt.
Efter scoringen fastholder de det høje tempo, men efter et lille kvarter får vi meget ufortjent bragt balance i regnskabet. Det er Bellaïd, der endnu en gang når højest ved et hjørnespark og header bolden i kassen til 1-1.
Resten af kampen er meget lige, dog med et naturligt overtag i spil og chancer til hjemmeholdet, men de får ikke scoret yderligere og vi kan som sagt tage fra New Anfield med et rigtig godt resultat.
 


Alexander Den Store
af Villarreal

27. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Mallorca (14)     4-0   (1-0)
1-0 Alexandr Prudnikov (27)
2-0 Alexandr Prudnikov (52)
3-0 Alexandr Prudnikov (67)
4-0 Alexandr Prudnikov (90+1)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.685

Der er ikke meget andet at sige til dagens sejr over Mallorca end: Prudnikov er Kongen af Villarreal.
Gæsterne fra ferieøen har ikke haft den bedste sæson indtil videre og jeg havde da også forventet, at vi kunne vinde over dem, når man ser på de bedrifter, vi indtil nu har præsteret på El Madrigal i denne sæson. Det skal dog siges, at de gør en fornuftig figur, men vi har bare en af Europas allerbedste angribere i øjeblikket og Mallorca forsvaret kunne intet stille op i mod ham.
De fire scoringer som Alexandr scorer i dag, er også klubrekord for flest scoringer af samme spiller i en kamp, hvilket betyder, at Prudnikov nu er indehaver af samtlige scoringsrekorder i klubbens historie. Han er den spiller i historien, der i alt har scoret flest mål for klubben, derudover har han rekorden som den mest scorende i en sæson og manden med de fleste ligamål i en sæson og det gør ham naturligvis også til en af de største spillere i klubbens historie.






2. kamp i Anden knockout runde af UEFA Cuppen fra El Madrigal, Villarreal

Villarreal (1) - Liverpool (1)     2-3   (2-1)
0-1 Fernando Torres (8)
1-1 Alexandr Prudnikov (14)
2-1 Habib Bellaïd (38)
2-2 Fernando Torres (69)
2-3 Fernando Torres (79)

MOM: Fernando Torres, Liverpool (9)
Tilskuere: 20.532

Vi bliver slået ud af UEFA Cuppen efter et dramatisk returopgør hjemme på El Madrigal.
Kampens helt store oplevelse er Liverpools spanske angriber Fernando Torres, der tog sagen i sin egen hånd og sendte os ud i mørket med sine tre scoringer.
Allerede efter otte minutter bragte han The Reds på sejrskurs, men det lykkedes for os, at kæmpe os tilbage i opgøret og ved pausen havde vi sågar bragt os foran med 2-1.
Vi fortsætter med at kontrollere kampen i de sidste 45 minutter, men netop som jeg har ændret lidt på det taktiske koncept og skiftet til en mere defensiv/kontrollerende taktik, sker det, der bare ikke måtte ske. Torres får scoret Liverpools andet udebanemål og pludselig er det os, der er ude af UEFA Cuppen. Jeg satser hele butikken i det sidste kvarter, men det hjælper ikke og det ender i stedet for med, at Torres får sit hattrick og dermed bliver den helt store helt for Liverpool.
Fordelen ved, at vi nu er ude af alle cupturneringer er, at vi kan koncentrere os om at forsvare førstepladsen i ligaen, som alt andet lige er vigtigere end en hvilken som helst cupturnering.
 


Robinho reddede Real

28. kamp i Primera Division fra Santiago Bernabeu, Madrid
Real Madrid (2) - Villarreal      3-1  (0-1)
0-1 Jefferson Farfan (straffe, 45+2)
1-1 Carlos Vela (69)
2-1 Robinho (84)
3-1 Robinho (90+2)

MOM: Robinho, Real Madrid (8)
Tilskuere: 72.596

Der var for alvor dømt topkamp på Santiago Bernabeu, hvor hjemmeholdet var pisket til at vinde, for ikke at tabe mere terræn i toppen af Primera Division.
Vi starter kampen rigtig godt og udover selv at komme til et par gode chancer, så holder vi Real fra de helt store tilbud i de første 45 minutter. Lige før pausefløjtet får vi tilkendt et straffespark og selvom tilskuerne på Bernabeu forsøger at hyle Farfan ud af den med en massiv pibekoncert, omsætter han sikkert sparket fra 11-meter pletten og pludselig er vi foran i en af de vigtigste kampe, vi kommer til at spille i denne sæson.
Humøret er højt i pausen og vi tror benhårdt på, at vi kan hente alle tre points, men sådan kommer det ikke til at gå. Real Madrid mandskabet er som forvandlet efter pausen og gang på gang er de tætte på at få udlignet. Vi holder stand og forsøger at sende Prudnikov af sted på nogle kontraer med nogle lange bolde, men Real holdet afværger alle forsøg på kontra fra vores side og i stedet for endnu en scoring til os, sker det uundgåelige efter 69 minutter. Det er den mexicanske forward Carlos Vela, der header udligningen ind bag en prisgivet Diego Lopez.
Jeg forsøger desperat at holde fat i det ene point og skifter til en mere defensiv taktik i de sidste minutter, men vi kan intet gør mod den brasilianske driblekonge Robinho. Først scorer han til 2-1 efter lynhurtigt kombinationsspil med Vela og i overtiden cementerer han Real sejren med en scoring til 3-1 på et kontraangreb.
Real har heldigvis et svært program tilbage, så kan vi finde formen igen, er det ikke umuligt at hænge på i toppen, men det bliver svært mod et så stærkt Real Madrid hold.



Kalou kunne juble over sin første scoring
for El Submarino Amarillo

29. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Almeria (20)     3-0   (1-0)
1-0 Marc Valiente (42)
2-0 Alexandr Prudnikov (47)
3-0 Salomon Kalou (81)

MOM: Marc Valiente, Villarreal (8)
Tilskuere: 21.893

Ligaens bundprop fra Almeria kom på besøg i dag, hvilket også kunne ses på banen.
Vi styrede spillet fra start til slut og det på trods af, at jeg forsøgte mig med en anden taktik end den normale 4-2-3-1. Jeg valgte at smide to angribere på toppen i en diamant formation for at presse bundholdet så meget som muligt og det gav pote, selvom vi havde lidt problemer i den første del af kampen. Efter Valientes scoring til 1-0 fik vi ro på spillet og da Prudnikov øgede til 2-0 bare to minutter efter pausen, var kampen reelt afgjort.
Jeg skiftede med 20 minutter igen Salomon Kalou ind i stedet for Adriano på toppen og ivorianeren fik endelig en succes oplevelse efter en svær start i klubben med skader og manglende præstationer, da han med små 10 minutter igen endegyldig sikrede os sejren med sin scoring til 3-0. Med sejren hænger vi på i toppen og med Reals svære program i den resterende del af sæsonen er alle muligheder stadig åbne for os, men det kræver at vi kan holde gejsten og vinde kampene.



Prudnikov scorede igen tre mål i samme kamp

30. kamp i Primera Division fra Lluis Companys, Barcelona
Espanyol (13) - Villarreal      1-4  (0-1)
0-1 Habib Bellaïd (38)
0-2 Alexandr Prudnikov (53)
0-3 Alexandr Prudnikov (55)
1-3 Pablo Hernandez (57)
1-4 Alexandr Prudnikov (89)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 21.938

Vi har i de seneste udekampe haft det svært rent spillemæssigt, men det ændrede sig i dag, hvor vi mødte Espanyol på udebane.
Kampen er som så mange gange før meget lige i de første 45 minutter. Vi har heldigvis en af ligaens bedste på hovedstød i Habib Bellaïd og det demonstrerer han endnu en gang i dag. Han kommer højest ved et hjørnespark og sikrer os føringen, der også holder til pausen.
I anden halvleg viser vi for alvor vores kvaliteter som tophold og bringer os hurtigt foran med tre efter to scoringer fra Prudnikov. Espanyol får dog hurtigt reduceret ved Pablo Hernandez, men det bliver ved den ene træffer til dem. Prudnikov lukker kampen i næstsidste minut med sin tredje scoring i kampen og den 27. træffer indtil videre i denne sæson, hvilket betyder, at vi fastholder presset på førerholdet fra Real Madrid.



Primera Division efter 30 kampe


Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1032: 26 Okt 2008, 14:16 »

Lyder sgu skidt med Liverpool i Premier League... Skuffet Ærgeligt, at du røg ud, men Liverpool er jo bare et verdensklasse mandskab og så kan nu have fuld fokus på La Liga og forhåbenligt vinde den. Og hvis Liverpool rykker ned, så er der jo et par verdensklassespille re du kan hente der.. Thumbs Up

KIU! Fantastisk blog! Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1033: 26 Okt 2008, 14:43 »

Utrolig blog du har gang i her metsu. Elsker dig grafik, og det skriftlige er også i top. Ærgerligt med UEFA exitet var surt, men måske forventet. Og som LFC siger kan du nu fokusere mere på ligaen.
KIU metsu Smiley
Logged


Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1034: 26 Okt 2008, 17:30 »

Trist at I røg ud af UEFA-cuupen Græder....men når det skulle være faldt I da med ære..og til et godt hold.

Resultaterne i ligaen er som forventede. Når man ser bort fra Real er det jo ikke ligefrem toppen af poppen I har mødt Wink. Men stadig lækkert at se at I er bebgyndt at være mere sikre mod midterholdene. Thumbs Up

Hvor mange kasser er Prudnikov oppe på i denne sæson?
Og er han evt. på vej væk? Måske en ide til et journalist-interview? Cool

Jeg glæder mig til at se om I kan holde topplaceringen resten af sæsonen.
Så lad der nu ikke gå for længe inden du sætter dig til tasterne igen Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 17:32 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010