home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203624 gange)
andersvilster
Gæst
 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1005: 10 Okt 2008, 16:57 »

Bittert pokal exit, en hurtig vej ud i Europa røg dér. For at se positivt på det, så er der mere tid til La Liga nu, så op på hesten og giv de øvrige hold prygl Djævel

Nemlig
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1006: 11 Okt 2008, 05:37 »

Hvis denne blog var en kvinde, ville jeg have sex med den!
Så enkelt kan det siges...
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1007: 11 Okt 2008, 12:04 »

Hvis denne blog var en kvinde, ville jeg have sex med den!
Så enkelt kan det siges...

ROFL funny funny funny

Så kan en blog da vist ikke få større kompliment Metsu1 Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1008: 12 Okt 2008, 11:49 »

Trist med at du røg ud af Cuppen  Græder Men stadig fantastisk skrevet... KIU og fortsat god dag
Bittert pokal exit, en hurtig vej ud i Europa røg dér. For at se positivt på det, så er der mere tid til La Liga nu, så op på hesten og giv de øvrige hold prygl Djævel

Tak for kommentarerne og ja, et bittert farvel, men forhåbentlig en fordel i forhold til ligaen og UEFA Cuppen, som I også skriver.  Wink

Hvis denne blog var en kvinde, ville jeg have sex med den!
Så enkelt kan det siges...

 Grin Det er uden tvivl det største kompliment, man kan få - Mange tak for det, Gungner.

ROFL funny funny funny

Så kan en blog da vist ikke få større kompliment Metsu1 Thumbs Up

 Wink
Tak til alle, der stadig følger med. Jeg håber på en update i løbet af i morgen eller tirsdag  Peace
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1009: 12 Okt 2008, 18:22 »


 Wink
Tak til alle, der stadig følger med. Jeg håber på en update i løbet af i morgen eller tirsdag  Peace



Nej! Ventetiden, kommer til at være så længe Græder
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1010: 14 Okt 2008, 16:21 »

Jeg glæder mig til næste update som jo må være i dag. Opstemt

Fantastisk blog Metsu! Thumbs Up - Igen Wink
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1011: 14 Okt 2008, 18:31 »

Lad os så se hvilke visdomsord der kan komme ud af Mr. Soler Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1012: 15 Okt 2008, 10:26 »


Nej! Ventetiden, kommer til at være så længe Græder

Lad os så se hvilke visdomsord der kan komme ud af Mr. Soler Opstemt

Beklager at jeg har ladet jer vente, men jeg er næsten 100% sikker på, at der kommer en update i løbet af eftermiddagen/tidlig aften i dag.

Det bliver ikke Hr. Soler der skriver denne gang, men derimod den klassiske udgave med mine kampreferater  Peace

Jeg glæder mig til næste update som jo må være i dag. Opstemt

Fantastisk blog Metsu! Thumbs Up - Igen Wink

Tusind tak, LFC  Wink og jeg beklager endnu en gang overfor alle jer læsere, at updaten er forsinket, men som sagt dukker den op senere i dag.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1013: 15 Okt 2008, 10:43 »

Skidt med at updaten er forsinket - bare den kommer Smiley

Stadig en fantastisk god blog...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1014: 15 Okt 2008, 15:00 »

Beklager at jeg har ladet jer vente, men jeg er næsten 100% sikker på, at der kommer en update i løbet af eftermiddagen/tidlig aften i dag.

Det bliver ikke Hr. Soler der skriver denne gang, men derimod den klassiske udgave med mine kampreferater  Peace

Tusind tak, LFC  Wink og jeg beklager endnu en gang overfor alle jer læsere, at updaten er forsinket, men som sagt dukker den op senere i dag.


Jeg glæder mig helt sindsygt til updaten kommer Opstemt
Skidt med at updaten er forsinket - bare den kommer Smiley

Stadig en fantastisk god blog...


Så sandt, så sandt Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Copa del Rey) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1015: 15 Okt 2008, 19:37 »

JANUAR 2014

Rødt kort
 fik heldigvis ingen betydning

18. kamp i Primera Division fra La Romareda, Zaragoza
Zaragoza (13) - Villarreal       1-1  (1-0)
1-0 Andres D’Alessandro (15)
1-1 Carlos Magno (straffe, 69)
Rødt kort til Molo, Villarreal (85)

MOM: Carlos Magno, Villarreal (8)
Tilskuere: 31.294

La Romareda er aldrig et nemt sted at spille og selvom Zaragoza kun er placeret på en 13. plads i ligaen, så er det hovedsageligt pga. svage resultater på udebane. Set i lyset af dette, var jeg derfor også rimelig tilfreds med at få et point med hjem fra Zaragoza, selvom jeg naturligvis gerne vil vinde alle kampe.
Vi kommer tidligt bagud efter en scoring af D’Alessandro, som altid spiller gode kampe mod os. Ved pausen er vi stadig bagud efter en halvleg, hvor begge mandskaber får spillet sig til flere gode chancer, men alle chancerne bliver misbrugt på det skammeligste. Vi har i hvert fald en eller to chancer, som vi skal score på.
Jeg ændrede i første omgang ikke noget til de sidste 45 minutter, men det kneb stadig med at få scoret på vores chancer. Bedst som jeg vil til at satse mere offensivt, får vi tilkendt et straffespark, som Carlos Magno med vanlig sikkerhed sparker i kassen.
Til sidst i kampen bliver vi endnu en gang ramt af en udvisning, men det er så sent i kampen, at Zaragoza ikke for alvor får etableret et pres mod vores mål. Vi holder fast i det uafgjorte resultat og tager fra den svære udekamp med et enkelt point efter en godkendt indsats.



Diego Lopez
var "flyvende" mod Atletico

19. kamp i Primera Division fra Vicente Caldron, Madrid
Atletico (8) - Villarreal       0-0  (0-0)


MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 46.914

For anden uge i træk stod vi overfor en stærk modstander og igen var det på udebane, vi skulle forsøge at hente points.
Atletico har været svingende i deres præstationer indtil videre i denne sæson og må nøjes med en mindre flatterende 8. plads i tabellen, men som Zaragoza er de især på hjemmebane et vanskeligt mandskab at spille mod.
Kampen ender målløs, men den var på intet tidspunkt kedelig. Jeg synes faktisk, den er ganske underholdende og begge hold har da også flere gode tilbud til at få scoret sejrsmålet. De største chancer tilfalder uden tvivl Atletico, men heldigvis har vi i Diego Lopez en af Spaniens bedste keepere i øjeblikket. Han redder alt, der bliver sendt af sted mod hans mål, men desværre er vi ikke tilsvarende skarpe nok i angrebet, så efter 90 minutter må vi ligesom mod Zaragoza nøjes med et enkelt point, men igen så er Vicente Calderon heller ikke det nemmeste sted at få point med hjem fra.



Sen scoring vakte jubel

20. kamp i Primera Division fra Martinez Valero, Elche
Elche (17) - Villarreal       1-2  (1-1)
1-0 Rabiola (12)
1-1 Alexandr Prudnikov (24)
1-2 Molo (90+2)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 13.729

Tredje udekamp på stribe, men denne gang mod en mere overkommelig modstander, eller det troede jeg i hvert fald.
Vi får nemlig den værst tænkelige start på kampen, da Rabiola bringer bundholdet Elche foran efter bare 12 minutter. Kampen var ellers startet med et lille overtag til os, men det er altså Elche, der kommer foran 1-0. Der går heldigvis ikke lang tid, før vores tilbagevendte russiske bomber igen bringer balance i regnskabet med sin scoring til 1-1. Det er også stillingen ved pausen og selvom vi egentlig burde være overlegne mod et hold som Elche, så har vi det svært og de har stor ære af kampen. Denne tendens fortsætter i de sidste 45 minutter og bedst som jeg havde vænnet mig til tanken om det tredje uafgjorte resultat i de tre seneste kampe, så dukker Molo op ved et hjørnespark og header bolden i kassen til en ikke helt fortjent 2-1 føring til os i kampens døende minutter.
Elche formår ikke at svare igen og man må sige, at de lider den typiske skæbne for et hold i deres position, da de egentlig havde gjort rigeligt til at få point mod os.



Barazite cementerede sejren

21. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Barcelona (5)     3-1   (1-0)
1-0 Juan Manuel Mata (straffe, 35)
1-1 Fabio Quagliarella (79)
2-1 Marc Valiente (84)
3-1 Nacer Barazite (86)

MOM: Victor Valdes, Barcelona (9)
Tilskuere: 22.977

Spillerne leverer en fremragende indsats i et fantastisk brag af en topkamp mod rivalerne fra Barcelona.
Kampen har alt, hvad der skal være i en topkamp. Der er masser af mål, masser af chancer og masser af dramatik. Det hele starter ellers meget roligt og selvom vi presser godt på, skal der et straffespark til, før vi får scoret. Carlos Magno er ikke med fra start i dag, så det er Juan Manuel Mata, der tager ansvaret på sine skuldre og han svigter ikke fra 11-meter pletten.
Efter pausen starter det hele igen meget roligt, men intensiteten stiger gradvist med presset på vores mål. Det er nu ikke fordi, Barcelona er specielt farlige, de har bare bolden meget, til gengæld er vi meget farlige og slår til på kontra, hver gang muligheden byder sig og det er kun pga. flot spil af Victor Valdes i Barca målet, at vi ikke kommer foran med både to og tre mål.
Intet tyder på, at Barcelona kan nedbryde vores defensiv, men pludselig opstår der en løs mulighed efter et hjørnespark og den chance lader Quagliarella ikke gå fra sig og han udligner sikkert.
Vi har brug for sejren og de tre points, hvilket betyder, at vi efter udligningen overtager styringen af kampen fra Barcelona, som lader til at være tilfredse med det ene point. Vi får kæmpet os til flere muligheder og pludselig så er den i kassen. Det er Marc Valiente, der halvflugter bolden i mål fra 20-25 meters afstand uden chance for Valdes. Ekstasen over føringsmålet har knap nok lagt sig, da Nacer Barazite lukker og slukker til 3-1 og hvad der så ud som endnu en uafgjort forvandlede sig på bare to minutter til en komfortabel sejr over en af de nærmeste konkurrenter i ligaen.



Bruno sikrede os drømmestart -
men det var ikke nok

22. kamp i Primera Division fra Estadio Mediterraneo, Almeria
Almeria (18) - Villarreal       2-2  (1-2)
0-1 Bruno (4)
0-2 Alexandr Prudnikov (16)
1-2 Luis Jimenez (40)
2-2 German Hornos (84)

MOM: Luis Jimenez, Almeria (8)
Tilskuere: 11.082

Bedst som jeg troede, vi får alvor havde fundet formen, løber vi ind i et skuffende resultat mod bundholdet Almeria.
Kampen starter ellers rigtig godt og efter bare 16 minutter har Bruno og Alexandr bragt os på sejrskurs. Efter scoringerne fastholder vi styringen af kampen og er tæt på og bringe os yderligere foran. Desværre sker det værst tænkelige fem minutter før pausen. Luis Jimenez bringer spændingen tilbage i kampen, da han reducerer til 2-1. Efter pausen er Almeria som forvandlet og formår gang på gang at komme til chancer. Spillerne kæmper godt og gør alt hvad de kan for at sikre os de tre points, men til sidst går det galt. Det bliver German Hornos, der ender som dagens helt for den nedrykningstruede klub, da han med godt fem minutter igen udligner til 2-2.
Det er ærgerligt, at vi ikke får alle points med hjem fra dagens kamp, især når vi så hurtigt i kampen kommer foran med to scoringer, men den hurtige føring bliver en sovepude for os og vi overlader alt for meget af initiativet til Almeria, som de desværre udnytter.




Primera Division efter 22 kampe

Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1016: 15 Okt 2008, 20:42 »

Flot update.

Du er sku godt med i Ligaen i år, hvis du heldig så snupper du lige ligaen for næsen af dem alle sammen. Peace
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1017: 15 Okt 2008, 21:28 »

Fremragende skrevet. tillykke med den delte 3. plads Wink KIU
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1018: 15 Okt 2008, 23:56 »

Du er sgu helt fantastisk Metsu.. Du leverer gang på gang flotte updates i en af de bedste blogs jeg nogensinde har set.. KUTGW Thumbs Up

EDIT: Du er én af grundene til at jeg beyndte at blogge.. Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dasmessi
Gæst
 
Sv: (Jan. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1019: 15 Okt 2008, 23:59 »

Rigtig flotte billeder. God kvalitet. Og du skriver rigtig godt. Fortsæt.
Og rigtig god opsætning.
Logged

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010