home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 196452 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1035: 27 Okt 2008, 19:56 »

Lyder sgu skidt med Liverpool i Premier League... Skuffet Ærgeligt, at du røg ud, men Liverpool er jo bare et verdensklasse mandskab og så kan nu have fuld fokus på La Liga og forhåbenligt vinde den. Og hvis Liverpool rykker ned, så er der jo et par verdensklassespille re du kan hente der.. Thumbs Up

KIU! Fantastisk blog! Smiley

Tak for kommentaren -LFC- og ja, Liverpool har problemer og har netop skiftet træner endnu en gang. Jeg må indrømme, at det var sådan en udfordring, jeg gerne vil kaste mig ud i, men nu går det jo lige så godt i ligaen med Villarreal  Wink

Det ville væres dejligt, at kunne hente en Torres eller lign. stjerne fra Liverpool, men mine finanser i Villarreal er en decideret katastrofe og der går lang tid før, jeg kan hente spillere som Torres  Skuffet

Utrolig blog du har gang i her metsu. Elsker dig grafik, og det skriftlige er også i top. Ærgerligt med UEFA exitet var surt, men måske forventet. Og som LFC siger kan du nu fokusere mere på ligaen.
KIU metsu Smiley

Mange tak for det, alek9000

Trist at I røg ud af UEFA-cuupen Græder....men når det skulle være faldt I da med ære..og til et godt hold.

Resultaterne i ligaen er som forventede. Når man ser bort fra Real er det jo ikke ligefrem toppen af poppen I har mødt Wink. Men stadig lækkert at se at I er bebgyndt at være mere sikre mod midterholdene. Thumbs Up

Hvor mange kasser er Prudnikov oppe på i denne sæson?
Og er han evt. på vej væk? Måske en ide til et journalist-interview? Cool

Jeg glæder mig til at se om I kan holde topplaceringen resten af sæsonen.
Så lad der nu ikke gå for længe inden du sætter dig til tasterne igen Hævet Øjenbryn

Vi kendte desværre ikke vores besøgstid på New Anfield og så er der jo kun en vejog det er ud  Wink

Jeg er også meget godt tilfreds med formen og som du selv skriver, så er det skønt, at vi endelig begynder at vinde kampene mod de forskellige midterhold.

Prudnikov har banket 27 bolde i kassen indtil videre og det lader til, han fortsætter, men mere om det i næste update. Der er ikke nogen, der er interesseret i ham i øjeblikket  Shockeret, men kommer der et bud, tror jeg ikke, jeg får lov til at bestemme noget, da økonomien som sagt, er fuldstændig kørt i sænk i øjeblikket. Jeg har lige fået en kapitalindsprøjtnin g på 25 mio. kr. for at undgå, at jeg kommer under administration.

Nu må vi se om der kommer et decideret interview med Prudnikov, når sæsonen er slut. Jeg håber, at jeg kan komme på et eller andet kreativt, når sæsonen er færdig, men nu må vi se  Wink

Endnu en gang tak for de mange kommentarer, der kommer til bloggen, det betyder alt  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1036: 27 Okt 2008, 20:22 »

APRIL 2014

Prudnikov tog sagen i egen hånd

31. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Murcia (6)     3-1   (1-1)
1-0 Wesley Sneijder (7)
1-1 Peter Crouch (29)
2-1 Alexandr Prudnikov (61)
3-1 Alexandr Prudnikov (74)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.967

Efter dagens runde i Primera’en er vi endnu en gang krøbet op på førstepladsen efter Real Madrids nederlag til Barcelona på Camp Nou.

For at vi kunne indtage førstepladsen igen skulle vi også vinde over det gamle mesterhold Murcia, som indtil videre har haft en ganske udmærket sæson. De gør det også svært for os, men efter 1-1 ved pausen tager vores russiske målmaskine sagen i egen hånd, som han har gjort så mange gange tidligere i denne sæson og scorer to gange til henholdsvis 2-1 og 3-1.
Disse to scoringer sender os som sagt tilbage på førstepladsen, så der er for alvor dømt højspænding i de sidste 7 runder af La Liga.



Diego Lopez havde for en gang skyld
en dårlig dag mellem stængerne

32. kamp i Primera Division fra Balaidos, Vigo
Celta (8) - Villarreal       3-2  (2-0)
1-0 Clint Dempsey (24)
2-0 Damien Le Tallec (36)
2-1 Jefferson Farfan (56)
3-1 Damien Le Tallec (69)
3-2 Alexandr Prudnikov (78)

MOM: Antonio Adan, Celta (9)
Tilskuere: 29.928

Sammen med Real Zaragoza og Valencia, så er Celta Vigo et af de mandskaber, jeg bryder mig mindst om at møde i Primera Divsion.
Jeg ved ikke hvorfor, men igen i dag trækker vi det korteste strå mod Celta. Ser man på kampens forløb og på de chancer, de enkelte mandskaber får tilkæmpet sig, så er det uforståeligt, at det er os, der må forlade banen uden points.
I pausen har jeg de store gloser fremme efter en mildest talt forfærdelig første halvleg og det ikke bare rent resultatmæssigt, men også spillemæssigt. Vi er bagud 2-0, men har i den grad haft vores chancer til i det mindste, at få reduceret inden pausen. Det bliver meget bedre i anden halvleg som vi kontrollerer fuldstændig, men vores gamle målmand Adan og Celtas franske angrebsstjerne Le Tallec, sørger på hver deres måde for, at vi som sagt må tage hjem fra Vigo uden points til kontoen. Alle nederlag er frustrerende, men et nederlag på dette tidspunkt af sæsonen, hvor vi ligger så godt i tabellen og yderligere efter en kamp, som vi kontrollerede i store dele af den, er næsten ikke til at bære.



Wesley Sneijder - Igen og Igen

33. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Gimnastic (10)     2-0   (1-0)
1-0 Wesley Sneijder (13)
Rødt kort til Arthur Sorin, Gimnastic (44)
2-0 Wesley Sneijder (straffe, 54)

MOM: Wesley Sneijder, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.984

Vi har før haft meget besvær med Gimnastic, men i de seneste kampe har vi haft godt fat i dem, hvilket også er tilfældet i dagens kamp.
Allerede tidligt i opgøret, er det vores hollandske troldmand Wesley Sneijder, der sender os på vinderkurs med et af sine karakteristiske langskud. Han er en af de spillere, der har en stor andel i, at vi er så godt med i ligaen, som tilfældet er i øjeblikket.
Arthur Sorin gør det ikke nemmere for hans holdkammerater, idet han bliver udvist i første halvlegs sidste minut og da Sneijder scorer sit andet mål i kampen, denne gang på straffespark, kort inde i anden halvleg, så er der ikke mere tilbage i Gimnastic og vi kører sikkert sejren hjem og kan dermed sætte tre points på kontoen og dermed holder vi trit med de forsvarende mestre i kampen om mesterskabet.



Aldrende Adriano kom på tavlen

34. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Getafe (11)     4-0   (0-0)
1-0 Wesley Sneijder (70)
2-0 Rio Mavuba (75)
3-0 Alexandr Prudnikov (82)
4-0 Adriano (85)
Rødt kort til Mikael Lustig, Getafe (90+1)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.408

Det er muligt, at vi vinder en komfortabel sejr over Getafe, når man ser på resultatet, men ser man på det spillemæssige, var de rigtig godt med og nederlaget er i hvert fald et mål eller to for stort.
Kampen er helt lige ved pausen, både på resultattavlen, men også på fordelingen af spillet generelt. Jævnbyrdigheden fortsætter i anden halvleg, men med tyve minutter igen, får vi endelig scoret det forløsende mål og igen er det Wesley Sneijder, der brager os foran med 1-0 efter et flot angreb og en ligeså flot og kraftfuld afslutning. Scoringen løsner for alvor op for spillet og målene kommer som perler på en snor med cirka fem minutters interval.
Sejren over Getafe betyder, at vi med bare fire spillerunder igen er placeret på førstepladsen, men nu er det pludselig os, der har et lidt svære program end Real Madrid og jeg må indrømme, at jeg er meget spændt på, om vi har nerverne til at holde fast i førstepladsen og dermed hente mesterskabet til Villarreal.




Primera Division efter 34 kampe



Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1037: 27 Okt 2008, 20:24 »

Jeg forlanger update i aften når det er så spændende! Fantastisk, at du er så tæt på. Ellers en fantastisk update igen! Thumbs Up Hvem har du, Real og Barca i de sidste 4 kampe? Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1038: 27 Okt 2008, 20:30 »

Du fortsætter jo bare med din fantastiske blog. Det er sku svært at blive ved med at finde på nye roser til dig, det er så klasse det her. Og utrolig spændende afslutning med fem hold der reelt kan tage titlen Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1039: 27 Okt 2008, 20:55 »

Kom så du skal bare vinde Smiley

Og det er et fantastisk stykke arbejde du har lavet må jeg sige Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1040: 27 Okt 2008, 21:06 »

Godt skrevet Peace mega spændene om du vinder Opstemt håber snart der kommer update
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1041: 27 Okt 2008, 23:00 »

Jeg forlanger update i aften når det er så spændende! Fantastisk, at du er så tæt på. Ellers en fantastisk update igen! Thumbs Up Hvem har du, Real og Barca i de sidste 4 kampe? Thumbs Up

Hehe, jeg håber, at jeg har en update klar i morgen om de sidste kampe, men sandheden er, at jeg ikke en gang har spillet sæsonen færdig endnu  Shockeret Jeg kan simpelthen ikke klare spændingen!

De resterende kampe for os, Real og Barca ser således ud:

Os: Deportivo (u) - Ejido (u) - Zaragoza (h) og Atletico Madrid (h)

Real: Valladolid (h) - Athletic (h) - Mallorca (u) og Zaragoza (h)

Barca: Murcia (u) - Getafe (u) - Deportivo (h) og Gimnastic (u)

Så det er tre programmer, der minder meget om hinanden, dog med en lille fordel til Real.

Du fortsætter jo bare med din fantastiske blog. Det er sku svært at blive ved med at finde på nye roser til dig, det er så klasse det her. Og utrolig spændende afslutning med fem hold der reelt kan tage titlen Smiley

Tusind tak, Gerarden og det er nok, den mest spændende afslutning, jeg har haft i et FM spil i rigtig lang tid  Wink

Kom så du skal bare vinde Smiley

Og det er et fantastisk stykke arbejde du har lavet må jeg sige Smiley

Godt skrevet Peace mega spændene om du vinder Opstemt håber snart der kommer update

Mange tak for de flotte kommentarer og jeg håber meget på, at jeg kan have en update klar i morgen, så vi kan få spændingen udløst  Opstemt

Jeg ved godt, jeg er ved at takke over, men endnu en gang, tak fordi I følger med i bloggen  Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1042: 27 Okt 2008, 23:28 »

Ja der er vel ikke så meget andet at sige at du fortsætter med at imponere mig.. Du leverer gang på gang et højt niveau med flotte updates, hvor man lever sig helt ind dit save.. Det er en rigtig flot blog og der er ingen slinger i valsen..

Elsker måden du skriver på og elsker din opsætning.. det er simpelthen for godt.. glæder mig til at se om der er et mesterskab på vej til den Gule Ubåd.. Thumbs Up KUTGW
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1043: 28 Okt 2008, 21:08 »

Ja der er vel ikke så meget andet at sige at du fortsætter med at imponere mig.. Du leverer gang på gang et højt niveau med flotte updates, hvor man lever sig helt ind dit save.. Det er en rigtig flot blog og der er ingen slinger i valsen..

Elsker måden du skriver på og elsker din opsætning.. det er simpelthen for godt.. glæder mig til at se om der er et mesterskab på vej til den Gule Ubåd.. Thumbs Up KUTGW

Tusind tak for de flotte ord, JimmyGP

Der kommer update inde for 5 minutter og endnu en gang tak for kommentaren  Thumbs Up

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1044: 28 Okt 2008, 21:12 »

MAJ 2014 - (del 1)

Skuffende aften på Riazor

35. kamp i Primera Division fra Riazor, A Coruna
Deportivo (8) - Villarreal       2-2  (2-2)
0-1 Alexandr Prudnikov (13)
1-1 Juan Dominguez (17)
2-1 Antonio Barragan (selvmål, 25)
2-2 Habib Bellaïd (30)

MOM: Juan Dominguez, Deportivo (8)
Tilskuere: 33.679

Var det mesterskabet, det forsvandt på denne regnfulde aften i Deportivo?
Faktum er i hvert fald, at vi er faldet tilbage på andenpladsen, da Real Madrid vandt deres kamp over Valladolid sikkert med 3-0 på Bernabeu. Udover vores kamp om mesterskabet med Real Madrid, så har Barcelona for alvor meldt sig under fanerne og kan med lidt hjælp fra både Real og os vinde det spanske mesterskab, hvis de kan fastholder stimen af sejre i den resterende del af sæsonen.
Ser vi på selve kampen, er vi efter en god start med en scoring af Prudnikov, faktisk heldige med at slippe fra Riazor med det ene point. Alle målene falder i første halvleg og der er kampen også fuldstændig lige, men i de sidste 45 minutter er billedet helt anderledes. Vi virker slet ikke klar til kamp og Deportivo spillerne kommer alt for let til chancer. Heldigvis rammer de for det meste slet ikke målet på mange af deres afslutninger og når de endelig rammer målet, så redder Diego Lopez os.
 


Sneijder viste igen sin målfarlighed

36. kamp i Primera Division fra Estadio Municipal El Ejido, El Ejido
Ejido (19) - Villarreal       0-2  (0-0)
0-1 Wesley Sneijder (62)
0-2 Wesley Sneijder (86)

MOM: Wesley Sneijder, Villarreal (9)
Tilskuere: 7.854

Missionen var klar før dagens kamp mod bundholdet fra Ejido: En sejr var det eneste, der kunne bruges, hvilket også blev udfaldet.
Vi havde det svært i starten overfor et velorganiseret Ejido mandskab, der kæmpede med livet i La Liga som indsatsen. Ved pausen er spillerne frustrerede over den manglende plads på den sidste halvdel af banen, så der bliver ændret lidt på det taktiske koncept. Om det er ændringen i det taktiske, der gør udfaldet, ved jeg ikke, men efter en times spil sender Sneijder os i hvert fald på sejrskurs med sin scoring til 1-0. Ejido virker modløse efter scoringen og har intet at svare igen med, så det er fuldt fortjent, at Wesley Sneijder kan øge forspringet til 2-0 med sin anden scoring kort før tid.
Set over hele kampen er sejren fuldt fortjent, men vi skal stadig have hjælp for at kunne ende på førstepladsen, da Real heller ikke satte points til i denne omgang. De vandt en smal 1-0 sejr over Athletic hjemme på Santiago                                                                             Bernabeu og er derfor fortsat i spidsen i La Liga.



Glæden var stor efter sejren over Zaragoza

37. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Zaragoza (12)     4-1   (3-0)
1-0 Mateo Musacchio (selvmål, 5)
2-0 Molo (44)
3-0 Salomon Kalou (45+1)
3-1 Oleg Huseyv (51)
4-1 Molo (62)

MOM: Molo, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.961

Vi slår rivalerne fra Zaragoza efter en fremragende foldboldkamp med masser af chancer og flot spil i begge ender af banen.
Den helt store spiller for os i dag, er den centrale forsvarsspiller Molo, der i længere tid har haft svært ved at spille sig på holdet. Han får chancen i dag, i stedet for en karantæneramt Bellaïd og har med sine to scoringer og gode forsvarsspil en stor andel i den vigtige sejr over Zaragoza.
Molos flotte indsats er dog langt fra det eneste lyspunkt denne aften, for der er sket ting og sager i denne runde, som vender rundt på tabellen før sidste spillerunde. På ferieøen Mallorca havde øboerne besøg af førerholdet fra Real Madrid i et yderst interessant opgør. Kampen så længe ud til at være afgjort, men med små fem minutter igen, lykkedes det for Mallorcas angriber Angel at udligne Carlos Vela scoring efter 16 minutter, hvilket også blev slutresultatet. Det resultat betyder, at vi nu selv har chancen for at afgøre mesterskabet til vores fordel, hvis vi kan besejre Atletico Madrid i sæsonens sidste kamp hjemme på El Madrigal.
Real Madrid skal i sin sidste kamp møde Zaragoza på Bernabeu, mens Barcelona, der pludselig er blevet den nærmeste rival, skal til Gimnastic i deres sidste kamp.



Primera Division efter 37 kampe

« Seneste Redigering: 28 Okt 2008, 21:14 af Metsu1 » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1045: 28 Okt 2008, 21:15 »

Kanon update Wink - flot skriftligt, og grafisk.
Kunne jeg få et SS af Prudnikovs historie måske? Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1046: 28 Okt 2008, 21:17 »

Du har bare at vinde den sidste kamp! Fantastisk! Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1047: 28 Okt 2008, 21:19 »

Det er godt nok spændede.. Du skal bare vinde nu Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1048: 28 Okt 2008, 21:57 »

Kanon update Wink - flot skriftligt, og grafisk.
Kunne jeg få et SS af Prudnikovs historie måske? Smiley

Mange tak  Wink

Jeg kan desværre først give dig et SS af Prudnikovs historie i morgen  Peace

Du har bare at vinde den sidste kamp! Fantastisk! Thumbs Up

Det er godt nok spændede.. Du skal bare vinde nu Smiley

Tak for støtten og det er nok det mest spændende, jeg har været med til i lang tid i FM   Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1049: 28 Okt 2008, 22:03 »

Nøøj hvor er jeg bare edderspændt..  Wink Glæder virkelig til at se om det lykkes at besejre Atlético.. puhaa hvor er det spændende... Peace Peace Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010