home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 839 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 196215 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1065: 29 Okt 2008, 20:50 »

FUCK EN FED UPDATE METSU.. Jeg er vild med den og jeg har slugt det hele råt.. Jeg har siddet på det yderste af stolen og jeg har virkelig nydt at følge med.. STORT TILLYKKE herfra og Alexandr Prudnikov er jo helt fantastisk..

Igen viser du hvorfor du er en af sidens bedste blogskrivere, måske den bedste og jeg glæder mig som et lille barn til den kommende sæson.. Det er nydelig sat op og ideen er rigtig god.. Skriftligt er det i top og det er vanlig høj, høj Klasse.. Der er jo ikke så meget andet at sige end KUTGW & Tillykke..  Thumbs Up

EDIT: Beklager brug af caps  Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1066: 29 Okt 2008, 21:16 »

FUCK EN FED UPDATE METSU.. Jeg er vild med den og jeg har slugt det hele råt.. Jeg har siddet på det yderste af stolen og jeg har virkelig nydt at følge med.. STORT TILLYKKE herfra og Alexandr Prudnikov er jo helt fantastisk..

Igen viser du hvorfor du er en af sidens bedste blogskrivere, måske den bedste og jeg glæder mig som et lille barn til den kommende sæson.. Det er nydelig sat op og ideen er rigtig god.. Skriftligt er det i top og det er vanlig høj, høj Klasse.. Der er jo ikke så meget andet at sige end KUTGW & Tillykke..  Thumbs Up

EDIT: Beklager brug af caps  Smiley

Tusind tak, JimmyGP  Thumbs Up

Det blev egentlig også mere spændende, end jeg havde troet og ved pausen var jeg bekymret, da Atletico egentlig havde været tættere på, end vi havde, men kampen vendte jo heldigvis i anden halvleg.

Som altid er jeg dybt taknemmelig over din feedback og beæret over, du kalder mig en af sidens bedste blogskrivere, når man ser på de mange fremragende blogs, der er på siden, heriblandt din egen med Leeds/Chelsea.

Næste sæson bliver spændende, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg fortsætter i det spanske, men sådan er det jo altid efter en sæson, så kigger man på de forskellige muligheder  Wink

Endnu en gang tak for den flotte kommentar  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1067: 29 Okt 2008, 23:34 »

Fantastisk! Thumbs Up Stort tillykke med det ift. målscoren meget fortjetne mesterskab. Flot sejr over Atlético og hvilken fantastisk update det blev til! Thumbs Up Jeg håber stærkt på, at du bliver mindst et år mere bare for at se hvordan det går! Thumbs Up

Fantastisk! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1068: 29 Okt 2008, 23:55 »

Tusind tak, JimmyGP  Thumbs Up

Det blev egentlig også mere spændende, end jeg havde troet og ved pausen var jeg bekymret, da Atletico egentlig havde været tættere på, end vi havde, men kampen vendte jo heldigvis i anden halvleg.

Som altid er jeg dybt taknemmelig over din feedback og beæret over, du kalder mig en af sidens bedste blogskrivere, når man ser på de mange fremragende blogs, der er på siden, heriblandt din egen med Leeds/Chelsea.

Næste sæson bliver spændende, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg fortsætter i det spanske, men sådan er det jo altid efter en sæson, så kigger man på de forskellige muligheder  Wink

Endnu en gang tak for den flotte kommentar  Thumbs Up

Ja det kan jeg godt følge dig i.. fik sgu også sved på panden under updaten..  Wink Synes tit at man kan spille som Nat og Dag i FM, men så var det jo bare fedt at det faldt ud til din fordel..

Jamen du har jo alle gode grunde til at føle dig beæret, da det er min mening Thumbs Up Jeg ville utrolig gerne have set dig i blogkonkurrencen for tror jeg ikke på at jeg havde stået med titlen i dag.. Peace Og tak for rosen om Leeds/Chelsea.. er også tilfreds med den.. Thumbs Up

Jamen jeg følger med om det bliver Villarreal eller en anden klub.. Glæder mig til at se hvad du beslutter.. og man skal selvf. altid overveje sine muligheder.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1069: 30 Okt 2008, 09:21 »

Tillykke med mesterskabet - det var sgu flot og spændende Thumbs Up

Stadig en fremragende blog. Jeg glæder mig allerede til næste sæson.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1070: 30 Okt 2008, 12:40 »

Hey Metsu... Stort tillykke med mesterskabet! Det er utroligt, hvad du opnår i de forskellige klubber, du er i! Ser frem til at se hvad der sker i næste sæson.. Jeg er med ligegyldigt hvad!

KIU

-Gabe
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1071: 01 Nov 2008, 00:47 »

Tusind tak til jer alle, for de mange flotte kommentarer, I har skrevet.

Der er ikke noget bedre end kommentarer, når man blogger, det får i den grad en til at ville fortsætte, men jeg har et lille problem - Jeg ved ikke helt, hvor jeg gerne vil bruge min næste sæson henne!"

Derfor har jeg oprettet en afstemning, med de emner der er til den næste sæson og så håber jeg, I vil give jeres mening til kende, så jeg måske kan få mig taget sammen til at vælge, hvor jeg skal være næste år  Peace

På forhånd tak for hjælpen. Jeg har i parentes skrevet, hvordan status er i klubben, da nogle af emnerne stadig har managers tilknyttet. Skal I bruge info om de forskellige klubber, skriver I bare, så skal jeg nok smide SS osv. op  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1072: 01 Nov 2008, 00:53 »

Klart bliv i Villarreal i en sæson mere for at se om du kan forsvare mesterskabet! Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1073: 01 Nov 2008, 00:55 »

Klart bliv i Villarreal i en sæson mere for at se om du kan forsvare mesterskabet! Thumbs Up

Det er også min første tanke, men jeg har intet at gøre godt med rent økonomisk og inden længe går det nok så galt, at mine spillere bliver sat til salg til spotpriser. Hvis det sker, så bliver jeg nødt til at stoppe på El Madrigal  Peace
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1074: 01 Nov 2008, 00:59 »

Jeg har stemt Villarreal, mest for at se hvordan du klarer dig i CL, og se om du kan forsvare mesterskabet.
Men hvis din motivation ikke er der, skal du self vælge noget andet.

Et hurtigt blik:
Glasgow Rangers: Den skotske liga har aldrig fået mit pis i kog, og måske bliver det lige lovlig "nemt" i Rangers?

Chelsea: Det nemme valg, med masser af cool cash. Vi har dog allerede to Chelsea blogs, men da det er mit yndlings-hold skal jeg nok klare én mere Wink

AaB: Tjah, nah... Ser mig helst fri for AaB, da den danske liga i FM ikke siger mig noget.

Monaco: Den frække! Se dét ville være sjovt! Jeg ville faktisk nyde en Monaco blog, og se om du kan give dem det de fortjener. Storhed!

Så, for at opsumere: Jeg ser dig helst fortsætte i Villarreal eller i Monaco, med Chelsea som tredje valg. Hold dig fra de to andre :/
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1075: 01 Nov 2008, 01:04 »

Jeg har stemt Villarreal, mest for at se hvordan du klarer dig i CL, og se om du kan forsvare mesterskabet.
Men hvis din motivation ikke er der, skal du self vælge noget andet.

Et hurtigt blik:
Glasgow Rangers: Den skotske liga har aldrig fået mit pis i kog, og måske bliver det lige lovlig "nemt" i Rangers?

Chelsea: Det nemme valg, med masser af cool cash. Vi har dog allerede to Chelsea blogs, men da det er mit yndlings-hold skal jeg nok klare én mere Wink

AaB: Tjah, nah... Ser mig helst fri for AaB, da den danske liga i FM ikke siger mig noget.

Monaco: Den frække! Se dét ville være sjovt! Jeg ville faktisk nyde en Monaco blog, og se om du kan give dem det de fortjener. Storhed!

Så, for at opsumere: Jeg ser dig helst fortsætte i Villarreal eller i Monaco, med Chelsea som tredje valg. Hold dig fra de to andre :/

Tak for hjælpen, Gungner  Wink

Jeg holder mig højest sandsynlig også fra den danske liga, da jeg ikke er særlig god til den i FM. Rangers bliver nok hurtig kedelig som du siger.

Jeg hælder selv mest til Chelsea/Monaco og så Villarreal, men havde jeg bare haft lidt penge i VIllarreal, så var jeg helt sikkert blevet der  Ubeslutsom
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1076: 01 Nov 2008, 01:15 »

Jeg syntes også helt sikkert at du skal tage til Monaco, hvis du ikke rigtig har lyst til at blive i Villarreal... Kan også se idéen i at komme videre, da jeg ikke tror du kan opnå ret meget mere med den klub, grundet din meget ringe økonomi, ville dog samtidig se det som lidt keligt, hvis du tog til Chelsea, da vi allerede har to blogs emd dem og så bryder jeg mig ikke rigtig om de blogs, der handler om de helt store hold, da jeg ikke syntes der er så meget udfordring i det...
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1077: 01 Nov 2008, 01:17 »

Hvor skidt står det til med økonomien? Mesterskabet må da have hjulpet lidt?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1078: 01 Nov 2008, 01:22 »

Hvor skidt står det til med økonomien? Mesterskabet må da have hjulpet lidt?
Knap 100 mill. i minus og man får åbenbart ikke præmiepenge i det spanske. der skal snart sælges sæsonkort, men der er jo ikke verdens største stadion, vi hor og derudover vil min bestyrelse ikke udbygge stadionet, så jeg sidder lidt fast, hvad det angår.

Heldigvis er vi med i CL , hvilket jeg håber, kaster nogle penge af sig (gerne i en fart)  Wink
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1079: 01 Nov 2008, 08:40 »

Hej Metsu1. Der er mange blogskribenter har på siden der kan lære af dig. Hvilken cliffhanger af en sæsonafslutning.
Det er fuldstændigt genialt at følge alle 3 kampe på på én gang Smiley

At forløbet af de 3 kampe gør at mesterskabet skifter hænder flere gange i løbet af den 1½ time gør det jo ikke mindre spændende Shockeret

Angående afstemningen har jeg stemt Villarreal. Det har jeg gjort af den grund at jeg synes din trup er Så spændende med Prudnikov, Sneijder, Mata og Kalou. Den vil jeg gerne se når den er endnu mere sammenspillet.

Hvis du skal vælge en anden klub, enten pga. spillerudsalg eller manglende motivation, ville jeg pege på Monaco.
De er et spændende hold, og som Gungner skrev, det frække valg Cool
Kunne man lokke et par SS af Monaco ud af dig(både trup, økonomi og historie)?

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010