home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 196031 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1095: 06 Nov 2008, 11:57 »

Spændende gruppe du er kommet i!. Mon ikke at der kunne ligge en 2. eller 3. plads til dig???.

Jeg glæder mig til at følge dine kampe

Jeg håber på, at jeg kan snyde HSV i kampen om andenpladsen i puljen, men det bliver uden tvivl nogle meget svære, men også spændende kampe.

Jeg glæder mig også til kampene og så naturligvis over, at du stadig følger med i bloggen  Thumbs Up

Metsu1: Rigtig god blog. Har godt nok kun fået læst mig igennem Ajax-perioden, men det ser rigtig godt ud. Glæder mig til at læse om din tid i det tyske Opstemt


Tak, Berendt  Wink

Det glæder mig, at du har kastet dig ud i at gennemlæse bloggen, selvom den efterhånden strækker sig over en del sider  Opstemt
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1096: 06 Nov 2008, 13:04 »

Hvornår kan vi forvente en update med sæsonoptakt?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1097: 06 Nov 2008, 13:17 »

Hvornår kan vi forvente en update med sæsonoptakt?

Tjaa, der kommer nok til at gå lidt tid, da jeg skal til en del familieræs de næste dage  Peace

Hvad vil du gerne have med i sæsonoptakten? Jeg har jo skrevet lidt i interviewet omkring trup, taktik og forventninger  Wink
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1098: 06 Nov 2008, 13:51 »

Tjaa, der kommer nok til at gå lidt tid, da jeg skal til en del familieræs de næste dage  Peace

Hvad vil du gerne have med i sæsonoptakten? Jeg har jo skrevet lidt i interviewet omkring trup, taktik og forventninger  Wink

Jeg kunne godt tænke mig en grundig gennemgang af truppen, profiler, tranfers, start 11´er osv.

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1099: 06 Nov 2008, 14:18 »

Jeg kunne godt tænke mig en grundig gennemgang af truppen, profiler, tranfers, start 11´er osv.


OK, det må jeg da lige se, om jeg ikke kan få lavet, men det kommer som sagt nok til at tage lidt tid, da jeg ikke har så meget tid i weekenden  Peace
Logged

PSG
Gæst
 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1100: 06 Nov 2008, 14:32 »

det skal nok blive spændende med CL Thumbs Up Og at du skal møde HSV kan kun blive 2 utrolig spændende kampe Opstemt
Logged

PSG
Gæst
 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1101: 07 Nov 2008, 22:29 »

stopper denne vidunderlige blog, på fredag hvor 09 udkommer? Græder
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1102: 07 Nov 2008, 22:42 »

Håber jeg satme ikke...ville være trist når nu det går så godt med Villarreal. Græder
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1103: 07 Nov 2008, 23:31 »

stopper denne vidunderlige blog, på fredag hvor 09 udkommer? Græder
Håber jeg satme ikke...ville være trist når nu det går så godt med Villarreal. Græder

Bare rolig, jeg regner ikke med at komme til at spille FM09 lige med det samme, så denne blog er langt fra død.

Det kan være, der kommer til at gå lidt længere tid mellem opdateringerne den næste uges tid, da jeg ikke har så meget tid i øjeblikket. Jeg regner dog med, at jeg har en update omkring truppen, taktikken osv. klar i løbet af weekenden  Peace
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1104: 08 Nov 2008, 00:05 »

Nej hvor jeg dog elsker denne vidunderlige blog!
Den er SÅ smuk! Flot og enkel grafik, kanon skriftligt og så overrasker du jo gang på gang i FM!
Helt fantastisk! Klart den bedste blog på Fmf i den tid jeg har været her!
Skønt at se, at du stadig bruger Diego Lopez! Fremragende keeper.

Nice at du er blevet landstræner - Det skal nok blive sjovt!

Men som sagt, fantastisk blog, og jeg håber virkelig ikke den stopper pga. 09!
Logged

PSG
Gæst
 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1105: 10 Nov 2008, 15:42 »

Bare rolig, jeg regner ikke med at komme til at spille FM09 lige med det samme, så denne blog er langt fra død.

Det kan være, der kommer til at gå lidt længere tid mellem opdateringerne den næste uges tid, da jeg ikke har så meget tid i øjeblikket. Jeg regner dog med, at jeg har en update omkring truppen, taktikken osv. klar i løbet af weekenden  Peace


Det gør ikke noget. Da det er en lettelse at bloggen ikke stopper Cool
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1106: 11 Nov 2008, 17:50 »

Nej hvor jeg dog elsker denne vidunderlige blog!
Den er SÅ smuk! Flot og enkel grafik, kanon skriftligt og så overrasker du jo gang på gang i FM!
Helt fantastisk! Klart den bedste blog på Fmf i den tid jeg har været her!
Skønt at se, at du stadig bruger Diego Lopez! Fremragende keeper.

Nice at du er blevet landstræner - Det skal nok blive sjovt!

Men som sagt, fantastisk blog, og jeg håber virkelig ikke den stopper pga. 09!

Tusind tak for denne flotte kommentar, Michael  Thumbs Up

Jeg var tæt på at sende Lopez væk, da han ikke var god i min første sæon, men det har i den grad ændret sig og i dag er han nok en af de tre vigtigste spillere på holdet.

Jeg glæder mig i den grad til at træne verdens bedste landshold, så må vi bare se om jeg kan leve op til målet om at vinde verdensmesterskabet i 2018.

Bloggen stopper som sagt ikke pga. FM09, selvom jeg faktisk har bestilt det i dag  Peace

Der kommer update omkring transfers og truppen lige om lidt.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Gruppespil) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1107: 11 Nov 2008, 17:56 »


Transfers og Truppen!
Optakt til sæsonen 2014/2015


En ny sæson står for døren og som altid er der blevet sagt goddag og farvel til nogle spillere, men pga. det økonomiske ragnarok som vi befinder os i hos Villarreal, har det trods alt været mere stille end det plejer at være, når transfervinduet er åbent.


Planen i denne sæson er at indføre et systemskifte på holdet, hvor vi går fra den normale 4-2-3-1 taktik til en mere offensiv 4-4-2 diamant formation. Hvis denne plan skal føres ud i livet var det nødvendigt, at finde nogle angribere, eftersom vi kun har to deciderede boksspillere i truppen i Alexandr Prudnikov og Adriano.
Det er også muligt at bruge spillere som Jefferson Farfan og Salomon Kalou på toppen, men de er bedre ude på kanterne, så topprioriteten i et presset transferbudget var at finde en targetmand. Det lykkedes også at finde nogle kompetente forstærkninger i Xisco og David N’Gog og det allerbedste var, at disse to spillere var tilgængelige på frie transfers.
Udover disse to angribere er den aldrende spanske midtbanespiller Mikel Arteta også blevet hentet på en fri transfer. Arteta skal hovedsageligt fungere som back-up for Wesley Sneijder på den offensive midtbane.
Det sidste indkøb i denne omgang er indkøbet af den centrale forsvarsspiller Luizao, der kommer til fra Sevilla. Jeg forventer, at Luizao vil gå direkte ind i startopstillingen, hvor han gerne skulle give så meget rent forsvarsmæssigt, så vi ikke kommer til at lukke så mange mål ind, som vi gjorde i den forgangne sæson.


Der er også blevet solgt spillere i løbet af sommerpausen, men igen ikke så mange, som der normalvis bliver i løbet af transfervinduet.
Den første spiller, der forlod Villarreal, var den aldrende forsvarsspiller Carlos Cuellar, der efter indkøbet af Luizao var blevet overflødig i truppen. Samtidig havde han som marginalspiller en meget høj ugeløn, hvilket også var med til, at jeg ikke forlængede kontrakten med ham.
Kwabena Agouda var næste mand til at forlade Villarreal på en fri transfer og det til fordel for en af vores rivaler fra Atletico Madrid. Agouda var blevet sendt ned på andetholdet efter han pådrog sig en alvorlig skade, der holdet ham ude det meste af sidste sæson og da både Xisco og N’Gog meldte deres ankomst, var der ikke udsigt til meget spilletid for den ghanesiske angriber.
Vincent Degre blev sendt til Sevilla som en del af Luizao handlen. Han ville selv væk, da han også skulle kigge langt efter førsteholdsfodbold.
Sommerens vel nok mest overraskende spillerafgang var salget af Lucas Trecarichi, der skiftede til ligarivalerne fra Deportivo La Coruna for 50.000.000 kr. Lucas havde gjort det godt i det halve år, han havde spillet for os, men da vi blev budt en god pose penge for ham var vi nødt til at sige ja.
En god forretning idet han kom til os på en fri transfer for bare et halvt år siden, men samtidig er det også lidt ærgerligt, at miste en så ung og talentfuld spiller på nuværende tidspunkt.
Sidste spiller der forlod os i sommerpausen var ungdomsspilleren Igor Jimenez. Han havde slet ikke udsigt til spilletid, men pludselig bød Eibar ud af ingenting en fornuftig sum for unge Igor, samt en fornuftig videresalgsklausu, hvilket hurtig blev accepteret.
Med salgene af Igor og Lucas, samt deltagelsen i Champions Leaguer, ser det ud til, at vi for alvor er ved at få vendt ”ubåden” i Villarreal.




Førsteholdstruppen til sæsonen 2014/2015


Kan Diego holde niveauet?

Målmænd

Diego Lopez
Yohann Pele



Vi er ganske godt besat på målmandsposten, hvor vi har to gode og solide målmænd at vælge imellem.
Førstevalget af de to er uden tvivl, den rutinerede Diego Lopez, der har vist sig som en rigtig god sidste skanse i de seneste sæsoner og især i sidste sæson spillede han en stor faktor i de vigtige kampe og var helt sikkert en af de bærende kræfter på holdet.
Hvis han oplever en formnedgang, så har vi en rigtig god afløser i reservemålmanden Yohann Pele, der har mange af de samme egenskaber som Diego Lopez. Det store spørgsmål er bare, hvor længe han vil finde sig i reservetjansen, da han allerede i slutningen af sidste sæson klagede over manglende spilletid.


Forsvar

Mikel Balenziaga – F V
Christian Pander – F/WB V
Donovan Slijngard – F VC, WB V
Michael Jansen – F VC
Antonio Barragan – F/WB H
Carlos Magno – F/W H, OM HC
Habib Bellaïd – F C
Molo – F C
Luizao – F C
Marc Valiente – F C, DM
Sneijder er den kreative på midtbanen



Forsvaret er solidt og er blevet forstærket ved indkøbet af den brasilianske stopper Luizao og det ser ud som om, at han vil gå direkte ind i startopstillingen ved siden af enten Bellaïd eller Valiente.
Det centrale forsvar stærkt besat og vi har flere forskellige konstellationer, der kan gøre det rigtig godt, men jeg synes ikke, vi er alt for godt besat på de to backpladser. Barragan og Balenziaga vil være de to foretrukne i startopstillingen, men spillere som Pander, Slijngard og Magno er ikke langt fra at få chancen i forsvaret, da både Barragan og Balenziaga ikke altid er for stabile i deres præstationer.


Midtbane

Marc Valiente – F C, DM
Bruno – DM
Rio Mavuba – DM
Cristian Sanchez Prette - DM
Yoel Goldstein – OM C
Nacer Barazite – OM C
Wesley Sneijder – OM HVC
Mikel Arteta – OM HVC
Joaquin Calderon – OM HVC
Salomon Kalou – OM HVC, A C
Jefferson Farfan – OM HV, Bo
Juan Manuel Mata – OM VC



Det er uden tvivl midtbanen, der er vores stærkeste kæde, hvor vi både har flere profiler og en rigtig god bredde med mere end en god spiller til hver position.
På den defensive position har vi spillere som Mavuba og Bruno, som i sidste sæson beviste, at de er et rigtig godt makkerpar. Ender det med, at vi kun vil bruge en defensiv midtbanespiller i næste sæson, så bliver det Mavuba, som får chancen i starten af sæsonen.
Bliver Prudnikov igen topscorer?

En af holdets største profiler huserer på den offensive midtbane. Det er naturligvis den hollandske kreatør Wesley Sneijder, jeg referer til og han må betegnes som et af de sikreste navne på holdkortet, når han er fri for skader. På de to wingpositioner er der tre klassespillere, der sloges om de to pladser. Det er Mata, Farfan og Kalou, der kæmper om spilletid og som det ser ud nu, så bliver det Mata i venstre og Farfan i højre, når sæsonen bliver skudt i gang.


Angreb

Alexandr Prudnikov – Bo
Adriano - Bo
Xisco – Bo
David N’Gog – Bo



I angrebet løber der endnu en af holdets helt store profiler rundt i form af den russiske målmaksine Alexandr Prudnikov, der har scoret et hav af mål i de seneste sæsoner for ”Ubåden”. Han er uden tvivl førstevalget i angrebet, men skulle vi vælge at spille med to angribere på toppen, så er det straks mere vanskeligt at vælge en makker til ham.
Det er tre kompetente folk, der kæmper om pladsen ved siden af Prudnikov. Favoritten er den fysisk stærke Xisco, der er kommet til på en fri transfer fra Lens før sæsonstarten. Han er rigtig god med hovedet og er også kendt for hans kliniske afslutninger, men han kan til tider være meget anonym på banen. Xisco er ikke den eneste nye angriber, der er hentet i sommerpausen. David N’Gog er ligeledes blevet hentet ind på en fri transfer, men er nok den angriber, der er længst fra en plads i startopstillingen i øjeblikket. Sidst men bestemt ikke mindst, har vi den aldrende brasilianske stjerne Adriano, der også kan gå på banen og gøre en forskel, men han er mest tiltænkt rollen som joker.




Logged

PSG
Gæst
 
Sv: (Transfers & Trup) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1108: 11 Nov 2008, 18:11 »

Fantastisk skrevet. Jeg kan godt lide din opsætning. KIU  Opstemt
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Transfers & Trup) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1109: 11 Nov 2008, 18:23 »

Rigtig flot - og lang update.
God læsning og smuk gennemgang.
Du har en rigtig stærk trup nu. (:
Logged

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010