home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 196005 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1110: 11 Nov 2008, 18:42 »

Fantastisk update Metsu1 - Det er simpelthen klasse det her!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1111: 11 Nov 2008, 18:46 »

Fantastisk skrevet. Jeg kan godt lide din opsætning. KIU  Opstemt

Rigtig flot - og lang update.
God læsning og smuk gennemgang.
Du har en rigtig stærk trup nu. (:

Fantastisk update Metsu1 - Det er simpelthen klasse det her!

Mange tak alle sammen, dejligt med de flotte ord  Wink

JakobHove: Truppen er ved at være perfekt, så jeg regner stærkt med, at vi endnu en gang kan blande os i medaljekampen Thumbs Up

Jeg regner med at få lavet en update omkring den nye taktik (og den gamle) inden weekenden, så I kan se, hvad det er, jeg går og tænker på at indføre rent taktisk i Villarreal.

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1112: 11 Nov 2008, 22:31 »

  Shockeret OMFG Shockeret

Sådan skal en sæsonoptakt laves! Fantastisk opsætning, masser af SS, og ikke mindst stjernerne er genialt.

Truppen er heller ikke at kimse af. Den har ikke de store navne(med undtagelse af Prudnikov & Sneijder), men alligevel tror jeg at du kan drille de store hold.
Hvis jeg skal give mit ærlige bud på næste sæson, vil jeg tippe dig til en top 3. Det kommer nok til at knibe med at genvinde mesterskabet, men intet er umuligt for en dygtig manager  Wink

CL er lidt sværere at spå om, da det også handler lidt om lodtrækningsheld. Men jeg tror på at du kan nappe en 2. eller 3. plads i gruppen(1. pladsen er højst sandsynligt Arsenals), men alt kan lade sig gøre i fodbold.
Og kan du klare uafgjort hos Arsenal og vinde over dem hjemme er 1. pladsen inde for rækkevidde.

Som sagt glæder jeg mig utroligt meget til at se hvad du kan få ud af truppen med de mange kampe i denne sæson. Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1113: 13 Nov 2008, 00:50 »

  Shockeret OMFG Shockeret

Sådan skal en sæsonoptakt laves! Fantastisk opsætning, masser af SS, og ikke mindst stjernerne er genialt.

Truppen er heller ikke at kimse af. Den har ikke de store navne(med undtagelse af Prudnikov & Sneijder), men alligevel tror jeg at du kan drille de store hold.
Hvis jeg skal give mit ærlige bud på næste sæson, vil jeg tippe dig til en top 3. Det kommer nok til at knibe med at genvinde mesterskabet, men intet er umuligt for en dygtig manager  Wink

CL er lidt sværere at spå om, da det også handler lidt om lodtrækningsheld. Men jeg tror på at du kan nappe en 2. eller 3. plads i gruppen(1. pladsen er højst sandsynligt Arsenals), men alt kan lade sig gøre i fodbold.
Og kan du klare uafgjort hos Arsenal og vinde over dem hjemme er 1. pladsen inde for rækkevidde.

Som sagt glæder jeg mig utroligt meget til at se hvad du kan få ud af truppen med de mange kampe i denne sæson. Thumbs Up

Tusind tak, Dalle75, dine ord gør mig både stolt og glad og jeg deler dine forventninger omkring ligaen og CL.

Sæsonen kommer til at koste mange resourcer og det store spørgsmål bliver, om spillerne kan klare det lange program, men jeg tror på dem og håber som sagt på mere metal til Villarreal (det rimer endda  Wink)

Der er update omkring taktikken om to minutter til alle natteravne. Når jeg har lagt den op, hopper jeg selv på hovedet i seng  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1114: 13 Nov 2008, 00:51 »


Det taktiske oplæg til den nye sæson!
- Offensiv spillestil ønskes


Truppen er på plads, hvilket betyder, at vi kun mangler, at få en taktik på plads til den nye sæson, hvor vi skal forsøge at forsvare vores mesterskab.

I den tid, jeg har stået i spidsen for Villarreal, har jeg altid satset på en forholdsvis defensiv 4-2-3-1 taktik. Det vil jeg gerne prøve at ændre lidt på, så det fremover bliver et mere offensivt indstillet Villareal hold, der bliver sendt på banen. Jeg har derfor sammensat en offensiv 4-4-2 diamant taktik, som jeg vil prøve at få kørt ind i løbet af den næste sæson.



Den klassiske formation, der har præget Villarreal, i de tre sæsoner jeg har stået i spidsen for holdet. Udgangspunktet er en solid defensiv med to defensive midtbanespillere, der skal kaste grus i modstandernes opspil og en offensiv med høj kreativ frihed.
De to backs, Balenziaga og Barragan er mere offensiv orienteret end resten af holdet. Det vigtigste er alligevel defensiven, men det er også vigtigt, at de sørger for at komme med frem og sende nogle indlæg indover til vores offensive spillere.
Ser man på de centrale forsvarsspillere, Bellaïd og Luizao, så skal de ikke koncentrere sig om andet end defensiven, men de har dog en vigtig rolle i vores hjørnesparkstaktik, hvor de gerne skulle bidrage med nogle scoringer i den nye sæson. Jeg håber, at vi kan præstere lidt bedre rent defensivt i denne sæson, da vores modstandere i sidste sæson kom for nemt frem til deres chancer.
Den næste kæde er de to defensive midtbanespillere, Bruno og Rio Mavuba. Deres vigtigste opgave er at fordele spillet, men samtidig have fokus på modstanderholdets offensive midtbanespillere.
De er begge både fysisk stærke og stærke i pasningsspillet, hvilket er årsagen til, de har fået besked på at holde på bolden og samtidig sende dybe stikninger af sted til både vores wings og den enlige angriber.
Så er vi fremme ved de offensive spillere, nærmere betegnet den centrale offensive spiller. En position, der vil blive besat af den hollandske verdensstjerne Wesley Sneijder, som gjorde det så fremragende på denne position i sidste sæson. Han er meget tæt på, at have det man kalder en fri rolle, men det er dog ikke helt tilfældet. Han har stor kreativ frihed, hvilket gerne skulle gøre, at han både forsøge noget på egen hånd, men samtidig også, at han har blik for de huller, der opstår og som vores to wings og angriber gerne skulle løbe i.
Ser man lidt nærmere på indstillingerne for de to wings Juan Mata og Jefferson Farfan, så har de også stor frihed i det kreative, men samtidig har de også nogle defensive pligter. Deres vigtigste opgaver er, at komme forbi deres direkte modstander og sende indlæg ind i modstandernes straffesparksfelt. De skal hver især også fungere som den anden angriber ved siden af Prudnikov, når opspillet foregår i den modsatte side af dem, så vi minimum har to mand i boksen ved indlæg.
Sidste mand i taktikken er angriberen og her er det naturligvis Alexandr Prudnikov, der er førstevalget til denne position. Hans opgave går kort og godt ud på, at være på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt. Jeg har valgt ikke at give ham for mange instrukser andet end en ultra offensiv indstilling og i de seneste sæsoner må man sige, at det i den grad har givet pote.
Det var en kort gennemgang af den klassiske opstilling, som jeg helt sikkert stadig vil gøre brug af i den nye sæson, især mod de lidt sværere modstandere, hvor vi er nødt til at fokusere lidt mere på det defensive spil.


4-4-2 Diamant
Indstillinger

Det er altid svært at gå væk fra noget, der fungerer, men jeg vil alligevel prøve, at få denne taktik kørt ind på holdet i løbet af denne sæson, så vores spil bliver mindre forudsigelig.
Kigger vi igen lidt nærmere på de enkelte positioner, så er instrukserne til de to backs, Balenziaga og Barragan, nogenlunde de samme som i 4-2-3-1 formationen, de skal frem over banen og sørger for en masse indlæg, hovedsageligt til vores targetman i angrebet.
De centrale forsvarsspillere Bellaïd og Luizao skal igen sørge for at lukke af, hvilket også kan ses på deres instrukser. Som i 4-2-3-1 taktikken har de også i denne taktik meget vigtige opgaver i forbindelse med vores hjørnespark.
På den defensive midtbane er der kun plads til en spiller i diamant formationen og alt tyder på, det bliver Rio Mavuba, der skal agere ankermand på midtbanen. Hans primære opgave er naturligvis at lukke af defensivt og hjælpe forsvaret, mens han også skal sørge for at fordele spillet på midtbanen sammen med spilleren på den offensive position.
Netop den offensive midtbanespiller er nok den spiller, der oplever de største ændringer i forhold til 4-2-3-1 taktikken. Det er stadigvæk Wesley Sneijder, der er den foretrukne til pladsen. Han er stadig offensivt orienteret, men han har ikke den samme frihed, som han normalt har. I denne udgave fungerer han mere som spilleren, der binder det hele sammen og i høj grad skal han sørge for at fordele spillet sammen med Mavuba.
Ude på kanterne er det igen  Juan Mata og Jefferson Farfan, der får genvalg. Planen er, at de skal være meget offensive og udfordrende i deres spil og de skal helst helt til baglinien, inden de sender deres indlæg ind hovedsageligt mod vores targetman, det vigtigste er dog bare, at de får sendt så mange bolde som muligt ind i modstandernes straffesparksfelt.
De to angribere er vores topscorer Alexandr Prudnikov og den nyankomne Xisco. I et forsøg på, at bringe midtbanekæden og angrebskæden tættere sammen, har jeg valgt, at angriberne skal være en anelse mindre offensive end den overordnede mentalitet på holdet. Det lyder måske lidt mærkeligt, men det er et forsøg på, at få dem tættere på Wesley Sneijder, så han via sine korte afleveringer, enten kan spille de to angribere fri eller selv komme til chance efter kombinationsspil med de to i front. Xisco, der er meget stærk i luftspillet, er samtidig blevet udpeget til at være targetman på holdet. Dette betyder, at det er ham, vi spiller bolden op på og så skal han fordele den videre til Prudnikov, Sneijder eller kanterne via sit gode hovedspil.
Taktikken er med stor succes blevet afprøvet i træningskampene i pre-sæsonen, hvor vi har vundet store sejre i alle kampe, på nær mod Chelsea på Stamford Bridge, hvor vi spillede 2-2, men hvor vi var foran indtil kort før tid. Jeg har besluttet mig for, at afprøve taktikken i de to super cup kampe mod Real Madrid, hvor den for alvor skal stå sin eksamen. Hvis disse kampe udmønter sig i den samlede sejr, er det helt sikkert, at I ikke har set det sidste til denne taktik.

Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Taktikkerne) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1115: 13 Nov 2008, 08:29 »

Citerer lige mig selv fra Forza-bloggen, da denne blog er fuldt på højde:

Jeg kan sgu snart ikke finde på flere nye roser til denne dejlige blog...
Så du må vælge selv herunder:

  • Fabelagtig
  • Fantastisk
  • Super
  • Fremragende
  • Velskrevet
  • Spændende
  • Opfindsom

Nej... vælg bare dem allesammen...

Det er nogen flotte updates du laver Metsu1 - de må da tage vildt lang tid at lave?
Thumbs up for det store og flotte arbejde!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Taktikkerne) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1116: 13 Nov 2008, 10:14 »

Citerer lige mig selv fra Forza-bloggen, da denne blog er fuldt på højde:

Det er nogen flotte updates du laver Metsu1 - de må da tage vildt lang tid at lave?
Thumbs up for det store og flotte arbejde!


Tusind tak, Brodtgaard og jo, den er da blevet lidt af en tidsrøver, denne kære blog  Peace

Men alle de kommentarer, der kommer til bloggen, gør det hele værd, så bliv endelig ved med det, da det som sagt er det, der gør det sjovt at lave en blog  Wink


Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Taktikkerne) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1117: 15 Nov 2008, 15:21 »

AUGUST 2014

Prudnikov fortsætter, hvor han slap i sidste sæson

Super Cup - 1. kamp fra Santiago Bernabeu, Madrid
Real Madrid – Villarreal   1-3   (1-2)
0-1 Xisco (17)
0-2 Alexandr Prudnikov (22)
1-2 Robinho (31)
1-3 Alexandr Prudnikov (54)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 67.348

Jeg kniber mig stadig i armen efter en helt igennem fremragende indsats af spillerne i sæsonens første alvorlige styrkeprøve.
Det er muligt, at det kun er Super Cuppen og ikke en liga kamp, men den måde, vi besejrer Real Madrid på, er helt vanvittig. De har stort set ikke nogen nævneværdige chancer i kampen, mens vi har den ene chance efter den anden og med Prudnikov i samme spillehumør som i sidste sæson udstiller vi i den grad Kongeklubben.
Jeg ved godt, at vi har trænet meget hårdt i sæsonoptakten og måske derfor har et lille forspring i forhold til Real Madrid på den konto, men hvis denne kamp bare er en lille indikation af, hvordan den nye taktik kommer til at virke, så er alt muligt i denne sæson.



Xisco har fået fantastisk start for os

Super Cup - 2. kamp fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal - Real Madrid   4-1  (3-1)
1-0 Wesley Sneijder (25)
1-1 Ange Touré (26)
2-1 Xisco (31)
3-1 Xisco (44)
4-1 Habib Bellaïd (76)
Rødt kort til Leighton Baines, Real Madrid

MOM: Xisco, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.986

Vi fortsætter i samme stil som på Bernabeu i den første kamp og det er i den fantastiske af slagsen. Fra kampens start er det klart, at vi igen er Real Madrid overlegne. Det er især vores nye targetman Xisco, der for alvor viser fremragende form og med sine to scoringer i første halvleg, er det ham, der dræber den smule spænding, der var tilbage i opgøret efter Real’s udligning ved Ange Touré. Disse to første kampe, Super Cup eller ej, har virkelig givet en stor portion gejst og motivation til holdet og selvom vi måske ikke har hverken de på papiret bedste spillere eller den bedste økonomi, så er der er en stor tro på, at vi igen kan være med helt fremme, hvor det er sjovt i denne sæson.



Adriano sikrede os sejren

1. kamp i Primera Division fra El Sardinero, Santander
Racing Santander - Villarreal       1-2  (0-0)
0-1 Rio Mavuba (15)
1-1 Dario Cvitanich (61)
1-2 Adriano (82)

MOM: Dario Cvitanich, Racing (8)
Tilskuere: 22.080

Vi stod overfor en svær modstander i vores første liga kamp og efter en intens affære ender vi med at tage sejren til sidst.
Kampen starter lige som vi havde ønsket det og vi bringer os hurtigt foran ved et flot langskudsmål af Rio Mavuba. Efter scoringen fastholder vi presset mod Racing målet, men vi udnytter ikke de store og mange chancer, vi kommer til og vi må derfor nøjes med en smal 1-0 føring ved pausen. Efter pausen kommer Racing lidt mere ind i kampen, men vi producerer stadig de største chancer, men som altid når man styrer spillet, så får modstanderne udlignet på noget, der ikke en gang er en chance.
Spillerne er tydeligvis ikke tilfredse med et point og det er jeg bestemt heller ikke, så jeg sætter Adriano på banen og fastholder den offensive stil, hvilket vi også bliver belønnet for. Det er netop Adriano, der med små ti minutter igen, afgør kampen til vores fordel på et flot hovedstød og vi vinder dermed sæsonens første ligakamp, men ikke helt uden besvær.



Luizao har fået en god start hos os

2. kamp i Primera Division fra Lluis Company, Barcelona
Espanyol - Villarreal       1-3  (0-1)
0-1 Xisco (10)
1-1 Imanol Agirretxe (54)
1-2 Luizao (72)
1-3 Salomon Kalou (90+2)

MOM: Luizao, Villarreal (8)
Tilskuere: 30.597

Startprogrammet i dette års Primera Division var på forhånd ikke det nemmeste for os med to svære udekampe, men vi har vist, at vi endnu en gang hører til blandt forhåndsfavorittern e til titlen efter to forholdsvis overbevisende sejre.
Ser man på indsatsen og statistikkerne efter dagens kamp, var sejren måske ikke overbevisende, men vi viser en utrolig skarphed foran mål og det er det, der gør forskellen mod et rigtig godt kæmpende Espanyol hold. Kampen bliver reelt først afgjort, da Kalou får scoret til 3-1 i dommerens tillægstid.
Endnu en positiv ting, vi kan tage med fra dagens kamp udover de tre points, er indsatsen fra vores nye forsvarsspiller Luizao. Det var kun hans fjerde kamp i dag, men han har allerede fundet sig så godt til rette på holdet, at han formår både at score og ende som banens bedste, så fremtiden ser  meget lys ud for ham i Villarreal.




Primera Division efter 2 kampe



Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1118: 15 Nov 2008, 15:41 »

Stort tillykke med Super Cuppen og to meget imponerede resultater.. En fabelagtig start på sæson for dig og Xisco.. Det tegner godt og KUTGW... Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (August 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1119: 15 Nov 2008, 15:44 »

Rigtig flotte resultater, og tillykke med super cuppen. KIU
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1120: 15 Nov 2008, 19:01 »

Stort tillykke med Super Cuppen og to meget imponerede resultater.. En fabelagtig start på sæson for dig og Xisco.. Det tegner godt og KUTGW... Thumbs Up
Rigtig flotte resultater, og tillykke med super cuppen. KIU

Tak skal I ha' og jeg er faktisk selv overrasket over den flotte sæsonstart, vi har fået  Wink

Hust at stemme i afstemningen. Bare fordi I stemmer, er det ikke ensbetydende med, at jeg starter en blog op i morgen og glemmer denne her....

Det kommer ikke til at ske lige med det samme, at jeg starter en blog op i FM09  Peace
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (August 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1121: 16 Nov 2008, 21:29 »

Sikke en sæson indledning.

Fantastisk resultat mod Real. Tillykke med kæmpesejren og titlen! Thumbs Up

Kampene i ligaen er ikke så ringe endda. Jeg glæder mig til at se om din super angrebsduo kan holde formen.


Hvad FM 09 blog angår har jeg stemt på PSG. Det er det mest spændende af de hold du har liste IMO.
Glæder mig til at se hvad du vælger.

Men spil nu lige denne sæson med Villarreal færdig først Wink
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1122: 21 Nov 2008, 10:17 »

Sikke en sæson indledning.

Fantastisk resultat mod Real. Tillykke med kæmpesejren og titlen! Thumbs Up

Kampene i ligaen er ikke så ringe endda. Jeg glæder mig til at se om din super angrebsduo kan holde formen.

Hvad FM 09 blog angår har jeg stemt på PSG. Det er det mest spændende af de hold du har liste IMO.
Glæder mig til at se hvad du vælger.

Men spil nu lige denne sæson med Villarreal færdig først Wink

Ja, sæsonen er startet over alt forventning, nu håber jeg bare, vi kan holde formen og stimen med sejre  Wink

Jeg regner med en update i løbet af weekenden  Peace

Afstemningen omkring FM09 lader jeg stå, men der kommer til at gå lang tid før, jeg laver en blog, hvis jeg overhovedet gør det, da jeg ikke synes, spillet er særlig godt.

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1123: 21 Nov 2008, 22:28 »

SEPTEMBER 2014

Bruno sikrede os tre points
med sin scoring i overtiden

3. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Recreativo     1-0   (0-0)
1-0 Bruno (90+3)

MOM: Bruno, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.572

Efter nogle flotte præstationer i de første kampe af sæsonen, kommer vi rent spillemæssigt ned på jorden igen mod Recreativo. De spiller ultra defensiv og vi har meget svært ved at komme til de helt store chancer.
Til dagens kamp, havde jeg valgt, at lave et par ændringer pga. det hårde program, vi har i vente, så Bruno og Arteta startede på banen, mens Adriano også fik chancen fra start i angrebet. Ikke uventet styrer vi da også kampens begivenheder over alle 90 minutter, selvom der var ændret en del i startopstillingen, men skarpheden manglede i den grad hos de udvalgte i dagens opgør.
Heldigvis har vi flere dødboldsspecialiste r på holdet, der kan afgør kampene til vores fordel og en af dem, er den defensive midtbanespiller Bruno. Med sin scoring på frispark dybt inde i dommerens overtid, sørgede han for, at vi kan sætte de tre points ind på vores konto og det er jo det, det drejer sig om. Så gør det knap så meget, at det var en heldig scoring, da skuddet kun snød målmanden, fordi det blev rettet af.






1. kamp i Champions League Gruppe G fra Emirates Stadium, London

Arsenal (ENG) - Villarreal      1-2   (1-0)
1-0 Jermain Defoe (14)
Rødt kort til Vincent Kompany, Arsenal (22)
1-1 Wesley Sneijder (56)
1-2 Luizao (62)

MOM: Wesley Sneijder, Villarreal (8)
Tilskuere: 60.337

Vi slipper fra Emirates Stadium med et fremragende resultat efter en vanvittig kamp.
Arsenal starter kampen klart bedst og sidder totalt på os. Presset udmønter sig da også hurtigt i en scoring ved den engelske landsholdsangriber Jermain Defoe, men så sker der en ting, der får særdeles afgørende betydning for kampen. Det er belgiske Vincent Kompany, der laver en alt for voldsom tackling og helt berettiget bliver han sendt i bad af kampens dommer. Fra det øjeblik overtager vi styringen af kampen og Arsenal er heldige med at gå til pausen og stadig være foran med 1-0.
Efter pausen fortsætter vi presset og Arsenal kommer ikke en gang til kontrachancer, så overlegne er vi. Det bliver Wesley Sneijder, der sørger for balance i regnskabet og selvom et point ville være rigtig godt at få med hjem fra London, så fortsætter vi presset pga. overtalssituationen og det giver også pote kort efter, da Luizao kommer højest ved et hjørnespark og header bolden i mål.
Resten af kampen bliver en anelse kedelig, idet vi fastholder kontrollen, men går over til at spille mere defensivt, hvilket Arsenal heller ikke har et svar på, så Champions League gruppespillet starter på den bedst tænkelige måde for os med en sejr i den vel nok sværeste udekamp i puljen.



Farfan var banens bedste mod Elche

4. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal - Elche     5-2  (3-1)
1-0 Luizao (22)
2-0 Xisco (38)
2-1 Lionel Franck (45+1)
3-1 Alexandr Prudnikov (45+2)
4-1 Jefferson Farfan (58)
4-2 Diego Biseswar (80)
5-2 Salomon Kalou (83)

MOM: Jefferson Farfan, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.969

Efter en skuffende indsats og en heldig sejr mod Recreativo i den seneste hjemmekamp, er der ingen tvivl om udfaldet i dagens kamp mod Elche.
Fælles for Elche og Recreativo er, at de begge er spået en meget svær sæson, men heldigvis havde vi det noget nemmere mod Elche. Vi kommer godt fra start og bestemmer slagets gang, hvilket betyder, at vi ved pausen er foran med 3-1 efter nogle dramatiske tillægsminutter, hvor begge hold får scoret en enkelt gang.
Vi fortsætter dominansen i de sidste 45 minutter og selvom Elche får scoret en enkelt gang mere, sørger vi med to scoringer for, at der aldrig er tvivl om udfaldet af dette opgør. Vi fortsætter dermed vores imponerende stime af sejre, hvilket også er nødvendigt, hvis vi vil hænge på de øvrige tophold.
 


Aquino spolerede vores håb om,
at tage point med hjem fra Valencia

5. kamp i Primera Division fra Nuevo Mestalla, Valencia
Valencia (4) - Villarreal      2-1   (1-1)
1-0 Eddie Johnson (31)
1-1 Xisco (42)
2-1 Aquino (86)

MOM: Eddie Johnson, Valencia (8)
Tilskuere: 74.997

Vi taber desværre mod en af de nærmeste rivaler i tabellen efter et intens og velspillet topopgør på Nuevo Mestalla.
Begge mandskaber var offensivt indstillet fra kampens start, men det blev alligevel kun til en scoring pr. hold inden pausefløjtet, hvilket også var et retvisende billede af en ellers hæsblæsende første halvleg.
Som anden halvleg skred frem, gik jeg over til en mere og mere defensiv taktik, da et point på udebane mod et stærkt Valencia hold havde været et fremragende resultat, men desværre ender det med, at en af mine tidligere spillere fra HSV-tiden gjorde det onde mod os. Den spanske angriber Aquino, som jeg købte til HSV i starten af min karriere der, ender med at blive matchvinder med sin scoring                                                             5 minutter før tid.



Sneijder var fantastisk mod Mallorca

6. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Mallorca (16)    4-0   (3-0)
1-0 Wesley Sneijder (5)
2-0 Wesley Sneijder (21)
3-0 Salomon Kalou (30)
4-0 Juan Manuel Mata (60)

MOM: Wesley Sneijder, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.675

Vi kommer hurtigt tilbage på vinderkurs efter vores uheldige nederlag mod Valencia med en flot og sikker sejr hjemme over Mallorca.
Kampens helt store oplevelse er hollandske Wesley Sneijder, der med sine to første ligascoringer i denne sæson, sender os på sejrskurs allerede i første halvleg. Salomon Kalou sikrer os en endnu mere komfortabel føring ved pausen med sin scoring og efter pausen vil den anden fløj Juan Manuel Mata også være med, han scorer yderligere en gang og gør det til slutresultatet 4-0 efter en kamp, som vi fuldstændig dominerede mod et dårligt Mallorca hold.






2. kamp i Champions League Gruppe G fra El Madrigal, Villarreal

Villarreal – HSV (GER)      1-1   (1-0)
1-0 Salomon Kalou (27)
1-1 Vagner Love (90+2)

MOM: Salomon Kalou, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.972

Hvad der lignede en kneben sejr, endte til sidst med at blive en frustrerende uafgjort mod mit tidligere hold fra HSV, efter en scoring i de allersidste sekunder.
Vi starter kampen bedst og det er da også fuldt fortjent, at Kalou, der for alvor er begyndt at finde vejen til netmaskerne, kan bringe os foran efter en lille halv times spil. Vi holder føringen til pausen og fortsætter med at kontrollere i starten af anden halvleg, men stille og roligt overtager HSV styringen i kampen ved at ændre spillestilen til en mere offensiv af slagsen. Vi kan ikke udnytte blottelserne, der opstår i HSV forsvaret og i stedet for en scoring til os på kontra, ender det som sagt med, at brasilianske Vagner Love får scoret til allersidst og dermed ødelægger vores muligheder for at have maksimumpoints efter de to første puljekampe i Champions League.




Primera Division efter 6 kampe


« Seneste Redigering: 21 Nov 2008, 22:30 af Metsu1 » Logged

OB 4-Ever
Gæst
 
Sv: (Sept. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1124: 21 Nov 2008, 22:36 »

Flot skrevet og grafisk Opstemt Tillykke med sejren over Arsenal, men alligevel trist med Aquino's scoring Skuffet KIU fortsat god Weekend
Logged

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010